DomůFórumKasinaYbets Casino - všeobecná diskuze

Ybets Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

 od JMiles1984
|
49 295 zobrazení 494 odpovědí |
|
1...9 10 11...25
Pausilva91

Vidím, že se vám podařilo podat stížnost . Zjistili jste, o jaký problém šlo dříve, když jste jej nemohli odeslat, prosím? Fakt bych to rád věděl.🤔

Náš tým se brzy začne zabývat tímto vaším problémem a doufám, že to nebude trvat dlouho, než mu budeme moci lépe porozumět.

Dovolte mi, abych se zeptal, zda jste pro jistotu kontaktovali svou banku, abyste se jí na to všechno zeptali.

Automaticky přeloženo:

Tohle kasino smrdí! Prohrál jsem 7 000 GBP, pak jsem vyhrál 9 000 GBP a dostalo se mi stejného zacházení jako všech ostatních, jejich darebák a podvod!😳😳

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05

Můžeš nám o tom říct víc, prosím?

Rádi bychom se dozvěděli další podrobnosti.

Automaticky přeloženo:
Romi

Nechali mě vložit kartou a vybrat, pak řekli, že nemůžete vybrat kartou, je tu problém, a chtěli mě změnit na krypto, pak jsem to nakonec ztratil všechno, co vědí, co dělají, trvalo to věky plus vyšetřování v hrát hru

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
paulmcewan05

Požádali vás, abyste zaplatili kryptoměnami? Co tím myslíš, že jsi všechno ztratil?

Automaticky přeloženo:
Romi

Zkontroloval jsem to u své banky. Absolutně žádný pokus o převod peněz. vůbec nic. Vždy dostávám upozornění, kontroloval jsem u nich a vůbec nikdo nic nezkoušel.

Automaticky přeloženo:
Pausilva91

Myslím tím, že řekli, že převedeme vaše výhry na krypto, abychom je mohli vybrat, a já jsem o peníze znovu přišel kvůli tak dlouhému čekání

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
paulmcewan05

Jak prohrál? Jaká nespravedlnost...

Automaticky přeloženo:

Nechali mě vložit kartou a vybrat, pak řekli, že nemůžete vybrat kartou, je tu problém, a chtěli mě změnit na krypto, pak jsem to nakonec ztratil všechno, co vědí, co dělají, trvalo to věky plus vyšetřování v hrát hru

Automaticky přeloženo:

Může to být způsobeno nějakým technickým problémem?🤷‍♀️

Někdy to není ani chyba kasina, víte. Něco by mohlo být na straně poskytovatele plateb.

Promiňte, ale podle mého názoru nebyla ztráta zůstatku na vině kasina. Musíme se někdy snažit být trpělivější, abychom dostali to, co chceme.

Jak dlouho to vlastně trvalo? Řekl jsi, že to trvalo věky.🤔

Automaticky přeloženo:

Zkontroloval jsem to u své banky. Absolutně žádný pokus o převod peněz. vůbec nic. Vždy dostávám upozornění, kontroloval jsem u nich a vůbec nikdo nic nezkoušel.

Automaticky přeloženo:

Dobře, děkuji za informaci.

Nyní doufám, že ve vašem případě budeme moci vidět další vývoj. Náš tým se do toho musí dostat hluboko.

Buďte prosím trpěliví a budu vám držet palce, abyste peníze dostali rychle.🤞

Automaticky přeloženo:
Romi

Byl to měsíc, možná i víc, doufají, že budete hrát dál a prohrajete to všechno se zdá divné, že se to tak často stává, když mám závadu v zadku!😂

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05

Čekání je opravdu dlouhé, máte pravdu. Jen nemám rád osočování, aniž bych přesně znal důvod zpoždění.

Ale určitě chápu vaši frustraci.

Automaticky přeloženo:
Romi

Ano Romi Vím, že toho nemůžeš moc říct, chápu, že jsem dostal jakýkoli jiný rychlý výběr za nízké částky, to bylo, když jsem vyhrál velkou částku, ale začali mi naznačovat, že mohu vybírat pouze kartou tak dlouho, dokud to bude obtížné?

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05

Takže věříte, že jen když jde o větší sumy, že?🤔 Zajímavé.

No, jen doufám, že to nebylo úmyslně, protože technické závady mohou nastat kdykoliv a kdekoliv.

Automaticky přeloženo:
Romi

Věřím, že ano Romi a také pohledem do historie podobných problémů

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05

Se vší upřímností, kdybych měl čekat déle než měsíc, s největší pravděpodobností bych se cítil stejně. Je znepokojivé vidět, jak kasina nezvládají slušnou komunikaci, která takovým myšlenkám docela snadno zabrání. Přesně to si o tom myslím.

Automaticky přeloženo:
sebastian12

ahoj, vyřešil jsi výběr u Ybets? Také mám několik dní výběry a nejsou zpracovávány..

Automaticky přeloženo:
Agora

Chtěli byste nám o tom všem říct více? Možná bychom mohli nějak pomoci.

Automaticky přeloženo:

Ahoj Romi, co mi chceš říct? Fakt jsem to nechápal

Automaticky přeloženo:

Můj případ jako žádná evoluce. Téměř před týdnem jsem si stěžoval. 5 dní nemám žádné odpovědi od kasinového guru, přestali jste odpovídat 🙁

Může mi někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
1...9 10 11...25
Jít na stránkuz 25 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky