Ahoj, rád bych o nich získal více informací, děkuji.
Hi, I would love to have more information about them, thanks.
Hej jag hade gärna velat ha mer information om dem tack
Ahoj,
Má někdo kontaktní informace ohledně ZYPH a jejich obchodních webových stránek? Totéž platí pro ZEPHYR ARTISAN LIMITED. Na sídle společnosti a jejím řediteli můžu najít ZEPHYR ARTISAN LIMITED, ale nemohu najít jejich obchodní webové stránky ani žádné kontaktní informace. Také potřebuji informace o společnosti s názvem Nova, která sídlí v Praze.
S pozdravem,
Hello,
Do anyone have contact information regarding ZYPH and their merchantwebsite? The same for ZEPHYR ARTISAN LIMITED. I can find ZEPHYR ARTISAN LIMITED on company house and their director but I cant find their merchant site or any contact information. I also need information on a company called Nova which is based in Prague.
Best Regards,
Onlined*DG vyhrála v řízení o storno platbu. Po 50 dnech žádná soutěž 👍🏻👍🏻
Onlined*DG won on chargebacks. No contest after 50 days 👍🏻👍🏻
Výborně.. Hledám kontakty. Stejně jsem už podal žádost o vrácení peněz, ale pokud se mi podaří najít přímý kontakt, můžu se je pokusit vymáhat.
Jaký byl důvod vrácení peněz, pokud vám to nevadí?
Well done .. I am looking for contacts I have done a chargeback anyway but if get a direct contact can try and chase them
what reason was chargeback if you don’t mind ?
Ahoj, hoši!
Před pár měsíci jsem se pokusil o storno platbu prostřednictvím své banky (1). Kód důvodu: hazardní hry. Následující den banka mou žádost zamítla. Někdo z týmu pro storno platbu mi zavolal a řekl, že jsou to pravidla MasterCard. Zkusil jsem pak případ znovu otevřít pod heslem „Zboží nebylo přijato", ale banka to odmítla. Takže... jsem šel na FOS a řekl jsem, že jsem storno platbu podal z nesprávného důvodu, omylem jsem zkopíroval/vložil svůj případ z jiné banky (2) (hazardní hry) do této banky (1). Kasino používalo stejného obchodníka pro obě banky. Obchodník prodává digitální zboží, hry. Nyní chce FOS vědět, zda se moje stížnost týká online kasina nebo storna platbu za „Zboží nebylo přijato". Už mám u FOS případ ohledně hazardních her (banka 2). O obchodníkovi vědí.
FOS říká, že pokud se to týká online kasina, budou se na můj případ dívat jinak a budou ode mě potřebovat důkaz, že obchodník použil nesprávný kód.
Říkají, že pokud se jedná o neobdržené zboží, potřebují jasný důkaz, že jsem zboží neobdržel. Bez tohoto důkazu je velmi těžké říct, že obchodník neudělal to, co slíbil, že poskytne.
.....
Moje otázky:
*Jak dokážu, že jsem od obchodníka nic neobdržel/a? U tohoto obchodníka nemám účet. Nikdy jsem jejich služeb nevyužil/a. Nikdy předtím jsem o jejich webových stránkách/herním serveru neslyšel/a.
*V různých dnech probíhá několik transakcí. Pokud se mě zeptají, proč mám obchodníkovi nadále platit, když nedošlo k (okamžitému) doručení?
Prostřednictvím své banky č. 2 jsem požádal o vrácení peněz a obchodník mi poskytl falešné faktury. FOS si je toho vědom. Obchodník prodává balíčky s pevnou hodnotou mincí, například 500, 1000, 2000, 5000, ale ve vymyšlených fakturách uváděli, že jsem si koupil 4470.
Hi, fellas!
A few months ago i tried to raise some chargebacks via my bank (1). Reason code: gambling. Next day the bank rejected my query. Someone from chargeback team phoned me and they said it's MasterCard rules. I tried then to reopen the case under Goods not received, but the bank refused. So... I went to FOS and i said that i raised the chargeback under the wrong reason, mistakenly copy/paste my case from a different bank(2) gambling to this bank(1). The casino used the same merchant for both banks. Merchant is selling digital goods, gaming. Now, FOS want to know whether my complaint is in relation to an online casino or chargeback for Goods not received. I already have a case with FOS regarding gambling (bank2). They are aware about the merchant.
FOS saying if this is in relation to online casino, they will look at my case differently and they will need from me evidence that the wrong code was used by merchant.
They saying if this is in relation to Goods not received, they need clear evidence that i haven't received the goods. Without this evidence it's very difficult to say that the merchant didn't do what they said they would provide.
.....
My questions:
*How to proove i haven't received anything from the merchant? I have no account with this merchant. I have never used their services. Never heard before about their website/gaming server
*There are multimple transactions in different days. If they will ask me why i continue to pay to the merchant if there was no (instant) delivery?
I raised some chargebacks via my bank2 and the merchant provided fake invoices. FOS is aware about this. The merchant is selling fixed coin packs, like 500,1000,2000,5000, but in the fabricated invoices they said that i bought 4470.
Ahoj, mám jeden, který se zobrazuje jako KTMSklep, myslíš, že je to taky Kryptonium?
Hi, I have one that shows as KTMSklep, do you think this is also Kryptonium?
Ahoj, ne, jediný, koho jsem našel ohledně KTMsklepu, byl polský prodejce motorek KTM, ale odpověděli mi, že nemají záznamy o mých transakcích. Ohledně ostatních jsem napsal email asi 8/9 různým lidem, ale nikdo mi neodpověděl. Pokud budeš mít štěstí, dej mi vědět.
Hi, no the only one I could find for KTMsklep was a polish KTM motorbike dealer but they responded and told me they had no records of my transactions, I emailed maybe 8/9 different people for the others but no response on any of them. If you have any luck let me know
Ahoj lidi, TheSeoText je webová stránka theseotext.com, webová stránka se teď nenačítá a nedostal jsem odpověď od obchodníka, takže jsem zahájil chargeback u banky.
KTMsklep se zobrazuje jako polský prodejce motocyklů, ale odpověděli, že ode mě žádné peníze neobdrželi, takže mám také vrácenou platbu.
S tím mám problém, je ESCEX, který se na mém účtu objevuje z Manchesteru, ale nemohu najít žádné informace, v tomto ohledu budu vítán.
Hi guys, TheSeoText is the website theseotext.com, the website now does not load and I did not receive a response from merchant so have started chargeback with bank
KTMsklep shows as the polish motorbike dealer but they responded saying they have not received any money from me so I have charge backed aswell.
the one I am struggling with is ESCEX, who appear on my bank from Manchester but I am unable to find any info at all, any help on this one is appreciated
🙁.
Nepředpokládáš, že jsi měl/a také štěstí s následujícím?
KTMSklep
BLGWZR
SEOTEXT
VISIONSPERO
ESCEX
WEXHYP
Zatím se mi podařilo získat plnou náhradu jen u DSolPay, zbytek jsou jen cvrčci.
Pro TheSeoText a KTMsklep jsem požádal o vrácení peněz přes NatWest, ale u ostatních si zatím nejsem jistý, protože jsem na ně nenašel kontaktní informace.
🙁.
don’t suppose you’ve also had any luck with the following?
KTMSklep
BLGWZR
THESEOTEXT
VISIONSPERO
ESCEX
WEXHYP
only one I managed to get a full refund off of so far is DSolPay, the rest are crickets.
Ive done a chargeback through NatWest for TheSeoText and KTMsklep but not sure about the others yet as I’ve been unable to find contact info for them
Ne, promiňte. Nepoznávám žádného z ostatních.
no sorry. I don't recognise any of the others
Asi je už pozdě měnit svůj argument, zvlášť když jsem poslal dopis
I guess it’s too late to change my argument now especially as I sent a letter
Ahoj kámo,
Myslím, že jsem našel e-mail pro Terraverse.
Stejná registrovaná adresa jako Gainkit a Terraverse, všechny webové stránky mě odkazují sem. Dnes jsem jim napsal e-mail, dám vědět, jestli dostanu odpověď.
Hi mate,
I think I have found an email for Terraverse.
same reg address as Gainkit and Terraverse, website all links me to here. Have emailed them today will lyk if I get an answer
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.