DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 758)

3 705 704 zobrazení 19 956 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...757 758 759...1 095
Přidat příspěvek
před 7 měsíci

Může mi někdo pomoci s kontaktními údaji na následující prodejce?


E0000348

Globalfin.uk

ElitekSKN Tallinn

DLstars Tallinn

SKYComs Praha

Stockimageart Londýn


Děkuju!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Tak, právě jsem se podíval na svůj Revolut a dnes ráno mi byly na účet vráceny 2 platby Zpdg ve výši 320 liber! Je to jen špička ledovce, ale to je výhra! Jsem nadšený! To je lepší než jakákoli výhra v hazardu! Jsem si naprosto jistý! Někteří lidé tady jsou skvělí s radami! Jsem si naprosto jistý! Hodně štěstí všem! Bojuj, boj, boj! 🔥🙌🏼

Automaticky přeloženo:
M.414 příspěvek smazal/a
M.414
před 7 měsíci

Na který e-mail?


Automaticky přeloženo:
Anonymized954
před 7 měsíci

Mělo by to být Corzapay, ne?

Automaticky přeloženo:
M.414
před 7 měsíci


Automaticky přeloženo:
Neustart
před 7 měsíci

Podpora šneka stockimagemart.com


S ostatními ti nepomůžu


Lidi, pokud někdo z vás má více informací o TRNDB, prosím, podělte se o ně a pojďme si navzájem pomoci! Díky.

Automaticky přeloženo:
M.414
před 7 měsíci

Jaký email prosím?

Automaticky přeloženo:
daradda
před 7 měsíci

To je ten obchodník, co je jen zástěrka. Zítra zveřejním holdingovou společnost a jen čekám, až „prošetří" platby.

Automaticky přeloženo:
wafflezoo příspěvek smazal/a
M.414 příspěvek smazal/a
daradda
před 7 měsíci

Měl bych mít příští 3 dny novinky ohledně chargebacku od Chase na Trndbm, ale nemám e-mailovou adresu, jen ten formulář, který jsem sdílel před časem, možná ani nemám odkaz.

Automaticky přeloženo:
M.414
před 7 měsíci

Dobrý den, jaký kontakt jste měl na ZPDG?

Automaticky přeloženo:
M.414
před 7 měsíci

Hotovo, kámo, teď můžeš smazat.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj lidi, když není spor napaden do 30 dnů, přijdou peníze na váš účet následující den?

Automaticky přeloženo:
Heather123
před 7 měsíci

U Mastercard je to 45 dní, ale u Visa si myslím, že méně. Abych ale odpověděl na vaši otázku, ne nutně. Jeden obchodník mi po 45 dnech poskytl účtenky společnosti Mastercard, ať už byly všechny smyšlené, a spor musel pokračovat do dalších fází.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Vytvořil jsem text pro vrácení peněz, který je podle mého názoru ve skutečnosti velmi silný.


Pokud by to Revolut znovu popřel, můžeme si být jisti, že na tom jsou na 100 %. Stránka dokonce nabízí Revolut Pay.

Automaticky přeloženo:
Heather123
před 7 měsíci

Visa má 30denní lhůtu od uplatnění reklamace. Zjistil jsem, že VISA obvykle poskytuje dočasné vrácení peněz a pokud do 30 dnů neobdržíte žádnou odpověď, ponecháte si peníze. Mastercard má déle a banky, se kterými jednáme, Chase, Monzo atd., ty digitální, obvykle neaktualizují peníze rychle, a proto dostáváme falešné faktury s opožděním.

Automaticky přeloženo:
Anonymized916 příspěvek smazal/a
Anonymized916
před 7 měsíci

Doufejme, že teď jednáte přímo s Mastercard, nebo stále s bankou? Nevěřil bych Chase, že to skutečně napadnou. Myslím, že jen řeknou, že máte odmítnutí, protože jsou docela k ničemu. Dobrá práce, že se vám to všechno podařilo zjistit a snad vyhrát. Hlavním rizikem u zboží je, že tito podvodníci nakonec zfalšují faktury.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
1...757 758 759...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.