Musí vynechat nějaké informace, protože by jistě od Wise dostali nějakou korespondenci ohledně uzavření sporu nebo uzavření jejich účtu. Také přístup k nepřijatému zboží k těmto kasinům má skutečně jakýkoli důvod pouze v případě, že byl použit nesprávný MCC, uvedli, že o použitém MCC nic nevěděli, což mě vede k domněnce, zda ve skutečnosti pokračovali ve sporu , mohli to udělat proti legitimnímu zpracovateli, který použil správné MCC, což mě opraví, pokud se mýlím, je pravděpodobně místo, kde by odmítli spor a umístili CIFAS?
They have to be leaving some information out, as surely they would have received some correspondence from Wise in regards to the dispute being closed or their account being closed. Also the goods not received approach to these casinos only really has any sort of grounds if an incorrect MCC has been used, they stated they didn't know anything about the MCC used which leads me to believe if they have infact gone forward with a dispute, they could have done it against a legitimate processor who has used the correct MCCs, which correct me if i'm wrong, is probably where they would have rejected the dispute and placed a CIFAS?
Automaticky přeloženo: