FórumKasinaYbets Casino - všeobecná diskuze

Ybets Casino - všeobecná diskuze (strana 11)

před 9 měsíci od JMiles1984
|
12447 zobrazení 214 odpovědí |
|
1...10 11
Přidat příspěvek
Agora
včera

Chtěli byste nám o tom všem říct více? Možná bychom mohli nějak pomoci.

Automaticky přeloženo:
včera

Ahoj Romi, co mi chceš říct? Fakt jsem to nechápal

Automaticky přeloženo:
včera

Můj případ jako žádná evoluce. Téměř před týdnem jsem si stěžoval. 5 dní nemám žádné odpovědi od kasinového guru, přestali jste odpovídat 🙁

Může mi někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
Romi
včera

pokud jde o Ybets casino, tak stále čekám na výběr, ještě neuplynulo 72 hodin, chápu, že mají nějaká zpoždění a musím čekat😌

Automaticky přeloženo:
Agora
včera

Přeji ti hodně štěstí.. čekám skoro měsíc.. hodně lidí je ve stejné situaci jako já.. z toho, co jsem se dočetl tady na fóru...

Upraveno autorem včera
Automaticky přeloženo:
Pausilva91
včera

je něco s tvým účtem? jaká je jejich výmluva?

Automaticky přeloženo:
Agora
včera

Je to dlouhý seznam..

Nejprve měli problémy s odebíracím systémem.. pak museli ověřit moji herní relaci.. pak mě požádali o dokumenty.. ok, až sem, rozumím.. ale pak.. ze všeho nejdřív mají jen možnosti výběru , alespoň pro mě.. zkoušel jsem výběr přes víza, řekli, že to moje banka odmítla, to není pravda. Ptal jsem se na situaci ve své bance a řekla mi, že se nic nezkoušelo.. takže to není pravda. Pak mi navrhli druhou možnost, přes skrill. Můj skrill účet je zablokován. Mnoho lidí má tento problém se svými skrill účty a skrill nikomu neodpovídá, ani prostřednictvím e-mailu, ani telefonicky...vždy jsem měl účet skrill, déle než rok.. nikdy jsem neměl problémy až do teď

Upraveno autorem včera
Automaticky přeloženo:
včera

Viděl jsem, že kasino také reaguje na příspěvky, zkusili jste se jich zde na něco zeptat? Je mi líto vaší situace

Automaticky přeloženo:
Agora
včera

Otevřel jsem stížnost.. neodpovídají. Jaký způsob výběru jste použili?

Automaticky přeloženo:
včera

Výběr jsem provedl na svou bankovní kartu, kterou jsem také vložil

neudělal jsi to samé

Automaticky přeloženo:
Agora
včera

Použil jsem předplacenou kartu (propojenou s mou kartou), protože moje karta nefungovala. Pak o to požádal o stažení a nefungovalo. Pak mi řekli, abych provedl žádost o kartu, a řekli, že moje banka ji odmítla. To není pravda. Mluvil jsem se svou bankou a neobdrželi žádný pokus o výběr. Dělají to s mnoha lidmi, můžete si přečíst zde na fóru.. ale doufám, že vaše žádost o stažení funguje.

Automaticky přeloženo:
Pausilva91
včera

Vaše situace mě mrzí a doufám, že to nějak vyřešíte, napíšu sem, jak moje situace probíhá. Přeji hodně úspěchů ♥️

Automaticky přeloženo:
včera

pokud jde o Ybets casino, tak stále čekám na výběr, ještě neuplynulo 72 hodin, chápu, že mají nějaká zpoždění a musím čekat😌

Automaticky přeloženo:
včera

Je váš účet v tomto kasinu plně ověřen? Jakou platební metodu jste použili?

Automaticky přeloženo:
včera

Můj případ jako žádná evoluce. Téměř před týdnem jsem si stěžoval. 5 dní nemám žádné odpovědi od kasinového guru, přestali jste odpovídat 🙁

Může mi někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
včera

Pozor na časovač ve vaší stížnosti. Náš tým řeší denně stovky stížností. Brzy dostanete nějaké aktualizace; buď trpělivý, prosím.

Automaticky přeloženo:
Romi
včera

Nevím přesně, jestli jsem byl požádán o ověření, ale mohl jsem odstoupit a nyní se čeká

Provedl jsem vklad pouze jednou kartou Mastercard, se kterou jsem provedl i výběr, stále čekám🥹

Automaticky přeloženo:
Agora
včera

Tyto informace týkající se ověření byste obvykle měli mít ve svém účtu. Vidíte to tam snad?🤔

Takže váš výběr byl schválen a nyní se čeká, že?

Prosím, informujte nás, jak to jde, a v případě, že máte pocit, že to opravdu trvá příliš dlouho, dejte nám vědět.

Obvykle dáváme kasinům celých 14 dní, než zasáhneme. Mějte to prosím na paměti.

Automaticky přeloženo:
včera

na mém účtu se výběr objeví napsaný s,,zpracovávám,,Pořád jsem s nimi mluvil na chatu a oni mi řekli, že můj účet je v pořádku a ať počkám, počkám 14 dní a pokud se to nevyřeší, možná budete mi moci pomoci.

Budu vás průběžně informovat. Děkuji mnohokrát

Automaticky přeloženo:
Agora
před 6 hodinami

To by bylo nejlepší, věřím.

Budeme zde čekat, až se od vás dozvíme nějaké novinky.

Automaticky přeloženo:
1...10 11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu