DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 201)

před rokem od kirekin
|
2 389 425 zobrazení 15 371 odpovědí |
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...200 201 202...841
Přidat příspěvek
nathanphillips9
před 9 měsíci

Skvělá zpráva, pokračujte v bušení, kamaráde.

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 9 měsíci

Nebyli to oni, ale to je nejsnazší cesta, jak jít do banky, pochybuji, že se s nimi vaše vlastní cesta ještě bude mýt

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 9 měsíci

Díky Paule! To doufám!

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 9 měsíci

díky, kámo, ještě je toho hodně, budeme v tom pokračovat!

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 9 měsíci

Myslím, že je to easycourses.pro

Odpovídají, ale chtějí selfie, když drží průkaz totožnosti, než chtějí udělat cokoli, co řeknou.

Automaticky přeloženo:
k98m9c54x5
před 9 měsíci

Díky! Zdá se, že používají různé webové stránky.


https://helpersm.com/ také na webu uvádí „Apperator LTD".


každopádně je dobré to vědět, abyste věděli, co napsat Revolutu, když provedete zúčtování za to, co jste neobdrželi 🙂



Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 9 měsíci

Jo, za oběma weby jsou pravděpodobně stejní lidé.


také se ujistěte, že jste správci napsali správný mail. Myslím, že jsem to neudělal dost dobře, takže revolut přesunul můj spor na podvod a pak ho odmítl. 🙁

Automaticky přeloženo:
k98m9c54x5
před 9 měsíci

Co jsi napsal, jestli se můžu zeptat?

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 9 měsíci

Že jsem si od nich víceméně žádné zboží neobjednal ani neobdržel.

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před 9 měsíci

Jak dlouho to trvalo, pokud vám nevadí, že se ptám, vždy jsem si myslel, že to zvládnou ASAP, ale vypadá to, že barclaycard a chase si dávají čas na můj

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 9 měsíci

moje transakce byly provedeny 7. dne, musel jsem počkat do 21. dne, abych mohl vznést námitku, pak jsem dnes obdržel své peníze

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Podívejte se na tento nesmysl Wise bank, nemohou potvrdit její podvod nebo neobdrželi žádnou položku😂 filefile

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 9 měsíci

pokud nemohou potvrdit, že obchodník je legitimní, pak jistě nejprve chráníte svého zákazníka, hrozná společnost

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před 9 měsíci

Vím, Nathane, musím jít cestou bez nesmyslů, teď mám práci, počínaje žádostí o další podrobnosti o tom, kam šly platby! vše, co vidím, jsou falešně vyhlížející webové stránky v Africe, určitě to je to, co má banka dělat!

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Tyto banky potřebují vyšetřování, je to skoro jako by chtěly chránit obchodníky

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 9 měsíci

ano, pokud můžete rychlým vyhledáváním Google zjistit, že jsou riskantní, jistě mají přístup k dalším informacím, které dokazují, že tito obchodníci nejsou legitimní

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 9 měsíci

Myslím, že se bojí, že pokud bude zpětné zúčtování odmítnuto nebo s ním obchodník bude bojovat, mohou být finančně odpovědní. Pokud se to však dostane k ombudsmanovi, protože neúčtovali zpět, pak jsou stále odpovědní, takže nechápu, proč to alespoň nezkusí

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před 9 měsíci

To je přesně to, co jsem řekl Chaseovi, zpětné zúčtování a pak se o to starej později. Myslím, že kreditní karty jsou užitečnější kvůli blokům hazardu atd

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 9 měsíci

ano, ten, který jsem včera dostal, byl na mé kreditní kartě. Stále jsem neměl štěstí se svou bankou. Mám s nimi otevřenou stížnost a obrátil jsem se na ombudsmana, stále čekám na odpověď od obou.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Je nápad v podstatě Google falešné transakční společnosti a psát jim?


Mám jich stovky, jsem trochu ohromen, kde začít…


když zkontroluji potvrzení o transakci, nevidím jasný kód obchodníka (4 číslice). Jak je zjistím, abych zjistil, zda se nejedná o podvod? Možná to vaše banky ukážou snadněji


bohužel všechny moje transakce jsou tu a tam kolem 20 €, ale dohromady to jsou tisíce, takže bude spousta případů k otevření 🙁


přečti si posledních 50 stran, dobře všichni za boj s těmito podvody

Automaticky přeloženo:
1...200 201 202...841
Jít na stránkuz 841 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky