Casbit Group NV (strana 5)

před 4 měsíci od Pablohenriques
|
10767 zobrazení 86 odpovědí |
|
1...4 5
Přidat příspěvek
yarabeu
před měsícem

Ahoj.

Náš tým začne záležitost prošetřovat, jakmile poskytnete všechny důkazy požadované ve vaší stížnosti .

A proto se snažte odpovědět, kdykoli je to možné.

Chápu to tedy správně, že to byla vaše první žádost o výběr, že? Jak dlouho však v tomto kasinu hrajete?

Máme informace, že procházejí nějakým rebrandingem, a čekáme, co se tam změní. Nebo se možná nic nezmění a budou pokračovat jako doposud.

Každopádně aktualizujte svou stížnost a počkáme, jak se bude vyvíjet.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Neměl jsem žádné výběry z této stránky, provedl jsem své první vklady 4 000 dolarů a prohrál jsem je, jednou jsem zkusil vybrat 1 000 a byl jsem požádán o ověření, ale pokračoval jsem ve vkládání a hraní na nich, v tuto chvíli se mi podařilo vyhrát s posledním vkladem 1000 - 17000 mi VIP manažer poblahopřál k úspěšnému dni a řekl, že zbývá pouze potvrdit moji identitu (výpis z účtu) a budu je moci vybrat.

Poskytl jsem prohlášení, bylo mi řečeno, že to všechno skvěle sedí, ale poté, co KYC dvakrát zkontroloval, že mám ruské občanství, vynulovali můj účet a zrušili všechny výhry. Vsadil jsem na dota 2 mezinárodní a ESL Pro ligu, to jsou největší esportovní turnaje Tier1 na světě. Vsadil jsem ve velkém a neporušil jsem žádná pravidla.

Udělal jsem vklad od Bank of Kazakhstan v místní měně při registraci z reklam, které jsou na HLTV.org, jednou jsem provedl vklad kryptoměny, ale nedosáhl až do teď a byly problémy se sítí (moje chyba) Byl jsem řekl, že záloha bude připsána do 60 dnů se zadržením 10% provize.

Poté jsem pokračoval v vkladech ze svého bankovního účtu, ze kterého jsem také poslal výpis, kde byly transakce a že karta patří mně.

UPD. Žiji legálně v Kazachstánu, platím zde daně, mám stejná práva jako obyvatelé Kazachstánu (pouze nemohu volit ve volbách) To mi umožňuje mít řidičský průkaz, bankovní účet, daňové číslo a bydliště. To ale stránka nebere v potaz a platí pravidlo Ruština znamená nesmíš, tohle jsem za 8 let sázení po celém světě nikdy neměl, po potvrzení, že nežiješ v Rusku - vždy vše potvrzené ověření.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
yarabeu
před měsícem

děkuji za příspěvek.

Nyní musíme počkat na to, čeho bude náš tým pro stížnosti schopen dosáhnout kontaktováním kasina. Musí být ochoten nejprve s námi komunikovat, aby bylo možné zaznamenat pohyb ohledně vaší stížnosti.

Držme tedy palce a čekejme, jak se to celé vyvine. 🤞

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Dobrý den, obdržel jsem aktualizaci od Jungliwin, kde mě informovali, že jsou ochotni mi vyjít vstříc a vrátit mi všechny vklady místo toho posledního.

Rozhodně jsem za to rád, ale teď nechápu, jestli můžu požadovat vrácení všech prostředků (17000 USD) nebo mám být rád, že mi vrátí alespoň zálohy.

Obávám se, že sázková kancelář si to s vrácením čehokoli rozmyslí, protože vrácení peněz bude zpracovávat pouze 14 dní a není jasné, jak dlouho převod potrvá.

Doufám ve vaši radu v této věci, protože výše vkladu a výše výher je velmi významná a bojím se, že o vše přijdu

UPD. Mám další aktualizaci, že vrácení peněz na kartu bude 3–4 týdny (nechápu, kde se taková doba bere)

A vrácení vkladu kryptoměny bude 60 dní.

A to navzdory skutečnosti, že mých 12 000 čistých výher mi bylo v podstatě ukradeno a nyní se nabízí moje vlastní peníze k vrácení za měsíc

UPD 2.

S VIP manažerem jsem se snažil slušně objasnit, proč se lhůta prodloužila ze 14 dnů na 21 až 28 dnů, načež mi bylo sděleno, že už mi dělám velkou službu vrácením prostředků a nikdo se mnou již nebude komunikovat, a zprávy v online chatech budou ignorovány.

Chápu, že mi stránka nechce dát vůbec nic, neporušil jsem žádná pravidla a nejprve mě zablokovali vzít 17 000, poté, co "udělali laskavost" vrácení vkladů, ale vrátí se za měsíc a už nebudu mluvit ke mně.

UPD 3. V tomto vláknu fóra jsem odeslal další zprávu, ale zmizela a dostala jsem zprávu, že čeká na potvrzení a ověření. Doufám, že se k vám dostal a můžete přidat další aktualizaci z mé strany týkající se tohoto webu patřícího této společnosti a jeho politiky vůči uživatelům

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

V pravidlech stránek Jungliwin je uvedeno, že nic nevyřizují, všechny platby/problémy/spory řeší správa casbit group nv.

VIP manažer mi také řekl, že všechny požadavky jdou na speciální oddělení jiné společnosti.

Tato holdingová společnost má na vašich stránkách prezentováno několik kasin a předpokládám, že fungují přesně stejným způsobem prostřednictvím casbit group nv jako stránka, která mi nespravedlivě odebrala výhry ve výši 12 000 $ a udělala mi laskavost vrácením mých ztracených vkladů, za předpokladu, že neporušil žádná pravidla a nedopustil se žádného zakázaného jednání.

Sázím již více než 8 let a toto je poprvé, co jsem byl konfrontován s konfiskací rovnováhy a přístupu, ve kterém mi bylo přímo řečeno, že v online chatu bude nyní oficiálně ignorovat jakoukoli mou zprávu, zatímco já vždy mluvím kulturně a správně nikdy nikoho neurážet ani nadávat, dialog mám uložený a už jsem ho odeslal, můžu to tam poslat znovu vidíte, že jsem k takovému přístupu k sobě nic neudělal.


Nechápu, jak je možné v roce 2024 na dálku zacházet s uživatelem, který nikdy nevyhraje (je to vidět na mém výpisu z účtu) Takže jsem mohl klidně pokračovat ve hře a prohrát vše zpět, ale stránky se prostě vyděsily, že Udělal jsem vklady 5 000 a najednou jsem vyšel na +12 000 a celkový zůstatek 17 000 a rozhodl jsem se zabavit, je tato praxe zachována a dělá to každý web této společnosti? Jak mohou mít úroveň důvěry jako sázka nebo roobet? Tyto společnosti nikdy nezabavily finanční prostředky a k výběru dochází za 5–10 minut, nikoli za 21–28 dní nebo 60 dní u kryptoměn, vzhledem k tomu, že ráno mi bylo řečeno, že operace budou trvat až 14 dní, a poté své rozhodnutí změnili na 21-28 dní, pak se ukáže, že za 3 týdny mohou také říci, že vůbec předpokládali, že něco vrátím.

Nerozumím, je pro velkou holdingovou společnost, která provozuje více než 5+ online kasin moje částka 17 000 s vklady 5 000, tak velká situace finanční ztráty vyžadující blokaci a konfiskaci?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

V pravidlech stránek Jungliwin je uvedeno, že nic nevyřizují, všechny platby/problémy/spory řeší správa casbit group nv.

VIP manažer mi také řekl, že všechny požadavky jdou na speciální oddělení jiné společnosti.

Tato holdingová společnost má na vašich stránkách prezentováno několik kasin a předpokládám, že fungují přesně stejným způsobem prostřednictvím casbit group nv jako stránka, která mi nespravedlivě odebrala výhry ve výši 12 000 $ a udělala mi laskavost vrácením mých ztracených vkladů, za předpokladu, že neporušil žádná pravidla a nedopustil se žádného zakázaného jednání.

Sázím již více než 8 let a toto je poprvé, co jsem byl konfrontován s konfiskací rovnováhy a přístupu, ve kterém mi bylo přímo řečeno, že v online chatu bude nyní oficiálně ignorovat jakoukoli mou zprávu, zatímco já vždy mluvím kulturně a správně nikdy nikoho neurážet ani nadávat, dialog mám uložený a už jsem ho odeslal, můžu to tam poslat znovu vidíte, že jsem pro takový postoj k sobě nic neudělal.



Všechny společnosti a licence jdou pod názvem Mykhailo Yemets

Podobně společnost odpovědná za finanční operace je registrována v Estonsku.

https://ariregister.rik.ee/eng/company/16310234/Retrust-O%C3%9C

Zde je odkaz, jeho vlastníkem je stejný Mykhailo Yemets, který je uveden v dokumentech společnosti.

Casbit Group NV

Mají mnoho kasin a jsou také prezentovány na vašich stránkách. Upřímně jsem ztratil naději, že dostanu své výhry nebo peníze zpět, nemohl jsem ani uvěřit, že by se to mohlo stát prostřednictvím společnosti s tolika kasiny a zakoupenou reklamou.

Dokonce organizují speciální večerní párty pro affiliate profesionály prostřednictvím LALASTARS, také vlastněných Mykhailo Yemets a Casbit Group NV.

Zvýšit akvizici návštěvnosti, ale může mít společnost, která nevyplácí a zabavuje spravedlivé výhry hráčů, dokonce stejný status důvěry jako sázka nebo roobet? Zdá se mi, že běžní uživatelé by měli být varováni, že i když vyhrají, výhru nedostanou zpět

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
yarabeu
před měsícem

Je mi opravdu líto, že si tím vším musíte projít a naprosto chápu vaši frustraci.

Nejsem schopen odpovědět na všechny vaše otázky a musíme opravdu počkat, až naši specialisté v týmu stížností uvidí, co se zde dá dělat a jak lze tento váš případ co nejlépe vyřešit. Je zcela unikátní, jak bych to mohl nazvat. Jen doufám, že kasino bude s naším týmem skutečně spolupracovat a bude ochotné vám vyjít vstříc.

Musíte však být opravdu trpěliví, protože pro náš tým není snadné tento úkol vyřešit hned.

Navrhoval bych, abyste počkali, až se váš řešitel stížností spojí s kasinem a uvidí, co by pro vás bylo nejlepší udělat a jak by se kasino mělo v této situaci chovat.

Doufám, že brzy ve vašem případě dojde k nějakému pohybu a budeme bedlivě sledovat, jak se to vše bude vyvíjet.

Automaticky přeloženo:
1...4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky