DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 434)

před rokem od kirekin
|
2 363 046 zobrazení 15 340 odpovědí |
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...433 434 435...839
Přidat příspěvek
Mizu
před 5 měsíci

Mám mnoho pro Onlined*DG, ale dostal jsem poštovní směrovací číslo v Brightonu, který tam má pouze jeden obchod a je legitimní. Nechápu, jak nemohou změnit adresy

Automaticky přeloženo:
Vkieranc
před 5 měsíci

E-mail byl vrácen, pokud najdete jiný, dejte mi prosím vědět 🙏

Automaticky přeloženo:
Gamblur
před 5 měsíci

Je to jen vaše štěstí Předpokládám, že jsem sám ohromen, zvláště když jsem dostal druhou částku Řekl bych, že to bylo načasování, protože si myslím, že ji nikdo brzy nedostane, možná dovednost a dokazování, že jsem byl skutečný případ hledáním správné pomoci, možná si nejsem jistý, abych byl upřímný, ale jsou jiní, kteří sem dostali víc, ale ano, je to smutné pro ty, které k nim nikdy necítím

Automaticky přeloženo:
Anonymized839
před 5 měsíci

Ahoj, prosím, uvědomte si, že jméno, které jsem vám dal, je jejich web a nemají žádné kontaktní informace kromě telefonního čísla v dolní části své stránky, které ani nefunguje, takže si nejsem jistý, jak je kontaktovat, ale to je CLMNT, nechal jsem si to potvrdit Wise.

Automaticky přeloženo:
Anonymized839
před 5 měsíci

file dobře, tak jsem na té clmnt stránce stiskl přihlášení a tohle mi to dalo. Možnost živého chatu a e-mailů. Jsou to e-maily, které jste použili?

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 5 měsíci

Vznesl jsem to již v červnu Vzal banku do října, aby mi dal rozhodnutí. Různé Cs mi během měsíců říkaly, že případ byl otevřený, pak uzavřený zamítnutý bude i nadále odmítán. Stále dostávám e-maily, že stále probíhá vyšetřování. Blabla bla Zdálo se, že nikdo neví, co se děje Jeden poradce mi řekl Ne, je to definitivně uzavřeno a bude se to stále odmítat, omlouvám se, nic víc nemůžeme udělat. Pak mi zavolal nadřízený, který mi řekl, že řeší můj nárok a ptá se mě opravdu osobně q o mém zdraví, jakou léčbu dostávám, proč jsem přestal s léčbou nic z tvého božího podnikání a byl jsem na soukromém telefonu. Řekl mi, že nebyl zpět ve funkci, dokud volal v úterý, byla sobota večer. Řekl, že se rozhodne a dá mi vědět v úterý. Tak jsem mu řekl, počkejte, ale už mi bylo řečeno rozhodnutí, že případ byl zamítnut a je uzavřen a kdykoli bude znovu otevřen, bude okamžitě zamítnut, takže jaké rozhodnutí musíte udělat a jaký je smysl tohoto hovoru. Řekl oh ehm ???Zavolám v úterý. Přišlo úterý a také přišlo volání .yep, jak jsem očekával nárok zamítnut .žádný rým nebo důvod jen promiň, nemůžeme pomoci .2 týdny poté jsem obdržel dopis, že jsme odmítli vaši žádost na základě toho, že jste přistupovali ke svému online bankovnictví pomocí IP adresy, když jsem hledal tuto ip adresu, když jsem hledal tuto ip adresu, byla to finanční investiční společnost colbot něco nebo něco jiného. Moje IP adresa není ani registrována v mém domovském datovém centru. 100s mil daleko a mění se pokaždé, když se přihlásím Myslím, že to je to, co řekl, necitujte mě. Mluví celým tímto žargonem, dělá všechnu tuto kybernetickou bezpečnost a vývojář softwaru staví datová centra pro podnikání. Věřte mi, že by mě zabil, kdyby věděl jen polovinu toho. Naštěstí jsem se naučil svou lekci a hledal pomoc a děkuji Bohu za skvělou podporu, abych to nezadržel' FO.

Automaticky přeloženo:
Vkieranc
před 5 měsíci

Ne, použil jsem úplně jiný, zkusím to, díky anděli

Automaticky přeloženo:
Dt100
před 5 měsíci

Hej hajzle, mám trochu sporu s těmi chlapy, ukázalo se, že nejen že jsou to byte novinky, ale také Eduntage. Obě mi posílají v podstatě kopírování a vkládání e-mailů, obě společnosti provozovali lidé se stejnými příjmeními. V e-mailech požadují mé ID, když jsem odmítl poslat ID. Vše, co jsem poslal, byla čísla karet se skrytými částmi a bankovní výpisy s transakcemi z kopie a banky se všemi osobními údaji zakrytými, jakmile jsem to odeslal, řekli, že nemohou najít tyto transakce, i když jsou jasně vidět, že jsou jasně viditelné na všech výpisech obchodníka i potřebuji své ID . dej mi pauzu Nejsem idiot Vím , jak fungují refundace . Několik jsem jich ve svém čase zpracoval . Jakmile budou mít ID , mohou si vyrobit faktury za nákupy . Také jsem věděl , jak si mohu koupit cokoli z neexistujících webových stránek ? A podle zákonů a práv na ochranu osobních údajů nemusím poskytovat žádné ID, pokud mě nepodezřívají ze spáchání podvodu, což je komické vzhledem k tomu, že oni jsou ti, kdo jsou sledováni kvůli nezákonným transakcím. Kopou se tam po paty, potřebují moje ID. I Cc v mé bance a společnosti CC, ale jak jste řekl, když mi odpověděli, v bankách nekopírovali

Automaticky přeloženo:
Rex112
před 5 měsíci

Už jsi něco slyšel od Ktm? Odpověděli na několik mých e-mailů, ale žádná pomoc!

Všimli jste si, že CEO Kryptonim a Straal jsou stejná osoba 🙈

Myslím, že s tímhle budu muset jít cestou zpětného zúčtování.

Automaticky přeloženo:
Vkieranc příspěvek smazal/a
paulmcewan05
před 5 měsíci

Ahoj Pavle

Vlákno sleduji od začátku a jsem zděšen tím, jak se zdá, že se vydavatelé Mastercard chovají špatně.

Jakmile zaslechnou slovo hazard, okamžitě zákazníkovi sdělí, že Mastercard nám neumožňuje zúčtování hazardních transakcí. Je zřejmé, že pokud by Mastercard měl kód podobný 12.7 VISA, bylo by to mnohem jednodušší.

Napsal jsem společnosti Mastercard v USA, abych se jich zeptal, proč svým zákazníkům, kteří byli podvedeni nelegálními webovými stránkami využívajícími falešné obchodníky, tak znesnadňují možnost zpětného zúčtování, a oni mi právě řekli, že to zkoumají. Mohu vás ujistit, že to nezkoumají, protože na těchto chybně zakódovaných transakcích vydělávají miliony.


Mohu se zeptat, zda znáte přesný kód, který vaše banka použila pro zpětné účtování pod nesprávným kódem na debetní kartě Mastercard.

btw dobře provedeno na 50 000 liber.

Automaticky přeloženo:
Howdydowdy příspěvek smazal/a
Howdydowdy
před 5 měsíci

Dsserv ano, minulý týden jsem zvýšil peníze a o několik dní později vrátili peníze prostřednictvím zpětného zúčtování!

Slyšel jsem, že Dsserv je Destream, doufám, že ano, protože mám ještě něco, co bych mohl získat na svůj druhý bankovní účet.

Automaticky přeloženo:
Howdydowdy
před 5 měsíci

V úterý jsem u nich vyvolal zúčtování a ve středu jsem od své banky dostal oznámení, že peníze budou vráceny za 3–5 dní.


Posílal jsem e-maily, ale žádná odpověď, ale neměl jsem žádné problémy se zpětným zúčtováním!

Automaticky přeloženo:
Nic24
před 5 měsíci

(Dsserv, omlouvám se)

Automaticky přeloženo:
Howdydowdy příspěvek smazal/a
Howdydowdy příspěvek smazal/a
Howdydowdy příspěvek smazal/a
Howdydowdy
před 5 měsíci

Byl naprosto pravdivý - můj celostátní účet a docela malé částky!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Jaké jsou Starlingové pro chargebacky? Teď zvažuji, že si nějaké vychovám.

Automaticky přeloženo:
1...433 434 435...839
Jít na stránkuz 839 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky