DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 186)

3 710 196 zobrazení 19 959 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...185 186 187...1 095
Přidat příspěvek
nathanphillips9
před rokem

Ahoj Nathan, nechci zmiňovat banku, protože jsem měl štěstí, myslím, že to udělali, ale musel jsem v ní pracovat, dostal jsem doporučení na jejich podporu hazardních her a gamstop a jejich občanskou podporu a stížnost byla dvakrát zamítnuta, ale zůstal jsem na adrese zdůrazňovalo to mé duševní zdraví atd. a že existují podobné případy online, kdy ombudsman vše vyplatil a poslal jim to, pak jsem zahájil případ s ombudsmanem a ten je rychle kontaktoval asi po dvou týdnech, pak je všechny zmínili o nesprávném obchodníkovi kód Uvedl jsem také jiné kreditní karty, udělaly je bez odpovědi všechny peníze byly získány zpět, jsou si dobře vědomi, ale pokuste se je zamést, protože je to pro ně trápení, pak jsem řekl ombudsmanovi, aby nechal případ, jak to dělali, zvedli je a pak řekl už dejte nám vědět a našel jsem jich spoustu. Použil jsem také jejich kartový hazardní blok a při mnoha incidentech mi podvodníci zavolali, abych kartu zablokoval, a řekl mi, abych vznesl zpětná zúčtování, což stále odmítali, takže to bylo deffo zameteno pod koberec. sporný, tvrdil jsem, že jako banka nejednají v mém zájmu a stojí na straně podvodníků a na výzvu, když je začali zvyšovat, souhlasili Také jsem uvedl, že jsem několikrát mluvil s podvodem, dostal jsem nové karty atd. o svém hazardu, ale nechali mě běželo to v době, kdy bylo vše zablokováno a oni vydali podporu, bylo příliš pozdě

Upraveno
Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před rokem

Aha, vidím, rozumím. Díky Paule! Velmi si cením pomoci. Všichni si za to můžeme částečně sami, ale je to těžké, když tyto hrozné společnosti využívají lidi se závislostmi.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Žádné problémy Omluvil jsem se za všechny potíže, které jsem způsobil, řekli, že s transakcemi není spojena žádná společnost, je to v pořádku, protože už k tomu nikdy nepoužiji svou bankovní kartu a navíc jsem dostal všechny peníze zpět na splacení všech dluhů

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před rokem

Skvělá zpráva! Jo, jediná věc, které se bojím, je, že to zanechá černou stopu na mé kreditní zprávě nebo něco, co mě ovlivní v budoucnu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

V souvislosti s mými transakcemi jsem poslal e-mail spoustě obchodníků, dám jim týden, pokud dostanu nějaké odpovědi, podělím se o ně ve vláknu. Pokud nebudu mít štěstí, podělím se o svůj úspěch s bankou.

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před rokem

Myslím, že je skvělé, že ombudsman začíná vidět nějaké stížnosti postoupené, protože to znamená, že se banky nemohou skrývat za žádné falešné důvody, proč nám peníze nevrací.

Poslal jsem Barclaycard dvě rozhodnutí od ostatních, abych snad přestal muset jít cestou stížností.

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před rokem

Ahoj kamaráde, zpětná zúčtování nemají žádný vliv na vaše kreditní skóre, vaše dobré a hodně štěstí!

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před rokem

Vyzvala vás banka ohledně toho, kolik různých společností má moje společnost 7, tak trochu znepokojení, že říkají, že jste měli přestat, když jste věděli, že jsou nezákonné?

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před rokem

Se 3 různými hazardními společnostmi.

Automaticky přeloženo:
joelemanuel5559
před rokem

Jaké transakce jsou spojeny s kashou?

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před rokem

Ne, jen řekli, že všechny máte pod nesprávným obchodníkem, dejte nám vědět, že je všechny zvýšíme

Automaticky přeloženo:
lehairbaj
před rokem

DP W LOADING pokud vím. Ale pravděpodobně i mnoho dalších.. by měli být schopni zjistit zde ve vláknu.

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před rokem

Ahoj Pavle, omlouvám se, že skočím na tento příspěvek, čtu správně, šel jsi za ombudsmanem a ten tě podpořil v tom, aby banka získala zpět prostředky? Byly to také všechny platby kartou nebo převody?


Myslím, že ombudsman je teď moje jediná naděje! Jsem rád, že jsi byl úspěšný

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj! Mám nějaké probíhající na Revolutu a už je to 36 dní, prošli první fází a teď jsou ve fázi, že to zvednou u obchodníka, předtím jsem dostal náhradu u jiných a trvalo to 32-33 dní, ale stále nic o těch a jeho 36 dnech, musím se bát nebo je dostanu?

Automaticky přeloženo:
před rokem

A vám všem, kteří jste dostali refundaci od Revolut za poslední týdny, jak dlouho to celkem trvalo?

Automaticky přeloženo:
joelemanuel5559
před rokem

Ahoj


koho jste v této věci původně kontaktovali, prosím

Automaticky přeloženo:
Meeegzzzz33
před rokem

Ahoj Meg.

Začal jsem kontaktovat omsbudsmana, když je začali dělat, takže jsem mu řekl, že je to v pořádku, teď to dělají, bezpochyby to museli, jinak bych ten případ vyhrál a pak musí zaplatit plus úrok, ale to trvá déle takže jsem byl rád, že to bylo provedeno rychleji, není na škodu nejprve s ním navýšit, i když mi banka také doporučila, abych ho použil, pokud také nejsem spokojený s výsledkem,

Automaticky přeloženo:
Larryking
před rokem

Ahoj Larry, moje první výplata byla včera, čekal jsem asi 53 dní, bylo mi řečeno, že to bylo asi 45 dní

Automaticky přeloženo:
Meeegzzzz33
před rokem

Nedostanete zpět převody peněz 2 z mých selhalo kvůli tomu

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před rokem

To je škoda, ale i platby kartou by pomohly. Kontaktoval jsem banku od července, některá oddělení mi řekla, že mám dobrý důvod pro spor o transakce, a když se dostanu ke sporům/podvodu, vyhodí to rovnou z okna. Kontaktoval jsem akciový podvodník, který nechápal, proč banka nebude v mém případě také jednat. Řekli mi, ať se obrátím na ombudsmana, ale nevím, jestli tím neztrácím čas ještě víc 😩 naprosto nadšená, že vám vaše banka pomohla. Hledal jsem ve vláknu jméno svého poskytovatele banky a nevidím žádné úspěšné vrácení peněz.



Automaticky přeloženo:
1...185 186 187...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.