Protože jsou to podvodníci… více než 80 lidí podepíše smlouvy, možná 1 člověk dostane výplatu. Proč netrávíte čas tímto typem podvodu??? Máte pěknou platformu a máte moc řešit problémy jako je tento... lidé čekají na své peníze
Because they are scammers… more then 80 people sign contracts maybe 1 person get paid out. Why you dont spend time on this type of scam??? You have a nice platform and you have the power to solve issues like this… people wait on their money
Protože to, co hráči podepisují s kasinem a tedy dohodu, nemáme šanci vidět. Zvláště pokud mají informace, že několik desítek hráčů už takové věci podepsalo, ale nikdo nedostal peníze, tak se ptám, proč tam hrají. Prostě není v našich silách v takové situaci pomoci, i kdybychom chtěli. Je to prostě dohoda mezi vámi a kasinem. 😕
Because what the players sign with the casino and therefore the agreement we have no chance to see. Especially if they have information that several dozen players have already signed such things, but nobody has been paid the money, my question is why they play there. It is simply not in our power to help in such a situation even if we wanted to. It's simply an agreement between you and the casino. 😕
Víš, co to je.. Chápu, že toho moc dělat nemůžeš, ale jediná věc, kterou můžeš udělat, je kontaktovat kasino a říct mu o mnoha stížnostech ohledně plateb uzavřených dohod.. pokud nikdo něco neudělá toto kasino mít volný způsob, jak podvádět lidi!
You know what it is.. i can understand that you can not do to much but the only thing that you can do for is contacting the casino and tell them about the multiple complaints about payments of settled agreements.. if nobody does something this casino have the way free to scam people!
Jaro, otevřel jsem stížnost, kam jsem nahrál svůj souhlas. A pak Nick právě uzavřel stížnost. Na této webové stránce je další vyřešená stížnost s přesně stejným případem od společnosti Betspino. Opravdu zvláštní Casino Guru mi nechce pomoci.
Jaro, i opened a complaint where i uploaded my agreement. And then Nick just closed the complaint. There is another resolved complaint with the exact same case at this website from Betspino. Really weird Casino Guru dont want to help me.
Ano, opravdu jsem si stěžoval 3krát, ale zavřou se a pošlou mi, abych přestal s otevřenými stížnostmi…
Yess really like that i had made 3 times a complaint but they close and mail me to stop with open complaints…
Pomáháte hráčům z betspino se stejným problémem jako my. Ale hráčům z lalabetu nepomůžete...je to přesně stejný problém a stejná dohoda a stejná Casbit Group!
You help players from betspino with the same issue as us. But players from lalabet you dont help.. its exact the same issue and the same agreement and the same Casbit Group!
Jaro, otevřel jsem stížnost, kam jsem nahrál svůj souhlas. A pak Nick právě uzavřel stížnost. Na této webové stránce je další vyřešená stížnost s přesně stejným případem od společnosti Betspino. Opravdu zvláštní Casino Guru mi nechce pomoci.
Jaro, i opened a complaint where i uploaded my agreement. And then Nick just closed the complaint. There is another resolved complaint with the exact same case at this website from Betspino. Really weird Casino Guru dont want to help me.
Myslím, že část, kde jsme zmínili, že nejsme právníci a nemáme prostor takovou situaci řešit, je v tomto případě na místě. Neuvažoval jsi o právní pomoci? To by bylo v tomto konkrétním případě pravděpodobně mnohem efektivnější.
Pokud byl stejný případ vyřešen, klidně mi ho sem pošlete.
I think the part where we mentioned that we are not lawyers and do not have the scope to resolve such a situation is spot on in this case. You didn't think to get legal help ? That would probably be much more effective in this particular case.
Also, if the same case has been solved, feel free to send it to me here.
Víš, co to je.. Chápu, že toho moc dělat nemůžeš, ale jediná věc, kterou můžeš udělat, je kontaktovat kasino a říct mu o mnoha stížnostech ohledně plateb uzavřených dohod.. pokud nikdo něco neudělá toto kasino mít volný způsob, jak podvádět lidi!
You know what it is.. i can understand that you can not do to much but the only thing that you can do for is contacting the casino and tell them about the multiple complaints about payments of settled agreements.. if nobody does something this casino have the way free to scam people!
Řekl bych, že v tomto případě platí totéž, opravdu bych se nechtěl pořád opakovat a říkat to samé, protože si myslím, že to bude otravné i pro vás. Také bych řekl, že stejná odpověď, kterou jsem poslal pro druhého hráče, platí i pro vás. Nefunguje nám na základě něčeho takového kontaktovat kasino. Protože pokud je kontaktujeme, stejně nemáme jak postupovat. Mohli by nás ignorovat a říct, že dohoda je přísně mezi hráčem a kasinem. Jen nevím, co víc vám k tomu říct, i když s vámi všemi, kteří jste se do této situace dostali, soucítím.
I would say that the same applies in this case, I would not really want to keep repeating myself and saying the same thing because I think it will be annoying for you as well. I would also say that the same answer that I posted for the other player applies to you as well. It doesn't work for us to contact the casino based on something like that. Because if we contact them, we still have no way to proceed. They could ignore us and say that the deal is strictly between the player and the casino. I just don't know what more to say to you, even though I sympathize with all of you who have gotten into this situation.
Tady máš Jaro: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund
Můžete mi prosím dát kontakt na uživatele: JohnLalabet? Je zástupcem Lalabet, což je stejná organizace.
Společnost Casbit Group NV ukončila registraci společnosti poté, co jim KSA udělila pokutu za nezákonné operace. Právě teď spěchají do nových kasin a společností, aby se vyhnuli placení spoustě hráčů.
Vytvořili přesné kopie svých kasin: Betspino 》Spinybet Lala.bet 》Chacha.bet Jungliwin 》Ucobet Justbit 》Joebit
Mám záznamy obrazovky živé podpory na Spinybet, Lala.bet a Ucobet, kde mi dali stejné číslo WhatsApp jako VIP manažer z jejich kasina "Orginigal" a dali mi stejnou e-mailovou adresu. Odhalili se.
Dělají to pod společností v Kostarice: 3-102-897762 LTDA a novou registrací od CGB pod názvem: Luckywayz Limited BV v Curaçao.
Here you go Jaro: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund
Can you please get me in contact with user: JohnLalabet? He is a representative of Lalabet which is the same organisation.
Casbit Group N.V has ended their company registration after they have been fined by the KSA for illegal operations. Right now they are rushing to new casino's and companies to avoid paying a lot of players.
They created exact copies of their casino's: Betspino 》Spinybet Lala.bet 》Chacha.bet Jungliwin 》Ucobet Justbit 》Joebit
I have screen recordings of the live support at Spinybet, Lala.bet and Ucobet where they gave me the same WhatsApp number as the VIP manager from their "Orginigal" casino and they gave me the same e-mail adres. They exposed themself.
They are doing this under a company in Costa Rica: 3-102-897762 LTDA and a new registration from the CGB under the name: Luckywayz Limited B.V in Curaçao.
Ignorovali dopisy od mého laika. Je to šílené. Můžete mi dát kontakt na zástupce společnosti Lalabet JohnLalabet? Musím to co nejdříve vyřešit, nebo můj život skončí.
Zde je stížnost, která byla vyřešena: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund
They even ignored letters from my laywer. It's insane. Can you bring me in contact with the Lalabet representative JohnLalabet? I have to resolve this asap or my life is over.
Here is the complaint that was resolved: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund
Kluci, pokud si chcete zahrát v dobrém kasinu, najdete ho zde: vegaswin.fun , už jsem vybral 6k$
Guys, if you want to play in a good casino, you can find it here: vegaswin.fun , I have already withdrawn 6k$
Tady máš Jaro: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund
Můžete mi prosím dát kontakt na uživatele: JohnLalabet? Je zástupcem Lalabet, což je stejná organizace.
Společnost Casbit Group NV ukončila registraci společnosti poté, co jim KSA udělila pokutu za nezákonné operace. Právě teď spěchají do nových kasin a společností, aby se vyhnuli placení spoustě hráčů.
Vytvořili přesné kopie svých kasin: Betspino 》Spinybet Lala.bet 》Chacha.bet Jungliwin 》Ucobet Justbit 》Joebit
Mám záznamy obrazovky živé podpory na Spinybet, Lala.bet a Ucobet, kde mi dali stejné číslo WhatsApp jako VIP manažer z jejich kasina "Orginigal" a dali mi stejnou e-mailovou adresu. Odhalili se.
Dělají to pod společností v Kostarice: 3-102-897762 LTDA a novou registrací od CGB pod názvem: Luckywayz Limited BV v Curaçao.
Here you go Jaro: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund
Can you please get me in contact with user: JohnLalabet? He is a representative of Lalabet which is the same organisation.
Casbit Group N.V has ended their company registration after they have been fined by the KSA for illegal operations. Right now they are rushing to new casino's and companies to avoid paying a lot of players.
They created exact copies of their casino's: Betspino 》Spinybet Lala.bet 》Chacha.bet Jungliwin 》Ucobet Justbit 》Joebit
I have screen recordings of the live support at Spinybet, Lala.bet and Ucobet where they gave me the same WhatsApp number as the VIP manager from their "Orginigal" casino and they gave me the same e-mail adres. They exposed themself.
They are doing this under a company in Costa Rica: 3-102-897762 LTDA and a new registration from the CGB under the name: Luckywayz Limited B.V in Curaçao.
Ano, ale pokud máte možnost si to přečíst, hráč to vyřešil sám a my jsme mu nepomohli. Nekontaktovali jsme kasino ani zástupce.
Bohužel tě taky nemůžu s nikým spojit, protože neumím tak přesouvat kontakty. A podle toho, co jsem viděl, nemáme ani takový kontakt, který jste zmínil.
Yes, but if you have a chance to read it, the player solved it himself and we didn't help. We didn't contact the casino or the representative.
Unfortunately, I can't connect you with anyone either, because I can't shift contacts like that. And from what I've seen, we don't even have that kind of contact you mentioned.
Měl jsem stejnou stížnost a požádal jsem vás, abyste kontaktovali lalabet (nabízeli mi také smlouvu se souhlasem s vrácením 12,8 000 000) a bylo to uzavřeno, protože jste nebyli právníci.
Ive had the same complaint and asked for you guys to contact lalabet (theyve offered me a contract aswell agreeing to refund 12.8k) and it got closed because 'you guys werent lawyers'.
Tady jim to nejde. Všichni mají úplně stejnou dohodu.
They don't give a fuck here. Everyone has exactly the same agreement.
Ze doen geen fuck hier. Iedereen heeft precies dezelfde overeenkomst.
Použijte na chvíli svůj mozek, kasino guru se zabývá problémy souvisejícími s kasinem.
Tato smlouva je uzavřena s lalabet v jejich postavení jako společnosti spíše než kasina, takže nespadá do rozsahu toho, co řeší kasino guru.
Pokud se jednalo o zabavený zůstatek, problém s ověřením atd atd atd., tak ano, ale soukromá smlouva se soukromou společností je právní záležitost, nikoli věc kasina (nezáleží na tom, že smlouva/situace přímo souvisí s věcmi kasina, protože je to smlouva teď je to úplně o něčem jiném)
Use your brain for a moment, casino guru deals with with casino related issues.
This contract is with lalabet in their capacity as a company rather than a casino so it doesn't fall under the scope of what casino guru handles.
If it was a confiscated balance, verification issue etc etc etc then yes but a private contract with a private company is legal stuff not casino stuff (it does not matter that the contract/situation is directly related with casino stuff, because it is a contract it is now a different thing completely)
Jak můžete vidět, již odmítli vyplatit částku 30 000, protože hráč byl Nizozemec (což po provedení kyc samozřejmě vědí). Také jsem zažil limity se svými staženími a stinnými věcmi, které mě donutily jít do výzkumu. Poté, co jsem se dozvěděl o většině z toho, podíval jsem se na to a bylo rozumné naznačit, že jsem prohrál celkem 30 000, které by nevyplatili, pokud bych vyhrál. To je důvod, proč jim není dovoleno přijímat holandské hráče a není to 'win-win', protože pokud vyhrajete velkou částku, nebudou vyplaceni z přesně stejného důvodu, proč chceme vrácení peněz. Právě teď se děje tolik případů, že je to dost ubohý nikdo s velkou základnou za zády, aby to vyřešil
As you can see they have already refused to payout an ammount of 30k because the player was dutch (which they obviously know after doing the kyc). Also ive experienced limits with my withdrawels and shady things which made me go do the research. After finding out about most of it ive looked into it and its reasonable to suggest that ive lost a total of 30k which they wouldnt of paid out if id win. This is the reason why they are not allowed to accept dutch players and its not a 'win-win' because if you win a big ammount they wont payout for the exact same reason we want a refund. There are so many cases going on right now that its pretty pathetic nobody with a big base behind them is doing anything to solve this
Není to soukromá smlouva. Jeho vzduch. Není jimi ani podepsán + je v ní doslova fráze, že smlouvu mohou obě strany kdykoli bezdůvodně zničit.
Toto je problém kasina. Smlouvy jsou prázdné a neplatné a zasílají se pouze do doby zastavení.
Its not a private contract. Its air. Its not even signed by them + theres litteraly a phrase in it saying the contract can be destroyed at any given time by both parties for no reason.
This is a casino issue. The contracts are empty and void and are only sent to stall time.
Měl jsem stejnou stížnost a požádal jsem vás, abyste kontaktovali lalabet (nabízeli mi také smlouvu se souhlasem s vrácením 12,8 000 000) a bylo to uzavřeno, protože jste nebyli právníci.
Ive had the same complaint and asked for you guys to contact lalabet (theyve offered me a contract aswell agreeing to refund 12.8k) and it got closed because 'you guys werent lawyers'.
Upřímně řečeno, pokud s takovou dohodou souhlasíte, je nešťastné očekávat, že společnost třetí strany bez jakéhokoli předchozího uznání takových podmínek bude bojovat za vaši volbu. Toto je skutečně oblast vyhrazená právníkům. Seznamte se laskavě s Casino Guru Fair Gamblin Codex 👈 takto uvažujeme o hazardních hrách.
Mějte to prosím na paměti, abyste předešli dalším nedorozuměním.
Frankly, if you happen to agree with such an agreement, it's unfortunate to expect a third-party company without any earlier acknowledgement of such terms to fight for your choice. This is indeed a field reserved to lawyers. Kindly get familiar with Casino Guru Fair Gamblin Codex 👈 this is how we reflect on gambling.
Keep that in mind to prevent further missunderstandings please.
Není to soukromá smlouva. Jeho vzduch. Není jimi ani podepsán + je v ní doslova fráze, že smlouvu mohou obě strany kdykoli bezdůvodně zničit.
Toto je problém kasina. Smlouvy jsou prázdné a neplatné a zasílají se pouze do doby zastavení.
Its not a private contract. Its air. Its not even signed by them + theres litteraly a phrase in it saying the contract can be destroyed at any given time by both parties for no reason.
This is a casino issue. The contracts are empty and void and are only sent to stall time.
Jste obeznámeni s tím, jak přistupujeme k žádostem o vrácení peněz na základě chybějící licence Duch? Takové stížnosti jsou víceméně stejně nakonec zamítnuty:
„Z našeho pohledu, pokud se rozhodnete hrát v kasinu, na které se nevztahuje váš národní systém sebevyloučení, kasino by mělo nabízet mechanismus sebevyloučení, a pokud se rozhodnete neinformovat kasino o žádných problémech s hazardem, nebudete chráněné kasinem před vkladem a hraním.
Také, pokud kasino přijme váš vklad, ačkoli to není zakázáno podmínkami kasina, budete riskovat peníze. To znamená, že kasino by vám mělo vyplatit vaše výhry, ale nevrací ztracené prostředky. "
Omlouváme se, ale nemohli jsme se shodnout na tom, že by vám měla být vrácena částka. Právníci by pravděpodobně nesouhlasili, ale to je mimo rozsah naší diskuse. Doufám, že se tím věci vyjasní.
Are you familiar with how we approach refund requests based on a missing Duch license, please? Such complaints more or less end up being rejected anyway:
"From our perspective, if you choose to play in a casino not covered by your national self-exclusion scheme, the casino should offer a self-exclusion mechanism, and if you decide not to inform the casino of any gambling problems you will not be protected by the casino from depositing and playing.
Also, if the casino accepts your deposit, while it is not prohibited by the casino's terms and conditions, you will be risking money. That means the casino should pay you your winnings, but will not refund lost funds."
I apologize, but we could not agree that you should have received a refund. Attorneys would likely disagree, but that is outside the purview of our discussion. I hope that clarifies things.
Jak můžete vidět, již odmítli vyplatit částku 30 000, protože hráč byl Nizozemec (což po provedení kyc samozřejmě vědí). Také jsem zažil limity se svými staženími a stinnými věcmi, které mě donutily jít do výzkumu. Poté, co jsem se dozvěděl o většině z toho, podíval jsem se na to a bylo rozumné naznačit, že jsem prohrál celkem 30 000, které by nevyplatili, pokud bych vyhrál. To je důvod, proč jim není dovoleno přijímat holandské hráče a není to 'win-win', protože pokud vyhrajete velkou částku, nebudou vyplaceni z přesně stejného důvodu, proč chceme vrácení peněz. Právě teď se děje tolik případů, že je to dost ubohý nikdo s velkou základnou za zády, aby to vyřešil
As you can see they have already refused to payout an ammount of 30k because the player was dutch (which they obviously know after doing the kyc). Also ive experienced limits with my withdrawels and shady things which made me go do the research. After finding out about most of it ive looked into it and its reasonable to suggest that ive lost a total of 30k which they wouldnt of paid out if id win. This is the reason why they are not allowed to accept dutch players and its not a 'win-win' because if you win a big ammount they wont payout for the exact same reason we want a refund. There are so many cases going on right now that its pretty pathetic nobody with a big base behind them is doing anything to solve this
Rozumím tomu, co říkáte, ale nemůžeme se hádat jako „jsme si jisti, že byste výhru nevyplatili, takže stejně vraťte hráči peníze". Musíme mít v ruce přesné, nezpochybnitelné důkazy, abychom je mohli použít proti kasinu. To je podstata.
Rozumím tomu, co říkáte, ale nemůžeme se s kasinem dohadovat, protože „jsme si jisti, že byste nevyplatili výhru, takže stejně vraťte hráči peníze". Musíme mít v ruce přesné, nezpochybnitelné důkazy, abychom je mohli použít proti kasinu. To je podstata. Aby byli potrestáni, musí jednat nespravedlivě. Pokud víte o dalších hráčích, kteří dohodu nepřijali a na druhou stranu jim bylo řečeno, že jejich výhry jsou zabaveny, protože hráli ze země s omezeným přístupem, přiveďte je sem, aby podali stížnost a prokázali to bez jakýchkoli pochybností.
I understand what you're saying, yet we can't argue as "we are sure you would not pay out the winnings, so refund the player anyway." We must have precise, undesputable evidence in hand to use it against the casino. That's the point.
I understand what you're saying, yet we can't argue with the casino as "we are sure you would not pay out the winnings, so refund the player anyway." We must have precise, undesputable evidence in hand to use it against the casino. That's the point. They need to act unfairly to get punished. If you know about other players who have not accepted the agreement and were, on the other hand, told their winnings are confiscated because they have played from a restricted country, bring them here to submit a complaint and prove that without any doubts, please.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.