DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 388)

3 706 921 zobrazení 19 958 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...387 388 389...1 095
Přidat příspěvek
před 11 měsíci

Ahoj,

Zajímalo by mě, jestli má někdo podobnou zkušenost, vložil jsem peníze na můj stake.com pomocí bankovního převodu a oni použili Falcora Finance třetí strany. Očividně mě nenechal odstoupit a od té doby mě v podstatě zablokoval. Bylo to před 2 dny a zajímalo by mě, jestli si někdo myslí, že mám šanci, když Lloydsovi vysvětlím, co se stalo. Nebo to nestojí za to, protože jsem četl, že vklady bankovním převodem není možné zpětně zúčtovat. Toto bude můj první pokus o zpětné zúčtování, pokud to již bude možné. Předem děkuji.

Automaticky přeloženo:
calumharris příspěvek smazal/a
calumharris
před 11 měsíci

Vraťte se do Chase a přihlaste se pod zboží nepřijaté, zjistěte, co obchodníci prodávají a uveďte, že jsem toto zboží neobdržel.

Automaticky přeloženo:
calumharris
před 11 měsíci

Vypadá to, že sknsmgmnt může být skinsonly, nyní tito obchodníci mění svá jména

Z důvěryhodného zdroje jsem dostal také zajímavé informace týkající se zpracování plateb.

Když tyto stránky říkají, že nemají žádnou kontrolu nad těmito poskytovateli plateb, je to bs. Dělají to proto, že ve skutečnosti musí zadat parametry do systému a zpracování plateb a obchodníka, které chtějí použít ke zpracování transakcí, aby přesně věděli, odkud peníze berou. zpracovává a kým

Automaticky přeloženo:
Anonymized839
před 11 měsíci

Můj milý příteli, máte nějaké informace o společnosti PNMM?

Automaticky přeloženo:
makelios6
před 11 měsíci

Ne promiň

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Pokud si někdo potřebuje stěžovat licenčním orgánům ohledně MagicwinMLTD, udělejte to zde. Nemají licenci na hazardní hry Caracaco, jejich registrované adresy jsou obytný dům v Holandsku a opuštěná budova. Trvalo mi věky, než jsem tuto licenční autoritu našel, ale Našel jsem to a generální ředitel nějakého indiána sandeep upadhyay

file tady si stěžujete, že tato společnost rozhodně potřebuje zavřít, kdokoli, kdo se přiblíží k této stránce, nedostane zaplaceno a údaje o vaší kartě budou prodány dál. Temný web a četné podvodné pokusy budou činěny neustále. Buďte varováni. Podívejte se na recenzi trustpilot


Automaticky přeloženo:
Educated_ant
před 11 měsíci

Čím reagovali?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobré ráno a děkujeme za zveřejnění šablony týkající se refundace kvůli falešným bankovním deskriptorům. Dnes jsem dostal odpověď a myslím, že si hrají na hlouposti 🙂

Ahoj!

Děkujeme, že jste si vybrali nás!

Píšeme, abychom vyřešili vaše obavy týkající se nesrovnalosti mezi celkovou částkou odečtenou z vašeho bankovního účtu a finančními prostředky připsanými na váš zůstatek v kasinu.

Po důkladném prozkoumání situace jsme zjistili, že rozdíl je způsoben poplatky uplatňovanými poskytovatelem plateb a směnnými kurzy spojenými se směnou měn. Tyto poplatky a výpočty sazeb jsou určeny výhradně poskytovatelem plateb a jsou mimo naši kontrolu.

Ujišťujeme vás, že naše společnost neúčtuje žádné další poplatky ani poplatky za vklady. Všechny srážky na vašem účtu jsou spravovány výchozím nastavením poskytovatele plateb.

Máte-li další otázky nebo potřebujete další informace, neváhejte se na nás obrátit a my vám rádi pomůžeme.

Všechno nejlepší,

Maximální kasino


Prosím poraďte mi co mám dělat?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Jen aktualizace ode mě z jedné banky (při vyšetřování jsem vymazal název banky) Předpokládám, že je to dobrá zpráva, protože se mi podařilo pořídit snímky všech transakcí v kasinu, které jsem provedl, a ty odpovídaly tomu, co bylo na mém prohlášení. Doufejme, že obchodníci nenapadnou mastercard, protože existuje 94 transakcí od 6 různých obchodníků

file

Automaticky přeloženo:
rink58
před 11 měsíci

Skvělá zpráva, přístup k okamžitému vrácení peněz, což by se mělo stát.

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 11 měsíci

Musím být jediný, kdo nedostal dočasný kredit. Takže otravné

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 11 měsíci

Absolutně, moje jediná starost je, jestli se vrátí s nějakou digitální věcí BS, kterou jsem si měl koupit, naštěstí jsem měl snímky všech transakcí v kasinu, takže si myslím, že v této fázi je to výhra?

Automaticky přeloženo:
Vkieranc
před 11 měsíci

I já jsem onehdy vznesl stížnost u IBAS na riskantní kasino ve Spojeném království používající falešné sloty, Žádné kontroly kyc Seznam pokračuje dál, Pod bílou etiketou jim licence poskytla tolik důkazů, které byly okamžitě zamítnuty. Legrační věc byla, že to bylo stejného assora, který se potýkal s předchozím případem před 3 lety a odpověď byla doslova zkopírujte a vložte odpověď z předchozího e-mailu.. ano popřel, že jeden 2 .Jsem zmatený, SMH říkáte kasinu, aby uzavřelo váš účet s okamžitou platností o 5 dní později, je stále aktivní od původní žádosti. Účet byl stále aktivní. Pak jsem obdržel e-mail, že účet je uzavřen, pak další, že váš účet je plně ověřen. Jak mě teď plně ověřili bez dokumentů? Tak jsem se zeptal, že řekli, že provedli kontrolu kyc dobře, byla to lež, kdyby provedli kontrolu kyc, nikdy bych nesměl vstoupit na web a také jsem upozorněn, když je vyhledávání provedeno kvůli placenému předplatnému.

Omlouvám se, že se rozčiluji

Spousta z nich je tak zkažená

Ukgc nic nedělají IBAS jsou v zadní kapse těchto kasin, proto je kasina doporučují jako ADR

Arghhhhh

Automaticky přeloženo:
Vkieranc
před 11 měsíci

Nepronásledoval jsem

Automaticky přeloženo:
rink58
před 11 měsíci

Nedoručené zboží je vždy riziko, že se vrátí, ale zjistil jsem, že pokud je budete neustále obtěžovat a dělat věci jako GDPR, kopírovat na místní policii atd., pravděpodobně nebudou reagovat. To se mi osvědčilo na finnart a artstrid.

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 11 měsíci

Pokud jsem si prošel své e-maily, pravděpodobně jsem jich mezi artsrid a finnart poslal téměř 100, od šablon až po pouhé zkopírování autorit se základními pár řádky, že se jedná o podvodníky atd.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

@Paule pokud jsi stále o kamarádovi, jak jsi nakonec dopadl? Vím, že jsi říkal, že poslední dny jsou asi teď, doufejme, že jsi je všechny vyhrál.

Automaticky přeloženo:
calumharris
před 11 měsíci

Kasina nevrací peníze. Obraťte se na obchodníky a získejte zpětné zúčtování prostřednictvím bank

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 11 měsíci

Děkuji za odpověď.

Nový mail z kasina: Ahoj!

Děkujeme, že jste kontaktovali náš tým podpory!

Upřesněte prosím Váš dotaz, abychom Vám mohli pomoci.

Máte-li další otázky - vraťte se k nám a my vám pomůžeme!

Budu v kontaktu s obchodníky. Včera večer jsem vytiskl všechny své transakce, ale prosím poraďte mi, jak k nim přistupovat hezky a formálně? Děkuju!

Automaticky přeloženo:
1...387 388 389...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.