FórumKasinaYbets Casino - všeobecná diskuze

Ybets Casino - všeobecná diskuze (strana 11)

před 11 měsíci od JMiles1984
|
20251 zobrazení 275 odpovědí |
|
1...10 11 12...14
Přidat příspěvek
Romi
před měsícem

pokud jde o Ybets casino, tak stále čekám na výběr, ještě neuplynulo 72 hodin, chápu, že mají nějaká zpoždění a musím čekat😌

Automaticky přeloženo:
Agora
před měsícem

Přeji ti hodně štěstí.. čekám skoro měsíc.. hodně lidí je ve stejné situaci jako já.. z toho, co jsem se dočetl tady na fóru...

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Pausilva91
před měsícem

je něco s tvým účtem? jaká je jejich výmluva?

Automaticky přeloženo:
Agora
před měsícem

Je to dlouhý seznam..

Nejprve měli problémy s odebíracím systémem.. pak museli ověřit moji herní relaci.. pak mě požádali o dokumenty.. ok, až sem, rozumím.. ale pak.. ze všeho nejdřív mají jen možnosti výběru , alespoň pro mě.. zkoušel jsem výběr přes víza, řekli, že to moje banka odmítla, to není pravda. Ptal jsem se na situaci ve své bance a řekla mi, že se nic nezkoušelo.. takže to není pravda. Pak mi navrhli druhou možnost, přes skrill. Můj skrill účet je zablokován. Mnoho lidí má tento problém se svými skrill účty a skrill nikomu neodpovídá, ani prostřednictvím e-mailu, ani telefonicky...vždy jsem měl účet skrill, déle než rok.. nikdy jsem neměl problémy až do teď

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Viděl jsem, že kasino také reaguje na příspěvky, zkusili jste se jich zde na něco zeptat? Je mi líto vaší situace

Automaticky přeloženo:
Agora
před měsícem

Otevřel jsem stížnost.. neodpovídají. Jaký způsob výběru jste použili?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Výběr jsem provedl na svou bankovní kartu, kterou jsem také vložil

neudělal jsi to samé

Automaticky přeloženo:
Agora
před měsícem

Použil jsem předplacenou kartu (propojenou s mou kartou), protože moje karta nefungovala. Pak o to požádal o stažení a nefungovalo. Pak mi řekli, abych provedl žádost o kartu, a řekli, že moje banka ji odmítla. To není pravda. Mluvil jsem se svou bankou a neobdrželi žádný pokus o výběr. Dělají to s mnoha lidmi, můžete si přečíst zde na fóru.. ale doufám, že vaše žádost o stažení funguje.

Automaticky přeloženo:
Pausilva91
před měsícem

Vaše situace mě mrzí a doufám, že to nějak vyřešíte, napíšu sem, jak moje situace probíhá. Přeji hodně úspěchů ♥️

Automaticky přeloženo:
před měsícem

pokud jde o Ybets casino, tak stále čekám na výběr, ještě neuplynulo 72 hodin, chápu, že mají nějaká zpoždění a musím čekat😌

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Je váš účet v tomto kasinu plně ověřen? Jakou platební metodu jste použili?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Můj případ jako žádná evoluce. Téměř před týdnem jsem si stěžoval. 5 dní nemám žádné odpovědi od kasinového guru, přestali jste odpovídat 🙁

Může mi někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Pozor na časovač ve vaší stížnosti. Náš tým řeší denně stovky stížností. Brzy dostanete nějaké aktualizace; buď trpělivý, prosím.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Nevím přesně, jestli jsem byl požádán o ověření, ale mohl jsem odstoupit a nyní se čeká

Provedl jsem vklad pouze jednou kartou Mastercard, se kterou jsem provedl i výběr, stále čekám🥹

Automaticky přeloženo:
Agora
před měsícem

Tyto informace týkající se ověření byste obvykle měli mít ve svém účtu. Vidíte to tam snad?🤔

Takže váš výběr byl schválen a nyní se čeká, že?

Prosím, informujte nás, jak to jde, a v případě, že máte pocit, že to opravdu trvá příliš dlouho, dejte nám vědět.

Obvykle dáváme kasinům celých 14 dní, než zasáhneme. Mějte to prosím na paměti.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

na mém účtu se výběr objeví napsaný s,,zpracovávám,,Pořád jsem s nimi mluvil na chatu a oni mi řekli, že můj účet je v pořádku a ať počkám, počkám 14 dní a pokud se to nevyřeší, možná budete mi moci pomoci.

Budu vás průběžně informovat. Děkuji mnohokrát

Automaticky přeloženo:
Agora
před měsícem

To by bylo nejlepší, věřím.

Budeme zde čekat, až se od vás dozvíme nějaké novinky.

Automaticky přeloženo:
Pausilva91
před měsícem

ahoj, máš nějakou aktualizaci? řešil jsi něco s ybets?

Automaticky přeloženo:
Agora
před měsícem

Žádná odpověď. Stále čekáme od 29. srpna, mezitím se spoustou problémů a výmluv od Ybets. Stále čekám na odpověď někoho (guru kasina nebo ybets) na mou stížnost. já to nevzdávám. a ty?

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj všichni, zdá se, že mnoho lidí má problémy s odvykáním, a tak jsem se také chtěl podělit o svou situaci. Poté, co jsem prohrál veškerý svůj vklad ze sportovního sázení, rozhodl jsem se vyzkoušet některé kasinové hry pro zábavu s úmyslem, že přijdu o veškerý svůj bonus. Žádný velký problém, protože jsem potřeboval vsadit ~ 2,6 000 $ (dostal jsem asi 44 $), abych mohl vybrat bonus. Nějak jsem nakonec vyhrál kolem 1 000 $ po splnění požadavku, ale byl jsem schopen vybrat pouze 444 $ v krypto (nejsem si jistý proč, ale vezmu to). Nakonec jsem narazil na několik problémů s výběrem:

Když jsem provedl svůj první výběr, po 24 hodinách čekání, kontaktoval jsem podporu a řekli mi, že musím provést vklad pomocí své kryptopeněženky, než si do ní budu moci vybrat své výhry, protože bonus, který jsem obdržel, byl z mého vkladu MasterCard. Ale proč mi vůbec dovolili odstoupit? Kdybych nekontaktoval podporu, nikdy bych se o tomto problému nedozvěděl?

Dnes, po opětovném vkladu pomocí mé kryptopeněženky, jsem konečně obdržel potvrzení od podpory, že můj výběr byl ve frontě na zpracování. Ale po přečtení všech komentářů si myslím, že můj výběr bude z nějakého důvodu zpožděn, jako jsou omezení země, KYC atd.

Toto budu průběžně aktualizovat. Ale také se chci zeptat, protože jsem v kasinech/sázkařských webech jako tento nový: setkává se každý uživatel vždy se zpožděním výběru? Měli jste někdy hladký výběr (do 24 hodin u kryptoměn, 48 hodin u karet, jak tvrdí)? Chci říct, pokud je to strategie, kterou kasinové weby používají k maximalizaci svého zisku, pak myslím, že zůstanu pouze u legálního sportovního sázení xD

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
kobbiehmhm
před měsícem

Děkujeme za sdílení vašeho případu!

Na mém účtu se objevují pouze 2 druhy výběru. Prostřednictvím víza (karty) nebo prostřednictvím digitální peněženky skrill. Zkusil jsem ten první, řekli, že ho moje banka odmítla. Není to pravda. Moje banka neobdržela žádný pokus o přechod od ybets. A přes Skrill je to právě teď nemožné. Můj účet a účet mnoha uživatelů ve světě nefunguje. A skrill neodpovídá na žádný e-mail, také čekám, až řeknou, co se děje s mým účtem. Nikdy jsem tento problém se skrill neměl déle než rok. Na mém účtu se neobjevuje žádný typ výběru přes kryptoměnu.

Automaticky přeloženo:
Pausilva91
před měsícem

"Ano, důvod, proč jsem vybral prostřednictvím kryptoměny, je ten, že jsem vyhrál ze svých bonusových výher (YB$). Myslím, že umožňují pouze převody z YB$ na kryptoměny. Doufám, že budu mít s tímto výběrem štěstí, protože moje výhry nejsou tak obrovské." .

Automaticky přeloženo:
1...10 11 12...14
Jít na stránkuz 14 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky