DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 395)

3 706 936 zobrazení 19 958 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...394 395 396...1 095
Přidat příspěvek
Anonymized839
před 11 měsíci

Každá země by měla mít také své, hlásil jsem irské.

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 11 měsíci

Jak mohu získat zpětné zúčtování prostřednictvím Revolutu, když nemám doklad o transakcích? Zejména obchodníci finnart a astrid, kde jsem údajně koupil digitální umění/nft. Vznesl jsem jako službu zpětného zúčtování zboží, které jsem neobdržel, ale společnost Revolut to zrušila kvůli nedostatku potvrzení o rezervaci / účtenek atd.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Může někdo nabídnout radu. Moje banka odmítla zpětná zúčtování s tím, že protože mé vklady přistály ve zlaté sázce, nezáleží na tom, že to prošlo nesprávným MCC, protože jsem zboží stále dostal.


jaký přístup mám k FOS? Že banka nikdy nezasáhla, aby označila změnu ve výdajích, protože neviděla, že jde o hazard?


nebo že bez ohledu na to, jestli jsem dostal peníze v kasinu, nikdy jsem nedostal zboží od uvedeného obchodníka.


Cítím se ztracený a prohrál jsem zde asi 40 tisíc liber…

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 11 měsíci

Pokud se jedná o evropskou společnost, pak spadají pod zákony evropského GDPR. Jelikož již nejsme součástí EU, máme vlastní ,ale ano máte pravdu .🙂

Automaticky přeloženo:
Anonymized916
před 11 měsíci

Uveďte, že když jste si to objednali, nic se neobjevilo a nebyla uvedena žádná reference na digitální umění, nebyly odeslány žádné e-maily a společnosti neodpovídají, takže jim nemůžete poskytnout podrobnosti, ale odešly peníze, což dokazuje, že transakce byla platná, ale nic nepřišlo.

Automaticky přeloženo:
Anonymized839
před 11 měsíci

Irové také nereagují, že se něco stane, ale myslím, že pokud vznesete žádost o DSAR/data brzy, pravděpodobnost, že se vrátí, je mizivá. I když počkám do pondělí, abych potvrdil, že moje poslední prošly.


Automaticky přeloženo:
Jwright1998
před 11 měsíci

Je to kreditní karta nebo debetní karta? Je to Visa nebo Mastercard? Měli jste herní blok?

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 11 měsíci

Irská policie není tak ochotná reagovat jinak, než že nám zavolá nebo se ohlásí osobně. Myslím, že to pomohlo k tomu, že obchodníci nereagovali.


Upraveno
Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 11 měsíci

Mastercard a na GameStop, ale bez blokování přes moji banku.

ale moje útrata očividně přerostla více transakcemi až do výše 40 000 (pravděpodobně bych neutratil 40 000 za rok za posledních 6 let se svou bankou, takže by určitě měli zasáhnout, kdyby věděli, že jde o hazard místo náhodných obchodníci, které uvádějí)

Automaticky přeloženo:
Jwright1998
před 11 měsíci

Objevilo se na vašem bankovním výpisu jako Goldenbet?

Automaticky přeloženo:
Applesandpears93
před 11 měsíci

Ne, objevilo se to jako obchodníci spříznění s Elegro, Artstrid a různými dalšími. Všechny weby obchodníků nemají nic společného s hazardními hrami.

Automaticky přeloženo:
Jwright1998
před 11 měsíci

To je divné, že tehdy odmítli! Vyzývám také goldenbet přes banku. Dám vám vědět, co se stane

Automaticky přeloženo:
Applesandpears93
před 11 měsíci

Řekli, že protože peníze šly do goldenbetu, abych si s nimi mohl hrát, nemohou nic dělat. Místo toho je to spor se mnou a sázka na to, jak zobrazují transakce prostřednictvím těchto obchodníků?


určitě je to případ FOS a zpětné zúčtování by mělo být zpracováno? Nejde mi to do hlavy

Automaticky přeloženo:
Jwright1998
před 11 měsíci

Případně to zkuste znovu, protože zboží nebylo doručeno. Několik stránek zpět jsem to komentoval, banka to může rovnou odmítnout, protože jde o změnu příběhu. FOS podporuje banky v tom, aby neblokovaly hazard bez ohledu na to, jaké varovné signály tam byly, takže bych se divil, že rozhodnutí zvrátily, přesto bych šel do FOS, ale jen z případů, které jsou online, můžete vidět, že nedrží banky jsou odpovědné, protože by nevěděly, že se jedná o hazard kvůli kódům atd., je to nespravedlivé, ale v současné době to tak je. Bez blokace hazardu na účtu argument také nesedí, protože i kdyby použili správný kód, prošel by to, bankám je jedno, jestli nelegální/žádná licence, to je věc jiných. Nebudou pronásledovat takový podvod, jako je Mastercard a byla autorizována, vím, že je to zpětný pohled a přeji vám to nejlepší, abyste ji získali zpět, ale nejlepší způsob na Mastercard je, že zboží nepřijde, o hazardu se nezmiňuje.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Naučil jsem se tuto lekci na dřívější lekci a pak Jokabet vrátil peníze přímo, takže nedošlo k žádné újmě.

Eticky tato rada nemusí být skvělá, ale nechám to na vás. Co bych udělal, je vrátit se za Chase a říct, že máte nesprávné informace, protože jste z toho všeho ve stresu, hazard byl na jiném účtu, tento pro Chase je zboží, které nebylo přijato za……

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Včera večer jsem se vrátil na Chase chat, abych se jich zeptal na kontaktní údaje obchodníků, kterým jsem zaplatil. Poté, co byly mé žádosti o zpětné zúčtování zamítnuty, přemýšlel jsem o odeslání přímého e-mailu každému obchodníkovi. Požádal jsem agenta, aby znovu otevřel spor. Bylo mi řečeno, že můj spor byl již zamítnut kvůli situaci s hazardními hrami a Mastercard nepokrývá proces zpětného zúčtování. Pak jsem znovu požádal o znovuotevření sporu a zmínil jsem se o MCC a věcech, které najdete zde na fóru. Před pár hodinami mi Chase poslal tři oznámení. 3 x vrácení peněz od jednoho z obchodníků. Nevím, jestli se jedná o zúčtování nebo o přímé vrácení peněz (včera v noci jsem tomuto obchodníkovi poslal e-mail).

Upraveno
Automaticky přeloženo:
calumharris
před 11 měsíci

Výborně - Chase jsou tak nekonzistentní, řekne vám to vrácení peněz nebo spor.




Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Všechny tyto transakce jsou označeny jako refundace

Automaticky přeloženo:
calumharris
před 11 měsíci

Přímo od obchodníka pak, možná kvůli e-mailu nebo možná kvůli Chaseovi, který vyvolal spor, a pak vrátí peníze přímo. Pravděpodobně se to nikdy nedozví, pokud se nezeptáš Chase, a ani pak na otázky neodpoví. Dobrá práce, jsem rád, že vyhrál další.

Automaticky přeloženo:
calumharris
před 11 měsíci

Že jste to všichni udělali, nebo jste přiměl další, aby seděli s Chasem?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Jsem tak šťastný, protože jsem vás našel na tomto fóru

Mnohokrát děkujeme za všechny vámi sdílené informace

Budu vás informovat, jakmile budu mít další informace 🙂

Upraveno
Automaticky přeloženo:
1...394 395 396...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.