DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 309)

3 707 099 zobrazení 19 958 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...308 309 310...1 095
Přidat příspěvek
Hunter12
před rokem

Přesně to samé pro mě, jen bych si přál, aby moje byly všechny Visa, protože je snazší projít

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vznesl jsem stížnost na Revolut 19/11/24, kde bylo uvedeno, že odpověď by měla být do 15 dnů. Právě jsem to dohnal, protože jsem nic neslyšel!

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx příspěvek smazal/a
xbigguyxxx
před rokem

Když poprvé zvýšíte zpětná zúčtování, nedělají to žádný problém, ale po několika případech je začnou více zkoumat, protože začnou být podezřívaví, proč zvyšujete tolik. Moje banka dělala moje peníze na začátku dobře a měla okamžité dočasné refundace, teď mě nutí čekat 45 dní, protože jsem v minulosti vznesl zpětná zúčtování a klást podrobnější otázky, je to nepříjemné.


uvědomujete si, že na tom obrázku je vaše jméno a vaše adresa 🤣 možná byste to měli zakrýt, docela osobní údaje, aby je každý viděl.

Automaticky přeloženo:
Hunter12
před rokem

Pro mě je to samé, Chase je prosadit, ale pravděpodobně o pár dní později vrátil 4/5, další teď musí čekat. Společnost Barclaycard je provedla poměrně rychle, ale stále dostávám dopisy s oznámením o dalších 6 týdnech na prošetření, předpokládám, že to byly nesprávné MCC, že mají důkazy, které ukazují, že jde o podvod od obchodníka, nebo je to generický dopis

Automaticky přeloženo:
Anonymized847
před rokem

Udělal jsem to, ale ty na výplatu a Falcora byly převod prostředků, takže si myslím, že je to irelevantní

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Hunter12
před rokem

Ok kámo, teď jsem to smazal, je to jen adresa, s kterou se toho opravdu moc dělat nedá.

Ano, zdá se, že je to první, žádný problém, pak příště, když to bude velký problém, mohl bych to nechat, protože jsem získal více než dost prostřednictvím banky, budu přemýšlet, že bych jim mohl dát tohle😂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, hledám pomoc a nějaké informace o ZPDG a GAIW-DONATION. Byl bych rád, kdyby mi někdo mohl pomoci s postupem CB atd. Můj email .


anbieter: 21c****o.net, curacao


Ps - přečetl jsem více než 100 stránek z tohoto tématu, ale ztrácím se ve spoustě informací🙁 prosím pomozte

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vznesl jsem stížnost na Revolut 19/11/24, kde bylo uvedeno, že odpověď by měla být do 15 dnů. Právě jsem to dohnal, protože jsem nic neslyšel!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Revolut jsou naprosto příšerní – jejich postoj je takový, že odmítají všechno, pokud nemáte nepřekonatelné důkazy. Odmítají cokoliv, co bylo potvrzeno při provádění platby – pokud neprovedete zboží a služby. I tak to mohou odmítnout.

Automaticky přeloženo:
Anonymized847
před rokem

Ano, beznadějně jsem se snažil říct, že poslední, na který jsem vznesl, je podvod se zpětným zúčtováním, na který byl nyní upozorněn ombudsman, a oni také ignorovali další 4 transakce, takže jsem na ně vznesl další stížnost Vznesl jsem také několik stížností na podvod a dostal jsem zprávy o příjmu, pak jsem stále dostával řekl, že nic nebylo vzneseno na jejich straně, pak řekli, že ano, ale nikdy jsem nedostal žádné výsledky, opravdu frašku!

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Anonymized887
před rokem

Přečtěte si dalších 200 stran 😊.

Toto vlákno už nějakou dobu probíhá... na těchto stránkách je spousta informací.

Automaticky přeloženo:
před rokem

VÝZVA NA VŠECHNY ČLENY FÓRA

Pánové a dámy

Chci vám předložit následující návrh.

Logičtější a s větší šancí na úspěch by bylo sejít se a získat zpět své ztráty, protože všichni víme, jakou bolest jsme zažili, kolik nocí jsme nespali, kolikrát jsme plakali...

Udělejme s tím vším konec a už nikdy nedovolme nikomu z nás přiblížit se hazardním praktikám.

Navrhuji, abychom se zorganizovali a obrátili se na dobrou advokátní kancelář specializovanou na nelegální hazard a požadovali vrácení našich ztrát.

Udělal bych to, kdyby v mé zemi existovaly specializované advokátní kanceláře, které bohužel neexistují.

Zorganizujme se, chlapi, jedině tak je můžeme porazit.

Začněme vytvořením fóra

Děkuji a doufám, že od vás všech uslyším návrhy.



Automaticky přeloženo:
makelios6
před rokem

Hune, myslím, že všichni oceňujeme tvůj nápad, ale ve skutečnosti mnozí z nás prostě nemají volné finanční prostředky, abychom mohli přispět na poplatky za právní kanceláře.

Také to může být případ jurisdikce a věřte mi, že jsem se na to podíval. Může se stát, že budete muset jít po skutečné společnosti registrované podnikání jako celku, jako je například Santeda. Vzhledem k tomu, že mnozí z nás jsou v tolika různých geografických lokalitách, bude extrémně obtížné prosadit se, pokud se toho nechopí velmi dobrá advokátní kancelář a stojí to za to? soud, který není v zemi jejich bydliště, protože všechny naše zákony jsou tak odlišné. Rád bych viděl, aby tyto společnosti zaplatily cenu a byly postaveny před soud jako mnoho z nás, ale je to vysoké riziko. Jedinou další možností, kterou jsem si myslel, je možná zahájit petici a přimět dostatek lidí k podpisu, jakmile bude dostatek lidí. licence na hazardní hry Curacao požadující, aby buď odebrali licence, pozastavili je nebo přezkoumali. Pokud ne, vystavte herní licenci Curacao korupci shora za to, že to dovolili tím, že šli do novin všude ve všech zemích s peticí. 🙂


Automaticky přeloženo:
před rokem

Promphives říká, že nemohou vrátit peníze, ale pokud kontaktuji svou banku, mohou provést zúčtování. Banka je Revolut, tento e-mail jsem také sdílel s revolutem, ale poté asi po 5 minutách odmítl zúčtování.


file

Jak to tak může být?

Automaticky přeloženo:
makelios6
před rokem

Dej mi svůj email Budu na to

Automaticky přeloženo:
s26f8yg29c
před rokem

Včera jsem měl peníze ze zpětného zúčtování zatím jen u jednoho z nich, je to asi 1 měsíc poté, stále čekám na ostatní

Automaticky přeloženo:
mrkrm
před rokem

Co řekl FOS?


Bylo to prvotní rozhodnutí „vyšetřovatele", nebo jste jej předali dále rozhodnutí ombudsmana?

Automaticky přeloženo:
makelios6 příspěvek smazal/a
Dustyd
před rokem

Rozhodně je zvláštní, jak některým vracejí peníze a jiným ne. Člověk by si myslel, že to bude všechno ve stejnou dobu!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Právě jsem dostal e-mail z Kinghills (jednoho z kasin, které jsem používal) s žádostí o důkaz o mé registraci na Gamstop a myslím, že mi vrátí peníze 🤣


Jeden z riskantních obchodníků jim určitě situaci řekl. Dám vám vědět, co se stane.

Automaticky přeloženo:
1...308 309 310...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.