Ahoj,
Děkujeme, že jste zde položili otázku.
Je mi líto, ale nemám přístup k interním podrobnostem jakékoli stížnosti. Ve skutečnosti vidím stejná vlákna stížností jako vy. Být administrátorem fóra je pro mě odloučeno od toho, abych byl zprostředkovatelem stížností.
Přesto se to v tomto případě zdá docela jasné. Postupujte podle mé logiky, prosím:
Uvedl jste, že „ výslovně jsem uvedl, že všechny mé aktivity se omezují na sportovní sázení ", takže bych řekl, že vysvětlení, které jste dostali, bylo velmi dostatečné: „Bohužel v tuto chvíli nemáme pobočku, která by se zabývala stížnostmi na sportovní sázení. "
V případě, že se jedná o sportovní sázení, je na týmu pro stížnosti, aby určil, zda bude případ přijat. To znamená, zda Casino Guru jako společnost bez odvětví sportovních sázek má šanci definovat a chránit kasino fair play.
Upřímně řečeno, nemyslím si, že bych v této situaci moc pomohl.
Hello,
Thank you for raising the question here.
I'm sorry, but I have no access to the internal details of any complaint. I can actually see the same complaint threads as you do. Being a forum admin is secluded from being a complaint mediator for me.
Yet, in this case, it seems pretty clear. Follow my logic, please:
You stated that "I explicitly stated that all my activities were limited to sports betting" so, I'd say the explanation you got was very sufficient: "Unfortunately, we do not have a branch that deals with sports betting complaints at this time."
In case the sportsbetting is involved, it is up to the Complaint Team to define whether the case will be accepted. Meanig, whether Casino Guru as a company without a sports betting branch has a chance to define and protect casino fair play.
Frankly, I do not think I will be much of a help in this situation.
Automaticky přeloženo: