DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 400)

3 705 716 zobrazení 19 956 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...399 400 401...1 095
Přidat příspěvek
xbigguyxxx
před 11 měsíci

Naneštěstí jsem uprostřed svých hazardních her vždy používal bankovní převody prostřednictvím otevřeného bankovnictví, protože karta na jejich stránkách často nefungovala a jen jsem dostával tuny chybových zpráv.

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před 11 měsíci

Artstrid a Finnart neodpověděli/Finnart řekl Chasovi žádná soutěž. Uzávěrka Artstrid měla být 27., ale uplynula dnes.

Chase jen aktualizujte přes aplikaci, zajímalo by mě, jestli moje chování tím, že jsem provedl GDPR / kopírování v úřadech, pomohlo, nebo jestli to byly jen nízké celkové částky na Chase, bylo 625 GBP v 11 transakcích.

Toto je navíc k nesprávnému MCC přijatému před časem na Barclaycard

Automaticky přeloženo:
Gamblur
před 11 měsíci

To se stalo i mně, banka řekla, že nemohou získat zpět bankovní převody, bohužel jsem dostal obrovskou částku zpět na kartu, i když vím, co máte na mysli, při hraní hazardních her jde zdravý rozum ven oknem

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 11 měsíci

Dobře, zdá se, že je mnohem snazší zkontrolovat, než moje banka, jen čekám, až zavolají nebo vyženou, minule to bylo asi dva týdny po 45 dnech, než zavolali, uvidím, co se stane příští týden, předpokládám!

Upraveno
Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před 11 měsíci

Doufejme, že všichni dorazí

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 11 měsíci

Vím, že by to mělo být v pořádku, pokud nebyly žádné výzvy, předpokládám, že je vyhrajete

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Má tu někdo kontakt na estolio limited? Mám jen adresu, ale žádný email a nic. Jen nějakou Liudmilu z Ukrajiny jsem našla jako direktora.

Anonymized825
před 11 měsíci

co jsi jim řekl?


Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 11 měsíci

co jsi jim řekl? Zboží nebylo přijato? Jaká položka od každé společnosti, protože právě dělám totéž

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

KAŽDÝ, KDO SE SNAŽÍ VYZNAT

NEDÁVEJTE se……


Doufám, že vás tento e-mail najde dobře,


V souladu s podmínkami našich webových stránek bychom vás rádi informovali, že váš účet byl trvale uzavřen s okamžitou platností. Toto rozhodnutí bylo učiněno na základě vlastního uvážení naší společnosti.


Dovolte nám, abychom vás ubezpečili, že všechny transakce prováděné na našich webových stránkách přísně dodržují oficiální protokoly. Upřednostňujeme integritu a profesionalitu našich procesů a jakoukoli odchylku od tohoto standardu bereme vážně


Navíc používáme platební metody třetích stran kvůli tomu, nemáme žádné informace o tom, který deskriptor bude pro transakci použit


Vezměte prosím na vědomí, že v souladu s našimi „zásadami pro vrácení peněz" není vrácení peněz k dispozici, pokud byl údajný vklad a bonusy hrány pomocí Služeb.


Níže naleznete kopii Zásad pro vrácení peněz:


V souladu s výše uvedenými informacemi bohužel musíme vaši žádost o vrácení peněz zamítnout


Chápeme, že můžete mít z tohoto rozhodnutí obavy. Naším primárním cílem však zůstává dodržování pravidel a principů, kterými se řídí naše platforma a poskytují rovné podmínky pro všechny účastníky.


Doporučujeme vám, abyste si přečetli naše Smluvní podmínky, které jsou navrženy tak, aby chránily zájmy všech uživatelů a udržovaly bezpečné a spravedlivé prostředí.


Děkujeme za pochopení a spolupráci při dodržování pravidel a předpisů naší platformy.



Automaticky přeloženo:
cyoca2
před 11 měsíci

Ano, chci zpětné zúčtování, protože jsem neobdržel žádné zboží, zakoupil jsem digitální umění a datum dodání má být do 5 minut (podmínky uvádějí toto umění a Finn) Nemám žádné podrobnosti, protože obrazovka byla po zaplacení prázdná, proto prosím o zpětné zúčtování .

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před 11 měsíci

Jo, pokud žádná odpověď, pak vyhrajete a nebudou moci vyzvat poté, budou vás muset pronásledovat přímo, což se nestane, protože jsou zločinci. Představoval bych si, že očekávají, že odepíšou nějaké ztráty, protože je spousta lidí nevyzve, takže budou stále masivně nahoře a v některých zemích jednají legálně, takže bez ohledu na to vydělají peníze.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Hledám


rychlé platformy yaba

softsprey

achphil odrůda obchod ng

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 11 měsíci

Ano, budou to pro ně malé brambory, někteří z nich nakupují na stránkách bonusy za 30 000 GBP, takže je v jejich zájmu nechat to jen tak proplouvat, aby jejich dojná kráva proudila.

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před 11 měsíci

Věc je také, že někteří budou hrát dál, takže na to prostě spoléhají, myslím si, že pokud přimějete banky, aby zvýšily, je téměř 100% šance na výhru, je vzácné, že napadnou spekulantský MCC kód, nebo pokud jste prostě škůdce a pošlete jim zprávu se všemi úřady nepřetržitě

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Můj manažer účtu kasina mi právě poslal e-mail, že byl informován o mých sporech. Už jsem jim psal (před otevřením sporů) tolikrát a oni mě prostě ignorovali s tím, že mi nemohou vrátit peníze, protože jsem použil kredity. Mám je požádat o dohodu nebo mám pokračovat ve sporu?

Mimochodem... Můj účet byl zablokován na jejich webu. Pokusil jsem se znovu otevřít svůj účet a ukazuje, že můj účet je již aktivní 🙂)

Jen si představte, že jsem je v roce 2022 prosil, aby mi zakázali účet kvůli mé závislosti na hazardních hrách a nebylo to možné 😁

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 11 měsíci

Všiml jsem si, že ti, kteří hrají bonus 10 000 GBP atd., jsou po chvíli všichni jiní, u těch nových je problém, protože nedostávají výplatu nebo si musí každý týden vybrat malý kousek, jakmile prohrajete, to je to, že vás dostali na háček pronásledování Měl jsem velké štěstí, když se mi je podařilo všechny vyhrát, což se zdá být ten případ, ale poučil jsem se z toho všeho a nikdy více!

Automaticky přeloženo:
calumharris
před 11 měsíci

Prostě ho ignorujte, nechejte zpětné zúčtování a vyhrajte, pokud to všechno nenabídne zpět, o čemž pochybuji

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před 11 měsíci

Ztratil jsem více než 30 000 £ na jedné kartě. Na mou žádost jsem tuto kartu ukončil. Nyní nemám přístup ke svým bankovním výpisům a přemýšlel jsem, jestli mi kasino nabízí nabídku na všechny mé vklady jako 60-70%...

Automaticky přeloženo:
calumharris
před 11 měsíci

Dobře, pokud jste pouze zrušili kartu, měli byste mít stále přístup k účtu, pokud jsou již navýšena zpětná zúčtování, kontaktují vás, protože vědí, že je ztratí, pokud si myslíte, že udělají dobrou nabídku a chtějí ji přijmout

Automaticky přeloženo:
1...399 400 401...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.