FórumKasinaYbets Casino - všeobecná diskuze

Ybets Casino - všeobecná diskuze (strana 12)

před 11 měsíci od JMiles1984
|
20221 zobrazení 275 odpovědí |
|
1...11 12 1314
Přidat příspěvek
Pausilva91
před měsícem

Dobrý den, dnes ráno jsem viděl, že mi zrušili výběry kvůli ověření dokladu, poslal jsem email se vším, na co se mě ptali, jsem velmi zvědavý, vzhledem k tomu, že jsem vkládal pouze jednou kartou a výběr je na stejnou kartu, co by mohlo aby mi našli omluvu, protože je to docela velké množství, předpokládám, že mi najdou něco v nepořádku, uvidíme, jak jsou nakonec správně! Teď vidíme, jak dlouho trvá ověření, jak dlouho to trvalo pro tebe?

Automaticky přeloženo:
kobbiehmhm
před měsícem

ahoj, děsí mě tyto příspěvky, ve kterých čtu samé negativní věci, mám i částku na výběr, udělal jsem dva výběry a po 3 dnech byly zrušeny za kyc. Poslal jsem na co se mě ptali a teď čekám na jejich odpověď týkající se kyc a kontroly hry, jen jsem vybral částku z více her a předpokládám, že budu čekat dlouho. Uvidíme za další 2 týdny!

Automaticky přeloženo:
Agora
před měsícem

Situace s kasinem ybets je poměrně komplikovaná. Ověření nebyl velký problém a bylo docela jednoduché a trvalo myslím 3 dny.

V mé situaci musím posílat e-maily, protože prostě neodpovídají. A co je nejhorší, evidentně spolu nekomunikují. Pokaždé, když dostanu e-mail, musím objasnit situaci, protože nakonec mluví o něčem, co už bylo řečeno.. vždy „proběhnou" problémy. Udělají to, uvidíte. Buďte na to připraveni. Pravděpodobně řeknou, že vaše banka výběr odmítla. To řekli mně a dalším hráčům z toho, co jsem viděl... ale to není pravda, mluvil jsem se svou bankou a žádný pokus nebyl učiněn.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

v mém případě věřím, že to bude v pořádku, viděl jsem, že na tvůj příspěvek sami odpověděli, chápu, že se to taky stále neřeší?

Automaticky přeloženo:
Agora
před měsícem

Ybets? Zde na fóru neřekli ani slovo o mém stížnostním příspěvku..nic..odpovídá mi pouze kasino guru...stále čekám na odpověď prostřednictvím e-mailu na řešení mého výběru

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Agora
před měsícem

Jejich strategie je jednoduchá. Nejprve nás nechali čekat na stažení. Pak pokračujte v odkládání s KYC a poskytovateli her, kteří kontrolují „integritu" a „spravedlivé" prostředí. Ale nějak se vaše výhra vrací na váš účet a můžete ji také použít. Nyní mnoho hráčů ztratilo trpělivost a začalo hrát, bohužel většina z nich prohrála. Pokud budete mít trpělivost, budou z důvodů a nemohou dělat nic jiného, než vaši výhru vyplatit nějakými nesmyslnými argumenty, jako jsou technické problémy atd.

Automaticky přeloženo:
Pausilva91
před měsícem

Kde jste napsal svůj názor na kasino, odpověděli přesně na to, co jste řekl, že jste se pokusili vybrat na jinou kartu a odtud vznikly problémy.

Automaticky přeloženo:
kobbiehmhm
před měsícem

Mám velkou trpělivost a jsem ochoten počkat, dokud to půjde, je to moje štěstí a nevzdávám se. Už se s takovým štěstím nesetkám. V duchu doufám, že se to vyřeší 🙏🏼

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jsem zvědavý, jaké další výmluvy se mnou příště použijí. Ty, které byly platné a kterým jsem rozuměl, byly KYC, validace herní relace a problémy s výběrem systému. To se může stát v jakémkoli kasinu (ale buďte chytří a nenechte je s vámi hrát).

Nevzdám se, jak jsem řekl. Jsem velmi trpělivý člověk. Mám právo na výběr peněz.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Agora
před měsícem

Ach ano. Tam. Udělal jsem pouze jeden vklad v kasinu ybets. S předplacenou kartou (propojenou s mou kartou) . Protože moje karta nefungovala, nevím proč. Vzhledem k tomu, že není možné vybrat na předplacenou kartu, řekli mi, že mám povoleno požádat o výběr z mé karty. Zkusil jsem to a bylo to, když řekli, že moje banka transakci odmítla. To není pravda, jak jsem vysvětlil dříve. Kontaktoval jsem svou banku a řekli mi, že žádná transakce nebyla vyzkoušena.

Automaticky přeloženo:
kobbiehmhm
před měsícem

Aktualizováno: po ~ 36 hodinách mi skutečně vyplatili výhru (výběr kryptoměn). Asi mám štěstí. hodně štěstí btw vám všem kluci!!

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Pausilva91
před měsícem

Ahoj, vyřešil jsi něco?

Automaticky přeloženo:
kobbiehmhm
před měsícem

mám z tebe radost! Můžu se zeptat, jestli jsi měla velký odběr? Nebo malé množství? Ať tak či onak, gratulujeme!

Automaticky přeloženo:
Agora
před měsícem

Dobrý den.. zatím nic. Budu jim muset poslat další email (ybets).. pět dní bez odpovědi...také čekám na pomoc guru kasina. Osoba, která má na starosti můj případ, je na dovolené... a ty?

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Pausilva91
před měsícem

Požádali mě o ověření kyc, a že hru poslali na rozbor, od té doby je klid, čekám na jejich odpověď.. jsem zvědavý, jak dlouho tato kontrola trvá

Automaticky přeloženo:
Agora
před měsícem

Posílejte jim e-maily. Můj KYC trval 3/4 dne, pokud si vzpomínám.

Automaticky přeloženo:
Pausilva91
před měsícem

jen kolem 450 USD. Myslím, že to není moc peněz, takže by do mého případu neinvestovali čas

Automaticky přeloženo:
kobbiehmhm
před měsícem

V mé situaci je to větší částka.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Poslal jsem jim i email a mluvil na chatu, opakovaně mi řekli, že to trvá až 10 pracovních dní, tak čekám. co jsi ještě dělal?

Automaticky přeloženo:
Agora
před měsícem

Stále čekám, až dají řešení.. můj skrill účet nefunguje.. a stále nechápu, jak očekávají, že uvěřím, že se pokusili o transakci do mé banky, pouze s číslem mé karty.. moje banka to neudělala přijmout jakýkoli pokus

Automaticky přeloženo:
1...11 12 1314
Jít na stránkuz 14 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky