Moje situace je nepřijatelná.
Je neuvěřitelné, jak mi kasino, kdykoli dojde k požadavku na výběr, sdělí, že má technické problémy. Jaká náhoda, že? Když jsem se před pár dny na chatu ptal, zda mohu provést výběr přes Skrill, jeden z nich mi řekl, že ano a platby fungují perfektně (foto v příloze). A teď, když čekám na výběr, se to stane (ještě jednou další výmluva). V této situaci jsem od srpna. Každý týden je s nimi problém. A trvá dny a dny, než odpovídají na e-maily. Chat v kasinu ybets je nejhorší, prostě spolu nekomunikují. Jeden říká jedno a druhý něco jiného.
Toto je nejhorší kasino, jaké jsem kdy viděl. Jednoduše odkládají platby, kdykoli mám nevyřízenou platbu. Poslal jsem jim důkaz, že můj skrill účet je ověřený a oni na to ani neodpověděli. Směšný.
My situation is unacceptable.
It's unbelievable how the casino, whenever there is a withdrawal request, tell me that they are having technical problems. What a coincidence, isn't it? A few days ago, when I asked in the chat if I could make a withdrawal via Skrill, one of them told me yes and the payments were working perfectly (photo attached). And now that I have the withdrawal pending, this happens (another excuse once again). Im in this situation since August. Every single week there is a problem with them. And they take days and days to answer the emails. The chat on the ybets casino is the worst, they just dont comunicate with each other. One says one thing and the other another thing.
This is the worst casino ive ever seen. They simply delay payments whenever I have a pending payment. Ive send them the proof my skrill account is verified and they didnt even answered to that. Ridiculous.
Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo: