DomůFórumKasinaYbets Casino - všeobecná diskuze

Ybets Casino - všeobecná diskuze (strana 19)

 od JMiles1984
|
52 702 zobrazení 506 odpovědí |
|
1...18 19 20...26

A půjdu tak daleko, jak budu muset, abych své výběry úspěšně získal, už jsem doporučoval kasino přátelům, aby přišli a zahráli si, a když jsem viděl, že zrušili mé výběry, řekl jsem jim, aby prozatím nehráli a protože z toho, co se mi stalo, v amunra můžete bez problémů vybrat bez jakýchkoli omluv a výmluv, bez žádosti o dokumentaci, pouze vkládají stejnou metodou, kterou jste použili při vkladu v kasinu, co nechápu je, že pokud vložíte do kasina bez obdrží jakýkoli problém, ale aby zaplatili hráči, hledají tisíce výmluv, to není fér pro nikoho z nás, kteří jsme hráči.

Automaticky přeloženo:

Mám někoho, kdo se obrátí přímo na kasino, aby mi pomohl zjistit, zda mu dají pozitivnější odpověď,

Automaticky přeloženo:
R1f126

Hodně štěstí, pane. Doufám, že dostanete zaplaceno, co jste dlužni.

Automaticky přeloženo:
Wilder1999

Dobrý den, měl jsem účet v kasinu ybets, vyhrál jsem více peněz, nechávali mě kontrolovat více než 2 týdny, pak jsem se nudil čekáním a hrál jsem o všechny penízeintre tim facusem o plangere aici pe site,si m am trezit intr o zi ca mi au inchis contul pentru ca am incalcat TC.

Dodnes nevím, proč mi zrušili účet. TAKŽE POZOR V YBETS CASINU JIŽ NEHRAJTE

Automaticky přeloženo:
Wilder1999

Děkuji mnohokrát, pane, doufám, že vaše zkušenost byla v tomto kasinu lepší než moje a neměli jste stejné štěstí jako já.

Automaticky přeloženo:
Agora

Dobrý den, omlouvám se, to je to, co chtějí, abyste zase prohráli to, co jste vyhráli. Ve stejný den mých výher jsem hrál a moje výhry klesly o téměř 300 $. Další den, po několika dnech čekání, jsem hrál stejnou hru a prohrál více než 200 $. Nyní je za 1700 $ a nějaké drobné. Jak jsem jim řekl e-mailem, neplánuji hrát další cent, dokud neuvidím, že mohu vybrat své peníze. Pokračování ve hře jim přináší potěšení, protože je faktem, že pokud budete pokračovat ve hře, prohrajete všechno a nestojí za to hrát přemýšlením o tom, aby vaše výhry byly ziskové, protože když vám nenechají vybrat to málo, co jste vyhráli, nechají vás vybírejte ještě méně, pokud vyhrajete více peněz, takže plýtvání časem mi přijde absurdní.

Automaticky přeloženo:
R1f126

Prosím z celého srdce, neznám vás, neznáte mě, nehrajte peníze, buďte trpěliví, abyste viděli, co si myslí, prohrál jsem 18 000 eur ve stejné hře, kterou vždy hraji

Automaticky přeloženo:
Agora

Je mi moc líto vaší ztráty, je to hodně peněz. Díky za vaše zprávy, to je pravda, neznáme se a dříve jsou tu chytří kluci jako oni, aby si navzájem pomohli tím, že si sdělí své zkušenosti, jak jsem řekl dříve, stejně jako jsem vám řekl e-mailem, já ne plánuji hrát o cent více, dokud si nevyberu své peníze, pak budu moci hrát znovu, ale nevložím peníze zpět tam, kde jsem již viděl, že je nemohu vybrat, nejprve vyberu a pak budu hrát.

Automaticky přeloženo:

jestli chceš, nechám ti svoje číslo a můžeme si popovídat na whtasapp, můžu ti říct o svých zkušenostech s kasinem😁

Automaticky přeloženo:

Upřímně, nerozumím tomu, jak kasino s tolika negativními hlasy a tolika stížnostmi hráčů stále stojí nebo spíše neberou hráče vážněji, protože samozřejmě žádné kasino bez hráčů není nic a protože zisky jsou větší než ztráty, stojí je ukládat své zisky každý z nich, když je vyhrajeme, protože 99%, když něco vyhrajeme, je to proto, že jsme již prohráli 20krát více, než jsme vyhráli, pokud se takto chovají proti hráčům uvádějí k tomu pouze důvody přestat hrát v jejich kasinu, a pokud nikdo nehraje v jejich kasinu, co se s tímto kasinem stane? Doufám, že jsou tak chytří, že vědí, že se to dříve nebo později může stát

Automaticky přeloženo:
Agora

Ano, samozřejmě, vždy je to dobré, všechno je zážitek, s tím nemějte problém.

Automaticky přeloženo:

V poslední době je mnoho kasin, kde se vklad nepromítne, přestože byl proveden.

Je to hrozné. Zaplatil jsem 35 000 JPY bankovním převodem od Vera John.

25 000 JPY v kasinu JOY. Platba kreditní kartou.

V tuto chvíli jen visí bonusy, přimějí vás vložit peníze a pak vám peníze berou. Vypadá to jako nepoctivá společnost.

Chci si jen hrát.

Kde jim to můžu říct, aby mi mohli pomoci?

Automaticky přeloženo:
sqry2sczjx

Dobrý den, příteli, je špatné, že se takto chovají. Je neuvěřitelné, že místo toho, abychom my hráli jejich hry bez předsudků, jsou to oni, kdo hraje s námi, naším časem a našimi penězi. Myslím, že by měli jednat radikálněji se všemi nepoctivými kasiny a my můžeme hrát v klidu a s jistotou, že až budeme mít své výhry, tak nám je poskytnou, aniž by nám zkomplikovaly život.

Automaticky přeloženo:
sqry2sczjx

Toto je jediné fórum, o kterém vím, že vám může poskytnout nějakou pomoc. Věřím v jejich profesionalitu a nutím kasino, aby zaplatilo každému z hráčů, kterým byly zadrženy peníze. Věřím, že tým (GURU) pomůže v pravý čas každému z nás.

Automaticky přeloženo:
R1f126

Možná, že KYC závisí na částce, kterou se pokoušíte vybrat, nebo na metodě, kterou používáte

Automaticky přeloženo:
tftcosta

Dobrý den, když vezmeme v úvahu, že maximální výběr, který mi nechali provést, byl 1000 a něco přes bankovní kartu, což je stejná metoda, kterou jsem použil pro vkládání v kasinu a mám uložené, že oni sami vidí, že metoda, kterou jsem použil k výběru, je stejná, jakou jsem použil pro vklad, myslím, že kasina by mohla být tak snadná, vklad na stejný účet nebo kartu, na kterou byl vklad proveden, do kasina, spíše to říkají sami v informacích o kasinu, ale když přijde čas, nejsou vyhovuji jak se rika, tak nevim co delaji poctive, vyzaduji svoje penize, ktere jsem se spoustou namahy a hodin spinani musel dostat k tomu zisku, pak me to tak zlobi, ze pak najdes tyhle problémy, když dojde na stažení 😡😡😡

Automaticky přeloženo:
tftcosta

Pokud to není příliš velká otázka, kolik přibližně se vám podařilo vybrat, aniž byste prošli KYC? Například jsem požádal o výběr 243, poté 700 a pak 40 ve stejný den a všechny byly zrušeny, což znamená, že alespoň těch 243, které jsem objednal k výběru před největším ziskem, nemohlo alespoň zrušit 243 a zrušit zbytek za recenzi, ale nezrušit vše, to znamená, že je to z jejich strany kurevská nespravedlnost, kromě toho, že jim byly zadrženy nějaké peníze z vkladu, který jsem chtěl provést, a klikl jsem na zrušit, protože stránka byla pomalý a pak jsem provedl další vklad, takže tam je zrušený vklad v historii vkladů ponechán červeně, částka se do kasina nepřidá, aby se dala hrát, ale ani se mi nevrátí na účet, tedy nepoctivost v každém smyslu není vůbec příjemné, že je zjevně musíme prosit, abychom dostali naši výhru

Automaticky přeloženo:

Stručně řečeno, jménem všech hráčů, kteří jsou oběťmi ybets, žádám tým GURU, aby na ně kladl více požadavků, aby na nás reagovali tak, jak si to zasloužíme, jak jako lidé, tak jako hráči, kteří tam byli vkládání peněz a trávili čas. hraní jejich her a hraní, které jsme udělali s důvěrou, že je to poctivé kasino. Pokud je to v rukou týmu GURU, udělejte prosím trochu více pro oběti, kterých je mnoho z nás, kteří tu nepíšeme recenze nebo si nestěžujeme kasinu, protože se nudíme nebo tak něco. Mnohokrát děkuji týmu za to, že mi umožnil účastnit se zde fóra a nárokovat si má práva 🙏🏻🙏🏻

Automaticky přeloženo:
R1f126

Je opravdu hezké vidět, že vám záleží i na ostatních. Staráme se o všechny naše uživatele a vždy se snažíme pomoci ve všech případech, jak je to jen možné, ale každý musí pochopit, že můžeme dělat jen to, co je v našich rukou. Jsme zde jen prostředníci; jak vidíte, nejsme schopni kontrolovat ani regulovat žádná online kasina. To může pouze licenční úřad.

Shromažďujeme všechny možné informace a vkládáme je do našich recenzí. Pak tu máme vás, naše uživatele, kteří nám pomáhají a informují nás o každém kasinu a jeho praktikách.

U každé podané stížnosti se samozřejmě snažíme dosáhnout nejlepšího možného řešení, protože vždy chceme v každém případě vidět fair play.

Ale bohužel, jak jsem řekl, můžeme dělat jen to, co je v našich rukou.

Prosím, určitě nás informujte o tom, jak probíhá váš výběr, a pokud potřebujete, aby náš tým pro stížnosti zasáhl, dejte nám vědět. Jsme tu, abychom vám pomohli.


Automaticky přeloženo:

V poslední době je mnoho kasin, kde se vklad nepromítne, přestože byl proveden.

Je to hrozné. Zaplatil jsem 35 000 JPY bankovním převodem od Vera John.

25 000 JPY v kasinu JOY. Platba kreditní kartou.

V tuto chvíli jen visí bonusy, přimějí vás vložit peníze a pak vám peníze berou. Vypadá to jako nepoctivá společnost.

Chci si jen hrát.

Kde jim to můžu říct, aby mi mohli pomoci?

Automaticky přeloženo:

Chápu správně, že máte nějaké problémy v jiném kasinu?

Pokud potřebujete naši pomoc, popište prosím, co se tam přesně děje, ve vláknu kasin zde .

Doufám, že společně najdeme řešení.

Automaticky přeloženo:
1...18 19 20...26
Jít na stránkuz 26 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky