DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 226)

3 706 556 zobrazení 19 958 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...225 226 227...1 095
Přidat příspěvek
před rokem

Zapletl se někdo někdy s Kinguinem? Pokud ano, dejte mi vědět - znám někoho, kdo je doslova žene k soudu kvůli nákupu poukázek na hazardní hry.

Automaticky přeloženo:
Colin09 příspěvek smazal/a
Anonymized847
před rokem

Dostal jsem zpět 3500 £ krypto, nepamatuji si web, ale používají vaše peníze, aby si je koupili, bylo to přes paypal, i když vrácení peněz jsem právě řekl, že jsem nikdy nedostal ani nekoupil herní poukazy

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před rokem
Colin09 příspěvek smazal/a
před rokem

Zakoupili jste někdy nějaké poukázky konkrétně pro Betbeard? Jeho situace je taková, že v roce 2022/23 koupil téměř 5000 £ poukázek Betbeard – vyhrál a pokusil se vybrat, ale Betbeard mu ukradl peníze a vypnul se. Nyní se znovu otevřeli jako "Betcake" se stejnými podvodnými vlastníky, ale nikdy nedostal ani cent. Kinguin ve své žádosti o zpětné zúčtování zfalšoval důkazy, v nichž tvrdil, že nákupy byly pro různé PC hry a spory byly zamítnuty. Kinguin neví, že jejich neuplatnění DPH na prodejní nákupy ve Spojeném království znamená, že se do toho zapojil HMRC a bylo mu doporučeno, aby dostal soudní rozhodnutí. Dokonce jmenoval právníky v Hong Kongu!

Automaticky přeloženo:
Anonymized847
před rokem

Byl to Betbeard, který jsem použil

Automaticky přeloženo:
před rokem

Byl to Betbeard, který jsem použil

Automaticky přeloženo:
před rokem

Údajně největší podvodníci - měli dokonce tu drzost přes noc zmizet se zůstatky na hráčských účtech a otevřít se o půl roku později jako Betcake. Kinguin skutečně nabízí vysoce nelegální službu - myslím si, že má právo jít po nich.

Automaticky přeloženo:
Anonymized847
před rokem

Ano, jsou v tom společně moje zpětná zúčtování bylo snadné získat, udělejte to sami na paypal a pak asi za 10 dní později byly všechny vráceny, možná na tom udělali práci, teď to bylo asi před 18 měsíci, možná by to měl dostat víc chargebacks, abych byl upřímný, je to starý příběh, jak je zvýšit

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, jsou v tom společně moje zpětná zúčtování bylo snadné získat, udělejte to sami na paypal a pak asi za 10 dní později byly všechny vráceny, možná na tom udělali práci, teď to bylo asi před 18 měsíci, možná by to měl dostat víc chargebacks, abych byl upřímný, je to starý příběh, jak je zvýšit

Automaticky přeloženo:
před rokem

Byly zamítnuty z uvedených důvodů - kinguin tvrdil, že byly pro PC hry, přestože může ukázat, že nebyly z jeho transakční historie na platformě. Tak zpackaný. Zpětná zúčtování lze vznést pouze jednou, takže ani ombudsman nemohl pomoci. Jediný způsob, jak se pro něj zotavit, je právní žaloba.

Automaticky přeloženo:
Anonymized847
před rokem

Ok zvláštní, žádné herní účtenky atd. by měly být přímo vpřed doufám, že to dostane

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ok zvláštní, žádné herní účtenky atd. by měly být přímo vpřed doufám, že to dostane

Automaticky přeloženo:
před rokem

Existují účtenky za poukázky Betbeard – Kinguin poslal e-mail s potvrzením, že odeslal nesprávné informace do Mastercard/Banky kvůli nějakým nesmyslům o programu odměn a propagačních akcí... přesto nemůže banka nebo Mastercard nic dělat, protože zpětné zúčtování již bylo zamítnuto a oni může to udělat jen jednou.

Doslova důkazem je 100 liber nákup GTA V Add on atd. Je to v podstatě lež.

Automaticky přeloženo:
SkyT
před rokem

Nepřerušila společnost Mastercard kód zpětného zúčtování 4840?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Po odeslání několika e-mailů společnosti Wise s ombudsmanem zkopírovaným ombudsmanem mám dobré zprávy, nyní potvrdili, že byly vzneseny zpětné zúčtování, byly zpět v květnu, takže přes 120 dní, takže je to divné, ale žádné vrácení peněz hned, musím čekat 35–50 dní na výsledek, takže to vypadá, že mi brzy přijde 2 000 £, i když jsem stále vykuchaný z Kinghills, teď jsem to snížil na ztrátu 4 500 £, když jsem vložil 2 800 £ a dnes jsem dostal 4 100 £, kdybych nikdy nevyhrál, bude to 8 600 £ ztráta, ale můj bankovní poradce pro hazardní hry se mnou chce mluvit o tom, jak to všechno udělat znovu, je zpět 30. Byl jsem k ní upřímný, poslal jsem jí několik zpráv o tom, že je čistá po dobu 4 měsíců, pak se opakovala a také se zeptal, zda mám poslat šablonu tak, jak byla provedena a dotyčná osoba si nebyla jistá, jak se má nyní vydat, abych byl upřímný

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před rokem

Nepřerušila společnost Mastercard kód zpětného zúčtování 4840?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ne - protože je to kombinéza, snaží se ji postupně vyřadit a mají konkrétnější kódy. Stále se však používá.

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před rokem

Doporučil bych email.


vypadá profesionálněji a zanechává stopu, se kterou se bookmakeři pravděpodobně chtějí vypořádat přátelsky.


použijte šablonu, kterou jsem vám poskytl – zdá se, že to otřásá sázkovými kancelářemi. Zejména zmíním, že vaše banka provede zpětné zúčtování a že riskuje, že bude vyšetřována a pronásledována

Automaticky přeloženo:
Klikken
před rokem

Ahoj Aaron2121,


Zajímá vás, jak jste kontaktovali Canapay? Máte kontaktní údaje, které byste se mnou mohli sdílet?


Díky!!

Automaticky přeloženo:
SkyT
před rokem

Ok, Sky to udělá, banka je již zapojena podle včerejšího hovoru, ale žádné zpětné zúčtování, ale také jsem od nich dostal dopisy s více než 60 podobnými Ztrácím 4100 £ Nyní bych se snažil získat zpět, co bylo ztraceno, pomůže mi to zastavit také doufám, že to půjde dobře, nejsem si jistý, kdy začít, čeká se na další výběr za 1 300 liber po vložení 900 liber

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj všichni,


narazil někdy někdo na NikoTPF*Global Stride na bankovním výpisu?

Toto jsou podvodné transakce, které se dostaly k mému prohlášení po úniku.

V prohlášení vidím jako cíl Londýn.

Zkusil jsem kontaktovat Elegro a FreshBet Casino. Elegro trvá na tom, aby je někdo kontaktoval z banky, Freshbet nechce pomoci, protože jsem nikdy neměl účet Freshbet (ani žádné online kasino).


Nevíte někdo, na koho se mohu obrátit s žádostí o vrácení peněz?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Podařilo se někomu kontaktovat "Grotobook"?

Automaticky přeloženo:
Zozo9360
před rokem

Ahoj Zozo!

Hledal jsem to za vás. Objevilo se toto: NikoTPF*Global Stride je dodavatel třetí strany se sídlem v Londýně, Greater London. Společnost je aktivní a poskytuje různé služby, včetně koordinace kancelářských služeb. Fungují jako centralizované kontaktní místo pro řešení požadavků, ať už prostřednictvím svého týmu na místě, nebo eskalací incidentů jiným poskytovatelům služeb.

E-mail, který jsem našel s tímto, je:

https://stride.london/contact-us/


Doufám, že to pomůže! Informujte nás!




Automaticky přeloženo:
před rokem

Našel jsem kontaktní informace na:


DIGITEM – odesláno e-mailem

WEXSLIDE - zasláno e-mailem

Canapay – vyplněný online formulář

GENGURU SOFIA 22- E-mailem

VIDEOGAMESHAVEN – E-mailem.


Budu vás všechny informovat!

Měl někdo štěstí s vrácením platby u vaší společnosti vydávající kreditní kartu?

Pokud ano, co jste řekl/udělal? Měli jste také textové kódy, které jste museli vložit pro ověření platby?


Automaticky přeloženo:
1...225 226 227...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.