včera
Chtěli byste nám o tom všem říct více? Možná bychom mohli nějak pomoci.
Would you like to tell us more about all this? Maybe we could help somehow.
0
Chtěli byste nám o tom všem říct více? Možná bychom mohli nějak pomoci.
Would you like to tell us more about all this? Maybe we could help somehow.
Můj případ jako žádná evoluce. Téměř před týdnem jsem si stěžoval. 5 dní nemám žádné odpovědi od kasinového guru, přestali jste odpovídat 🙁
Může mi někdo pomoci?
My case as no evolution.. i did a complain almost a week ago. For 5 days i have no answers from casino guru, you guys stoped answer 🙁
Can anyone help me?
pokud jde o Ybets casino, tak stále čekám na výběr, ještě neuplynulo 72 hodin, chápu, že mají nějaká zpoždění a musím čekat😌
if it's about Ybets casino, I'm still waiting for the withdrawal, 72 hours haven't passed yet, I understand that they have some delays and I have to wait😌
Přeji ti hodně štěstí.. čekám skoro měsíc.. hodně lidí je ve stejné situaci jako já.. z toho, co jsem se dočetl tady na fóru...
I wish you the best of luck.. im waitting for almost a month.. a lot of people are in the same situation as me.. from what i can read here in the forum...
je něco s tvým účtem? jaká je jejich výmluva?
is there something wrong with your account? what is their excuse?
Je to dlouhý seznam..
Nejprve měli problémy s odebíracím systémem.. pak museli ověřit moji herní relaci.. pak mě požádali o dokumenty.. ok, až sem, rozumím.. ale pak.. ze všeho nejdřív mají jen možnosti výběru , alespoň pro mě.. zkoušel jsem výběr přes víza, řekli, že to moje banka odmítla, to není pravda. Ptal jsem se na situaci ve své bance a řekla mi, že se nic nezkoušelo.. takže to není pravda. Pak mi navrhli druhou možnost, přes skrill. Můj skrill účet je zablokován. Mnoho lidí má tento problém se svými skrill účty a skrill nikomu neodpovídá, ani prostřednictvím e-mailu, ani telefonicky...vždy jsem měl účet skrill, déle než rok.. nikdy jsem neměl problémy až do teď
Its a long list..
First they were having problems with the withdrawal sistem.. then had to verify my game session.. then they asked me for documents.. ok until here, i understand.. but then.. first of all they have only to options of withdrawal, at least for me.. i tried withdrawal via visa they said that my bank rejected it, that is not true. I asked my bank about the situation and they told me that nothing was tried .. so its not true. Then they sugested me the other option, via skrill. My skrill account is blocked. A lot of people are having this problem with their skrill accounts, and skrill is not answering to anyone, not via email and not via phone...i always had a skrill account, for more than a year.. never had problems until now
Otevřel jsem stížnost.. neodpovídají. Jaký způsob výběru jste použili?
I opened a complain.. they dont answer. What method of withdrawal did you use?
Použil jsem předplacenou kartu (propojenou s mou kartou), protože moje karta nefungovala. Pak o to požádal o stažení a nefungovalo. Pak mi řekli, abych provedl žádost o kartu, a řekli, že moje banka ji odmítla. To není pravda. Mluvil jsem se svou bankou a neobdrželi žádný pokus o výběr. Dělají to s mnoha lidmi, můžete si přečíst zde na fóru.. ale doufám, že vaše žádost o stažení funguje.
I used a pre paid card (linked to my card), because my card was not working. Then o did a withdrawl request for it and didnt work. Then they told me to do the request for my card and they said my bank rejected it. That is not true. I spoke with my bank and they didnt receive any attempt of withdrawal. They do this with many people, you can read here in the forum.. but i hope you withdrawal request works.
Vaše situace mě mrzí a doufám, že to nějak vyřešíte, napíšu sem, jak moje situace probíhá. Přeji hodně úspěchů ♥️
I'm sorry for your situation and I hope you solve it somehow, I'll write here how my situation is going. I wish you much success♥️
Můj případ jako žádná evoluce. Téměř před týdnem jsem si stěžoval. 5 dní nemám žádné odpovědi od kasinového guru, přestali jste odpovídat 🙁
Může mi někdo pomoci?
My case as no evolution.. i did a complain almost a week ago. For 5 days i have no answers from casino guru, you guys stoped answer 🙁
Can anyone help me?
Pozor na časovač ve vaší stížnosti. Náš tým řeší denně stovky stížností. Brzy dostanete nějaké aktualizace; buď trpělivý, prosím.
Please mind the timer in your complaint. Our team deals with hundreds of complaints daily. You will get some updates soon; just be patient, please.
Nevím přesně, jestli jsem byl požádán o ověření, ale mohl jsem odstoupit a nyní se čeká
Provedl jsem vklad pouze jednou kartou Mastercard, se kterou jsem provedl i výběr, stále čekám🥹
I don't know exactly if I was asked for verification, but I was able to withdraw and it is now pending
I made a deposit with only one card, Mastercard, with which I also made the withdrawal, I'm still waiting🥹
Tyto informace týkající se ověření byste obvykle měli mít ve svém účtu. Vidíte to tam snad?🤔
Takže váš výběr byl schválen a nyní se čeká, že?
Prosím, informujte nás, jak to jde, a v případě, že máte pocit, že to opravdu trvá příliš dlouho, dejte nám vědět.
Obvykle dáváme kasinům celých 14 dní, než zasáhneme. Mějte to prosím na paměti.
You should have this information regarding the verification in your account, usually. Do you see it there, perhaps?🤔
So, your withdrawal has been approved and now it is pending, right?
Please keep us updated how it goes, and in case that you feel it is really going for too long, let us know.
We usually give casinos 14 full days before we intervene. Please have that in mind.
na mém účtu se výběr objeví napsaný s,,zpracovávám,,Pořád jsem s nimi mluvil na chatu a oni mi řekli, že můj účet je v pořádku a ať počkám, počkám 14 dní a pokud se to nevyřeší, možná budete mi moci pomoci.
Budu vás průběžně informovat. Děkuji mnohokrát
in my account, the withdrawal appears written with,,processing,,I kept talking to them on chat, and they tell me that my account is fine and to wait, I will wait 14 days and if it doesn't get resolved, maybe you will be able to help me.
I will keep you updated. Thank you very much
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.