DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 397)

3 706 430 zobrazení 19 957 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...396 397 398...1 095
Přidat příspěvek
xbigguyxxx
před 11 měsíci

Máš naprostou pravdu.


Před několika dny jsem udělal obrovskou chybu, když jsem použil velkou refundaci z legitimní webové stránky s hazardními hrami (ne chargeback, ale s jejich týmem pro stížnosti) a ztratil jsem to všechno na jednom ze stránek Santeda.


Revolut byli opět k ničemu a prostě přišli se stejnou odpovědí robota, že se nemohou zapojit, protože je to v rozporu s jejich podmínkami služby atd., i když jsem je několikrát předtím prosil, aby toho obchodníka zablokovali.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Gamblur
před 11 měsíci

Požádal jsem je, aby mě zablokovali z hazardních her, také řekli, že to nemůžeme udělat, můžete jejich účet zavřít a poté jej jednoduše znovu aktivovat sami, je jim to jedno a nebudou zvyšovat poplatky proti stránkám, které jsem právě vznesl u FOS a posílat vše dál Zvedl jsem jim 5 transakcí, stále odpovídají pouze na jednu! totální vtip říká, že je to podvod. Udělal jsem, že 5krát pořád říkali, že na naší straně nic není

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Včera v noci se mi podařilo poslat e-mail některým obchodníkům. Zpráva, kterou jsem poslal, se týkala žádosti o vrácení peněz kvůli falešným bankovním deskriptorům, MCC, závislosti na hazardních hrách atd.

Revolut mě nyní žádá, abych jim poslal důkaz, že jsem byl v kontaktu s obchodníky, nebo důkaz o mém pokusu je kontaktovat. Potřebuji teď od vás poradit, chlapi!

Jak jsem již zmínil, mé transakce Revolut byly provedeny mezi březnem 2023 a květnem 2024. Pokud se rozhodnu, že jim ukážu komunikaci mezi mnou a obchodníky, kterým se mi podařilo poslat e-mail, odmítnou je kvůli stáří transakce. Pokud uvedu 'zboží nebylo dodáno', jak mohu říci, že zboží má být dodáno po jednom roce od data platby?

Automaticky přeloženo:
calumharris
před 11 měsíci

Ano – to je to, co říkáte Revolutu, že vám měli poslat e-mail, ale neudělali to, takže můžete získat podrobnosti, ale poslat jim e-mail, ze kterého jste obchodníkovi poslali e-mail. Možná to nebude fungovat, kamaráde, ale určitě to stojí za to. Vědí, že je to platná transakce, protože peníze opustily účet. Lhůta je 120 dnů, ale jsem si jistý, že lhůta je ode dne doručení v případě, že zboží nebylo přijato

Automaticky přeloženo:
calumharris
před 11 měsíci

Zboží na předobjednávku a dodání o 1 rok později? Nevím, co bude fungovat, jen hledám řešení, která pro vás mohou být.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Řešil někdo Revolut na bankovní převody a vyzvedávání prostředků nebo jen kartu?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Omlouvám se, neznám tyto zákony/pravidla. Takže... Lhůta pro uplatnění reklamace je 120 dnů od data doručení, ale pokud zboží nebylo doručeno, neplatí pro mě pravidlo 120 dnů?

Nebo 120 dní od data platby?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
calumharris
před 11 měsíci

Ne – lhůta pro uplatnění reklamace je 120 dnů od data transakce na Mastercard, ale u zboží, které nebylo přijato, je to 120 dnů od data doručení, proto jim musíte sdělit, že datum doručení bylo ode dneška méně než 120 dnů, takže například v prosinci . Jinak je to mimo časový limit

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Jasně. Potřebujete vymyslet příběh nebo jiný příběh pro každého obchodníka. Není to pro mě jednoduché 🙂))

Zboží zaplaceno v březnu 2023, termín dodání listopad 2024. Obchodní kategorie obchodníka: boty 🙂)

Země obchodníka: Uzbekistán 🙂)

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj lidi, nejsem si jistý, jestli tady někdo zná Zing Banking. Ale v podstatě řekli, že jejich banka má ve skutečnosti přednastavený blok hazardu, což znamená, že nikdo nesmí provádět hazardní transakce pomocí jejich banky, ale umožnili mi je provést více, ale spadají pod falešná jména jako „Mastertools", jaká je pravděpodobnost, že dostanu tohle zpět?

Automaticky přeloženo:
calumharris
před 11 měsíci

Ano, to je cesta, kterou bych se vydal, není to lež, je to, že jste od těchto lidí rozhodně nedostali zboží. Jak říkáte, pokud se jedná o fyzickou položku, jako jsou boty, ukažte doklad o poštovném a podpis, že dorazila. Stejné digitální zboží vám ukáže, kde skončilo, jaká peněženka atd.

Snad to funguje kamaráde

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Potýkám se s jiným problémem. Některé transakce byly autorizovány 3D. Dostal jsem varování, že pokud budu pokračovat v odesílání sporu o zpětné zúčtování, moje karta Revolut bude z bezpečnostních důvodů ukončena.

Automaticky přeloženo:
Dingdong5
před 11 měsíci

Ahoj, dostali jste nějaké peníze, jak jste slíbili?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj všichni,


Může mi někdo poskytnout následující e-mailové adresy nebo kontaktní údaje pro níže uvedené;


Vyzkoušel jsem všechno, co jsem mohl zoufale.


Destream/Dsserv Ltd

DigitalImageWorld

Concord Markets Limited

Online* Dg B

Nutracandies


Děkuji x

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj všichni,


Může mi někdo poskytnout následující e-mailové adresy nebo kontaktní údaje pro níže uvedené;


Vyzkoušel jsem všechno, co jsem mohl zoufale.


Destream/Dsserv Ltd

DigitalImageWorld

Concord Markets Limited

Online* Dg B

Nutracandies


Děkuji x

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Destream:

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Někdo dostal toho oslíka


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Může mi někdo odpovědět na otázku?

Neměli by platební agenti v kasinech (naprostá většina na Kypru) být regulováni kyperskou centrální bankou? Pokud ano, kde můžeme zjistit, zda je platební agent regulován?

Automaticky přeloženo:
cgouveia
před 11 měsíci

Na Kypru existují 3 hlavní regulační orgány, pokud zadáte do Googlu informace, měli byste být schopni najít informace, které hledáte. Ale mnoho z těchto kasin využívá nelicencované neregulované obchodníky třetích stran, proto jsou ve východoevropských zemích, Africe atd. riskantní společnosti a ředitel a generální ředitel, nejlepší věc, kterou můžete udělat, je, pokud je obchodník z Kypru, ne kasina, jak říkají, že nemají žádnou kontrolu nad platbami třetí strany, což je Bs, protože musí vstoupit (parametry) podrobnosti o hráčích a obchodníky, které chtějí použít ke zpracování prostředků hráčů do systému. Takže přesně vědí, kam ten tok peněz zmizel, jak jinak budou vědět, jak je získat SMH požadujete nebo vás vede správným směrem. Doufám, že to pomůže

Automaticky přeloženo:
cansecojuan178
před 11 měsíci

co je to osel?

Automaticky přeloženo:
Anonymized839
před 11 měsíci

jsi fantastický,

A viděl jsem, že jste vždy připraveni pomoci, pokusím se lépe objasnit svou otázku a uvidíme, zda mi můžete pomoci ještě více, a uvedu několik příkladů, abyste pochopili, na co narážím.

Toto kasino, leon https://leon89.bet/pt-pt/

Tvrdí, že jako svého platebního agenta používá společnost covimal limited, registrovanou na Kypru.

A:

Ninecasino, https://96-ninecasino.com/pt tvrdí, že používá služby zpracování Udm lda jako svého platebního agenta, také registrovaného na Kypru.


Mohl bych pokračovat v řadě kasin, většina z nich na Curacau a s jejich agenty na Kypru.


Jde mi o to, zda tyto platební agenty musí regulovat kyperská centrální banka, a pokud ano, kde najdu tyto informace.


Mám problém s kasinem, které neodpovídá na mé e-maily, nepřebírá doložky o zodpovědném hraní, takže chci vědět, zda je jeho platební agent legální.


Mluvím o kasinu wazamba.com, které jako platební agent využívalo omezených služeb mirata, ale nemohu najít žádné informace o miratě.


Děkuji mnohokrát

Automaticky přeloženo:
1...396 397 398...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.