DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 524)

3 694 324 zobrazení 19 953 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...523 524 525...1 095
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

file

Požádal jsem o vrácení peněz z nelegálního kasina, oni nejprve odmítli, po měsících jsem se k nim vrátil s touto zprávou, zrušili rozhodnutí a poslali mi e-mail, že vaše žádost vyžaduje další posouzení. myslím, že se něco děje

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před 9 měsíci

Podle obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) má společnost na odpověď jeden měsíc od data, kdy obdrží vaši žádost. Tato lhůta pro odpověď může být prodloužena o další dva měsíce, pokud je žádost obzvláště složitá, ale musí vás o tomto prodloužení informovat během prvního měsíce spolu s vysvětlením zpoždění.

Co musí společnost udělat, aby uznala vaši žádost:

• Potvrzení potvrzení: Společnost musí potvrdit, že obdržela vaši žádost. To se obvykle provádí zasláním potvrzení, že vaši žádost zpracovávají.

• Odpovězte požadovaným způsobem: Společnost musí poskytnout informace, které požadujete, v jasném a srozumitelném formátu. Pokud se jedná o žádost o osobní údaje, jsou povinni je poskytnout (např. prostřednictvím kopie vašich údajů).

• Vysvětlete proč, je-li zamítnuto: Pokud nemohou žádosti vyhovět nebo existují-li důvody pro odmítnutí (např. nepřiměřené požadavky nebo pokud je žádost zjevně neopodstatněná), musí vás informovat a vysvětlit proč.

Pokud společnost požadavek ignoruje:

• Nereagování: Pokud společnost neodpoví do jednoho měsíce (nebo prodloužené lhůty), porušuje požadavky GDPR.

• Stížnost u dozorového úřadu: Můžete podat stížnost u příslušného úřadu pro ochranu údajů (DPA) ve vaší zemi. DPA může společnost prošetřit a v případě potřeby přijmout donucovací opatření.

• Právní kroky: V některých případech můžete mít také právo podniknout právní kroky proti společnosti za nedodržení.

Je důležité vést záznam o vaší žádosti a jakékoli komunikaci se společností. Pokud to budou ignorovat, mít tuto dokumentaci podpoří váš případ při podávání stížnosti nebo při provádění dalších kroků.

Řekl jsi:

ve Velké Británii

ChatGPT

Ve Spojeném království jsou pravidla pro odpověď na žádost GDPR stejná, jaká jsou uvedena v obecném nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), ale jsou vynucována podle britského zákona o ochraně osobních údajů z roku 2018, který začleňuje principy GDPR do práva Spojeného království po Brexitu.

Jak dlouho musí společnost reagovat na žádost GDPR ve Spojeném království?

• Jeden měsíc: Společnost musí na vaši žádost odpovědět do jednoho měsíce od jejího obdržení. To je stejné jako EU GDPR. Pokud je žádost složitá, může být doba odezvy prodloužena o další dva měsíce. O prodloužení a jeho důvodu vás musí informovat během prvního měsíce.

Co by měla společnost udělat, aby uznala vaši žádost?

• Potvrdit žádost: Společnost musí potvrdit přijetí vaší žádosti, obvykle ve formě potvrzovacího e-mailu nebo dopisu. Mělo by se tak stát, jakmile ji obdrží, nejpozději však v přiměřené lhůtě po obdržení žádosti.

• Odpovězte transparentním způsobem: Musí poskytnout informace, které jste požadovali, nebo vysvětlit, proč je nemohou poskytnout. Pokud například žádáte o přístup ke svým osobním údajům, měli by vám poskytnout kopii údajů nebo vysvětlit, proč jsou zadržovány (pokud je to relevantní).

• Vysvětlení zamítnutí (pokud je to relevantní): Pokud vaši žádost nemohou splnit (např. pokud je nepřiměřená, neopodstatněná nebo mají jiné legitimní důvody pro odmítnutí), musí vysvětlit důvody, proč tomu tak je.

Co se stane, když žádost ve Spojeném království ignorují?

• Nereagování: Pokud společnost neodpoví v požadované lhůtě jednoho měsíce, porušuje zákon Spojeného království o ochraně osobních údajů.

• Podejte stížnost: Máte právo podat stížnost úřadu Information Commissioner's Office (ICO), úřadu pro ochranu údajů Spojeného království. ICO může společnost prošetřit a přijmout donucovací opatření, včetně pokut nebo jiných sankcí.

• Právní kroky: Je-li to nutné, můžete se domáhat právní žaloby proti společnosti za nevyhovění žádosti a případně požadovat náhradu, pokud vám porušení způsobilo škodu.

ICO poskytuje pokyny a mechanismy pro jednotlivce k podávání stížností a oni jsou odpovědní za dodržování zákonů na ochranu údajů ve Spojeném království.

Je důležité, abyste si uchovali záznam o své původní žádosti a jakékoli komunikaci se společností, abyste mohli svůj případ posílit, pokud potřebujete problém eskalovat.

.

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před 9 měsíci

Řekl jsi:

Je to stejné v EU

ChatGPT řekl:

Ano, pravidla pro vyřizování žádosti GDPR v EU jsou obecně stejná jako ve Spojeném království, ale existuje několik rozdílů souvisejících s prosazováním a dohledem, protože Spojené království již není součástí EU.

Klíčové body pro požadavky GDPR v EU:

• Jednoměsíční lhůta pro odpověď: Podle GDPR musí společnosti v EU odpovědět na vaši žádost do jednoho měsíce od jejího obdržení. To je stejné jako ve Spojeném království. Společnost může tuto lhůtu prodloužit o další dva měsíce, pokud je žádost složitá nebo pokud existuje velký počet žádostí, ale musí vás o prodloužení a důvodu informovat během prvního měsíce.

• Potvrzení žádosti:

• Potvrzení přijetí: Společnost by měla potvrdit vaši žádost co nejdříve po jejím obdržení (obvykle během několika dnů).

• Jasná odpověď: Musí odpovědět v jasném a přístupném formátu a poskytnout informace nebo provést požadovanou akci nebo vysvětlit, proč nemohou. Pokud například žádáte o přístup ke svým osobním údajům, musí je poskytnout nebo uvést důvod pro jakékoli odmítnutí.

• Neodpověď:

• Pokud společnost v EU neodpoví do jednoho měsíce (nebo prodloužené lhůty), porušuje GDPR.

• Podejte stížnost u dozorového úřadu: Můžete podat stížnost u dozorového úřadu ve vaší zemi (např. CNIL ve Francii, BfDI v Německu nebo příslušnému úřadu pro ochranu údajů v kterémkoli členském státě EU). Mohou prošetřit nedodržení požadavků společnosti.

• Právní kroky: Můžete mít také právo podniknout právní kroky, pokud vám porušení GDPR ze strany společnosti způsobilo škodu.

Rozdíly mezi EU a Spojeným královstvím:

• Vymáhání:

• V EU je GDPR vynucováno příslušnými národními úřady pro ochranu údajů (např. CNIL ve Francii, ICO ve Spojeném království před Brexitem atd.). Tyto orgány spolupracují v rámci Evropské rady pro ochranu údajů (EDPB).

• Ve Spojeném království prosazuje zákony na ochranu údajů Úřad informačního komisaře (ICO).

• Změny po Brexitu:

• Od Brexitu má Spojené království svůj vlastní režim ochrany údajů založený na GDPR (ale začleněný do práva Spojeného království jako zákon o ochraně údajů z roku 2018). Spojené království však již není součástí rámce ochrany údajů EU, což znamená, že již nespadá pod jurisdikci orgánů EU pro ochranu údajů.

• Orgány EU na druhé straně nadále dohlížejí a prosazují GDPR v rámci členských států EU.

Souhrnně:

Proces vyřizování žádostí GDPR je mezi EU a Spojeným královstvím velmi podobný, pokud jde o načasování a odpovědnost společnosti. Hlavní rozdíly se týkají vymáhání práva a autority, na kterou se můžete obrátit, pokud společnost nedodrží

Automaticky přeloženo:
calumharris
před 9 měsíci

To je dobře, pak to fungovalo!

Automaticky přeloženo:
Anonymized839
před 9 měsíci

Ok, počkám a uvidím, jak se můj případ vyvine, možná jsem je stejně vyhrál, děkuji

Automaticky přeloženo:
fdrain
před 9 měsíci

Ano, věřím, že je to součást mnohem větší operace. Je zvláštní, jak je mezi bankami tolik nesrovnalostí ohledně Visa a Mastercard. Někteří lidé jsou odmítnuti, zatímco jiní ne. To se prostě nesčítá.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nějaké aktualizace z Destream? Někdo vrátil peníze? Nahlásili jste je kyperské policii? Udělal jsem to, ale žádají mě, abych je nejprve nahlásil úřadům Spojeného království.

A co Mobilum (atlamp, monramp, fatamp, faramp)?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Týká se pokračujícího problému nelegálních online kasin, která jsou schopna zpracovávat transakce prostřednictvím velkých platebních sítí, jako jsou Visa a Mastercard, a to i přes četná varování a předpisy. Zdá se, že existují vážné mezery v prosazování, a navzdory snaze omezit tuto činnost tato kasina nadále fungují a prosperují. Narazil jsem na včera publikovaný článek Guardian, který pojednával o tomto problému, a je jasné, že je třeba udělat více, aby tyto finanční instituce byly odpovědné. Zde je odkaz pro další čtení.


https://www.theguardian.com/society/2025/mar/09/mastercard-and-visa-linked-to-gambling-sites-accused-of-scamming-uk-customers

Automaticky přeloženo:
fdrain
před 9 měsíci

Které kasino?

Automaticky přeloženo:
exodus1
před 9 měsíci

Gransino

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci


https://www.theguardian.com/society/2025/mar/09/mastercard-and-visa-linked-to-gambling-sites-accused-of-scamming-uk-customers


Už to začíná kluci

Upraveno
Automaticky přeloženo:
pyne88
před 9 měsíci

Jak jste to získali z Webmosac? Poslal jsem jim e-mail, ale nedostal jsem nic jiného, ​​než že se podívali na transakce

Automaticky přeloženo:
KennyRogers1
před 9 měsíci

Doufejme, že jde o obrat, pokud jde o mainstreamové zprávy, pak je jasné, že se to děje mnohem více, než jsme si mysleli. Vyzývám všechny, aby podali stížnost na UKGC na kasina, která používali, pokud obdrží více stížností, pak by tato kasina mohla být nucena vydávat refundace atd.

Automaticky přeloženo:
calumharris
před 9 měsíci

Chase je tam nahoře s nejhorší zákaznickou podporou, se kterou jsem měl co do činění, a upřímně řečeno, ombudsman je 50/50, své reakce na stížnosti zaměřují na banku a zákazníka, velmi málo se bere v úvahu, pokud jde o nelegální kasina, pokud banka důkazy o nezákonné činnosti přímo ignoruje

Upraveno
Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před 9 měsíci

Santeda před několika lety dostal od španělských úřadů obrovskou pokutu spolu s pokutami od švédských a jiných úřadů, s tím by mohlo mít něco společného.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Jaký smysl má v ukgc, když je to to, s čím jsem uvítán, když chci podat stížnost, jinými slovy, na co si můžeme stěžovat, pokud ne to, co je na tomto seznamu, je to, čím se nezabývají. 🙄

file

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Gojira7346
před 9 měsíci

Četl jsem, že za to nezaplatili ani korunu.

Automaticky přeloženo:
Waldo1984
před 9 měsíci

Jděte raději přes jejich e-mail než online formulář, navíc pokud zmíníte, že nemají licenci a nabízejí služby ve Spojeném království, přímo to porušuje zákon, což znamená, že po nich mohou jít. Pokud tyto stránky nenahlásíme za jejich kriminální aktivity, budou prostě pokračovat bez kontroly.


E-mail UKGC:

Automaticky přeloženo:
Waldo1984
před 9 měsíci

Kde jsi to četl?

Automaticky přeloženo:
Gojira7346
před 9 měsíci

Myslím, že monzo může být na prvním místě seznamu. To vás nutí zpochybňovat věci, zvláště když vydělávají peníze z poplatků spojených s transakcemi těchto nelegálních kasin.

Automaticky přeloženo:
1...523 524 525...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.