DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 389)

3 706 554 zobrazení 19 958 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...388 389 390...1 095
Přidat příspěvek
xbigguyxxx příspěvek smazal/a
před 11 měsíci

Domnívám se, že pokud byste měli mít jasno po více než 45 dnech, zejména pokud jste udělali nesprávný MCC. Vím, kamaráde, neexistuje žádný správný vzorec, některé banky zvyšují některé ne, u posledních jsem zastával názor, že malé částky bych obchodníkům dal jen spoustu zneužití

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx příspěvek smazal/a
calumharris
před 11 měsíci

Zkontrolujte, zda by zde měla být šablona, ​​ale v zásadě vám obchodníci, které říkáte, vrátí peníze, protože jste obešli kódy, abyste usnadnili nelegální hazardní hry a jedná se o transakční podvod. Také je upozorněte, že od nich neobdrželi žádné zboží ani služby.

Pak jděte přímo do banky a získejte zpětné zúčtování, je na vás, abyste se rozhodli, zda zadáte nesprávné MCC a zmíníte hazard nebo zboží nakonec neobdržíte, o tom můžete rozhodnout po přečtení různých příspěvků o výhodách/záporech.

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před 11 měsíci

Promiň, že Paul zasahuje do tvého příspěvku, ale tvrdil jsi proti skinsonlymu? Pokud ano, zpochybnili zpětná zúčtování?

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před 11 měsíci

Výborně, mám podobné načasování při zpětném zúčtování a bez hazardu jen něco málo přes 4 měsíce. Souhlasím, měl jsem nějaký den 45 v pondělí vrácené v úterý, ale další refundace jsou 53 dní (příští pondělí) podle Chase jen tvoří pravidla, ale docela doufám, že Artsrid nereagují, takže bych měl dostat vrácení peněz příští úterý

Automaticky přeloženo:
Anonymized839
před 11 měsíci

Ahoj slečno.


Právě mi vrátili peníze přímo, předpokládám, že poté, co byly vzneseny zpětné zúčtování

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, právě dnes ráno jsme obdrželi náhradu z PAYVER


perfektní, jakmile je tato refundace zpracována, zobrazí se jako nevyřízená, znamená to, že nemohou refundaci zrušit nebo ne?


spokojený s tím. Jen čekat dál. To ukazuje, že někteří obchodníci nesouhlasí s praktikami kasin

Upraveno
Automaticky přeloženo:
cyoca2
před 11 měsíci

Pokud peníze vrátili přímo, nebudou moci nárokovat/zpochybnit, je to jen normální vrácení peněz, nikoli zpětné zúčtování, jak to Finnart udělal mně. Zítra bude jasné, přejde z nevyřízeného na dokončení obvykle v půlce rána na Chase

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx příspěvek smazal/a
Anonymized825
před 11 měsíci

Jen pro doplnění, Chase mě informoval, že vždy kontaktují obchodníka/banku obchodníka a v mnoha případech obchodníci vrací peníze přímo. Nakolik je to pravda, nevím, ale když se na to znovu podíváte, několik lidí přes Chase dostalo přímé refundace poté, co Chase provedl zúčtování.

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před 11 měsíci

To je to, co se stalo s Finnartem, očividně se skutečně vrátili k Chaseovi a řekli, že nebudeme soutěžit, Artstrid zatím žádná odpověď, ale doufejme, že ne, a pak je vše zpět.

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx příspěvek smazal/a
calumharris
před 11 měsíci

To kasino je podvodník jako čert! Před lety jsem dostal chargebacky s Nationwide a vyhrál jsem je všechny, nikam se s nimi nedostanete e-mailem, bylo tu další, které jsem zkoušel velmi dobře kasino, ale mají vlastní platební platformu piatrix a banka řekla, že je zkuste, ale řekli, že služba byla poskytnuta

Upraveno
Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před 11 měsíci

Mám jen tolik problémů, jak přimět banky, aby zvýšily chargebacky. Čekám na Lloyds, pokusili se mě napálit, abych lhal.

Automaticky přeloženo:
Anonymized839
před 11 měsíci

Zkusili jste protokolovat stížnosti, abyste se pokusili urychlit proces?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ano, zaregistroval jsem stížnost i na službu, kterou poskytovali, protože každý den to byl jiný Cs poradce a musel jsem vše znovu procházet každý detail, začínalo to být frustrující. Nechali mě čekat několik hodin na odpověď a pak každý večer kolem 6:00 ukončili chat a poslali mi obecnou zprávu. Pokud jsem potřeboval v nouzi kontaktovat bla bla bla, tento chat skončil, omlouvám se, Cs je momentálně nedostupný. Byl jsem tak naštvaný a frustrovaný. Jedna poradkyně mě doslova rozplakala, skončil jsem tak, že jsem dostal záchvat paniky a musel jsem si vzít prášek, aby mě uklidnila, protože mě omílala otázkami, na které jsem už odpovídal a vysvětloval je znovu a znovu a znovu a znovu a znovu a znovu a znovu a znovu a znovu a znovu a znovu Musel jsem jí říct, že potřebuji pauzu. Pak mi poslala odkaz na samaritany WtH. Chci jen vyřešit můj případ.

Automaticky přeloženo:
Anonymized839
před 11 měsíci

Zdůrazněte to všechno, co nakonec ustoupí

Automaticky přeloženo:
Anonymized839
před 11 měsíci

Toto je hrozná služba, můžete zkusit jednu cestu, protože je to velmi podobné mé stížnosti na Barclays, kdy zvykli neodpovídat, pak v 18:00 zavřít chat je jít na twitter/X a kontaktovat je přes DM Udělal jsem to a oni zvýšili stížnost a zpětné zúčtování byly vzneseny do 5 dnů peníze v bance atd. Nemusí to fungovat, ale zjistíte a zapamatujete si, že pracuji ve financích je, že v mé společnosti nám bylo řečeno, že zprávy/příspěvky na sociálních sítích mají být zodpovězeny v 1 hodina max

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 11 měsíci

Díky hun x vážím si vás

Automaticky přeloženo:
1...388 389 390...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.