Casbit Group NV (strana 4)

před 3 měsíci od Pablohenriques
|
10215 zobrazení 86 odpovědí |
|
1...3 4 5
Přidat příspěvek
před 2 měsíci

Jaro, otevřel jsem stížnost, kam jsem nahrál svůj souhlas. A pak Nick právě uzavřel stížnost. Na této webové stránce je další vyřešená stížnost s přesně stejným případem od společnosti Betspino. Opravdu zvláštní Casino Guru mi nechce pomoci.

Automaticky přeloženo:
Dutchguy
před 2 měsíci

Ano, opravdu jsem si stěžoval 3krát, ale zavřou se a pošlou mi, abych přestal s otevřenými stížnostmi…

Automaticky přeloženo:
Ogb020
před 2 měsíci

Pomáháte hráčům z betspino se stejným problémem jako my. Ale hráčům z lalabetu nepomůžete...je to přesně stejný problém a stejná dohoda a stejná Casbit Group!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jaro, otevřel jsem stížnost, kam jsem nahrál svůj souhlas. A pak Nick právě uzavřel stížnost. Na této webové stránce je další vyřešená stížnost s přesně stejným případem od společnosti Betspino. Opravdu zvláštní Casino Guru mi nechce pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Myslím, že část, kde jsme zmínili, že nejsme právníci a nemáme prostor takovou situaci řešit, je v tomto případě na místě. Neuvažoval jsi o právní pomoci? To by bylo v tomto konkrétním případě pravděpodobně mnohem efektivnější.

Pokud byl stejný případ vyřešen, klidně mi ho sem pošlete.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Víš, co to je.. Chápu, že toho moc dělat nemůžeš, ale jediná věc, kterou můžeš udělat, je kontaktovat kasino a říct mu o mnoha stížnostech ohledně plateb uzavřených dohod.. pokud nikdo něco neudělá toto kasino mít volný způsob, jak podvádět lidi!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Řekl bych, že v tomto případě platí totéž, opravdu bych se nechtěl pořád opakovat a říkat to samé, protože si myslím, že to bude otravné i pro vás. Také bych řekl, že stejná odpověď, kterou jsem poslal pro druhého hráče, platí i pro vás. Nefunguje nám na základě něčeho takového kontaktovat kasino. Protože pokud je kontaktujeme, stejně nemáme jak postupovat. Mohli by nás ignorovat a říct, že dohoda je přísně mezi hráčem a kasinem. Jen nevím, co víc vám k tomu říct, i když s vámi všemi, kteří jste se do této situace dostali, soucítím.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Tady máš Jaro: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund


Můžete mi prosím dát kontakt na uživatele: JohnLalabet? Je zástupcem Lalabet, což je stejná organizace.


Společnost Casbit Group NV ukončila registraci společnosti poté, co jim KSA udělila pokutu za nezákonné operace. Právě teď spěchají do nových kasin a společností, aby se vyhnuli placení spoustě hráčů.


Vytvořili přesné kopie svých kasin: Betspino 》Spinybet Lala.bet 》Chacha.bet Jungliwin 》Ucobet Justbit 》Joebit

Mám záznamy obrazovky živé podpory na Spinybet, Lala.bet a Ucobet, kde mi dali stejné číslo WhatsApp jako VIP manažer z jejich kasina "Orginigal" a dali mi stejnou e-mailovou adresu. Odhalili se.

Dělají to pod společností v Kostarice: 3-102-897762 LTDA a novou registrací od CGB pod názvem: Luckywayz Limited BV v Curaçao.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Ignorovali dopisy od mého laika. Je to šílené. Můžete mi dát kontakt na zástupce společnosti Lalabet JohnLalabet? Musím to co nejdříve vyřešit, nebo můj život skončí.

Zde je stížnost, která byla vyřešena: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund

Automaticky přeloženo:
Dutchguy
před 2 měsíci

Za mě taky ano..

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Tady máš Jaro: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund


Můžete mi prosím dát kontakt na uživatele: JohnLalabet? Je zástupcem Lalabet, což je stejná organizace.


Společnost Casbit Group NV ukončila registraci společnosti poté, co jim KSA udělila pokutu za nezákonné operace. Právě teď spěchají do nových kasin a společností, aby se vyhnuli placení spoustě hráčů.


Vytvořili přesné kopie svých kasin: Betspino 》Spinybet Lala.bet 》Chacha.bet Jungliwin 》Ucobet Justbit 》Joebit

Mám záznamy obrazovky živé podpory na Spinybet, Lala.bet a Ucobet, kde mi dali stejné číslo WhatsApp jako VIP manažer z jejich kasina "Orginigal" a dali mi stejnou e-mailovou adresu. Odhalili se.

Dělají to pod společností v Kostarice: 3-102-897762 LTDA a novou registrací od CGB pod názvem: Luckywayz Limited BV v Curaçao.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ano, ale pokud máte možnost si to přečíst, hráč to vyřešil sám a my jsme mu nepomohli. Nekontaktovali jsme kasino ani zástupce.

Bohužel tě taky nemůžu s nikým spojit, protože neumím tak přesouvat kontakty. A podle toho, co jsem viděl, nemáme ani takový kontakt, který jste zmínil.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Měl jsem stejnou stížnost a požádal jsem vás, abyste kontaktovali lalabet (nabízeli mi také smlouvu se souhlasem s vrácením 12,8 000 000) a bylo to uzavřeno, protože jste nebyli právníci.

Automaticky přeloženo:
Dutchguy
před měsícem

Tady jim to nejde. Všichni mají úplně stejnou dohodu.

Automaticky přeloženo:
Mikelalabet
před měsícem

Použijte na chvíli svůj mozek, kasino guru se zabývá problémy souvisejícími s kasinem.


Tato smlouva je uzavřena s lalabet v jejich postavení jako společnosti spíše než kasina, takže nespadá do rozsahu toho, co řeší kasino guru.


Pokud se jednalo o zabavený zůstatek, problém s ověřením atd atd atd., tak ano, ale soukromá smlouva se soukromou společností je právní záležitost, nikoli věc kasina (nezáleží na tom, že smlouva/situace přímo souvisí s věcmi kasina, protože je to smlouva teď je to úplně o něčem jiném)

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

file


Jak můžete vidět, již odmítli vyplatit částku 30 000, protože hráč byl Nizozemec (což po provedení kyc samozřejmě vědí). Také jsem zažil limity se svými staženími a stinnými věcmi, které mě donutily jít do výzkumu. Poté, co jsem se dozvěděl o většině z toho, podíval jsem se na to a bylo rozumné naznačit, že jsem prohrál celkem 30 000, které by nevyplatili, pokud bych vyhrál. To je důvod, proč jim není dovoleno přijímat holandské hráče a není to 'win-win', protože pokud vyhrajete velkou částku, nebudou vyplaceni z přesně stejného důvodu, proč chceme vrácení peněz. Právě teď se děje tolik případů, že je to dost ubohý nikdo s velkou základnou za zády, aby to vyřešil

Automaticky přeloženo:
mulven
před měsícem

Není to soukromá smlouva. Jeho vzduch. Není jimi ani podepsán + je v ní doslova fráze, že smlouvu mohou obě strany kdykoli bezdůvodně zničit.


Toto je problém kasina. Smlouvy jsou prázdné a neplatné a zasílají se pouze do doby zastavení.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Měl jsem stejnou stížnost a požádal jsem vás, abyste kontaktovali lalabet (nabízeli mi také smlouvu se souhlasem s vrácením 12,8 000 000) a bylo to uzavřeno, protože jste nebyli právníci.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Upřímně řečeno, pokud s takovou dohodou souhlasíte, je nešťastné očekávat, že společnost třetí strany bez jakéhokoli předchozího uznání takových podmínek bude bojovat za vaši volbu. Toto je skutečně oblast vyhrazená právníkům. Seznamte se laskavě s Casino Guru Fair Gamblin Codex 👈 takto uvažujeme o hazardních hrách.

Mějte to prosím na paměti, abyste předešli dalším nedorozuměním.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Není to soukromá smlouva. Jeho vzduch. Není jimi ani podepsán + je v ní doslova fráze, že smlouvu mohou obě strany kdykoli bezdůvodně zničit.


Toto je problém kasina. Smlouvy jsou prázdné a neplatné a zasílají se pouze do doby zastavení.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jste obeznámeni s tím, jak přistupujeme k žádostem o vrácení peněz na základě chybějící licence Duch? Takové stížnosti jsou víceméně stejně nakonec zamítnuty:

„Z našeho pohledu, pokud se rozhodnete hrát v kasinu, na které se nevztahuje váš národní systém sebevyloučení, kasino by mělo nabízet mechanismus sebevyloučení, a pokud se rozhodnete neinformovat kasino o žádných problémech s hazardem, nebudete chráněné kasinem před vkladem a hraním.

Také, pokud kasino přijme váš vklad, ačkoli to není zakázáno podmínkami kasina, budete riskovat peníze. To znamená, že kasino by vám mělo vyplatit vaše výhry, ale nevrací ztracené prostředky. "

Omlouváme se, ale nemohli jsme se shodnout na tom, že by vám měla být vrácena částka. Právníci by pravděpodobně nesouhlasili, ale to je mimo rozsah naší diskuse. Doufám, že se tím věci vyjasní.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

file


Jak můžete vidět, již odmítli vyplatit částku 30 000, protože hráč byl Nizozemec (což po provedení kyc samozřejmě vědí). Také jsem zažil limity se svými staženími a stinnými věcmi, které mě donutily jít do výzkumu. Poté, co jsem se dozvěděl o většině z toho, podíval jsem se na to a bylo rozumné naznačit, že jsem prohrál celkem 30 000, které by nevyplatili, pokud bych vyhrál. To je důvod, proč jim není dovoleno přijímat holandské hráče a není to 'win-win', protože pokud vyhrajete velkou částku, nebudou vyplaceni z přesně stejného důvodu, proč chceme vrácení peněz. Právě teď se děje tolik případů, že je to dost ubohý nikdo s velkou základnou za zády, aby to vyřešil

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Rozumím tomu, co říkáte, ale nemůžeme se hádat jako „jsme si jisti, že byste výhru nevyplatili, takže stejně vraťte hráči peníze". Musíme mít v ruce přesné, nezpochybnitelné důkazy, abychom je mohli použít proti kasinu. To je podstata.

Rozumím tomu, co říkáte, ale nemůžeme se s kasinem dohadovat, protože „jsme si jisti, že byste nevyplatili výhru, takže stejně vraťte hráči peníze". Musíme mít v ruce přesné, nezpochybnitelné důkazy, abychom je mohli použít proti kasinu. To je podstata. Aby byli potrestáni, musí jednat nespravedlivě. Pokud víte o dalších hráčích, kteří dohodu nepřijali a na druhou stranu jim bylo řečeno, že jejich výhry jsou zabaveny, protože hráli ze země s omezeným přístupem, přiveďte je sem, aby podali stížnost a prokázali to bez jakýchkoli pochybností.

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Chápu, co říkáte, ale také uvádějí ve svých vlastních podmínkách a zásadách, že udělají KYC, když je za 1 měsíc uloženo 7500 eu nebo více. Můj první měsíční vklad přes 10 000 sám a 5 měsíců poté (když jsem požádal o vrácení peněz) požádali o KYC (který nikdy nebyl zcela dokončen kvůli podivné / žádné komunikaci na jejich straně). Což je jen další obrovské pravidlo, které porušili ohledně povinnosti péče. Prostě se opravdu posrali na více frontách. Pokud sledujete trustpilot nebo jednorázové fórum, přečtete si další podobné příběhy týkající se dohod o urovnání btw.

Automaticky přeloženo:
Mikelalabet
před měsícem

Dobře, o této části jsem nevěděl. Jednat s ohledem na jejich vlastní podmínky by mělo být nutností.

Hráči by však také měli přijmout určitá opatření, aby zabránili nadměrnému hraní. Věříme, že odpovědnost leží na obou stranách.

Dovolte mi zopakovat mou žádost. Pokud jste v kontaktu s hráči, kterým byly výhry zabaveny kvůli omezeným zemím nebo za nespravedlivých okolností (neváhejte se podívat do Codexu Casino Guru Fair Gamblig Codex 👈), přiveďte je sem. Sledování Trust Pilot moc nepomůže, abych byl upřímný, nejen proto, že se nemůžeme spojit s hráči, abychom potvrdili jejich problémy, ale také z mé vlastní zkušenosti, stránky, která tvrdí, že recenze uvádí Casino Guru je podvod protože nevyplácejí výhry je poctivá hráčská zkušenost, nezní moc důvěryhodně, alespoň podle mého názoru.

Četl jsem vaši stížnost a soucítím s vašimi námitkami, ale jak bylo řečeno, tyto jsou pro právníky.

Kasina již penalizujeme za to, že nemají licence, ale nestačí, abychom vaši stížnost považovali za oprávněnou. Zasílání e-mailových nabídek, které poskytují matoucí nebo nepravdivé informace, znamená, že musíte prokázat, že vám nebyl poskytnut slíbený bonus nebo něco na stejné úrovni, zejména bonus za vklad. Nejsem si jistý, zda to bylo součástí výše uvedené stížnosti.

Odebírání hráčů z bonusů – cashback je také na hraně naší práce, v kombinaci s nejasnými podmínkami VIP statusu nebo vlastnostmi je s největší pravděpodobností zcela mimo náš rozsah. Poslal jsem vám Fair Gambling Codex, abych předvedl věci, které se snažíme řešit a řešit na základě naší metodiky. Představuji si, že by se taková situace dala popsat jako hrozná uživatelská zkušenost, ale nejsem si úplně jistý, že kasino jednalo naprosto neférově.

Doufám, že vám bude právník k užitku.


Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Dobrý den, také jsem trpěl webem Jungliwin, který nakupoval reklamy pro registraci z mé země (Kazachstán).

Jsem obyvatelem této země, přestože jsem občanem Ruské federace.

Mám dokumenty potvrzující, že žiji a platím daně v Republice Kazachstán, které jsem poskytl, a také bankovní účet v místní měně, ze kterého jsem provedl vklady (celkem více než 5 tisíc dolarů). Bez trvalého pobytu by nebylo možné otevřít bankovní účet.

Poté, co jsem vyhrál velké množství peněz, byl jsem požádán, abych prošel KYC, poslal jsem všechny dokumenty a byl zablokován kvůli zakázané zemi pobytu (Ruská federace). Než jsem se přestěhoval do Kazachstánu, žil jsem v Evropě (Island) a prošel jsem všemi kontrolami souvisejícími s KYC na stránkách, které akceptovaly islandské obyvatele pro sázení/hraní v kasinech. Měl jsem tedy jistotu, že nebudu mít žádné problémy, jelikož přesně stejným systémem se registruji a hraji na tuzemské společnosti pro obyvatele a občany Republiky Kazachstán.

Ale stránka Jungliwin se rozhodla jinak a zabavila všechny mé výhry (17 000 dolarů vzhledem k mým vkladům 6 000).

Neexistuje žádná přímá komunikace, pouze prostřednictvím podpory, nechal jsem všechny druhy žádostí a čekám na odpověď, ale nemám žádnou naději, když jsem našel toto vlákno na fóru.

Když jsem na stránku nahrál bankovní výpis s mou adresou, bylo mi řečeno, že dokumenty byly přijaty a bude provedeno ověření, ale nakonec prostě zablokovali a zabavili prostředky.

Četl jsem, že je možné zanechat stížnost prostřednictvím vašich webových stránek, ale při podávání stížnosti nemůžete vybrat ani Jungliwin.com, ani uvedenou „uknkown" společnost.

Můžete mě prosím navést, kam se mohu obrátit nebo jak mohu kontaktovat hlavní společnost Casbit Group NV? - protože pravidla Jungliwin.com uvádějí, že nenesou odpovědnost a nerozhodují o účtech, a to přímo řeší Casbit Group NV.

UPD. Našel jsem způsob, jak podat stížnosti, a jednu jsem udělal, doufám, že si to brzy prověříte

UPD. 2 Po prověření možnosti držitele licence Curacao bylo zjištěno:

Držitel licence na Curacao nemůže přijmout hráče pouze z několika zemí, konkrétně z USA, Francie, Austrálie, Nizozemska a samotného Curacaa. Neexistuje však žádný dohled nad rámec standardních předpisů KYC AML a CFT, které se vztahují na všechna ostatní registrovaná online kasina po celém světě.

Ukazuje se, že důvod a pravidla, kvůli kterým jsem byl zablokován Jungliwin.com, jsou interní a nemají nic společného s žádostí o licenci

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
1...3 4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky