DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 202)

před rokem od kirekin
|
2 347 300 zobrazení 15 302 odpovědí |
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...201 202 203...837
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

Které transakce byly pod Payopem?

Automaticky přeloženo:
Jg941430
před 9 měsíci

Ano, to je nejlepší způsob, jak začít. Někteří skutečně odpovídají a vracejí peníze.

Zadruhé kontaktujte svou banku, požádejte o zpětné zúčtování a ukažte důkaz, že jste se ji pokusili kontaktovat.

Za třetí, kontaktujte svůj finanční úřad.

Měl jsem také spoustu transakcí. Prošel jsem je všechny a vyťukal všechna jména obchodníků, takže banka na základě toho dokázala najít všechny transakce

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Každý, kdo měl úspěch s payop nebo falcora finance - můžete mi říct, jak jste dostali své peníze zpět? Monzo mi nepomáhá, payop zamítli moji stížnost a jokabet neodpovídá

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před 9 měsíci

Díky!

pro kód obchodníka, jak ho zjišťujete? Samozřejmě různé banky, ale ve „zprávě" vidím dlouhé řetězce čísel, takže si nejsem jistý, jestli je to jedna z nich


ještě jsem to nekontroloval v počítači, protože momentálně cestuji, tak tam je to snad jasnější

Automaticky přeloženo:
mrkrm
před 9 měsíci

Nějaké speciální transakce v rámci payop?

Automaticky přeloženo:
Jablanka
před 9 měsíci

Nerozumím, co tím myslíš

Automaticky přeloženo:
Jg941430
před 9 měsíci

Nevidím kódy obchodníků, ale na své kartě mám blok hazardu, který tato kasina obešla, takže všechna používají nesprávné kódy obchodníků, jinak by je můj blok hazardu vyzvedl.


Jaké kasino jste použili?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Im chystá zprávu tyto stránky pochyb o tom, že bude odpovídat i když a pošlou jim screenshoty, pak je to na ně! jako byste kupovali parfémy a nábytek od společnosti Aftica!

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před 9 měsíci

Upřímně řečeno, příliš mnoho na mapování, ale všechny jsou pod Dama NV


některé se zobrazují správně jako kasino, pak je celý náklad uveden jako nevyžádaný.


Mám pocit, že většina z nich je špatný kód obchodníka, protože moje banka je kategorizuje a většinou se zobrazují jako „neznámé". Renomovaná kasina jako unibet se správně zobrazují jako hazardní hry



Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj všichni.


Uvažuji tedy o tom, že se obrátím na poskytovatele své banky/karty a vysvětlím jim, že více transakcí na mých účtech je chybně zakódováno a nikdy jsem nic nepoužil ani neobdržel od společností, které mi účtovaly poplatky. Existují stovky transakcí v celkové hodnotě kolem 15 000 GBP přes 5 karet. Většinu tvoří kreditní karty a mám dluh ve výši více než 20 tisíc liber. Prosím, nesuďte.


Jak bych to kdy začal se svými bankami?; budu muset vyplnit formuláře pro spory pro všechny tyto položky nebo podat stížnost bance k prošetření?


jakákoli pomoc by byla velmi oceněna, protože mám pocit, že se topím!



Upraveno
Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 9 měsíci

Byl jsem požádán obchodníkem, abych mi poslal selfie s mým průkazem totožnosti a debetní kartou.

udělat to?



Automaticky přeloženo:
LizzieCG
před 9 měsíci

Záleží na tom, s kým bankujete.

Chase to udělal prostřednictvím živého chatu.

Barclaycard je formulář pro spor a můžete k němu připojit dopisy a e-maily atd.

Viděli jste bankovní šablonu dopisu, který jim chcete poslat?

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 9 měsíci

Ne, ne, nevadilo by ti sdílet? Díky

Automaticky přeloženo:
LizzieCG
před 9 měsíci

Píšu, abych formálně požádal o zpětné zúčtování za nedávné transakce zpracované na mém účtu. Podrobnosti transakce jsou následující.

Datum transakce: [Datum transakce] Částka: [Částka transakce] Jméno obchodníka: [Jméno obchodníka]

Jako někdo, kdo bojuje se závislostí na hazardních hrách, UPRAVTE PODLE: Před několika lety jsem na svůj účet zablokoval hazard, abych zabránil jakýmkoli transakcím souvisejícím s hazardními hrami.

Bohužel jsem nedávno upadl a vložil peníze do online kasina. Navzdory zablokování hazardních her kasino zaměstnalo podvodného obchodníka, aby zamaskoval skutečnou povahu transakce, čímž obešel blok použitím nesprávného kódu kategorie obchodníka (MCC).

Tato praxe, známá jako „praní transakcí", je v přímém rozporu s předpisy společnosti Mastercard a opravňuje transakci ke zpětnému zúčtování. Záměrné využití podvodného obchodníka kasina k obejití bloku hazardu je jasným porušením pravidel Mastercard. Pokud by byl MCC správně nastaven, transakce by nebyla autorizována.

Udělal jsem proaktivní krok a nastavil jsem omezující opatření, abych se vyhnul hazardu, ale účelová a nezákonná praxe praní transakcí využila zranitelnosti systému a usnadnila tuto transakci navzdory blokování.

Přestože jsem transakci autorizoval, neobdržel jsem od tohoto obchodníka žádné zboží ani služby. Prostředky byly směrovány do online kasina, které využilo tohoto obchodníka k obejití omezení hazardu na mém účtu. Očekávané datum dodání jakéhokoli zboží nebo služeb, pokud je to možné, by bylo stejné jako datum transakce. Protože však obchodník neposkytl žádné zboží ani služby, žádám o zpětné zúčtování.

S ohledem na tyto okolnosti vás laskavě žádám, abyste zpracovali zpětné zúčtování v plné výši transakce. Oceňuji vaše pochopení a okamžitou pozornost této záležitosti.

Děkujeme za vaši pomoc.


V případě potřeby vyměňte kartu Mastercard za vízum

Automaticky přeloženo:
LizzieCG
před 9 měsíci

Připravuji velký e-mail do své banky týkající se stížnosti, než ji předložím ombudsmanovi v závislosti na výsledku. Dejte mi vědět, jak se vám daří 🙂

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 9 měsíci

Chase mě odmítl přes live chat, musel s nimi přes ombudsmana

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Podívejte se na tento nesmysl Wise bank, nemohou potvrdit její podvod nebo neobdrželi žádnou položku😂 filefile

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

ahoj Pavle,

Stále připravuji velký e-mail ohledně mé stížnosti na Natwest. Jen by mě zajímalo, co jste do toho vložili atd. Mohli byste sami se sebou poslat jakoukoli komunikaci, abych se mohl ujistit, že to dělám správně?

Také jsem nikdy nedostal odpověď od banky, když jsem je kontaktoval ohledně těchto transakcí, hájil jsem problém s hazardem a žádal jsem je, aby prošetřili určité transakce v červnu/červenci. Myslíte si, že je to důvod? Nikdy mě nikam nenaznačili (i když všichni víme, kde je pomoc) a také neuznali e-mail, který ukazoval na praní transakcí! Určitě tam pro mě musí být důvody?

Je tu 6 společností, které chci zasáhnout, grotobook/mydates, bitsent eu/fomiline/goriwire, ets*ewave a pixeleum. Uvádím, že se chystám jít k ombudsmanovi?

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 9 měsíci

A díky, promiň mé chování🤣

Automaticky přeloženo:
Gojira7346
před 9 měsíci

Vyhráli jste s ombudsmanem? Na jaké společnosti jste se prosím zaměřili? 🙂

Automaticky přeloženo:
Dt100
před 9 měsíci

Stále pokračují, kontaktují chase kvůli jejich zprávě a požádali mě o mou stránku příběhu, zacílili na goldenbet/santeda bv, použili obchodníka nikotpf, o kterém uznali, že je třetí stranou a použili špatné kódy obchodníka, takže jsem doufám, že také neměl žádnou licenci, když k transakcím došlo

Upraveno
Automaticky přeloženo:
1...201 202 203...837
Jít na stránkuz 837 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky