DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 308)

3 705 715 zobrazení 19 956 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...307 308 309...1 095
Přidat příspěvek
Vkieranc
před rokem

Pokud jsou platby po 7. říjnu, řekněte bance, že jste byli podvedeni, abyste někomu poslali peníze a skončilo to jako podvod a ztratili jste přístup k penězům, měli by vám vrátit peníze do 5 dnů, pokud odmítnou, připomeňte jim to nových pravidel, která byla zavedena 7. Nejprve si přečtěte na Googlu nová pravidla, abyste se seznámili.

Automaticky přeloženo:
Anonymized839
před rokem

Jen si pročtěte toto vlákno, opravdu užitečné... Mám spoustu transakcí pro bajtové zprávy a zejména bajtovou laboratoř, není pravděpodobnější, že to bude tato společnost? Je to stejná ulice, kterou jste zmínil

file

Automaticky přeloženo:
Hunter12
před rokem

Ale už jsem se snažil a vysvětlil, že kasino odmítlo výběr a uzavřel můj účet a řekli, že nemohou nic dělat? Tak jsem podal stížnost. co mám dělat?

Automaticky přeloženo:
JM95
před rokem

Moje banka řekla, že je to vzdělávací

Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslím, že hlavním bodem, který by všichni měli zvážit, je nesprávný MCC VISA a nepřijaté zboží Mastercard nezmiňuje hazard.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Svět rozhodně funguje záhadným způsobem... Poté, co jsem se sem vrátil, mi právě Santander vrátil některé platby z 'CRPW'. Ještě 2 další od nich, které nebyly, ale uvidíme. Také žádnému z ostatních obchodníků dosud nebyly vráceny peníze, ale doufejme, že je to krok správným směrem!

Po práci jim zavolám a zeptám se, co se děje se zbytkem, takže vám dám vědět.


Automaticky přeloženo:
s26f8yg29c
před rokem

Hurá pro tebe

Automaticky přeloženo:
s26f8yg29c
před rokem

Banky by měly vrátit peníze předem podle pokynů VISA a Mastercard o svých podmínkách, což je frustrující, že některé ano a jiné ne. Situace každého je jiná, ale všichni jsme závislí a měli bychom mít okamžitý přístup ke svým finančním prostředkům bez ohledu na to, zda je potřebujeme nebo ne.

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před rokem

souhlasím. Abych byl upřímný, po dlouhém pročítání tohoto fóra se rozhodně zdá, že pro lidi je s postupujícím časem snazší to opravit u svých bank. Síla v číslech, jak se říká!

Pro mě osobně, kdybych o peníze přišel, nebyl by to konec světa, ale teď vím, že to rozhodně stojí za pokus a povzbuzuji lidi, aby se snadno nevzdávali.

Momentálně mám zpět 700 liber, zbývá mi 3100 liber

Upraveno
Automaticky přeloženo:
s26f8yg29c
před rokem

Dobře, dobře, podívejte se, co jsem právě zjistil. Právě jsem byl zavěšen kvůli svému podezření, kde je správné file doufám, že si to můžete přečíst, nikdy je nedali jako nepřijaté zboží. Lháři

Automaticky přeloženo:
Vkieranc
před rokem

Nikdy nemůžete zmínit, že transakce jsou pro hazardní hry, protože jakmile to uděláte, banka se jich nedotkne, zejména Mastercard. Myslím, že to bylo zmíněno dříve v tomto vlákně, aby se vždy vyhnuli tvrzení, že mají něco společného s hazardními hrami. Bohužel, pokud jste jim to již řekli, nemůžete nic dělat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Co lidé říkají, že si zakoupili zpětné zúčtování Mastercard? A co když účtenku nemáte?

Automaticky přeloženo:
mrkrm
před rokem

Najděte webovou stránku obchodníka, kterému jste odeslali transakce, a pak se podívejte, co na jejich webu prodává, řekněte bance, kterou jste zakoupili, cokoli, co je na těchto stránkách, a neobdrželi jste je. Například online digitální umění nebo NFT, řekněme, že vám obchodník nedodal účtenky, nezapomeňte nejprve obchodníkovi poslat e-mail, protože to budete muset ukázat své bance.


říkáte pravdu, protože jste od tohoto obchodníka nic nedostali.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Hunter12
před rokem

Ale nemůžete zpětně zúčtovat nákupy související s investicemi nebo kryptoměnami pomocí Mastercard, dobře ne zde ve Velké Británii AFAIK.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před rokem

Pokud někdo může poslat e-mailem nějaké ÚSPĚŠNÉ rady, jak vyvolat úspěšné spory s

  • FOMILINE UAB
  • SMLSAVEOPERACE
  • FALCORA FINANCE
  • VÝPLATY

Dejte mi prosím vědět. Můj email je Už kvůli tomu ztrácím hlavu. Jsem ohromen, že banky dělají úplný jack a umožňují, aby se to stalo. Můj vyšetřovatel FOS odmítl můj případ s Monzo a Falcora/PayOP. Už mám všeho dost. Jaká absolutní hromada odpadu, že se to může stát a nic se s tím nedělá. Nemám ponětí, co dělat. Nikdo mi nepomáhá.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Hunter12
před rokem

Musím čekat maximálně 45 dní na vrácení peněz za můj podvod.

Automaticky přeloženo:
Anonymized825 příspěvek smazal/a
Anonymized825
před rokem

Protože nemáte účtenku, zeptal se Chase, kde mám fakturu. Řekl jsem, že mě nechá zaplatit, ale nic nepřišlo ani přes čísla objednávek, ani přes faktury, takže nic neposílají.

Automaticky přeloženo:
mrkrm
před rokem

Vymyslete si něco, co jste kupovali, stačí je přesvědčit, aby zúčtovali poplatky za zboží/služby, které neobdrželi. Podařilo se mi získat oznámení, že kupuji online digitální umění. Pokud jste jim všem řekli, že je to pro hazard, tak bohužel nemůžete nic dělat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pokud někdo může poslat e-mailem nějaké ÚSPĚŠNÉ rady, jak vyvolat úspěšné spory s

  • FOMILINE UAB
  • SMLSAVEOPERACE
  • FALCORA FINANCE
  • VÝPLATY

Dejte mi prosím vědět. Můj email je Už kvůli tomu ztrácím hlavu. Jsem ohromen, že banky dělají úplný jack a umožňují, aby se to stalo. Můj vyšetřovatel FOS odmítl můj případ s Monzo a Falcora/PayOP. Už mám všeho dost. Jaká absolutní hromada odpadu, že se to může stát a nic se s tím nedělá. Nemám ponětí, co dělat. Nikdo mi nepomáhá.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Předpokládejme, že jste v době, kdy transakce probíhaly, neměli na svém účtu blokování hazardních her?

Automaticky přeloženo:
1...307 308 309...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.