FórumKasinaYbets Casino - všeobecná diskuze

Ybets Casino - všeobecná diskuze (strana 14)

před 11 měsíci od JMiles1984
|
20156 zobrazení 275 odpovědí |
|
1...13 14
Přidat příspěvek
Agora
před 2 týdny

Ahoj zisk!

Řekl bych, že je to proto, že jste jim dali zabrat ohledně vašeho ověření, přestože jste nakonec o peníze přišli. Pokud se hráč stal neoblíbeným, vedení se obvykle rozhodlo takový účet uzavřít, aby předešlo dalším „konfliktům". Vsadím se, že si také všimli stížnosti.

Podle mého názoru jste nebyli se svými zkušenostmi při hraní v tomto kasinu nijak zvlášť spokojeni. je to správně? Možná to není tak špatný konec. I když jsem si jistý, že je to špatný pocit.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Dobrý den Radko, opravdu nechápu, proč mi zrušili účet a je to frustrující, vstoupil jsem s nimi do chatu a řekli mi, že jsem porušil pravidla komunity a když jsem se zeptal co přesně, tak mi chat zavřeli. Vzal jsem to jako lekci a šel dál. Objetí pro vás 😊

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ybets mi právě zaplatil všechny peníze. Můj případ je konečně vyřešen.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Dobrý den Radko, opravdu nechápu, proč mi zrušili účet a je to frustrující, vstoupil jsem s nimi do chatu a řekli mi, že jsem porušil pravidla komunity a když jsem se zeptal co přesně, tak mi chat zavřeli. Vzal jsem to jako lekci a šel dál. Objetí pro vás 😊

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Je skvělé, že máte takový přístup.

Věřím, že vše se děje z nějakého důvodu, takže možná vám později ukáže, proč jste museli toto kasino opustit. Další snad bude bez problémů.

Už jste si snad našli něco ze svého?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ybets mi právě zaplatil všechny peníze. Můj případ je konečně vyřešen.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

To je skvělá zpráva!

Po více než měsíci čekání, že?

Tak co, už jste dostali celou částku?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Chci podat stížnost na online kasino, můžete mi prosím pomoci

Automaticky přeloženo:
krasimirov510
před týdnem

Dobrý den, o jaké kasino se jedná a v čem je prosím problém? Mohl byste popsat situaci, abychom věděli, zda se vám můžeme pokusit pomoci?

Byl bych vám vděčný, děkuji.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

toto je kasino Ybetz

Automaticky přeloženo:
krasimirov510
před týdnem

Mám 600 $ a 50 EUR, které mi nebyly připsány na účet téměř 2 týdny

Automaticky přeloženo:
před týdnem

toto je kasino Ybetz

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Takové kasino jsem tu nenašel. Mohl byste mi prosím sdělit url adresu, abych věděl, která to je a jestli ji opravdu nemáme v našem systému?

Pokud jde o váš problém, proč kasino dosud nevyplatilo vaše peníze, máte nějaký důvod? Máte ověřený účet nebo ne? Hráli jste tam s bonusem?

počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

https://ybets.net/profile/settings

Nevím, proč mi nevyplatí výhru, hrál jsem s bonusem, ale točil jsem bonusová otočení.

Automaticky přeloženo:
krasimirov510
před týdnem

Mám ověřený účet, z tohoto kasina jsem již dříve vybral prostředky, ale nyní mi nevyplácejí výhry

Automaticky přeloženo:
krasimirov510
před týdnem

Jistě, našel jsem to a přesunul vaše příspěvky do dotyčného kasina.

Vidím, že říkáte, že jste hráli s bonusem, splnili jste všechny požadavky? Kasino vám ještě neřeklo nic o tom, proč vám nevyplatilo peníze zpět? Mohl byste mi prosím ukázat, s jakým bonusem jste hráli?

Přesto bych Vám doporučoval podat reklamaci, jelikož to trvá již poměrně dlouho a stále nevíte nic nového.

Můžete jej otevřít na tomto odkazu . ⬅️

Pokud máte nějaké dotazy, neváhejte se mi ozvat.

Pokud také nevíte, co od samotného procesu očekávat, najdete to v této příručce .

Držíme palce.🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Nevím, co se děje a proč to dělají. S tímto kasinem jsem ztratil nervy. prosím, udělejte něco, budu vám velmi vděčný.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

pokaždé, když je kontaktuji, říkají, že počkejte, budeme vás kontaktovat prostřednictvím e-mailu, ale nikdo mě nekontaktuje. Jsem zapomenut a je jim to jedno

Automaticky přeloženo:
krasimirov510
před týdnem

Odpovězte prosím na mé otázky a snažte se řídit tím, co píšu, jinak se nikam nedostaneme.

Ve své předchozí odpovědi jsem také doporučil, abyste otevřeli stížnost, aby se vám náš tým mohl v tomto případě pokusit pomoci, bez toho není pomoci (stížnost můžete otevřít v odkazu se zelenými písmeny v předchozí odpovědi).

Tak to prosím zkontrolujte.

Automaticky přeloženo:
1...13 14
Jít na stránkuz 14 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky