Casbit Group NV (strana 3)

před 3 měsíci od Pablohenriques
|
10222 zobrazení 86 odpovědí |
|
12 3 45
Přidat příspěvek
Ogb020
před 2 měsíci

Mám pocit, že scammed je špatné slovo. Pravděpodobně jen používají všechny zdržovací taktiky, které legálně mohou udělat, než nakonec zaplatí. Jsou pohotoví s normálními výběry, ale protože s těmito smlouvami o vrácení peněz panuje nepřátelství, pravděpodobně se snaží vše zpomalit. Nepřátelství spočívá v tom, že ztratí peníze na každém jednotlivém zákazníkovi, kterému vrátí peníze, protože to hráče vyrovná a kasino má spoustu režijních nákladů.


Máte tu čest využít situaci kolem nizozemského trhu a jejich špatného rozhodnutí obejít restrikce, anulovat ztráty, čímž se vaše hra dostane +EV, protože to mělo nulové riziko, pokud prohrajete, takže jedinými výsledky jsou break even nebo zisk.


Ale ano, pokud jsou tyto smlouvy železné, očekávám, že budou trvat tak dlouho, jak to bude legálně možné, a doufám, že spousta lidí zapomene nebo to vzdá a pak vyplatí ty, kteří trvali. Pravděpodobně jsem v tuto chvíli viděl téměř každou zdržovací taktiku pod sluncem a většinou se vyhýbám těm, které je intenzivně využívají, ale u některých webů, které jsou jinak dobré, je to jen součást hry a na přepínání sem a tam jsem si zvykl. Stále to není příjemné, když se s tím musíte vypořádat, ale u kasin se zpožděním a podivných scénářů, jako je tento, mám pocit, že zdržovací taktika je jen jednou ze zbraní, které se v jejich arzenálu používají, podobně jako získání náhrady za ztráty kvůli vaší ochraně a chybám kasino je zbraň z vašeho arzenálu


Je to skvělá příležitost využít to, co je v podstatě mezera, k získání svých ztrát zpět, protože vám to zpětně umožňuje dvojnásobný pokles.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
mulven
před 2 měsíci

Takže co teď musím udělat? neodpovídají a ve všem mě ignorují!


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nejde o to, jestli smíme hrát, nebo ne. Byl jsem podveden, podepisuji smlouvu o tom, že mi budou vráceny peníze. Tato dohoda není respektována. To je čistý podvod. Bylo by jiné, kdyby přímo řekli, že nedostanete náhradu. Ale v tomto případě je se smlouvou přislíbeno zpětné zúčtování a není dodrženo!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Chápu váš názor, ale obávám se, že to není něco, do čeho bychom mohli vstoupit.

Podepsali jste smlouvu, kterou neznáme, abyste získali náhradu za to, co z nějakého důvodu považujete za své. Upřímně řečeno, toto je s největší pravděpodobností mimo vaši specializaci – férový přístup, který se snažíme zachovat.

Zkuste reklamaci i tak podat, vysvětlete události a uvidíte, co z toho vzejde. V nejhorším případě bude reklamace zamítnuta. Tato funkce je zdarma; není s tím spojeno žádné riziko.

Jen se ujistěte, že tato dohoda nebude porušena, pokud ji zveřejníte. Vlastně jako ty.

Myslím si, že tento odstavec je poměrně standardní. Zkontrolujte to znovu, prosím.

Automaticky přeloženo:
Ogb020
před 2 měsíci

Neznám podrobnosti této smlouvy nebo co/jak slibovali určité věci.


Když mám pravidelný výběr, někdy se setkávám se stále rostoucími požadavky na dokumenty, které jsou stále směšnější, dokud se nakonec neověří, což je taktika zdržování/frustrace, která má povzbudit zrušení výběru a hrát si s ním nebo to vzdát. Předpokládejme, že budu ověřen.


Nyní, pokud nedostanu zaplaceno na ověřený účet po týdnu, kdy řeknu, že budu pronásledovat kasino, pak pokud se po dalším týdnu nic uspokojivého nestane, pohrozím stížností, pokud se během několika dní nic nestane, podám stížnost , buď s řídícím orgánem nebo webem, jako je kasino guru, nebo se zeptejte gamblerů (pokud jsou například velmi aktivní a řeší spoustu stížností na těchto stránkách, pak použiji toto místo řídícího orgánu).


Pokud jsem například podal stížnost zde, ale kasino neodpovědělo, pak bych si stěžoval řídícímu orgánu, jako je kahnawake, mga, Curacao master licence (fuj, ale také to bude brzy minulostí). V některých situacích řídící orgán nastíní, že nemůžete podat veřejnou stížnost jako zde na guru a že by jakákoli další stížnost byla neplatná, takže na to musíte být opatrní.


Pokud po stížnosti na, řekněme, master licenci Curacao, nejednají na základě stížnosti nebo nevyjdou ve prospěch provozovatele, pak by poslední možností byly právní kroky.


Já osobně jen hraji všechny tahy, které mám k dispozici, kromě právních kroků, a pokud stále nevyhraji nárok, je to tak. Důvod, proč nedělám právníky a právní záležitosti, je, že porušuji celou řadu podmínek v každém kasinu, ve kterém hraji (zneužívání bonusů, tajné dohody), takže kdybych někdy šel po kasinu legálně, otevřel bych si sám až na všechny druhy. Takže pro mě je to šachová hra, většinou dostanu výplatu bez problémů nebo s menším zpožděním při ověřování, ale občas kasino vytáhne všechny své tahy a já vytáhnu všechny své. Většinu času se kasino složí na základě stížnosti nebo stížnosti na úřad bude rozhodnuto v můj prospěch, ale někdy mi dojdou tahy a kasino vyhraje. Příkladem loňského roku, kde jsem stále vyhrál, bylo kasino s názvem luckywilds. Vyhrál jsem pětimístnou výhru a většina z toho už byla vyplacena, ale poslední část se nikdy nevyplatila a mistrovská licence Curacao nefungovala, takže mi nezbývaly žádné tahy.


Nejsem obeznámen s nizozemskými kasinovými věcmi a jaké jsou protokoly atd. atd., ale v závislosti na tom, co je v té smlouvě, bych prostě pokračoval výše v potravinovém řetězci, pokud jde o to, komu si můžete stěžovat/obtěžovat, dokud vám nedojdou zásoby možnosti. Mohlo by to být příliš drahé zapojit právní firmu, protože jde jen o pár tisíc, ale jak vidím, Casbit byl legálně zahnán do kouta, aby uzavřel tyto smlouvy s nizozemskými hráči a nyní využívá všechny kroky ve svém arzenálu ke zdržení/snížení číslo, které budou muset zaplatit.

Automaticky přeloženo:
mulven
před 2 měsíci

Co dělají, je nabízet smlouvy a pak ignorovat lidi. Proč to dělají, skutečně šetří čas. mezitím mají novou licenci a převedli staré účty na svůj nový web se svou licencí z Kostariky, budu zvědavý, kdy vytáhnou starý web,

Automaticky přeloženo:
Ogb020
před 2 měsíci

Ve skutečnosti nová licence závisí na vaší poloze, nové stránky jsou licencovány Curacao pro kanadské ips

Automaticky přeloženo:
mulven
před 2 měsíci

Ano, ale dnes mluvím s někým, kdo hrál na boomerang.bet, je to stejné jako Lalabet (Casbit Group) Získal peníze s pomocí Askgamblers.. ale Lalabet má na Askgamblers stav uzavřený, takže si nemohu stěžovat. .

A casinoguru mi nemůže pomoci, také nevím proč

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Radka,

Jediné, co od vás chci, je, abyste kontaktovali lala.bet a řekli jim, aby mě kontaktovali. Protože se s nimi nemohu spojit mimo živý chat. V živém chatu se stále objevují výchozí zprávy, jako že jsem váš požadavek přeposlal.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Radka,

Jediné, co od vás chci, je, abyste kontaktovali lala.bet a řekli jim, aby mě kontaktovali. Protože se s nimi nemohu spojit mimo živý chat. V živém chatu se stále objevují výchozí zprávy, jako že jsem váš požadavek přeposlal.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Hmm, koukám, že jsi podal stížnost a ta se stále přezkoumává. Tak proč nemůžeme pomoci? Zatím nic nezačalo a věřím, že až se náš tým dostane k reklamaci, pokusí se udělat maximum, pokud to bude možné. Zkuste tedy ještě chvíli vydržet a dostanete odpověď na svou stížnost.

Snad se to vyřeší a kasino bude možné kontaktovat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Ahoj Jaro,


ano, moje první stížnost na lalabet už nemůžu najít a nemůžu najít žádnou aktualizaci, takže jsem podal novou stížnost. Doufám, že mi můžete pomoci a kontaktovat kasino a říct jim, aby to se mnou vyřešili a že mě nebudou ignorovat.

Automaticky přeloženo:
Ogb020
před 2 měsíci

Hmm, z toho, co jsem viděl, to vypadá, že jste chtěli vrácení peněz na základě toho, že kasino nemá licenci. Pochopil jsem to správně? Pokud ano, bohužel bychom vám na tomto základě nemohli pomoci. Je to správně?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

poslouchej, ty mi nerozumíš?? Podepsali jsme smlouvu a vše je v pořádku. Jediná věc, kterou nedávají žádné odpovědi na e-mail a ještě nezaplatili, takže vás žádám, abyste je kontaktovali a vyřešili tento problém a odpověděli na mé e-maily! Nic víc!!

Automaticky přeloženo:
Ogb020
před 2 měsíci

No, nemáme šanci vidět vaši dohodu s kasinem. To, že vám neodpovídají, je nepříjemné, ale pokud jste se s nimi domluvili, proč stále nemáte peníze? Hráčům pomáháme na základě něčeho, pokud jim ty peníze byly strženy, ne na základě dohody, o které nic nevíme. Nechápu, jak si to představuješ. Že říkáme kasinu, že máte dohodu s hráčem a platíte mu?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ano, neexistuje žádný opravný prostředek kromě prostřednictvím KSA, což, předpokládám, přimělo Casbita, aby to všechno napsal. Toto je něco jiného, než co se kasinoguru zabývá při zprostředkování stížností, protože dostáváte peníze, které jste ztratili spravedlivě zpět, protože společnost byla nezbedná a dostala plácnutí od vašeho místního úřadu, což je pro vás pěkný bonus.


Hádám, že důvodem, proč Casbit mění značku na Luckywayz (a kostarickou licenci pro některé trhy), je to, že je to levnější než vyplácení všech těchto nových smluv, a pokud jejich stará společnost přestane existovat, smlouvy se vyplní. neplatné (potenciálně?). V podstatě se jedná o šachový tah s velkým ptákem v reakci na všechny tyto holandské hráče, kteří hrají šachový tah „vrať mi mé ztráty".

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Protože jsou to podvodníci… více než 80 lidí podepíše smlouvy, možná 1 člověk dostane výplatu. Proč netrávíte čas tímto typem podvodu??? Máte pěknou platformu a máte moc řešit problémy jako je tento... lidé čekají na své peníze

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Není to podvod, je to mimoškolní záležitost holandské autority. Díky situaci s nizozemskou autoritou se hráči mohou zdvojnásobit. Vy jste ve velkém schématu prohráli poctivě, ale dostali jste příležitost požadovat zpět ztráty kvůli územním problémům, které vynutil váš místní úřad. Oni používají mezery, aby se dostali z placení, zatímco vy, kluci, využíváte situaci jako druh mezery k získání ztrát, na které byste jinak neměli nárok (například kdybyste stejné ztráty udělali v jiné zemi).

V tuto chvíli to nemá nic společného s kasinem, je to soukromá dohoda uzavřená mezi společností a jednotlivcem. Není to ani podvod.


Důvodem, proč se snaží vyhnout placení přes právní mezery, je ten, že je to na nic, protože už mají spoustu režijních nákladů s podílem na zisku přidružených společností, licencováním her, licencováním jurisdikcí, marketingem, náklady na webové stránky, náklady na podporu atd. atd. Kasina jsou jediní jsou zde podvedeni kvůli své chamtivosti vůči holandskému území, protože hráči s těmito smlouvami ztratili čest a jsou schopni získat peníze zpět pouze kvůli této situaci, a jak jsem již zmínil, Casbit se jen snaží najít způsoby, jak se legálně vyhnout tomu, abyste vám zaplatili, příležitost, kterou byste neměli, kdybyste hráli a prohráli v jiné zemi. Také kdybyste byli čistých kladných +10 000 eur, stále byste se snažili získat své vklady zpět?.


Přestaňte si stěžovat kasinovému guru na to, co je nyní soukromou záležitostí, stalo se to soukromou záležitostí, když jste podepsali smlouvu, a nyní vyhrává ten, kdo má nejlepší legální tahy, a vypadá to, že mají jídlo, způsob, jak se dostat z placení rozpuštěním nakonec stará společnost.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Podepsal jsem také smlouvu a čekám už 4 měsíce... otevřel jsem stížnost, ale Casino Guru ji z podivného důvodu uzavřelo.

Automaticky přeloženo:
Dutchguy
před 2 měsíci

ano, nedělají vůbec nic.. nechte nás našemu osudu

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Protože jsou to podvodníci… více než 80 lidí podepíše smlouvy, možná 1 člověk dostane výplatu. Proč netrávíte čas tímto typem podvodu??? Máte pěknou platformu a máte moc řešit problémy jako je tento... lidé čekají na své peníze

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Protože to, co hráči podepisují s kasinem a tedy dohodu, nemáme šanci vidět. Zvláště pokud mají informace, že několik desítek hráčů už takové věci podepsalo, ale nikdo nedostal peníze, tak se ptám, proč tam hrají. Prostě není v našich silách v takové situaci pomoci, i kdybychom chtěli. Je to prostě dohoda mezi vámi a kasinem. 😕

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Víš, co to je.. Chápu, že toho moc dělat nemůžeš, ale jediná věc, kterou můžeš udělat, je kontaktovat kasino a říct mu o mnoha stížnostech ohledně plateb uzavřených dohod.. pokud nikdo něco neudělá toto kasino mít volný způsob, jak podvádět lidi!

Automaticky přeloženo:
12 3 45

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky