DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 200)

3 706 427 zobrazení 19 957 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...199 200 201...1 095
Přidat příspěvek
Anonymized825
před rokem

děkuji ti

Potřebuji pouze šablonu, jak požádat o vrácení peněz

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mám toto z Revolutu o KeyGo:


Jméno: KeyGo

Kategorie obchodníka: Digitální zboží: Hry

Umístění: 128 City Road, Londýn, Spojené království, Ec1v 2nx, Londýn, Velká Británie


Ale pořád toho obchodníka nemůžu nikde najít.

Automaticky přeloženo:
k98m9c54x5
před rokem

Představil bych si, že to souvisí s tímto riskantním webem: https://keygo.io/

Automaticky přeloženo:
makelios6
před rokem

Když se posunete zpět, uvidíte můj e-mail, chtěl jsem říct, že nepřijímá hráče z Velké Británie a nejste si jisti, zda máte sídlo ve Spojeném království?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Můžete mi poslat šablonu kasina e-mailem? Děkuju


toto je můj mail


Díky

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před rokem

Také jsem zvažoval Keygo.io. Je to stejné logo jako na mých transakcích.

Samozřejmě však nereagují na žádné e-maily a nemohu propojit jejich pronájem pokoje s produkty digitálních her.

Automaticky přeloženo:
k98m9c54x5
před rokem

Nemyslím si, že takový obchod ve skutečnosti existuje, myslím, že je to jen zástěrka pro riskantní transakce

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zajímavé je, že existuje banka, která tvrdí, že jakýkoli obchodník třetí strany je „zpracovatel plateb" a neexistuje žádný platný důvod pro zpětné zúčtování podle článku 12.7, protože platbu správně zpracoval a nemusí mít účet MCC související s hazardními hrami, protože je v podstatě prostředníkem transakce s kasinem

Automaticky přeloženo:
před rokem

PayOp odmítl můj případ. Co jim mám říct?

Automaticky přeloženo:
před rokem

potřebujete pomoc s Mydates/Grotobook, Londýn. a Apparator, Edinburgh.

Pokud tomu dobře rozumím, je zcela nemožné získat peníze zpět, pokud je kontaktujete?

byla by zábava, kdyby se někomu nějakým způsobem podařilo a jak na to šel.

Myslím, že pro každý případ můžu provést zúčtování přes Revolut.

Automaticky přeloženo:
n4t7wsrz2w
před rokem

která banka to říká? Protože proces praní transakcí jde proti podmínkám Mastercard i Visa

Automaticky přeloženo:
mrkrm
před rokem

Nejste si příliš jisti, jak funguje PayOp, ale mají někoho, komu peníze poslali? Zkuste se jich zeptat/stěžovat si přímo u své banky

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před rokem

Stačí kontaktovat jejich e-mail a poté poslat e-mail FCA a přeposlat jim tento e-mail

Automaticky přeloženo:
Anonymized954
před rokem

Bratře, jak získat zprávy o nigerijských společnostech?

Nějaký web?

Automaticky přeloženo:
mrkrm
před rokem

Díky! Právě jsem udělal, snad se něco stane 🙂

Automaticky přeloženo:
vardhanudapa001
před rokem

Komise pro korporátní záležitosti (CAC)

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před rokem

Všechno jsem dostal zpět bankovními zúčtováními

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před rokem

Úžasné díky 👌 použili jste Revolut?


Pokud má někdo informace o "Apparator*help, Edinburgh", má pouze 1 transformaci.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před rokem

Dostal jsem vrácení peněz pro jednoho z obchodníků! jojo

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před rokem

Skvělé věci doufejme, že je to jen začátek!😊

Upraveno
Automaticky přeloženo:
1...199 200 201...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.