Vážený týme,
Moje banka mi doporučila, abych vás kontaktoval ohledně podezřelých transakcí na mém účtu. Žádám tímto o okamžité vrácení peněz za transakce provedené prostřednictvím vašeho platebního systému, které poté odešly na nelegálně provozovanou stránku s hazardními hrami.
Tento postup se nazývá „praní transakcí" a obvykle se používá k zamaskování skutečného účelu transakce, čímž se obchází blokování karet použitím nesprávného kódu kategorie obchodníka (MCC).
To je v přímém rozporu s předpisy Mastercard a VISA (smažte Visa nebo Mastercard podle toho, kterou kartu vaše karta nemá) a opravňuje transakci k vrácení peněz. Dále jsem od Vás do dnešního dne neobdržel žádnou službu ani zboží.
Mám mnoho transakcí před tímto datem
Jedná se o tyto transakce:
ČÍSLO KARTY (1234 56 **** 7899)
Podrobnosti transakce XXXX
V případě potřeby mohu připojit své bankovní výpisy s těmito transakcemi.
Musím vás informovat, že pokud se mi neozvete do 7 dnů, podám ve své bance žádost o zpětné zúčtování.
Pokud byste ode mě ještě něco potřebovali pro zpracování refundace, dejte mi prosím vědět.
Pozdravy,
Dear Team,
My bank has recommended that I contact you with regards to suspicious transactions on my account. I hereby request an immediate refund on transactions made through your payment system, that then went to an illegally operating gambling site.
This practice is called "transaction laundering", and is typically used to disguise the true purpose of the transaction, thereby bypassing card blocks by using an incorrect Merchant Category Code (MCC).
This is in direct violation of Mastercard and VISA regulations (delete Visa or Mastercard whichever one your card isn’t with) and qualifies the transaction for a chargeback. Furthermore, I to this day have not received any service or goods from you.
I have many transactions before this date
These are the transactions in question:
CARD NUMBER (1234 56 **** 7899)
Transaction Details XXXX
I can attach my bank statement(s) showing these transactions if required.
I must inform you, that if I do not hear back from you within 7 days, I will be filing for a chargeback with my bank.
If there is anything else you would need from me for processing the refund, please let me know.
Regards,
Automaticky přeloženo: