Casbit Group NV (strana 5)

před 2 měsíci od Pablohenriques
|
6633 zobrazení 83 odpovědí |
|
1...4 5
Přidat příspěvek
Radka
před 4 dny

Chápu, co říkáte, ale také uvádějí ve svých vlastních podmínkách a zásadách, že udělají KYC, když je za 1 měsíc uloženo 7500 eu nebo více. Můj první měsíční vklad přes 10 000 sám a 5 měsíců poté (když jsem požádal o vrácení peněz) požádali o KYC (který nikdy nebyl zcela dokončen kvůli podivné / žádné komunikaci na jejich straně). Což je jen další obrovské pravidlo, které porušili ohledně povinnosti péče. Prostě se opravdu posrali na více frontách. Pokud sledujete trustpilot nebo jednorázové fórum, přečtete si další podobné příběhy týkající se dohod o urovnání btw.

Automaticky přeloženo:
Mikelalabet
před 3 dny

Dobře, o této části jsem nevěděl. Jednat s ohledem na jejich vlastní podmínky by mělo být nutností.

Hráči by však také měli přijmout určitá opatření, aby zabránili nadměrnému hraní. Věříme, že odpovědnost leží na obou stranách.

Dovolte mi zopakovat mou žádost. Pokud jste v kontaktu s hráči, kterým byly výhry zabaveny kvůli omezeným zemím nebo za nespravedlivých okolností (neváhejte se podívat do Codexu Casino Guru Fair Gamblig Codex 👈), přiveďte je sem. Sledování Trust Pilot moc nepomůže, abych byl upřímný, nejen proto, že se nemůžeme spojit s hráči, abychom potvrdili jejich problémy, ale také z mé vlastní zkušenosti, stránky, která tvrdí, že recenze uvádí Casino Guru je podvod protože nevyplácejí výhry je poctivá hráčská zkušenost, nezní moc důvěryhodně, alespoň podle mého názoru.

Četl jsem vaši stížnost a soucítím s vašimi námitkami, ale jak bylo řečeno, tyto jsou pro právníky.

Kasina již penalizujeme za to, že nemají licence, ale nestačí, abychom vaši stížnost považovali za oprávněnou. Zasílání e-mailových nabídek, které poskytují matoucí nebo nepravdivé informace, znamená, že musíte prokázat, že vám nebyl poskytnut slíbený bonus nebo něco na stejné úrovni, zejména bonus za vklad. Nejsem si jistý, zda to bylo součástí výše uvedené stížnosti.

Odebírání hráčů z bonusů – cashback je také na hraně naší práce, v kombinaci s nejasnými podmínkami VIP statusu nebo vlastnostmi je s největší pravděpodobností zcela mimo náš rozsah. Poslal jsem vám Fair Gambling Codex, abych předvedl věci, které se snažíme řešit a řešit na základě naší metodiky. Představuji si, že by se taková situace dala popsat jako hrozná uživatelská zkušenost, ale nejsem si úplně jistý, že kasino jednalo naprosto neférově.

Doufám, že vám bude právník k užitku.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 dny

Dobrý den, také jsem trpěl webem Jungliwin, který nakupoval reklamy pro registraci z mé země (Kazachstán).

Jsem obyvatelem této země, přestože jsem občanem Ruské federace.

Mám dokumenty potvrzující, že žiji a platím daně v Republice Kazachstán, které jsem poskytl, a také bankovní účet v místní měně, ze kterého jsem provedl vklady (celkem více než 5 tisíc dolarů). Bez trvalého pobytu by nebylo možné otevřít bankovní účet.

Poté, co jsem vyhrál velké množství peněz, byl jsem požádán, abych prošel KYC, poslal jsem všechny dokumenty a byl zablokován kvůli zakázané zemi pobytu (Ruská federace). Než jsem se přestěhoval do Kazachstánu, žil jsem v Evropě (Island) a prošel jsem všemi kontrolami souvisejícími s KYC na stránkách, které akceptovaly islandské obyvatele pro sázení/hraní v kasinech. Měl jsem tedy jistotu, že nebudu mít žádné problémy, jelikož přesně stejným systémem se registruji a hraji na tuzemské společnosti pro obyvatele a občany Republiky Kazachstán.

Ale stránka Jungliwin se rozhodla jinak a zabavila všechny mé výhry (17 000 dolarů vzhledem k mým vkladům 6 000).

Neexistuje žádná přímá komunikace, pouze prostřednictvím podpory, nechal jsem všechny druhy žádostí a čekám na odpověď, ale nemám žádnou naději, když jsem našel toto vlákno na fóru.

Když jsem na stránku nahrál bankovní výpis s mou adresou, bylo mi řečeno, že dokumenty byly přijaty a bude provedeno ověření, ale nakonec prostě zablokovali a zabavili prostředky.

Četl jsem, že je možné zanechat stížnost prostřednictvím vašich webových stránek, ale při podávání stížnosti nemůžete vybrat ani Jungliwin.com, ani uvedenou „uknkown" společnost.

Můžete mě prosím navést, kam se mohu obrátit nebo jak mohu kontaktovat hlavní společnost Casbit Group NV? - protože pravidla Jungliwin.com uvádějí, že nenesou odpovědnost a nerozhodují o účtech, a to přímo řeší Casbit Group NV.

UPD. Našel jsem způsob, jak podat stížnosti, a jednu jsem udělal, doufám, že si to brzy prověříte

UPD. 2 Po prověření možnosti držitele licence Curacao bylo zjištěno:

Držitel licence na Curacao nemůže přijmout hráče pouze z několika zemí, konkrétně z USA, Francie, Austrálie, Nizozemska a samotného Curacaa. Neexistuje však žádný dohled nad rámec standardních předpisů KYC AML a CFT, které se vztahují na všechna ostatní registrovaná online kasina po celém světě.

Ukazuje se, že důvod a pravidla, kvůli kterým jsem byl zablokován Jungliwin.com, jsou interní a nemají nic společného s žádostí o licenci

Upraveno autorem před 2 dny
Automaticky přeloženo:
yarabeu
před 16 hodinami

Ahoj.

Náš tým začne záležitost prošetřovat, jakmile poskytnete všechny důkazy požadované ve vaší stížnosti .

A proto se snažte odpovědět, kdykoli je to možné.

Chápu to tedy správně, že to byla vaše první žádost o výběr, že? Jak dlouho však v tomto kasinu hrajete?

Máme informace, že procházejí nějakým rebrandingem, a čekáme, co se tam změní. Nebo se možná nic nezmění a budou pokračovat jako doposud.

Každopádně aktualizujte svou stížnost a počkáme, jak se bude vyvíjet.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 16 hodinami

Neměl jsem žádné výběry z této stránky, provedl jsem své první vklady 4 000 dolarů a prohrál jsem je, jednou jsem zkusil vybrat 1 000 a byl jsem požádán o ověření, ale pokračoval jsem ve vkládání a hraní na nich, v tuto chvíli se mi podařilo vyhrát s posledním vkladem 1000 - 17000 mi VIP manažer poblahopřál k úspěšnému dni a řekl, že zbývá pouze potvrdit moji identitu (výpis z účtu) a budu je moci vybrat.

Poskytl jsem prohlášení, bylo mi řečeno, že to všechno skvěle sedí, ale poté, co KYC dvakrát zkontroloval, že mám ruské občanství, vynulovali můj účet a zrušili všechny výhry. Vsadil jsem na dota 2 mezinárodní a ESL Pro ligu, to jsou největší esportovní turnaje Tier1 na světě. Vsadil jsem ve velkém a neporušil jsem žádná pravidla.

Udělal jsem vklad od Bank of Kazakhstan v místní měně při registraci z reklam, které jsou na HLTV.org, jednou jsem provedl vklad kryptoměny, ale nedosáhl až do teď a byly problémy se sítí (moje chyba) Byl jsem řekl, že záloha bude připsána do 60 dnů se zadržením 10% provize.

Poté jsem pokračoval v vkladech ze svého bankovního účtu, ze kterého jsem také poslal výpis, kde byly transakce a že karta patří mně.

UPD. Žiji legálně v Kazachstánu, platím zde daně, mám stejná práva jako obyvatelé Kazachstánu (pouze nemohu volit ve volbách) To mi umožňuje mít řidičský průkaz, bankovní účet, daňové číslo a bydliště. To ale stránka nebere v potaz a platí pravidlo Ruština znamená nesmíš, tohle jsem za 8 let sázení po celém světě nikdy neměl, po potvrzení, že nežiješ v Rusku - vždy vše potvrzené ověření.

Upraveno autorem před 16 hodinami
Automaticky přeloženo:
yarabeu
před 14 hodinami

děkuji za příspěvek.

Nyní musíme počkat na to, čeho bude náš tým pro stížnosti schopen dosáhnout kontaktováním kasina. Musí být ochoten nejprve s námi komunikovat, aby bylo možné zaznamenat pohyb ohledně vaší stížnosti.

Držme tedy palce a čekejme, jak se to celé vyvine. 🤞

Automaticky přeloženo:
1...4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu