DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 399)

před rokem od kirekin
|
2 406 048 zobrazení 15 469 odpovědí |
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...398 399 400...846
Přidat příspěvek
Anonymized825
před 5 měsíci

Nazdar kamaráde.. revolut mi nyní zvýšil zpětné zúčtování za artstrid - zboží/služby nebyly přijaty. Tedy alespoň přes první překážku. Podle předchozích příspěvků jsem viděl, že artstrid pravděpodobně napadne spor, ale na konci dne jsem za své platby nedostal nic (digitální umění). Na mou e-mailovou adresu nebylo odesláno nic k potvrzení nákupů, tj. id rezervace / reference atd. Dokonce ani nevlastním peněženku, abych to všechno mohl poslat. Pokud to tedy nemohou doložit, myslíte si, že zpětné zúčtování bude úspěšné. Je ještě něco, co byste doporučil provést proti tomuto davu, vidím věci o gdpr? Tbh, neznám to, ale zní to, že to pomáhá s podporou zpětného zúčtování

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 5 měsíci

Chtěl bych přidat sledování obchodníků pro GoldenBet/Donbet nebo jakoukoli webovou stránku Santeda International je zatraceně téměř nemožné, mohu dodat, s největší pravděpodobností jsou přes Elegro, ale ani je nenapadne myšlenka na vyšetřování, pokud to nezvýší vaše banka. Pokud jde o jejich přímé kontaktování, jsem si docela jistý, že (Santeda) jen pravidelně zakládají nové obchodníky, protože jsem viděl mnoho zmíněných obchodníků NikoTPF, natož Falcora finance atd., které jsou s nimi spojeny. Zkoušel jsem se jich zeptat na podrobnosti o obchodníkech a oni rovnou odmítli s tím, že tyto informace nemohou zveřejnit. Docela divné, že nezveřejní podrobnosti o obchodníkovi vzhledem k tomu, že jim předali moje údaje bez mého vědomí, a jsou to oni, se kterými jsem nakonec obchodoval. Dokonce jsem se zeptal Chase na podrobnosti o obchodníkovi a řekli, že tam není vůbec mnoho informací, ve skutečnosti jediné, co mi mohli poskytnout, bylo MCC a referenční číslo ARN.

Automaticky přeloženo:
Adcloud24
před 5 měsíci

Elegro vám prostě pošle stejnou šablonu e-mailu, ve kterém řekne, že to máte dát bance, pokud někdo jako finanční instituce nebo někdo s nějakou autoritou nepoloží otázky, zdá se, že je to nezajímá.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Během posledního roku, přestože jsem se zaregistroval na GamStop a snažil se zjistit, zda zmrazení hazardních her na mé debetní kartě fungovalo (nefungovalo), provedl jsem mnoho transakcí prostřednictvím debetní karty, kreditní karty a bankovního převodu na Goldenbet a Donbet (£ 700 sám za méně než hodinu minulou noc – žádná výhra)

Viděl jsem ve vláknech o zpětných zúčtováních, stížnostech na kasina a mnoho lidí, kteří dosáhli úžasných výsledků.

Minulý rok jsem zavolal do své banky (Bank of Scotland), abych řekl, že jsem zranitelný po úmrtí rodiny, zdravotních problémech a mým jediným příjmem byly dlouhodobé dávky v invaliditě (které mohli vidět) - ale řekli mi, ať kontaktuji GamStop, což jsem udělal.

Omlouvám se, jestli jsem tu opravdu naivní, ale upřímně nevím, kde začít a mám roční platby náhodně jmenovaným společnostem, které nemají nic společného s hazardem a Falcora Finance, dvěma kasinům se sídlem v Curacau.

Jakákoli pomoc nebo návod by byl velmi oceněn.

Automaticky přeloženo:
stressed77
před 5 měsíci

Dobrý den, věřím, že toto vlákno a velmi užitečný druh hráčů, kteří jsou v tomto vláknu aktivní, může být to, co hledáte. Původně to začal člověk, který si všiml používání nesprávných kódů obchodníků na svém seznamu transakcí. Tyto transakce byly vklady v kasinu.

Chargebacky se staly hlavním podtématem, a protože je zde mnoho laskavých hráčů z Velké Británie, doufám, že najdete podporu a dobré rady. Můžete také začít číst vlákno – ano, je to hodně čtení.


Možná někdo jiný poskytne užitečná čísla stránek pro začátek.


Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Mail odeslaný na goldnboost před 3 dny. Žádná komunikace od nich. Zmínil jsem jen částku a datum. Žádné údaje o kartě, nic. Před 10 minutami jsem musel převést nějaké peníze z Revolut a do 29.01 jsou dvě nadcházející platby od Goldnboost. Pokud to pomůže, tyto transakce byly provedeny již dávno - v dubnu 2024.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj lidi, mám elegro (Finnart a Piexleum) na svých transakcích od začátku září, což je nyní 120 dní pro zpětné zúčtování Mastercard, rád bych věděl, že to byl limit.


Uvedl jsem datum doručení na 30. září, což je do 120 dnů. Ale moje banka říká, že je to 120 dní od data transakce, máte nějaké nápady, jak mohu stále získat tyto poplatky zpět?

Automaticky přeloženo:
Adcloud24
před 5 měsíci

To je problém, že zboží, které nebylo přijato, pravděpodobně vyhraje, ale bude muset zvýšit vícekrát, ale jak jeho digitální umění říká, že ho sbíráte, a proto jste jich vyrobili tolik, mysleli jste si, že jde o renomovanou společnost, ale nic se neprojevilo.

Automaticky přeloženo:
Jwright1998
před 5 měsíci

Vykuchaný pro vás, vždy jsem měl dojem, že to bylo od data doručení, jak byste věděli, že zboží nebude doručeno.

Automaticky přeloženo:
Anonymized916
před 5 měsíci

Artstrid nezpochybnila moje, právě dnes obdržela zpětné zúčtování od Chase

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 5 měsíci

Podívejte se na mé předchozí poznámky o GDPR. Právě jsem neustále posílal obchodníkům e-maily s policejními kopiemi atd., možná hrálo roli v tom, že nikdo z mých nebyl napaden.

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05 příspěvek smazal/a
paulmcewan05
před 5 měsíci

Dobrý den, Pavle, myslíte si, že má cenu zvyšovat zpětná zúčtování pouze u větších transakcí? Mám docela hodně transakcí c některé ve stovkách, některé jen 20,30 libry.


přemýšlím, že když to udělám mnoha, mohlo by to být zrušeno nebo tak něco? Takže možná dělám jen ty velké?

Automaticky přeloženo:
Jwright1998
před 5 měsíci

Ahoj kámo, ano, chtěl bych se zaměřit na slušné částky, zapomenout na ty malé, které nestojí za to, aby to bylo reprezentativnější

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Všechny moje teď prošly – nemyslím si, že mohu říci mnohem víc, než co jsem již řekl, abych podpořil ostatní, jak jen opakuji.

Pokud někdo potřebuje pomoc, twitter @salop1986, nebudu zde aktivní.

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 5 měsíci

Skvělá zpráva! budete mi chybět, bylo to rychlé, dostali se s vámi do kontaktu

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 5 měsíci

Bylo to kasino Santeda, ze kterého jste dostali velkou náhradu? Oceňuji, když to radši neřekneš, samozřejmě.

Automaticky přeloženo:
Gamblur
před 5 měsíci

Ahoj, ne, nebyla to Santeda, to by neudělali😊

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 5 měsíci

Myslel jsem si to, poslal jsem jim e-mail s žádostí přímo o to, protože Revolut byli beznadějní, ale nečekejte, že se dostanete daleko. 😀

Automaticky přeloženo:
Gamblur
před 5 měsíci

Vím, že vám jen odpoví a řeknou, že jste si zahráli hru atd., Jediný způsob, jak je porazit, je zpětné zúčtování

Automaticky přeloženo:
1...398 399 400...846
Jít na stránkuz 846 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky