FórumKasinaYbets Casino - všeobecná diskuze

Ybets Casino - všeobecná diskuze (strana 13)

před 11 měsíci od JMiles1984
|
23911 zobrazení 287 odpovědí |
|
1...12 13 1415
před měsícem

Kluci, poraďte mi, jak rychleji vybrat peníze z ubetů? Trvají jen velmi dlouho a vše je pomalé

Automaticky přeloženo:
igormakarov1919
před měsícem

Vidím, že jste již podal stížnost , kde vám Kristina vysvětlila, že nemůžeme zasáhnout dříve, než uplyne 14denní lhůta. Jak už čekáte 3 dny, nezbývá nic moc jiného než čekat.

Je to vaše první žádost o výběr?

Automaticky přeloženo:
Pausilva91
před měsícem

ahoj opravil jsi něco?

Automaticky přeloženo:
Agora
před měsícem

Ahoj. Ne. Můj účet skrill byl znovu aktivován, takže dnes zkouším tuto metodu výběru.. řekli, že výběr přes skrill je v pořádku, takže teď můžu konečně vybrat své peníze. Jsem z toho tak unavený... víc než měsíc! co ty?

Automaticky přeloženo:
Pausilva91
před měsícem

Uvědomil jsem si, že částku, kterou jsem měl, od nich nikdy nedostanu, hrál jsem o všechny peníze😂Ale stále se jich ze zvědavosti ptám, až bude můj kyc účet připraven, ale ani dnes jsem nedostal e-mail, že je ověřeno den mi chlap na chatu řekl, že je to připraveno, protože byl problém s e-mailem atd., druhý den jsem se někoho na chatu zeptal (kate) a řekl mi, že stále nemá odpověď z oddělení výše ..Takže toto kasino v žádném případě nedoporučuji, blahopřeji vám za trpělivost, uvědomte si, že na účtu nemám žádné peníze a přesto je nechtějí kontrolovat..a také si myslím, že udělal něco s mým účtem, protože každá hra, kterou jsem hrál, fungovala se zpožděním a stála mě 19 000 dolarů😂 ale nelituji, protože jsem v sobě věděl, že je neuvidím

Automaticky přeloženo:
Agora
před měsícem

Jsem přesvědčen, že můj případ bude vyřešen nyní, když je můj účet Skrill opět aktivní. Jsem trpělivý, protože mám na své straně rozum a nenechám se kasino oklamat. Už jsem pochopil, jak se chovají. Je to téměř vždy stejné a snaží se odkládat platby, jak jen to jde, novými výmluvami... jsou chytří, ale já také. Také Casino Guru je úžasné a hodně pomáhá. Příště jděte na reklamaci, jakmile uvidíte, že věci trvají déle než 2 týdny.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Možná nám taky můžeš napsat, jestli se tvůj případ vyřeší, dnes mi od nich přišel email, že s mým kycem je vše v pořádku a přejí mi štěstí, načež jsem s nimi vstoupil do chatu: Prosíme omlouváme se za nepříjemnosti, můj chyba, účet ještě není ověřený... takže žádný základ v ybets😞

Automaticky přeloženo:
Agora
před měsícem

Ach můj! Jaký nešťastný obrat událostí. Získali jste nějaké další podrobnosti týkající se vašeho účtu nebo jak KYC doposud probíhal? Je rozumné se hráči omluvit, pokud k chybě došlo, ale přesto si myslím, že to ve skutečnosti moc nepomohlo.

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

20. září mě požádali o dokumenty, poslal jsem je a čekal jsem dál, pak jsem si při čtení o tomto kasinu uvědomil, že peníze nikdy neuvidím a ani dnes můj účet není ověřený, i když jsem před pár dny obdržel e-mail, který mi říká, že můj účet je v pořádku, v chatu mi říkají, že není. Takže už neříkám nic, jen jsem extrémně zklamaný, protože se moje štěstí vypařilo v levném kasinu🙁

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Agora
před měsícem

Upřímně mi docházejí světy. Musí to být tak frustrující vědět, že člověk může udělat tak málo. Zuřil bych. Přesto má casio poměrně vysoký index bezpečnosti, který naznačuje, že existuje šance. Zkuste vydržet, prosím.

Jak se vůbec máš? Máte nějaké koníčky, kterými se zabavíte?


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Moje situace je nepřijatelná.

Je neuvěřitelné, jak mi kasino, kdykoli dojde k požadavku na výběr, sdělí, že má technické problémy. Jaká náhoda, že? Když jsem se před pár dny na chatu ptal, zda mohu provést výběr přes Skrill, jeden z nich mi řekl, že ano a platby fungují perfektně (foto v příloze). A teď, když čekám na výběr, se to stane (ještě jednou další výmluva). V této situaci jsem od srpna. Každý týden je s nimi problém. A trvá dny a dny, než odpovídají na e-maily. Chat v kasinu ybets je nejhorší, prostě spolu nekomunikují. Jeden říká jedno a druhý něco jiného.

Toto je nejhorší kasino, jaké jsem kdy viděl. Jednoduše odkládají platby, kdykoli mám nevyřízenou platbu. Poslal jsem jim důkaz, že můj skrill účet je ověřený a oni na to ani neodpověděli. Směšný.


filefile



Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Ahoj Radko, taky jsem se vzdal peněz na účtu u ybets a doufal v něco od nich. V žádném případě bych si s nimi znovu nehrál, za nic na světě bych u nich nesložil. Mám se dobře, děkuji za zprávu, užívám si vše, co mě obklopuje a vidím svůj život, stále sem píšu, stále hraji, ale opatrně, a vše je ok ♥️

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Moje situace je nepřijatelná.

Je neuvěřitelné, jak mi kasino, kdykoli dojde k požadavku na výběr, sdělí, že má technické problémy. Jaká náhoda, že? Když jsem se před pár dny na chatu ptal, zda mohu provést výběr přes Skrill, jeden z nich mi řekl, že ano a platby fungují perfektně (foto v příloze). A teď, když čekám na výběr, se to stane (ještě jednou další výmluva). V této situaci jsem od srpna. Každý týden je s nimi problém. A trvá dny a dny, než odpovídají na e-maily. Chat v kasinu ybets je nejhorší, prostě spolu nekomunikují. Jeden říká jedno a druhý něco jiného.

Toto je nejhorší kasino, jaké jsem kdy viděl. Jednoduše odkládají platby, kdykoli mám nevyřízenou platbu. Poslal jsem jim důkaz, že můj skrill účet je ověřený a oni na to ani neodpověděli. Směšný.


filefile



Automaticky přeloženo:
před měsícem

Řešení této situace trvá opravdu dlouho, protože znovu procházím vaši stížnost.🤷‍♀️

Zkuste to prosím vydržet a opravdu doufám, že to brzy skončí.

Nemyslím si, že se tam potom znovu vrátíš. Že?🤔

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj Radko, taky jsem se vzdal peněz na účtu u ybets a doufal v něco od nich. V žádném případě bych si s nimi znovu nehrál, za nic na světě bych u nich nesložil. Mám se dobře, děkuji za zprávu, užívám si vše, co mě obklopuje a vidím svůj život, stále sem píšu, stále hraji, ale opatrně, a vše je ok ♥️

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Doufejme, že vaše stížnost nebude trvat dlouho, než její vyřešení skončí a vy dostanete své peníze.

Je naprosto pochopitelné, že když tohle všechno zažijete, nechcete se vrátit. Jsme opravdu rádi, že jste v pořádku a zvládáte si užívat všeho kolem sebe.

Stále nás prosím informujte o všech novinkách.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj Radko, taky jsem se vzdal peněz na účtu u ybets a doufal v něco od nich. V žádném případě bych si s nimi znovu nehrál, za nic na světě bych u nich nesložil. Mám se dobře, děkuji za zprávu, užívám si vše, co mě obklopuje a vidím svůj život, stále sem píšu, stále hraji, ale opatrně, a vše je ok ♥️

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj!

Vážím si toho, že jste si udělal čas a podělil se o své zkušenosti. Předpokládám, že jste velmi starostlivý člověk na základě vašeho zájmu o spravedlnost vyjádřeného ve stížnosti a na tomto fóru.

Prosím, dávejte na sebe dobrý pozor. Přijďte nás kdykoliv navštívit. 🙌

Automaticky přeloženo:
Pausilva91
před měsícem

Hei Paulo, co děláš, jak se máš, vyřešil jsi problém s ybets?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, požádal jsem v pátek o výběr 280 EUR na ybets.

Nejprve bylo napsáno „nevyřízeno", nyní je uvedeno „probíhá".

Viděl jsem mnoho lidí, kteří si stěžovali, že čekají tak dlouho nebo dokonce nikdy nedostanou své peníze. Myslíte, že to dostanu nebo je tato stránka podvod? Víceméně, jak dlouho musím čekat, než se začnu bát?

Děkuju

Automaticky přeloženo:
Agora
před měsícem

Ahoj

Mám 3 výběry. Jeden mi zaplatili. A další dva zatím ne. Jeden z nich čeká déle než týden. To je nepřijatelné. Nejhorší ze všeho je, že změnili data mých žádostí o výběr.. První jsem udělal 11. října. A změnili to na 17. října. To je směšné. Nikdy jsem neviděl kasino tak špatné jako toto. Jednu radu, kterou dávám všem, je uložit si obrázky toho, co říkáte, abyste měli o všem důkaz.

Vždy píšu aktualizace o mé stížnosti zde v kasinu, aby každý viděl a pochopil, že ybets není vůbec dobré kasino.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, požádal jsem v pátek o výběr 280 EUR na ybets.

Nejprve bylo napsáno „nevyřízeno", nyní je uvedeno „probíhá".

Viděl jsem mnoho lidí, kteří si stěžovali, že čekají tak dlouho nebo dokonce nikdy nedostanou své peníze. Myslíte, že to dostanu nebo je tato stránka podvod? Víceméně, jak dlouho musím čekat, než se začnu bát?

Děkuju

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Obvykle dáváme kasinům 14 celých dní na to, aby pokračovaly v platbě.

Mohu se zeptat, zda je to váš první výběr a zda je váš účet v tomto kasinu ověřen?


Automaticky přeloženo:
před měsícem

ahoj, zrušili mi účet, nevím jestli je to tím, že jsem sem pořád psal, ale aniž by mi řekli důvod, probudil jsem se se zavřeným účtem😭

Automaticky přeloženo:
1...12 13 1415
Jít na stránkuz 15 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky