Dobrý den, také jsem trpěl webem Jungliwin, který nakupoval reklamy pro registraci z mé země (Kazachstán).
Jsem obyvatelem této země, přestože jsem občanem Ruské federace.
Mám dokumenty potvrzující, že žiji a platím daně v Republice Kazachstán, které jsem poskytl, a také bankovní účet v místní měně, ze kterého jsem provedl vklady (celkem více než 5 tisíc dolarů). Bez trvalého pobytu by nebylo možné otevřít bankovní účet.
Poté, co jsem vyhrál velké množství peněz, byl jsem požádán, abych prošel KYC, poslal jsem všechny dokumenty a byl zablokován kvůli zakázané zemi pobytu (Ruská federace). Než jsem se přestěhoval do Kazachstánu, žil jsem v Evropě (Island) a prošel jsem všemi kontrolami souvisejícími s KYC na stránkách, které akceptovaly islandské obyvatele pro sázení/hraní v kasinech. Měl jsem tedy jistotu, že nebudu mít žádné problémy, jelikož přesně stejným systémem se registruji a hraji na tuzemské společnosti pro obyvatele a občany Republiky Kazachstán.
Ale stránka Jungliwin se rozhodla jinak a zabavila všechny mé výhry (17 000 dolarů vzhledem k mým vkladům 6 000).
Neexistuje žádná přímá komunikace, pouze prostřednictvím podpory, nechal jsem všechny druhy žádostí a čekám na odpověď, ale nemám žádnou naději, když jsem našel toto vlákno na fóru.
Když jsem na stránku nahrál bankovní výpis s mou adresou, bylo mi řečeno, že dokumenty byly přijaty a bude provedeno ověření, ale nakonec prostě zablokovali a zabavili prostředky.
Četl jsem, že je možné zanechat stížnost prostřednictvím vašich webových stránek, ale při podávání stížnosti nemůžete vybrat ani Jungliwin.com, ani uvedenou „uknkown" společnost.
Můžete mě prosím navést, kam se mohu obrátit nebo jak mohu kontaktovat hlavní společnost Casbit Group NV? - protože pravidla Jungliwin.com uvádějí, že nenesou odpovědnost a nerozhodují o účtech, a to přímo řeší Casbit Group NV.
UPD. Našel jsem způsob, jak podat stížnosti, a jednu jsem udělal, doufám, že si to brzy prověříte
UPD. 2 Po prověření možnosti držitele licence Curacao bylo zjištěno:
Držitel licence na Curacao nemůže přijmout hráče pouze z několika zemí, konkrétně z USA, Francie, Austrálie, Nizozemska a samotného Curacaa. Neexistuje však žádný dohled nad rámec standardních předpisů KYC AML a CFT, které se vztahují na všechna ostatní registrovaná online kasina po celém světě.
Ukazuje se, že důvod a pravidla, kvůli kterým jsem byl zablokován Jungliwin.com, jsou interní a nemají nic společného s žádostí o licenci
Hello, I also suffered from Jungliwin site, which bought ads for registration from my country (Kazakhstan).
I am a resident of this country, despite being a citizen of the Russian Federation.
I have documents confirming that I live and pay taxes in the Republic of Kazakhstan, which I provided, as well as a bank account in local currency, from which I made deposits (more than 5k dollars in total). It would have been impossible to open a bank account without residency.
After I won a large amount of money I was asked to go through KYC, I sent all the documents and got blocked due to prohibited country of residence (Russian Federation). Before moving to Kazakhstan I lived in Europe (Iceland) and passed all KYC related checks on sites that accepted Icelandic residents for betting/playing in casinos. So I was sure that I would not have any problems, as under exactly the same system I register and play on domestic companies for residents and citizens of the Republic of Kazakhstan.
But Jungliwin site decided otherwise and confiscated all my winnings (17000 dollars considering my deposits of 6000).
There is no direct communication, only through support, I have left all sorts of requests and am waiting for an answer, but have no hope after finding this thread on the forum.
When I uploaded a bank statement with my address to the site I was told that the documents were accepted and verification would be done, however at the end they just blocked and confiscated the funds.
I read that it is possible to leave a complaint through your website, but when making a complaint you cannot select either Jungliwin.com or as stated "uknkown" company.
Can you guide me please where I can go or how I can contact the main company Casbit Group N.V.? - as the rules of Jungliwin.com state that they are not responsible and do not make decisions on accounts, and this is directly handled by Casbit Group N.V..
UPD. I found a way to make Complaints and did one, hoping you can check it soon
UPD. 2 After checking the possibility of a Curacao licensee was found :
A Curacao licensee cannot accept players from just a few countries, specifically the USA, France, Australia, the Netherlands, and Curacao itself. However, there is no oversight beyond the standard KYC AML and CFT regulations that apply to all the other registered online casinos worldwide.
It turns out that the reason and the rules for which I was blocked by Jungliwin.com are internal and have nothing to do with the license request
Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo: