DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 194)

před rokem od kirekin
|
2 395 724 zobrazení 15 399 odpovědí |
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...193 194 195...842
Přidat příspěvek
paulmcewan05
před 9 měsíci

Brilantní. Mění to život a jsem rád, že se někomu daří. Vyjměte hotovost a mějte ji někde v bezpečí, pokud není ve vaší bance, nemůžete hrát online 🙂


Budu se muset pustit do případu a začít psát e-mail. Je tak těžké to vyjádřit slovy, protože je to tak obtížné téma. Budu informovat banku, již jsem mluvil s ombudsmanem atd., a že bych chtěl zpracovat stížnost týkající se transakcí a transakcí, které odmítly zúčtovat, a poté mi vyhrožovat podvodem.

Automaticky přeloženo:
Dt100
před 9 měsíci

Skvělé pokračuj v boji! Chystal jsem se to vzdát a pokračoval jsem, jsem tak rád, že jsem to udělal!

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 9 měsíci

je to tak vyčerpávající proces, nechápu, proč jejich první myšlenky nejsou chránit své zákazníky

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před 9 měsíci

Vím , že se to mění , ale oni to zprvu udělají , že hazardní hry nejsou zahrnuty , což je nesmysl , je to podvod !

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 9 měsíci

ano, přesně!

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Moje banka odmítla zpětné zúčtování🙁

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před 9 měsíci

Dalším krokem je podat stížnost a pokud ji zamítnou, pokračujte v odvolání

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

udělal jsem. Cíťte se teď trochu sklíčeně. Myslel jsem, že mě v tom podpoří.

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před 9 měsíci

Dobře, vím, že ne, je to těžká práce, skoro jsem to vzdal, ale vztek mě držel dál!

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 9 měsíci

Vůbec to nevypadá, že by měli moje nejlepší zájmy. Jak chrání společnost, která nelegálně provozuje své vlastní zákazníky

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 9 měsíci

Líbilo se mi to 3-4krát poté, co odmítli zpětné zúčtování. Dostávám vždy stejnou odpověď, není to jejich chyba, protože je přijímána přes 3e Secure. Nebo druhá odpověď není v pokynech pro zpětné zúčtování Mastercard/víza, nemohou zpětné zúčtování zpracovat, i když chtějí

Automaticky přeloženo:
kw7zsvjbnh
před 9 měsíci

to mi taky řekli

Automaticky přeloženo:
Attrouder příspěvek smazal/a
Attrouder
před 9 měsíci

Jo, trochu jsem se zasekl.


Moje banka právě vidí hazardní transakce a říká 'ne', ještě předtím, než provede jakékoli vyšetřování

Automaticky přeloženo:
Attrouder příspěvek smazal/a
Attrouder
před 9 měsíci

Taky jsem si to myslel. Půjdu na FOS, ale je to tak zdlouhavý proces a protože jsem idiot, tak trochu potřebuji své peníze zpět.

Automaticky přeloženo:
Attrouder příspěvek smazal/a
Attrouder
před 9 měsíci

Jo pravda. Hádáš se s bankou? a jde o transakce kreditní nebo debetní kartou? Dělám obojí. Měl jsem více štěstí se svou kreditní kartou, ne s debetní kartou.

Automaticky přeloženo:
Attrouder příspěvek smazal/a
Attrouder
před 9 měsíci

S vaší kreditní kartou si myslím, že byste měli být v pořádku, protože v nich jsou hazardní bloky automaticky zabudované a nesprávný MCC je obešel, takže jsou také trochu na vině.

Toho obchodníka jsem ještě neměl.

Automaticky přeloženo:
1...193 194 195...842
Jít na stránkuz 842 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky