DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 193)

před rokem od kirekin
|
2 347 507 zobrazení 15 305 odpovědí |
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...192 193 194...837
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

Jen bankovní refundace, ombudsman se začal angažovat a pak byly všechny vzneseny

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Brilantní!!


Právě jsem je sám kontaktoval a začínám to točit. Ombudsman souhlasil s tím, že kdo utratí 1300 liber za e-knihy za týden, měl by si to vybrat. Zejména proto, že jsem banku kontaktoval několikrát.


Teď se opatruj Paule, utíkej, dokud můžeš!

Automaticky přeloženo:
Dt100
před 9 měsíci

Je směšné, že se to musí vůbec dostat do této fáze! Doufám, že vám to brzy vrátí

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

oh co? poskytli falešné účtenky a banky tomu věřily? nechutný

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Poskytnou falešné účtenky, ano, protože vaše karta byla použita na blockchainu k vkladu do kasina. Poté to zmanipulují tak, aby vypadali, jako byste si zakoupili digitální umění.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

oh co? poskytli falešné účtenky a banky tomu věřily? nechutný

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Opravdu. Díky nim to vypadá, že jste si ji zakoupili, protože vaše karta byla použita na blockchainu. Nemáte však žádné účtenky. Něco, o čem se dá pochybovat

Automaticky přeloženo:
Dt100
před 9 měsíci

Takže jsi jim neřekl, že to bylo pro hazardní hry?

Automaticky přeloženo:
Dt100
před 9 měsíci

Ano, vím, že se mi teď ulevilo, ale také se bojím se spoustou peněz, ale poučil jsem se ze svých chyb, propustil jsem tolik peněz ano 100% banky jsou na to a nechrání nebo nejednají v zájmu zákazníků Jsem si jistý, že nyní dostanete náhradu!

Automaticky přeloženo:
kw7zsvjbnh
před 9 měsíci

Řekl jsem ombudsmanovi, že ano. Ale s každým obchodníkem mám komunikaci. Komunikuji s bankou také s prosbou, že jsem problémový hráč.

Vrátilo se mi hodně peněz. Ale ti, kteří ode mě měli nejvíc peněz a stejně nespolupracovali, jsem neměl štěstí. Proč si tedy neprojít ombudsmana a alespoň to nezkusit.



Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před 9 měsíci

Znám Nathana, až příště skončím! jde o to, že bychom nikdy nevyhráli jeho falešné hry a stránky a nevyplatí se, pokud vyhrajete velkou výhru, když jsem si uvědomil, že se mi sevřelo srdce, že jsem se do toho tolik zabořil, aby se tak stalo, uvědomil jsem si, že jsem byl podveden !😳

Automaticky přeloženo:
Dt100
před 9 měsíci

Dobře, děkuji. Dostal jsem od nich odpověď, že od nich potřebuji konečnou odpověď. Mám jim poslat odmítnutí Revolut, které nepřijímají, aby zahájili zúčtování. @paulmcewan05 byly tyto transakce na Revolutu vráceny?

Automaticky přeloženo:
kw7zsvjbnh
před 9 měsíci

Ahoj kámo, ne Revolut, myslím, že je těžké je vychovat, pokud si vzpomínám

Automaticky přeloženo:
Dt100
před 9 měsíci

Strašné, moje banka blokuje i kryptotransakce, takže doufám, že to funguje v můj prospěch

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 9 měsíci

Jo, tak zmanipulovaný.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Pochybuje někdo o štěstí se Santanderem?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ano, vím, že se mi teď ulevilo, ale také se bojím se spoustou peněz, ale poučil jsem se ze svých chyb, propustil jsem tolik peněz ano 100% banky jsou na to a nechrání nebo nejednají v zájmu zákazníků Jsem si jistý, že nyní dostanete náhradu!

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

To doufám, kámo. Byl bych spokojený s velkým kusem zpět, je to hodně přes 5 000 liber pro prodejce, se kterými se hádám, a rád bych se spokojil s procentem. Abych byl upřímný, nevím, jak dlouhá je doba zpětného zúčtování.

Automaticky přeloženo:
Dt100
před 9 měsíci

Přes Revolut jsem dostal asi 150 tisíc vkladů na csgoroll.com. Mám kvůli tomu také zkusit kontaktovat ombudsmana? Jsou v Kypru

Automaticky přeloženo:
kw7zsvjbnh
před 9 měsíci

Nejsem 100% můj přítel. Pravidla a předpisy neznám, proto jsem s nimi mluvila sama🙂

Automaticky přeloženo:
kw7zsvjbnh
před 9 měsíci

Kontaktoval bych společnost, vaši banku a ombudsmana a vše uvedl do pohybu

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před 9 měsíci

se již pokusil kontaktovat společnost-> žádná odpověď

Revolut se již pokusil zvýšit zpětné zúčtování -> zpětné zúčtování nepřijímají jako na jiných webech s hazardními hrami atd.

mám kontaktovat ombudsmana v mé zemi nebo ombudsmana v GB, protože Revolut je v GB.

moje poslední šance by byla kontaktovat ombudsmana. Nejvíce jsem ztratil na csgorollu

Automaticky přeloženo:
kw7zsvjbnh
před 9 měsíci

Myslím, že se musíte obrátit na finanční úřad ve vaší zemi

Automaticky přeloženo:
Dt100
před 9 měsíci

Za 180 dní jsem získal více, než jsem si jistý, i když mám 32 000 £ zpět a 2 000 £ čekajících, takže částka, která opravdu mění život

Automaticky přeloženo:
1...192 193 194...837
Jít na stránkuz 837 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky