DomůFórumKasinaYbets Casino - všeobecná diskuze

Ybets Casino - všeobecná diskuze (strana 32)

120 563 zobrazení 720 odpovědí |
před 2 roky
|
1...31 32 33...37
Přidat příspěvek
gerasimoskioukas
před 4 měsíci

To je samozřejmě naprosto pochopitelné. Taky jsem nečekal, že tam budeš zase hrát.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Zůstaňme pozitivní... Alespoň odteď všichni dostanou zaplaceno před Vánoci 😆😆😆

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Kasinová strategie z jejich strany není chytrá. Po všech těch nesmyslech prostě všichni odejdou.


Vyděláváte peníze tím, že máte dlouhodobě věrné hráče a necháte RTP dělat práci za vás. Snažit se vydělat peníze odkládáním výplat hráčů je jen naděje, že to otočí a ztratí je zpět. Což je krátkodobý zisk.


Jsem 39. den, co mi deaktivovali výběry a peníze mi jen leží na účtu.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý večer všem!

Jsou to tři měsíce, co jsem odeslal všechny dokumenty k identifikaci a výběru, a i přes mou neustálou komunikaci (e-mail, živý chat) jsem nedostal žádnou odpověď, ani samozřejmě své peníze.


Nyní jsem se rozhodl podniknout právní kroky s pomocí právníka a oddělení elektronické kriminality řecké policie a chci se zeptat, zda již někdo z vás zahájil nějaké právní řízení proti kasinu (např. prostřednictvím právníka, oficiální stížností regulačnímu orgánu atd.)

Automaticky přeloženo:
loizidis1986
před 4 měsíci

Kolik peněz vám zablokovali, pokud to bylo povoleno? Vyplatí se takový proces absolvovat? Věřím, že s trpělivostí své peníze dříve či později dostanete. V určitém okamžiku vám zaplatí, pokud budete mít stále přístup ke svému účtu.

Automaticky přeloženo:
gerasimoskioukas
před 4 měsíci

Je to 1865 eur, což je u seriózního kasina považováno za směšné! Bohužel jsem si všiml, že nic nenasvědčuje tomu, že by chtěli platit! Dokonce po mně požadovali doklad o platbě!!! Takže jim musím dokázat, že jsem jim zaplatil! Byla tedy šance, že jsem v jejich kasinu hrál bez placení a vyhrál peníze?😂

Transakce jsou navíc viditelné v historii, takže dokument, který požadovali, hraničil s humorem.

Mluvíme o tragických situacích!

Právník mi poradil, abych počkal ještě pár dní a pak kontaktoval oddělení pro stíhání kybernetické kriminality!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dnes mi přišel e-mail, že mi zrušili omezení výběru. Z nějakého důvodu mi dovolují vybrat si pouze 1000 dolarů z 2500 USD, které mám.


Vybral jsem peníze přes kryptoměny, tak uvidíme, jak to půjde.


Mám podezření, že se to teď zvrhne ve hru s dokumenty.


Nicméně alespoň nějaký „pokrok" byl patrný.

Automaticky přeloženo:
sdexcid
před 4 měsíci

Žádné vysvětlení k tomu ale vůbec žádné? 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Výsměch ze strany kasina Ybets pokračuje, a to i teď, když byl můj účet ověřen a všechny dokumenty byly po 3 měsících odeslány!

4. srpna byly všechny tři mé žádosti o výběr zrušeny bez jakéhokoli vysvětlení!

Kontaktoval jsem online podporu a dostal jsem tuto zprávu:

„Výběry byly zrušeny poskytovatelem platebních služeb. Zkuste prosím vybrat na jinou kartu nebo zvolte jinou dostupnou metodu výběru."

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Tihle chlapi JSOU BRUTÁLNÍ.


45 dní a oni po mně jen chtějí průkaz totožnosti. Už jsem mu ho předtím nabídl a oni ho odmítli.


Rádi to otálí, jak nejdéle to jde... prostě ostudné chování.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Výsměch ze strany kasina Ybets pokračuje, a to i teď, když byl můj účet ověřen a všechny dokumenty byly po 3 měsících odeslány!

4. srpna byly všechny tři mé žádosti o výběr zrušeny bez jakéhokoli vysvětlení!

Kontaktoval jsem online podporu a dostal jsem tuto zprávu:

„Výběry byly zrušeny poskytovatelem platebních služeb. Zkuste prosím vybrat na jinou kartu nebo zvolte jinou dostupnou metodu výběru."

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Už jsi to ale zkusil/a?

Možná by to mohlo pomoct. Moc si to přeji. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Tihle chlapi JSOU BRUTÁLNÍ.


45 dní a oni po mně jen chtějí průkaz totožnosti. Už jsem mu ho předtím nabídl a oni ho odmítli.


Rádi to otálí, jak nejdéle to jde... prostě ostudné chování.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Už jste poskytl/a průkaz totožnosti?

Kdykoli bude nějaká aktualizace, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Dostal jsem tento e-mail od kasina Ybets!

Vážený hráči,

Děkujeme vám za trpělivost během tohoto procesu! Vážíme si vašeho pochopení, protože se snažíme vám pomoci.

Při kontrole vaší žádosti o výběr jsme zjistili, že byla odeslána nesprávně. Abychom zajistili hladký a efektivní průběh transakce, žádáme vás o poskytnutí údajů o kartě bez mezer. Pro vaši informaci uvádíme příklad správného formátu: „cardholderName": „ARISTEIDIS LOIZIDIS".


Pokud máte další otázky nebo potřebujete další pomoc, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu, abychom vám pomohli!

Děkujeme za vaši spolupráci.

S pozdravem,

Ezra

Tým podpory Ybets



Opravdu se ptám, jestli samotné kasino vůbec ví, jak funguje jeho vlastní systém výběrů!




Jak se mám vyhnout mezerám v čísle karty, když systém automaticky vkládá mezeru každé čtyři číslice? Co se týče jména – žádají mě, abych tam taky mezeru nezadával – evidentně ani nevědí, že křestní jméno a příjmení se zadávají do oddělených polí!

Všechny údaje o kartě byly správné a je to ta samá karta, kterou jsem použil k provedení vkladu. Mohu vás ujistit, že funguje perfektně!

Od jejich online podpory jsem dostal úplně jiné instrukce, než jaké mi napsali v e-mailu.

V tomto bodě dosáhl výsměch zcela nové úrovně!


Tohle je jen další trik od Ybets Casina, jak oddálit výběr peněz, které jsem oprávněně vyhrál – a to i teď, když už údajně dokončili proces ověření mého účtu!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Sága Ybets s taktikou zdržování výběrů pokračuje 👀😂


Máte opravdu trpělivost s čekáním 2/3 měsíce na nějaké malé výběry, které v kasinovém světě neznamenají absolutně nic...


Pokud vám zaplatí, kupte si nějaké DDoS balíčky, abyste na pár hodin vypnuli jejich web, aby mohli cítit, co cítí hráči, když nedostávají zaplaceno 😂

Automaticky přeloženo:
jsteinbach1234
před 4 měsíci

Nejde jen o peníze.


Ale DDoS útoky zní zábavně a myslel jsem si to stejně, ale ne jen na pár hodin, jen jednou 😉


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dostal jsem tento e-mail od kasina Ybets!

Vážený hráči,

Děkujeme vám za trpělivost během tohoto procesu! Vážíme si vašeho pochopení, protože se snažíme vám pomoci.

Při kontrole vaší žádosti o výběr jsme zjistili, že byla odeslána nesprávně. Abychom zajistili hladký a efektivní průběh transakce, žádáme vás o poskytnutí údajů o kartě bez mezer. Pro vaši informaci uvádíme příklad správného formátu: „cardholderName": „ARISTEIDIS LOIZIDIS".


Pokud máte další otázky nebo potřebujete další pomoc, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu, abychom vám pomohli!

Děkujeme za vaši spolupráci.

S pozdravem,

Ezra

Tým podpory Ybets



Opravdu se ptám, jestli samotné kasino vůbec ví, jak funguje jeho vlastní systém výběrů!




Jak se mám vyhnout mezerám v čísle karty, když systém automaticky vkládá mezeru každé čtyři číslice? Co se týče jména – žádají mě, abych tam taky mezeru nezadával – evidentně ani nevědí, že křestní jméno a příjmení se zadávají do oddělených polí!

Všechny údaje o kartě byly správné a je to ta samá karta, kterou jsem použil k provedení vkladu. Mohu vás ujistit, že funguje perfektně!

Od jejich online podpory jsem dostal úplně jiné instrukce, než jaké mi napsali v e-mailu.

V tomto bodě dosáhl výsměch zcela nové úrovně!


Tohle je jen další trik od Ybets Casina, jak oddálit výběr peněz, které jsem oprávněně vyhrál – a to i teď, když už údajně dokončili proces ověření mého účtu!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Podle tvého popisu se mi jejich způsob opravdu nelíbí a brzy je s tím vším konfrontuji.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Zdá se mi, že proces výběru trvá 4 měsíce. Zdá se, že to je běžná doba, kterou všichni uvádějí.


Blíží se mi 2 měsíce a oni už začali žádat o dokumenty. Mám podezření, že až do 4 měsíců budou další problémy.


Před několika týdny jsem nabídl svůj průkaz totožnosti, abych proces urychlil, a oni mi řekli, že kasino průkaz totožnosti nevyžaduje.


Teď najednou chtějí dokumenty, včetně selfie s průkazem totožnosti před počítačem a otevřenými webovými stránkami.


Tak jsem je dnes odevzdal/a.


Mám podezření, že to odtud bude trvat ještě 2 měsíce.


Jsem rád, že casinoguru snížilo své hodnocení... a také tento Ybets nedávno zaznamenal dramatický pokles v indexu bezpečnosti kvůli nedávným případům neobdržených nebo výrazně zpožděných plateb. To je pro nás zásadní negativní faktor, který způsobil pokles jejich skóre z 9,4 na 7,4, což je řadí mezi spodních 40 % kasin na našem webu. Zdá se, že tento problém může pramenit z širšího problému se sítí, protože podobné chování začalo vykazovat i jejich spřízněné kasino Immerion .



V recenzi se také uvádí, že maximální výběr je 2000 dolarů denně. Není to tak. Je to podle jejich rozhodnutí. Mám 2500 USD a oni řekli, že si můžu vybrat jen 1000 dolarů jednou a občas, takže ať už to znamená cokoli.



Upraveno
Automaticky přeloženo:
sdexcid
před 4 měsíci

Bohužel toto kasino v poslední době začalo výrazně zpožďovat platby, a přesně to byl důvod ke snížení jejich indexu bezpečnosti.

Stále jsme s nimi v kontaktu a doufáme, že celou situaci zlepší, protože jinak to bude muset jít ještě níž, pokud budou takto pokračovat.

Doufám, že budeme schopni pomoci všem našim uživatelům získat své peníze co nejdříve a vyřešit všechny probíhající stížnosti. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

file

Jak je index bezpečnosti nadprůměrný?


Každopádně už čekám 50 dní a žádná platba. Je to týden, co jsem odeslal dokumenty, řekli mi, že je nemusím odesílat už před měsíci, ale najednou je chci.


Pořád nic.


Naprosto šokující.


Jak si toto kasino mohlo koupit nové kasino s názvem iwild? Uvědomují si, že v jejich kasinech už nikdo hrát nebude, jakmile se to rozšíří všude a každé vyhledávání na Googlu ukáže, že dělají tyhle kraviny?


Šílený

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Šel jsem do kasina, abych se podíval, jestli zrušili omezení. Ne.


Napsal jsem jim e-mail a řekl jim, ať mi zaplatí, už mě to nebaví.


O 20 minut později deaktivovali své webové stránky a omlouvali se, že web nefunguje a že se nám nepodařilo ověřit vaše dokumenty.


Hádejte co? Dokumenty jim byly odeslány PŘED TÝDNEM.


Tohle kasino teď hraje fakt divoké hry. Jako fakt divoké. Deaktivují mi kasino poté, co jsem si stěžoval, a pak mi přímo lžou ohledně dokumentů.


lol, je šílené, jak je tohle kasino ohodnoceno 7,4.


Měli byste jim poslat poslední varování a pak je dát na černou listinu, pokud nezaplatí. Tohle už zašlo příliš daleko. Teď už ani neváhají, používají opravdu znepokojivé taktiky.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
1...31 32 33...37
Jít na stránkuz 37 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.