DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 406)

3 707 070 zobrazení 19 958 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...405 406 407...1 095
Přidat příspěvek
jameswatkinson
před 10 měsíci

Potřebujeme další podrobnosti, protože jste nám toho poskytli velmi málo.

Jaké společnosti byly použity pro transakce? Jaký MCC byl použit? a jak se Wise dostal od zpětného účtování k vystavení CIFAS? Jak jste ke sporu přistupovali, nepřišlo zboží apod.?

Automaticky přeloženo:
Gojira7346
před 10 měsíci

Omno

https://cleanpay.omno.com nebo tak nějak

Ano, zboží nebylo přijato

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Konečně jsem našel VisionCraft, dejte mi vědět, jestli to někdo potřebuje.


stále nelze najít „deposit by crypto" / deposit Warsaw. Pokud to někdo má, dejte mi prosím vědět

Automaticky přeloženo:
jameswatkinson
před 10 měsíci

Jaký MCC byl použit? Co řekl Wise předtím, než a poté, co vám byla vydána značka CIFAS?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Právě jsem to dostal od své banky, když jsem se pokoušel vznést námitku ohledně mé kreditní karty....

Přeloženo do angličtiny:

„Jde o typ případu, který v poslední době zaznamenáváme stále častěji.

Naše rozhodnutí bylo učiněno po konzultaci s naším právním oddělením, protože se zdá, že jde o složitý systém, do kterého je zapojeno mnoho společností. Zdá se, že jde o kasina bez švédské herní licence ze Spojeného království. Základem našeho rozhodnutí neposkytnout náhradu v těchto případech je, že nemůžeme prokázat, že tyto společnosti byly součástí podvodu a že jste transakce schválili sami. Je možné, že některé, většina nebo dokonce všechny společnosti používané podvodníky byly použity bez vědomí společností jako nástroj k přesunu peněz nebo nákupu zboží.

Podle předpisů společnosti Mastercard, jak vykládáme pravidla, nemáme právo požadovat od společností peníze zpět, když byla transakce schválena pomocí Bank-ID, a i kdybychom si mysleli, že na to právo máme, nemohli bychom to vědět. zda tento nárok byl skutečně vznesen vůči podvodníkům, ale zda by byl vznesen pouze jako nárok vůči třetí straně, která si vůbec není vědoma toho, že byly použity jako součást podvodu.

Je také velmi pravděpodobné, že společnosti mají správný popis společnosti na základě toho, co prodávají.

Rozhodli jsme se však nepokračovat, protože předpokládáme, že stížnost nebude společností Mastercard schválena. Rozhodli jsme se odmítnout nové transakce všem společnostem, o kterých máme podezření, že s tím mohou být spojeny. Transakce, které jste schválili, odešly společnostem, které byly uvedeny. Není možné tvrdit, že jste nevěděli, že platby šly do CURRYCUDI, protože to jste schválili při nákupu. Jste odpovědní za to, že příjemce platby je správný. V případě provádění vkladů do kasina s určitým jménem by peníze měly jít také na jméno spojené s tímto kasinem. Dalším aspektem (obecně) je, že nemůžeme vědět, co se stalo s penězi vloženými na herní účet. Nemáme přehled o tom, zda byly peníze použity na skutečné hraní, a pokud ano, co máte nárok na vrácení (výhry atd.).

Pokud máte další relevantní informace, které mohou mít vliv na naše rozhodnutí, písemné odvolání zašlete na adresu:"


ve švédštině

"Detta är ve formě av ärende jsem vi sett mer och mer på sistone.

Vårt beslut har fattats efter rådgörande med vår legala avdelning då det tycks vara ett komplext upplägg med många företag includerade. Det tycks handla om casinon utan svensk spellicens från British. Grunden i vårt beslut att inte ge ersättning i dessa ärenden är att vi inte kan påvisa att dessa företag varit del i bedrägeriet, samt att du godkänt transaktionerna själv. Det kan vara så att en del, de flesta, eller rent at alla företag some använts av bedragarna skett utan företagens vetskap, some ett redskap att flytta pengar eller köpa varor.

Enligt Mastercards regelverk så som vi tolkar reglerna så har vi ingen rätt att kräva tillbaka pengar från företagen när transaktionen godkänts med Bank-ID, och även om vi trott att vi haft den deratunatt käve veteta verkligen hade ställts mot bedragare, utan om det bara skulle ställas som ett krav mot en tredjepart som är helt ovetande om att de använts som en del av ett bedrägeri.

Det är också mycket möjligt att företagen har korrekt företagsbeskrivning utefter det som de säljer.

V doku je k dispozici vložený dok s kartou Mastercard. Vi har valt att neka nya transaktioner till alla företag som vi misstänker kan vara kopplat till detta. Transaktionerna som du godkänt har gått till de företag som framgått. Det går inte att hävda att du inte känt till att betalningarna gått till CURRYCUDI för det är det som du godkänt när du handlat. Man ansvarar för att säkerställa att betalningsmottagaren är korrekt. I det fall man gör inbetalningar till ett casino med ett visst namn så ska pengarna också gå till ett namn kopplat till det casinot. En annan aspekt (rent allmänt) är att vi inte kan veta vad som hänt med pengar som satts in på ett spelkonto. Vi har ingen insikt i om pengarna använts till faktiskt spel, och vad om vilket som man är berättigad att få tillbaka (vinst etc).

Om du har annan relevantní informace jsem kan ha inverkan på vårt beslut ska skriftlig överklagan ställas till:"



Automaticky přeloženo:
poppyr
před 10 měsíci

Vklad pomocí Crypto je QuickBit, jsem si jistý. Je to mezi všemi mými transakcemi do BitSent a GoriWire.

Automaticky přeloženo:
LizzieCG
před 10 měsíci

Co se stalo? Odstranili to a jak? nebo jste také kasino?

Automaticky přeloženo:
poppyr příspěvek smazal/a
před 10 měsíci

Našel někdo KaysofCourse?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj lidi, teď zpátky na párty. Dosud jsem měl úspěšné refundace z kinghills, vipzino a memo kasin, vše přímo zpět z kasin. Nechal jsem banku zvýšit zpětná zúčtování ve výši 1 000 z 50 transakcí na nikotpf (různá koncová jména), z nichž všechny byly úspěšně zvýšeny a byly použity dočasné náhrady. Stalo se to minulý týden. Nicméně jsem vychoval s finnart přes natwest a artstrid, které byly oba odmítnuty, protože potenciálně nebyly pravé. Mluvil jsem s bankou, která řekla, že je to kvůli objemu a jsou to podobné věci. Zvedl jsem tbe niko ty pod nesprávnými kódy MCC a bylo jasné, že jde o nelegální zahraniční kasina. Chci jen zkontrolovat, zda se to někomu stalo také, tj. někteří byli schváleni, ale jiní byli okamžitě zamítnuti? Kvůli tomu, co si myslím, prochází objem? Chystám se jim poslat veškerou svou korespondenci e-mailem, abych je vyzval a doufejme, že je pozvednu, ale trochu se toho bojím… nějaké myšlenky nebo podobné situace s natwestem? Ještě abych poznamenal, že jsem svou kartu zrušil 18. ledna, protože jsem se bál, že byla kompromitována online, a to bylo předčasné, pokud jde o některé refundace z kasin, které procházejí, ale dnes jsem dostal další přesměrované refundace na mou novou kartu, takže panika nad! Myslel jsem, že jsem mohl promarnit ty, kteří přicházeli, ale zjevně ne! Jakékoli nápady a rady vítám, než je vyzvu e-mailem

Automaticky přeloženo:
Dingdong5
před 10 měsíci

Hej, mohl bys mi pomoct s tím, jak jsi zvýšil poplatky za Niko, měl jsem to samé, ale obráceně. Zpětná zúčtování přijata pro Finnart, ale zamítnuta pro Niko.



Automaticky přeloženo:
Jwright1998
před 10 měsíci

Takže první várka, kterou jsem udělal, byla s niko a bylo mi řečeno, že to byl elegro, kdo vlastnil tyto platby... byly to moje hlavní, takže nejvyšší částka, kterou jsem utratil přes niko, takže jsem to zkusil jako první přirozeně. Ty byly schváleny, možná to bylo proto, že to byl můj první pokus s bankou? Další šarže, kterou jsem vložil, byla okamžitě zamítnuta (finnart), jako by se něco s bankou spustilo automaticky, takže když jsem jim zavolal, řekli mi, abych předložil své důkazy na jejich email.addresss, které mi poskytli, abych to v podstatě zpochybnil... whcij je to, co jsem teď shromáždil, ale bojím se to poslat... nechtěli žádné důkazy pro niko, ale předpokládám, že je to proto, že to byl můj první pokus o použití schématu chargebCk... dělá to zní podobně tobě? Do u banky s natwest

Automaticky přeloženo:
Dingdong5
před 10 měsíci

Jak se vám podařilo přimět kasina, aby souhlasila s vrácením peněz?

Automaticky přeloženo:
Legolas11
před 10 měsíci

Poslal jsem šablonu, která zde byla, o nesprávných mcc kódech a je to porušení předpisů mastercard pod kódem 4849. Fungovalo to okamžitě. Memo vipzino jsou součástí stejné skupiny a souhlasili s tím, že kódy používané obchodníkem by se měly shodovat, a to se jim také nelíbilo, takže souhlasili s vrácením peněz. Byl jsem vytrvalý, když jsem e-mailem vysvětloval předpisy, a oni věděli, že pokud se vrátím zpět, pravděpodobně vyhraju, takže mi místo toho vrátili peníze. Zkoušel jsi poslat e-mail se zněním z fóra zde.

Automaticky přeloženo:
jameswatkinson
před 10 měsíci

Jsme u toho, proč jste vznesl nárok? Ilegální kasino se špatnými mccc kódy

Automaticky přeloženo:
Gojira7346
před 10 měsíci

Wise právě zablokoval vše, nyní se nemůže ani přihlásit k účtu. Na jiném fóru jsem četl, že musím napsat oficiální stížnost Wise a vysvětlit, že jsem se nedopustil podvodu, co mám říct?

Kde najdu kód MCC? Odeslal jsem zboží, které nebylo přijato, a nezmínil jsem se o nesprávném MCC.

Automaticky přeloženo:
Dingdong5
před 10 měsíci

Řekl jsem, že zboží nepřišlo, slovo kasino jsem nezmínil, ale předpokládám, že mě nahlásili.

Automaticky přeloženo:
jameswatkinson
před 10 měsíci

Měli poslat nějakou korespondenci, tj. že zavírají účet, že byl označen pro značku CIFAS atd. O MCC byste museli požádat Wise, nepřijaté zboží je v pořádku, pokud použili nesprávný MCC, technicky by transakce byla za něco jiného a ne za hazard, pokud by postupovali podle knihy a zpracovatel ve skutečnosti jednal správným způsobem a používal správný MCC, pak možná označili váš účet za Značka CIFAS. Nejlepší by bylo zkusit oficiální stížnost a možná zkusit získat nějaké informace týkající se MCC a dokonce i procesoru přes Wise, protože to je stěžejní pro většinu sporů.

Automaticky přeloženo:
Anonymized960 příspěvek smazal/a
LizzieCG
před 10 měsíci

Nemůžu spát, jíst a pít, mám CIFA. co jsi udělal? Jak jsi odstranil ten svůj? Je pravda, že Barclays zablokovala všechny vaše peníze? Podařilo se vám někde jinde otevřít nový účet?

Momentálně nemůžu dostat ani výplatu a její 28., mám 4 dny na to, abych něco vyřídil. Neznáte někdo nějakou banku, která by mi otevřela účet?

Automaticky přeloženo:
1...405 406 407...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.