DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 435)

3 707 095 zobrazení 19 958 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...434 435 436...1 095
Přidat příspěvek
před 10 měsíci

Takže v návaznosti na můj předchozí příspěvek jsem již dříve vznesl spory ohledně mé kreditní karty Mastercard, kreditní karty Visa a debetní karty Mastercard.

u všech tří karet jsem byl naprosto upřímný. Zvýrazněný kód MCC byl jiný, a to kvůli obejití blokování hazardních her na kreditních kartách.


dosud:

Zdá se, že kreditní karta Mastercard spory zpracovala. I když dočasné, není to přímé odmítnutí. Prostředky znovu přidány jako „úprava sporů"

Kreditní karta Visa Bylo mi řečeno, že by měli vrátit peníze a že je musím zpochybnit (což jsem od té doby udělal)

Debetní karta Mastercard - zatím jsem nic neslyšel.

Vše výše uvedené se objevilo tento týden a já jsem (zatím) žádné obchodníky nekontaktoval.

Máte také transakce na Revolutu, ale jedná se o „převody", takže si nemyslíte, že je mohu zpochybnit?

Automaticky přeloženo:
poppyr
před 10 měsíci

Kdo jsou KTM? Není to společnost zabývající se motocykly

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

KTM mi vrátila peníze! Trvalo to jen 2 dny po odeslání bankovního výpisu.

Automaticky přeloženo:
Helpfulinfo
před 10 měsíci

Dobrý den, omlouvám se, nevím, jaký kód použili, v dopise vám řeknou pouze vrácení peněz a nic víc, ale možná někdo na webu možná ví, že lidé zkoušeli psát na Mastercard dříve, obávám se, že to nikam nepůjde!

Automaticky přeloženo:
Anonymized839
před 10 měsíci

To je šokující léčba! moje banka se omlouvala, že je nezvýšila a nebyly tam žádné otázky typu, že to právě udělali, měli byste vyhrát případ FOS, doufejme, že je skvělé, že teď dostáváte skutečnou pomoc, je to rozdíl, pomohlo mi to víc než kdy předtím 😊

Automaticky přeloženo:
joelemanuel5559
před 10 měsíci

Jaký je e-mail na KTM? Je to místo Polsko?

Automaticky přeloženo:
Legolas11
před 10 měsíci

Automaticky přeloženo:
AmyGee07
před 10 měsíci

Ukázalo se, že je to obtížné, dali všechny moje jako vyšetřování podvodu a prověřování všeho. Ale nebyl jsem k tomu upřímný, protože jsem si nebyl jistý, co říct.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj. Mám několik chybně zakódovaných transakcí do kasina přes lunapay (tuším luna-pay.com) z Velké Británie. Z jejich webu:

"LunaPay je autorizovaná platební instituce s licencí od Financial Conduct Authority ("FCA"). Licenční číslo je 935095."

Neodpovídají na žádné e-maily, co mohu dělat? Transakce jsou převodem peněz a u Revolutu nemohu získat zpětné zúčtování.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Takže v návaznosti na můj předchozí příspěvek jsem již dříve vznesl spory ohledně mé kreditní karty Mastercard, kreditní karty Visa a debetní karty Mastercard.

u všech tří karet jsem byl naprosto upřímný. Zvýrazněný kód MCC byl jiný, a to kvůli obejití blokování hazardních her na kreditních kartách.


dosud:

Zdá se, že kreditní karta Mastercard spory zpracovala. I když dočasné, není to přímé odmítnutí. Prostředky znovu přidány jako „úprava sporů"

Kreditní karta Visa Bylo mi řečeno, že by měli vrátit peníze a že je musím zpochybnit (což jsem od té doby udělal)

Debetní karta Mastercard - zatím jsem nic neslyšel.

Vše výše uvedené se objevilo tento týden a já jsem (zatím) žádné obchodníky nekontaktoval.

Máte také transakce na Revolutu, ale jedná se o „převody", takže si nemyslíte, že je mohu zpochybnit?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nemůžete vznést námitky proti bankovním převodům nebo krypto platbám – můžete zpochybnit platby VISA, Mastercard.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci
Anonymized960 příspěvek smazal/a
před 10 měsíci

Pulsion Pay 100% zpochybní cokoli, co zkusíte, a zpětné zúčtování, takže jasně uveďte své důvody, jinak nebudou fungovat.

Automaticky přeloženo:
Anonymized847
před 10 měsíci

O kryptoměnu se zřejmě můžete hádat

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

O kryptoměnu se zřejmě můžete hádat

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Podle pravidel FCA to nemůžete a FOS se k tomu nepřiblíží. Můžete to zpochybnit pouze v případě, že někdo získal přístup k vašemu účtu a poslal z něj krypto pod podvodem.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

O kryptoměnu se zřejmě můžete hádat

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Toto jsou podmínky Revolutu a Kraken atd. mají podobné.


„Nejsme odpovědní za žádné ztráty, které vám nebo jiným vzniknou v souvislosti s výběrem nebo vkladem kryptoaktiv do nebo z externí peněženky (včetně prostřednictvím naší služby obnovy aktiv), mimo jiné v důsledku následujícího:

Vkládáte kryptoaktiva, která nepodporujeme.

Jakmile je váš účet Revolut uzavřen nebo se uzavírá, pokusíte se vložit kryptoaktiva na svou depozitní adresu Revolut.

Vklad nebo výběr je zablokován, zmrazen nebo vrácen.

Odmítáme vaše pokyny k vkladu nebo výběru kryptoaktiv.

Vybíráte kryptoaktiva do externí peněženky, kterou nevlastníte a neřídíte, nebo ke které nemáte přístup nebo která nepodporuje stahovaná aktiva.

V souvislosti s naší službou vymáhání majetku nelze získat zpět váš majetek.

Pamatujte, že nebudeme moci zrušit žádné výběry (včetně prostřednictvím naší služby obnovy aktiv) nebo vklady, protože tyto transakce jsou nevratné. Před odesláním pokynů tedy zkontrolujte, zda zadáváte správnou adresu pro vklad nebo výběr. Neneseme odpovědnost za žádné ztráty, které můžete utrpět v důsledku chybného zadání adresy pro vklad nebo výběr.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Anonymized847
před 10 měsíci

Minulý týden jsem zaznamenal 3 transakce týkající se zpětných zúčtování víz spaceedge.io

Automaticky přeloženo:
Anonymized839
před 10 měsíci

ahoj daisy,


dostanete odpověď od CLMNT?


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Minulý týden jsem zaznamenal 3 transakce týkající se zpětných zúčtování víz spaceedge.io

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Myslím, že se zde bavíme o různých věcech – pokud jste použili VISA/Mastercard k nákupu čehokoli, můžete se o tom bránit, pokud je to rozumné. Pokud přímo převádíte své vlastní krypto, nemůžete to zpochybnit - důležitá část je VISA/Mastercard - může zpochybnit, krypto přímo do peněženek nemůžete.

Automaticky přeloženo:
Anonymized847
před 10 měsíci

Máte pravdu, nikdy jsem kryptoměny nekupoval, také jsem jen googlil. Nevěděl bych, co s tím mám dělat a jak to funguje, je to pro mě tak matoucí, ale jo, omlouvám se, že jsem strkal nos a myslel jsem, že vím lépe, když ne. SMH alespoň dokážu přiznat, když se mýlím 🤭

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Pokud někdo hledá PRDCTLUX, našel jsem je zde https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/15457547 a dostali tuto webovou stránku: https://lux-books.com/ na e-maily sice neodpovídají, ale je dobré použít, pokud chcete jít cestou, kterou zboží nedorazilo.


také hledám

Onlined*DG, 7 Bell Yard, Londýn

CURRYCUDI, 20 Wenlock Road, Londýn

TERVEROVÉ


Pokud by někdo něco o nich našel, budu rád za info.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Hej! Měl jsem TERRVERS a poté, co se někdo zmínil o získávání náhrad přímo od VipZino, poslal jsem jim e-mail, že to bylo přibližně v době, kdy jsem se k nim přihlásil. Poslal jsem jim e-mail o transakcích a v podstatě uvedl, že jsem problémový hráč, který banka zúčtuje bez ohledu na to, zda jsem před nějakou dobou. Nyní mi vrátili peníze a vrátím 210 GBP! Takže pokud jste je použili, bude to Vipzino!

Automaticky přeloženo:
Anonymized839
před 10 měsíci

Nějaká e-mailová odpověď od clmnt?

Automaticky přeloženo:
1...434 435 436...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.