DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 188)

3 706 921 zobrazení 19 958 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...187 188 189...1 095
Přidat příspěvek
xbigguyxxx
před rokem

Dobře, ale pak máte mastercard (45 dní), mám vízovou kartu (30 dní), takže ještě 8 dní budete čekat. Maby je dostanu, dnes je to 8 dní, pro mě celkem 38 dní.

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před rokem

Špinavá pobřežní spodina

Automaticky přeloženo:
pitcherreece
před rokem

ty to víš! nezaslouží si ani korunu

Automaticky přeloženo:
Larryking
před rokem

Ok, bylo mi řečeno, že 45 dní bude honba za debetní kartou a pak nahoru

Upraveno
Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před rokem

máš mastercard? Můj případ zpětných zúčtování je registrován 12. srpna a v ten den se rozhodli vzít jej s obchodníkem, nyní je to 38 dní. Než jsem dostal náhradu po 2-4 dnech po uplynutí 30 dnů. Mám trochu obavy, protože ještě nedorazily. A když se zeptám Revolutu, můžou je zrušit. Revolut je trochu divný. Některé z mých náhrad akceptují a stejný obchodník příště zruší haha

Automaticky přeloženo:
Larryking
před rokem

Ok, možná jen počkej, pak jsem si ty své jednou za týden prohnal, ale je na tobě, jestli to bude moc dlouho, zeptal bych se

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před rokem

Co myslíš tím honěný?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ví někdo o kunava kai pnmm obchodníkech, kteří používají spin lépe

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před rokem

zeptal jsem se jich hned! Doufám, že mi pomohou nebo je v nejhorším případě odmítnou. už se nemůžu dočkat hahah

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před rokem

Řekli mi:


Děkuji mnohokrát za podrobnosti, které jste dosud sdíleli. Vidím, že problém se týká sporů Cloudbased Scripthub.


Abychom se ujistili, že získáte správný druh podpory, předkládám váš případ našemu týmu pro platby kartou. Vyřízení případů obvykle trvá 2 pracovní dny. Jakmile bude jejich kontrola dokončena, budeme vás aktualizovat a dáme vám vědět. Předem děkuji za trpělivost.

Automaticky přeloženo:
Glamors12 příspěvek smazal/a
Anonymized840
před rokem

Děkuju!

Automaticky přeloženo:
Larryking
před rokem

Moje zpětná zúčtování byla vznesena oddělením stížností na zpětné zúčtování, ale ať je vznesl kdokoli, tým zpětných zúčtování žádá o aktualizaci

Automaticky přeloženo:
před rokem

Aktualizace mého případu: ombudsman je v kontaktu s chase, žádají je o podrobnosti a požádali mě o mé podrobnosti o situaci, stále čekají na odpověď od mastercard, ale předali to svému příslušnému týmu. Chase Bank mi v podstatě nepomohla, protože trvalo dny, než mi poslali e-mailové adresy atd., než poslali důkazy, pak odmítli můj původní spor, a když jsem ho znovu otevřel, zamítli ho znovu do hodiny, přestože důkazy trvaly mnohem déle, prostě vypadalo to, jako by to chtěli z jejich stolu, abych tak řekl.

používali dodavatele třetích stran a své transakce zakódovali chybně jako MCC 5816. DIGITÁLNÍ ZBOŽÍ: GAMES místo MCC 7995, což je hazard, navíc nevyplácí, protože nespadám do jejich jurisdikce (mají zákaz provozovat služby zákazníkům ve Spojeném království) , přestože mě nechali přihlásit se a schválili KYC.

(můj spor je s goldenbet/santeda international bv)

Automaticky přeloženo:
Gojira7346
před rokem

Jakmile se do toho zapojí, vyřeší to, protože vědí, že jim budou muset vše vrátit i s úroky za několik let, až případ prohrají

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před rokem

Když se dostanete k těm nejhrubším detailům, je to jasné, myslím si, že protože banky slyší kasino, prostě to smetají, nechtějí to řešit, ale jakmile se do toho zapojí ombudsman a řádně to prošetří a přidají se na vaši stranu, nemají nohu, na které by stáli, škoda, že to musí zajít tak daleko, aby to opravdu vyřešili

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pixeleum a Wintermads požádali o mé bankovní karty a výpisy, jak dlouho po tomto procesu jim trvalo „prošetření" a jak dlouho, než zahájí vrácení peněz? Mám na ně vyvíjet časový tlak?

Automaticky přeloženo:
Gojira7346
před rokem

Ano, to je deffo to! Řekl jsem ve svém chvástání, že zaměstnanci byli jen líní a myli si z toho ruce, že jakmile prohrají případ, vrátí peníze sami a úroky, ale pokud provedou zpětná zúčtování, nic je to nestojí!

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před rokem

ve skutečnosti je to špatné, je jasné, že obchodníci jednají nelegálně a ve zlé víře, ale jen to smetli z lenosti a doufali, že se to nevrátí, doufejme, že se tomu dějí a vytvoří nějaký protokol, jak to řešit než citovat ToS MasterCard, legrační věc je, že to MC eskalovali sami, když jsem se dostal do kontaktu

Automaticky přeloženo:
před rokem

Hádám, že MyBookie.ag mi nemůže posílat inkasa kvůli těmto platbám zpracovaným v Indonésii a Istanbulu. Proč by dokonce posílali e-mail, že mi byly vráceny peníze, ale musím zaplatit svůj účet? Hledají jen proto, že nemají půdu? Bylo to jen 600 $, ale v polovině hry mi zbavili řady. Jak se k tomu postaví kapitál? file

Automaticky přeloženo:
1...187 188 189...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.