DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 386)

3 706 437 zobrazení 19 957 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...385 386 387...1 095
Přidat příspěvek
Anonymized960
před 11 měsíci

Ne, nikdy jsem od ní nedostal odpověď, ale dostal jsem tento e-mail člena a.lovley Poslal jsem mnoho e-mailů a nedostal jsem žádnou odpověď, dokonce ani kopii na policii, tato osoba je kus práce.

Automaticky přeloženo:
Anonymized960
před 11 měsíci

Automaticky přeloženo:
Anonymized839
před 11 měsíci

Byte novinky?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Podařilo se někomu najít Currycudi?

Automaticky přeloženo:
makelios6
před 11 měsíci

Stále žádná odpověď, kontakt, který jsem si zablokoval na Instagramu a LinkedIn, našel jsem Sophii lewis sekretářku obchodu, která také provozuje tento obchod https://www.icanpd.com/contact-1

Mnohokrát jsem jí psal, ale ignoroval jsem to. Jestli to nebylo opomenutí viny? Pokud žádný vztah k těmto platbám nemáte, proč mě místo řešení problémů zablokovat.

Automaticky přeloženo:
Anonymized839
před 11 měsíci

Díky

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj lidi, mám pár otázek ohledně přímého kontaktu s obchodníky. Co říkáte ve svém e-mailu, abyste se pokusili získat náhradu od nich. Má někdo šablonu, která by mi mohla pomoci!!


Děkuju

Automaticky přeloženo:
Cho44
před 11 měsíci

Vážený týme,


Moje banka mi doporučila, abych vás kontaktoval ohledně podezřelých transakcí na mém účtu. Žádám tímto o okamžité vrácení peněz za transakce provedené prostřednictvím vašeho platebního systému, které poté odešly na nelegálně provozovanou stránku s hazardními hrami.


Tento postup se nazývá „praní transakcí" a obvykle se používá k zamaskování skutečného účelu transakce, čímž se obchází blokování karet použitím nesprávného kódu kategorie obchodníka (MCC).


To je v přímém rozporu s předpisy Mastercard a VISA (smažte Visa nebo Mastercard podle toho, kterou kartu vaše karta nemá) a opravňuje transakci k vrácení peněz. Dále jsem od Vás do dnešního dne neobdržel žádnou službu ani zboží.


Mám mnoho transakcí před tímto datem

Jedná se o tyto transakce:

ČÍSLO KARTY (1234 56 **** 7899)


Podrobnosti transakce XXXX



V případě potřeby mohu připojit své bankovní výpisy s těmito transakcemi.



Musím vás informovat, že pokud se mi neozvete do 7 dnů, podám ve své bance žádost o zpětné zúčtování.



Pokud byste ode mě ještě něco potřebovali pro zpracování refundace, dejte mi prosím vědět.



Pozdravy,



Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 11 měsíci

Abych dále přidal z 20 transakcí, pouze jeden obchodník mi vrátil peníze přímo a stále u nich mám nevyřízené (finnart).

Banky vrátily 8 peněz prostřednictvím kreditní karty vid pod nesprávným účtem MCC bez výzvy a uplynuly téměř 4 měsíce.

Nyní čekám do 27. ledna, abych zjistil, zda nedošlo ke zpochybnění mých zbývajících zpětných zúčtování prostřednictvím karty Mastercard za zboží, které nebylo přijato.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Před chvílí zde bylo zmíněno, že usoftgaming nv odpovídá na žádosti o zpětné zúčtování. Mám přesně tuto situaci, čekali doslova hodiny před termínem, než odpověděli na můj nárok.


máte s tím někdo zkušenost? Mám dalších 7 dní (protože to byly 3 dny, co jsem dostal odpověď a přemýšlel jsem, co dělat), abych odpověděl na jejich vyvrácení.


Upřímně jsem si myslel, že to bude situace vyhovění/neúspěchu, ale teď jsem nervózní, když věřím, že bych mohl být blízko k získání svých peněz zpět, pokud dokážu napsat svůj argument dostatečně důrazně. Máte někdo zkušenosti s touto firmou?


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Chtěl bych kontaktovat Ktm Warsaw, ale nemohu najít žádné informace. Máte to někdo?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Educated_ant
před 11 měsíci

Napadá vás skutečnost, že jste zboží obdrželi? Pokud je mají, navrhuji vyzvat je zpět k tomu, jaká e-mailová adresa byla použita, ukázat vám přihlašovací údaje pro web atd. O tyto informace můžete požádat prostřednictvím GDPR, to je rada, kterou jsem dostal a mnoho stránek sdílených s ostatními to dělá GDPR nebudou reagovat a to podporuje argument.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, momentálně jsem ve sporu s Payverem a hledám následující, jestli mi někdo může trochu poradit?


ALBEDO


obchodník kategorizuje jako telekomunikační služby, včetně místních a meziměstských hovorů, hovorů pomocí kreditních karet, hovorů prostřednictvím telefonů se čtením z magnetického proužku a faxových služeb.


CCS - tyto se zobrazují jako personální agentura na mém prohlášení o honbě.


donbet a katana této společnosti se točí spolu s magicwin jsou absolutní podvodníci


Poslal jsem donovi e-mailem příslušné informace a čekám na odpověď odpovědného pracovníka pro dodržování předpisů. Dostal jsem odpověď od Payvera, který uvádí, že to berou velmi vážně.


nějaké další informace nebo jak na to? Momentálně popírám albedo s chase, že jsem neobdržel žádné digitální umění, to je 4000 liber.



děkuji doufám, že nabídnete jakoukoli podporu, pokud ji někdo potřebuje? Pozdravy

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Uvítám nějakou radu, pokud je to možné?

Automaticky přeloženo:
cyoca2
před 11 měsíci

To je jediný způsob, jak jít s Chase, protože jsou tak robotičtí ve své odpovědi, že 45 dní bude jako 53, když si vytvoří svá vlastní pravidla. Moje rada okamžitě zaregistruje stížnost na Chase, posouvá věci dál a vyžádá si všechna vaše data od obchodníka podle GDPR

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 11 měsíci

Vystačíte si s trochou podpory? Je to možné, mohl byste mi poslat e-mail, jak postupovat v tomto problému? Bylo by to velmi vítáno, protože se zdá, že mluvím s roboty?


pozdravy.

Automaticky přeloženo:
cyoca2
před 11 měsíci

Zde pro vás mohu shrnout, aby z toho měli prospěch i ostatní:


Vyvolat spor se zbožím Chase, které nebylo přijato.

Pak se zeptejte, proč prozatímně nevrátí peníze navzdory podmínkám společnosti Mastercard, které říkají, že ano, vzneste stížnost, což urychlí zpětné zúčtování obvykle o několik dní, než bude vše vyřešeno (vrátí peníze až po 53. dni). Live chat stížnosti nebo e-mail


Pak na webu obchodníka budou mít firemní e-mail, takže příklad finnart je Emega touch z paměti a v podmínkách na webu to najdete a obvykle to bude [email protected]


Pošlete e-mail a požádejte o všechna data, pokud neodpoví do 30 dnů, nahlaste zemi, ve které působí, takže google stížnosti GPDR například Estonsko

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 11 měsíci

Mohl byste mi případně dát šablonu emailu, co jim mám napsat? Nejsem moc dobrý se slovy a snažím se zjistit, kdo je to ALBEDO, ale nemůžu je najít? Jakákoli pomoc s tím také. Omlouvám se, možná to zní drze, ale vaší podpory a odpovědí si velmi vážíme, děkujeme 🙏

Automaticky přeloženo:
cyoca2
před 11 měsíci

S donbet se nikam nedostanete. Je horší, kolik informací jim pošlete o chybném kódování mcc a licenčních zákonech, vrátí se a řeknou, že jsou plně v souladu se zpracováním peněz

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 11 měsíci

ahoj kámo,

Na výpisech mám i Finnart, na jaký email jsi je kontaktoval?

Velmi ceněno

Automaticky přeloženo:
1...385 386 387...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.