DomůFórumKasinaYbets Casino - všeobecná diskuze

Ybets Casino - všeobecná diskuze (strana 18)

 od JMiles1984
|
53 123 zobrazení 506 odpovědí |
|
1...17 18 19...26
dianetinga

Dobrý den, řekl bych, že i v těch nejlepších kasinech mohou čas od času nastat problémy. Až půjdete někam hrát, určitě bych to nejdříve zkusil s malým vkladem a zkusil, jestli mi kasino sedí a vyzkoušel různé věci jako zákaznickou podporu nebo jiné pro vás důležité funkce.

To, s čím se hráči v tomto kasinu setkávají, se příliš neliší od ostatních, ale čím vyšší je bezpečnostní index, tím je kasino schopnější řešit problémy s námi. Když hrajete v kasinu, které nemá licenci a má nízký bezpečnostní index, většinou ani nereagují na naše stížnosti, a proto, když se něco objeví, má hráč malou šanci na úspěch. To je rozdíl, který bych řekl pro normálního hráče.

Automaticky přeloženo:

Zde je aktualizace týkající se mých zkušeností s Ybets....

Poté, co jsem 15. prosince vyhrál při hraní NetEnt's Jack & the Beanstalk, požádal jsem o výběry, které byly zpočátku potvrzeny, ale poté byly Ybets zrušeny. Jejich zdůvodnění? Údajná „recenze hry". Od té chvíle jsem nemohl provést další výběr, navzdory opakovaným pokusům a několika e-mailům s žádostí o vysvětlení nebo aktualizace. Týdny jsem nehrál, jen jsem udržoval rovnováhu a snažil se každý den získávat informace.

Ybets nikdy neodpověděl na mé e-maily a kontaktování prostřednictvím chatu podpory bylo stejně zbytečné. Nechali mě ve tmě déle než měsíc a drželi mé výhry bez jakéhokoli vysvětlení. Když jsem přímo kontaktoval NetEnt, potvrdili, že neexistuje žádný záznam o tom, že by pro mou výhru probíhala nějaká „revize".


Po 38 dnech jsem to vzdal a hrál a ztratil jsem celou rovnováhu. (V peněžence se stále zobrazuje zpráva "Výběr není možný...")

Navzdory tomu všemu Casino Guru uzavřel mou stížnost s tvrzením, že jsem zavinil ztrátu zůstatku poté, co Ybets zrušil mé výběry. Argument, že jsem mohl na výplatu čekat „měsíce nebo roky", je prostě nereálný. Legitimní kasina neruší žádosti o výběr; ponechávají je nevyřízené, dokud se problém nevyřeší nebo neposkytnou jasné časové osy.

> Jaro "To, s čím se hráči setkávají v tomto kasinu, se příliš neliší od ostatních..."

To prostě není pravda. Renomovaná kasina neruší výběry a nechávají výhry nechráněné, zatímco se zdržují falešnými „recenzemi". Jednání Ybets je vysoce neetické a rostoucí počet stížností na podobné problémy je evidentní napříč tímto fórem, Trustpilotem a AskGamblers.

Zde je moje stížnost pro každého, kdo si chce přečíst úplné podrobnosti:

https://casinoguru-en.com/ybets-casino-withdrawal-of-player-s-winnings-has-been-5

Rozhodnutí Casino Guru zachovat vysoké hodnocení indexu bezpečnosti Ybets je hlubokým zklamáním. Hráči spoléhají na tuto platformu, aby odlišili důvěryhodná kasina od podvodů. Dokud nebude toto hodnocení upraveno tak, aby odráželo neetické praktiky Ybets, důrazně doporučuji se tomuto kasinu úplně vyhnout.

Automaticky přeloženo:
ChrisGu

Bohužel se našemu týmu nepodařilo váš případ vyřešit, protože ve vašem zůstatku nezůstaly žádné peníze.

Někdy to není ani chyba kasina, abych řekl pravdu, že tyto kontroly trvají tak dlouho. Zejména vždy, když je to na straně poskytovatelů, jako ve vašem případě.

To je také jeden z důvodů, proč věříme, že kasino si nezaslouží být jakkoli potrestáno.

Doufám, že se této situaci v budoucnu vyhnete a přeji hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
Romi

Romi, děkuji moc za odpověď, ale zásadně nesouhlasím s tvým hodnocením situace.

Ve vašem zůstatku nezůstaly žádné peníze" – Toto zcela ignoruje skutečnost, že Ybets bezdůvodně zrušil mé žádosti o výběr. Legitimní kasina nechávají žádosti o výběr čekající na vyřízení, dokud nebudou vyřešeny nějaké problémy, nebo alespoň nesdělí hráči jasný časový rámec. Ybets neudělal ani jedno. I opakovaně je žádal o aktualizace prostřednictvím e-mailu a živého chatu, ale jednoduše přestali odpovídat, protože zrušili mé výběry, prostředky zůstaly na mém účtu nechráněné s tvrzením, že jsem po týdnech mohl hrát se zůstatkem Ignorování je nespravedlivé a nereálné, abych objasnil, že jsem se nedotkl zůstatku po dobu 34 dnů po své původní žádosti o výběr.

„Není to chyba kasina, zvláště pokud je to na straně poskytovatele" – chci objasnit, že jsem kontaktoval přímo NetEnt a potvrdili, že pro mou výhru na Jack & The Beanstalk neproběhla žádná kontrola hry. Tvrzení o „revizi poskytovatele" bylo nepravdivé, což znamenalo, že zpoždění byla zcela na straně Ybets. Pokud se kasino rozhodne použít taktiku zdržování pod záminkou neexistující recenze, je to absolutně jejich chyba a demonstruje to neetické chování.

„Kasino si nezaslouží být potrestáno" – Toto tvrzení je matoucí. Ybets prokázal naprostý nedostatek profesionality tím, že více než měsíc odmítal reagovat na mé dotazy a neposkytoval žádnou transparentnost ohledně údajné kontroly. Horší je, že aktivně zrušili žádosti o výběr, takže moje výhry zůstaly zranitelné. Více hráčů nahlásilo podobné problémy s Ybets na tomto fóru a na platformách jako Trustpilot a AskGamblers. Nejedná se o ojedinělý incident, ale o jasný vzorec špatného chování. Pokud tyto akce nezaručují odpovědnost, co potom?

Chápu také, že možná ne všechny informace v mé stížnosti byly plně zkontrolovány nebo byly nesprávně interpretovány. Moje stížnost například jasně uváděla, že dotyčná výhra pochází z jedné hry – NetEnt's Jack and the Beanstalk. Hned poté jsem provedl první výběr. Tvrzení, že bylo potřeba další vyšetřování „které hry a poskytovatelé", je nesprávné. Moje tvrzení bylo přímočaré.

A konečně, rostoucí počet podobných stížností na Ybets nelze ignorovat, že? Zatímco Casino Guru si nadále udržuje vysoké skóre Ybets, stále více hráčů je uváděno v omyl, aby věřili, že se jedná o důvěryhodné kasino.

Tato reakce opět působí jako pokus svalit vinu na hráče. To se nejen špatně odráží na Ybets, ale také podkopává důvěryhodnost Casino Guru jako platformy určené k ochraně hráčů.


Upravit:

Líbí se mi, co napsala Radka před 2 týdny v tomto vlákně, což dává určitou naději, že bude vydáno alespoň nějaké varování před Ybets, ale všechny různé zprávy od zástupců Casino Guru jsou matoucí.

„Byli jsme informováni o příliš vysokém počtu stížností podaných proti tomuto kasinu a obávám se, že možná budeme muset počkat na závěr ohledně toho, co se stalo. Chápu, že takhle by věci neměly být..."

Upraveno
Automaticky přeloženo:
ChrisGu

Věř mi, chápu, co říkáš. Jen prosím vězte, že děláme vše, co je v našich rukou, a podle našich zásad. To znamená, že pokud nezbude žádná částka, o kterou by se dalo „bojovat" v jakékoli reklamaci, není důvod, abychom na ní dále pracovali. Pokud máte pocit, že s vámi bylo zacházeno nespravedlivě, stále existuje licenční úřad, na který se můžete obrátit.

Dále k příspěvku Radka napsala, že pokud je nebo bude nějaký důvod, že od nás kasino dostane další černé body, určitě to udělá náš tým a informace nebo i nějaké varování bude jasně vidět v recenzi na kasino, takže si o tom může přečíst každý.

Vězte, že mě vaše špatná zkušenost opravdu mrzí, ale bohužel není v našich rukou, abychom s tím udělali více.

Automaticky přeloženo:

Velmi smutný stav věcí ohledně etických praktik zde v Casino Guru. Proti tomuto nepoctivému kasinu nejsou podnikány žádné kroky, ale místo toho „Obviňování obětí".

Do očí bijící nečestné praktiky, jako je odkládání výběru kvůli fiktivním kontrolám poskytovatelů a AML/KYC, které se s rostoucí hodnotou výběru stávají přísnějšími.

Co je šílené, toto "Fair Casino" má nezveřejněné sesterské kasino (Immerion), které má hodnocení "Fair Casino". Používají stejný Modus Operandi pro taktiku zdržování, slovní odpovědi na stížnosti a zvyšují složitost AML/KYC na základě hodnoty.


Upraveno
Automaticky přeloženo:

Zde je příklad:

file

Automaticky přeloženo:
Romi

Romi, děkuji za odpověď, ale mám pocit, že hlavní problém je až dosud přehlížen.

Moje stížnost se netýkala ztráty rovnováhy; jde o to, že Ybets zrušil mé výběry, odmítl komunikovat déle než měsíc a nepravdivě tvrdil, že probíhá „revize hry". NetEnt potvrdil, že k žádné takové kontrole nedošlo, což znamená, že zpoždění a výmluvy Ybets byly zcela nepodložené.

Nechal jsem zůstatek nedotčený po dobu 34 dní v naději na vyřešení. Naprostý nedostatek transparentnosti Ybets a jejich zdržovací taktika mi nedávaly žádné reálné možnosti.

Rozumím zásadám Casino Guru ohledně nevyřešených zůstatků, ale tato situace zdůrazňuje neetické chování Ybets, které si zaslouží, aby se promítlo do jejich indexu bezpečnosti. Rostoucí počet stížností ukazuje, že nejde o ojedinělý incident. Vyzývám vás, abyste přehodnotili jejich hodnocení a varovali ostatní.

Automaticky přeloženo:

Romi, děkuji za odpověď, ale mám pocit, že hlavní problém je až dosud přehlížen.

Moje stížnost se netýkala ztráty rovnováhy; jde o to, že Ybets zrušil mé výběry, odmítl komunikovat déle než měsíc a nepravdivě tvrdil, že probíhá „revize hry". NetEnt potvrdil, že k žádné takové kontrole nedošlo, což znamená, že zpoždění a výmluvy Ybets byly zcela nepodložené.

Nechal jsem zůstatek nedotčený po dobu 34 dní v naději na vyřešení. Naprostý nedostatek transparentnosti Ybets a jejich zdržovací taktika mi nedávaly žádné reálné možnosti.

Rozumím zásadám Casino Guru ohledně nevyřešených zůstatků, ale tato situace zdůrazňuje neetické chování Ybets, které si zaslouží, aby se promítlo do jejich indexu bezpečnosti. Rostoucí počet stížností ukazuje, že nejde o ojedinělý incident. Vyzývám vás, abyste přehodnotili jejich hodnocení a varovali ostatní.

Automaticky přeloženo:

Jistě rozumím vašemu názoru, ale jak jsem již vysvětlil dříve, v tuto chvíli s tím nemůžeme mnoho udělat. Pokud budou nějaké nové informace o tomto kasinu, uvidíte je v recenzi.

Automaticky přeloženo:

Nikdy jsem si nemyslel, že napíšu recenzi na web o hazardních hrách, ale musím to udělat. Hrál jsem ve většině kasina, a přestože jsem prohrál vše, co jsem měl na stránkách jako Stake a Rollbit, nikdy jsem tam neměl problém. Ale Ybets je jiný, živá podpora je tak zvláštní, že je těžké uvěřit, že mluvíte s lidmi. Někdy zprávy přicházejí ve španělštině nebo němčině. Zatraceně směšné. I když jsem neměl problém s výběrem peněz, měl jsem tolik problémů s tím, že jejich stránka byla psí. Často, když jsem si koupil bonus na slot, vzal jsem si své peníze, ale zpozdilo mě to ze hry a bonus tam poté nebyl. Poté, co je kontaktovali, chtěli informace a řekli, že jiné oddělení mě bude kontaktovat prostřednictvím e-mailu, což se nikdy nestalo. Ale ještě horší zkušenost jsem měl se sportovním sázením. Počítal jsem 4krát, když jsem vsadil, peníze zmizely a sázka se ani neuzavřela, pokaždé, když jsem kontaktoval podporu se svým problémem, a odpověď byla stejná. Zpráva předána jinému oddělení k vyřešení. Od té doby žádný e-mail, pouze e-maily jsou jejich marketingové e-maily. Pochybuji, že mají speciální oddělení. Kompletní thrashový podvodný web.


Automaticky přeloženo:

Velmi smutný stav věcí ohledně etických praktik zde v Casino Guru. Proti tomuto nepoctivému kasinu nejsou podnikány žádné kroky, ale místo toho „Obviňování obětí".

Do očí bijící nečestné praktiky, jako je odkládání výběru kvůli fiktivním kontrolám poskytovatelů a AML/KYC, které se s rostoucí hodnotou výběru stávají přísnějšími.

Co je šílené, toto "Fair Casino" má nezveřejněné sesterské kasino (Immerion), které má hodnocení "Fair Casino". Používají stejný Modus Operandi pro taktiku zdržování, slovní odpovědi na stížnosti a zvyšují složitost AML/KYC na základě hodnoty.


Automaticky přeloženo:

Důrazně doporučuji podat stížnost u nás. Stěžování si na kasina a zveřejňování stížností Ask Gamblers na fóru Casino Guru jistě nevyvolá okamžitou akci.

Každá situace je jiná a je třeba ji posuzovat v plném kontextu. Nejprve by měla být hráčům vysvětlena potřeba vyšetřování poskytovatelů her, aby se předešlo spekulacím. Mnoho kasin proto ve svých podmínkách uvedlo, že v případě potřeby bude zahájeno další vyšetřování. Věřím, že je to podobná situace, jako u všeho, co vyžaduje důvěru a opatrnost. Když to trvá příliš dlouho, hráči jsou nervózní a hledají nejlepší vysvětlení. Co byste z opačného pohledu očekávali jako přijatelné vysvětlení, pokud závěr závisí na třetí straně? Upřímně netuším například...



Automaticky přeloženo:

Romi, děkuji za odpověď, ale mám pocit, že hlavní problém je až dosud přehlížen.

Moje stížnost se netýkala ztráty rovnováhy; jde o to, že Ybets zrušil mé výběry, odmítl komunikovat déle než měsíc a nepravdivě tvrdil, že probíhá „revize hry". NetEnt potvrdil, že k žádné takové kontrole nedošlo, což znamená, že zpoždění a výmluvy Ybets byly zcela nepodložené.

Nechal jsem zůstatek nedotčený po dobu 34 dní v naději na vyřešení. Naprostý nedostatek transparentnosti Ybets a jejich zdržovací taktika mi nedávaly žádné reálné možnosti.

Rozumím zásadám Casino Guru ohledně nevyřešených zůstatků, ale tato situace zdůrazňuje neetické chování Ybets, které si zaslouží, aby se promítlo do jejich indexu bezpečnosti. Rostoucí počet stížností ukazuje, že nejde o ojedinělý incident. Vyzývám vás, abyste přehodnotili jejich hodnocení a varovali ostatní.

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

Chápu váš názor, ale na základě uzavření stížnosti také chápu, že jedno prohlášení k úpravě indexu bezpečnosti nestačí.

Ostatní jsou neustále "varováni" na fóru a prostřednictvím stížností; oba tyto zdroje jsou viditelné.

Chápu, proč váháte vidět věci, jako je Reklamační tým, a byla to opravdu velmi nepříjemná zkušenost. Není tak neobvyklé, že hráči čekají měsíce, než poskytovatelé her potvrdí výhru, protože kasina v takových situacích závisí na poskytovatelích her. Mnoho věcí v životě má šílené termíny; Pracoval jsem například pro vládu; 3 měsíce jsou standardní pro vyšetřování, když se zapojí třetí strana. Snažím se jen říct, že stížnost nebyla dostatečná k tomu, aby dokázala, že kasino něco záměrně prodloužilo, přestože to pro vás muselo být těžké a velmi náročné.


Automaticky přeloženo:

Nikdy jsem si nemyslel, že napíšu recenzi na web o hazardních hrách, ale musím to udělat. Hrál jsem ve většině kasina, a přestože jsem prohrál vše, co jsem měl na stránkách jako Stake a Rollbit, nikdy jsem tam neměl problém. Ale Ybets je jiný, živá podpora je tak zvláštní, že je těžké uvěřit, že mluvíte s lidmi. Někdy zprávy přicházejí ve španělštině nebo němčině. Zatraceně směšné. I když jsem neměl problém s výběrem peněz, měl jsem tolik problémů s tím, že jejich stránka byla psí. Často, když jsem si koupil bonus na slot, vzal jsem si své peníze, ale zpozdilo mě to ze hry a bonus tam poté nebyl. Poté, co je kontaktovali, chtěli informace a řekli, že jiné oddělení mě bude kontaktovat prostřednictvím e-mailu, což se nikdy nestalo. Ale ještě horší zkušenost jsem měl se sportovním sázením. Počítal jsem 4krát, když jsem vsadil, peníze zmizely a sázka se ani neuzavřela, pokaždé, když jsem kontaktoval podporu se svým problémem, a odpověď byla stejná. Zpráva předána jinému oddělení k vyřešení. Od té doby žádný e-mail, pouze e-maily jsou jejich marketingové e-maily. Pochybuji, že mají speciální oddělení. Kompletní thrashový podvodný web.


Automaticky přeloženo:

Dobrý den!

To je opravdu úžasná ukázka podivínství. Někdy máme podobné problémy s bezplatnými hrami, které většinou potřebují revidovat poskytovatelé her. Zní to jako technický problém pro obě odvětví kasina i sportovního sázení. Asi špatná platforma? V každém případě podpořit hráče i technickými radami by bylo lepší než nic.

Automaticky přeloženo:

Dobré ráno, navzdory stížnostem týmu podpory kasina Ybets jak na stránce, tak e-mailem, tým KYC, který poté, co získal zisk více než 2 000 $ a požádal o některé výběry, byl náhle zrušen a odeslán poskytovateli hry. KYC email mi říkají, že není nutné posílat žádnou dokumentaci, na podporu mi vždy řeknou, že to bylo odesláno ke kontrole a že to může trvat déle než 14 dní, pak se mi zdá nespravedlivé, že navzdory ověření karta a banka, ze které jsem provedl vklad, stále vám dávají tolik problémů s výběrem vašich výhod, žádám vás, prosím, ať už je ve vašich rukou cokoliv, abyste mi pomohli vyřešit tuto stížnost s kasinem, velmi bych to ocenil, protože to nedělají ponechte mi více možností, než čekat bez velké naděje, protože jak jsem četl stížnosti zde v recenzích, je pro ně z vlastní vůle obtížné dát vám možnost odstoupit. Mám všechny snímky obrazovky z každé konverzace, které je mohu poslat, kdekoli je to nutné, a ověřit, že jsem s nimi byl v kontaktu od prvního okamžiku, kdy jsem viděl, že zrušili výběry, o které jsem požádal. Děkuji, s pozdravem ze Španělska

Automaticky přeloženo:
R1f126

Zdravím do Španělska!

Obecně řečeno, nejprve musí poskytovatel hry dokončit vyšetřování. Můžeme diskutovat o tom, proč kasino vždy tak touží kontrolovat hru tak důkladně, a jsem si jistý, že podobné situace najdete zde v tomto vláknu, ale vše začíná výsledkem.

Relativně řečeno, kasina mohou požádat poskytovatele hry o šek, kdykoli pocítí nutkání tak učinit. Obvykle takový hovor přichází s podezřením nebo docela vysokou výhrou.

Časový rámec může být navíc delší než několik týdnů.

Takže, když to shrnu, chápu, že je to nepohodlná situace; můžete si stěžovat na proces prostřednictvím naší funkce stížnosti - pokyny zde 👈

Čekání je však obvykle nevyhnutelné. Jste připraveni podat stížnost?

Automaticky přeloženo:

Co mám tedy v tomto případě dělat, i když mi tým KYC říká, že není nutné posílat žádnou dokumentaci, ale zde na fóru velmi jasně říkají, že pokud nemáte KYC, není možné vybrat peníze, dnes je 9. den reklamace, počkám těch 14 dní, co mi řekli, že to může trvat, a pokud nedostanu žádnou odpověď, pokud dovolíte, vrátím se sem a podám stížnost, děkuji za odpověď , přijměte srdečný pozdrav

Automaticky přeloženo:
R1f126

Stáhl jsem se a nepožádali mě o žádnou dokumentaci

Automaticky přeloženo:
tftcosta

Ahoj, takže jste odstoupili, aniž byste byli požádáni o jakoukoli dokumentaci? Takže KYC není vždy povinné? Nebo možná záleží na částce, kterou požadujete vybrat, myslím, že ani pro mě to nebylo tolik, bylo to jen téměř 1100 usd

Automaticky přeloženo:
R1f126

Ahoj R1f126,

Udělám předpověď a řeknu, že Ybets počká, dokud nebude provedena fiktivní „recenze hry", než provede ověření, aby se platba dále zpozdila. To vše je zdržovací taktika.

Casino Guru si uvědomuje taktiku zdržování, kterou YBets používá, aby jim poskytla dostatek času ukrást co nejvíce peněz, než z jejich společnosti padne dno. Stejné zastavení se děje v Immerion Casino, což je nezveřejněná sesterská společnost.

Automaticky přeloženo:
Wilder1999

No, wow, díky, protože dávají hráčům tolik problémů s jejich výběry, řekněte mi, za co lidé chtějí hrát, ani noví hráči, ani ti, kteří už tam jsou, nemá smysl hrát tam, kde nemůžu vybrat, to je plýtvání časem a ztrátou peněz. Doufám, že si mohu vybrat své peníze, protože jsem musel tvrdě pracovat, abych měl trochu štěstí, abych se trochu zotavil ze svých ztrát.

Automaticky přeloženo:
1...17 18 19...26
Jít na stránkuz 26 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky