FórumKasinaYbets Casino - všeobecná diskuze

Ybets Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

před 9 měsíci od JMiles1984
|
12372 zobrazení 213 odpovědí |
|
1...9 10 11
Přidat příspěvek
Pausilva91
před týdnem

Pokud mohu, myslím, že to musí být těžké. Na druhou stranu pořízení Vámi popisovaného snímku jistě nezabere tolik času jako reklamační proces. Takové obrázky nejsou tak neobvyklé, prosím pochopte, že zaměstnanci kasina nemají možnost se s vámi setkat tváří v tvář, takže musí najít způsob, jak ověřit, že jste to byli vy, kdo vytvořil účet, hrál hry a vyhrál.

Stížnost můžete podat v této sekci 👈 Abyste se však vyhnuli zavádějícím očekáváním, důrazně doporučuji prolistovat tento průvodce 👈

A to:

"Víme, že hráči chtějí vyřešit své problémy co nejdříve, a proto se vždy snažíme dostat zpět ke každému hráči do 48 hodin po podání stížnosti. Náš tým pracuje rychle, což znamená, že jakmile odešleme naši první odpověď hráči si mohou být jisti, že děláme vše, co je v našich silách, abychom našli řešení jejich problému, a ozveme se jim do 7 dnů."

„První odpověď od našeho týmu pro stížnosti dostanete do 48 hodin, ale snažíme se odpovědět do 12 až 24 hodin.

Každá zúčastněná strana (vy, kasino nebo tým Casino Guru) má sedm dní na to, aby odpověděla, když se od ní bude vyžadovat , aby se stížnost posunula vpřed . Když tato lhůta uplyne bez odezvy, obvykle se rozhodneme lhůtu prodloužit o dalších sedm dní.

Vzhledem k tomu, že úspěšné vyřešení stížnosti často vyžaduje hodně komunikace mezi všemi třemi stranami, může se celkový čas sčítat. Průměrná doba, kterou trvá uzavření úspěšně vyřešených stížností, je zhruba 21 dní od data jejich podání, ale opět se to hodně liší od jedné stížnosti k druhé."

Nechci vás odrazovat, prosím, nemyslete si to. Spolupráce s kasinem je vždy tou nejlepší volbou na základě všech zkušeností.

Automaticky přeloženo:
Radka
před týdnem

Zkoušel jsem to 3x, ale nemohu reklamovat.

Momentálně se situace jen zhoršuje. Kasino má nyní nový .. Udělal jsem žádost o výběr prostřednictvím karty, jak řekli. Na mém kasinovém účtu bylo napsáno -900 €, takže jsem si říkal "ok, teď je to doopravdy". Ale ne. Další čas hraní s uživateli. Zeptal jsem se na stav mého výběru. Ve chvíli, kdy jsem se zeptal, mi jedna paní řekla: "banka to odmítla, zkontrolujte si limity". Moje banka mě ohledně toho nekontaktovala. Vždy posílají oznámení o každé akci související s mým účtem. Hraje se mnou kasino YBets. Nechtějí platit!!!!!!!! Viděl jsem stížnosti ostatních uživatelů!!!

Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
Pausilva91
před týdnem

Vidím, že se vám podařilo podat stížnost . Zjistili jste, o jaký problém šlo dříve, když jste jej nemohli odeslat, prosím? Fakt bych to rád věděl.🤔

Náš tým se brzy začne zabývat tímto vaším problémem a doufám, že to nebude trvat dlouho, než mu budeme moci lépe porozumět.

Dovolte mi, abych se zeptal, zda jste pro jistotu kontaktovali svou banku, abyste se jí na to všechno zeptali.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Tohle kasino smrdí! Prohrál jsem 7 000 GBP, pak jsem vyhrál 9 000 GBP a dostalo se mi stejného zacházení jako všech ostatních, jejich darebák a podvod!😳😳

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před týdnem

Můžeš nám o tom říct víc, prosím?

Rádi bychom se dozvěděli další podrobnosti.

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Nechali mě vložit kartou a vybrat, pak řekli, že nemůžete vybrat kartou, je tu problém, a chtěli mě změnit na krypto, pak jsem to nakonec ztratil všechno, co vědí, co dělají, trvalo to věky plus vyšetřování v hrát hru

Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před týdnem

Požádali vás, abyste zaplatili kryptoměnami? Co tím myslíš, že jsi všechno ztratil?

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Zkontroloval jsem to u své banky. Absolutně žádný pokus o převod peněz. vůbec nic. Vždy dostávám upozornění, kontroloval jsem u nich a vůbec nikdo nic nezkoušel.

Automaticky přeloženo:
Pausilva91
před týdnem

Myslím tím, že řekli, že převedeme vaše výhry na krypto, abychom je mohli vybrat, a já jsem o peníze znovu přišel kvůli tak dlouhému čekání

Upraveno autorem před 6 dny
Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 6 dny

Jak prohrál? Jaká nespravedlnost...

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Nechali mě vložit kartou a vybrat, pak řekli, že nemůžete vybrat kartou, je tu problém, a chtěli mě změnit na krypto, pak jsem to nakonec ztratil všechno, co vědí, co dělají, trvalo to věky plus vyšetřování v hrát hru

Automaticky přeloženo:
před 6 dny

Může to být způsobeno nějakým technickým problémem?🤷‍♀️

Někdy to není ani chyba kasina, víte. Něco by mohlo být na straně poskytovatele plateb.

Promiňte, ale podle mého názoru nebyla ztráta zůstatku na vině kasina. Musíme se někdy snažit být trpělivější, abychom dostali to, co chceme.

Jak dlouho to vlastně trvalo? Řekl jsi, že to trvalo věky.🤔

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Zkontroloval jsem to u své banky. Absolutně žádný pokus o převod peněz. vůbec nic. Vždy dostávám upozornění, kontroloval jsem u nich a vůbec nikdo nic nezkoušel.

Automaticky přeloženo:
před 6 dny

Dobře, děkuji za informaci.

Nyní doufám, že ve vašem případě budeme moci vidět další vývoj. Náš tým se do toho musí dostat hluboko.

Buďte prosím trpěliví a budu vám držet palce, abyste peníze dostali rychle.🤞

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Pausilva91 byl odstraněn
Romi
před 6 dny

Byl to měsíc, možná i víc, doufají, že budete hrát dál a prohrajete to všechno se zdá divné, že se to tak často stává, když mám závadu v zadku!😂

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 6 dny

Čekání je opravdu dlouhé, máte pravdu. Jen nemám rád osočování, aniž bych přesně znal důvod zpoždění.

Ale určitě chápu vaši frustraci.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 dny

Ano Romi Vím, že toho nemůžeš moc říct, chápu, že jsem dostal jakýkoli jiný rychlý výběr za nízké částky, to bylo, když jsem vyhrál velkou částku, ale začali mi naznačovat, že mohu vybírat pouze kartou tak dlouho, dokud to bude obtížné?

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 6 dny

Takže věříte, že jen když jde o větší sumy, že?🤔 Zajímavé.

No, jen doufám, že to nebylo úmyslně, protože technické závady mohou nastat kdykoliv a kdekoliv.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 dny

Věřím, že ano Romi a také pohledem do historie podobných problémů

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 4 dny

Se vší upřímností, kdybych měl čekat déle než měsíc, s největší pravděpodobností bych se cítil stejně. Je znepokojivé vidět, jak kasina nezvládají slušnou komunikaci, která takovým myšlenkám docela snadno zabrání. Přesně to si o tom myslím.

Automaticky přeloženo:
sebastian12
před 22 hodinami

ahoj, vyřešil jsi výběr u Ybets? Také mám několik dní výběry a nejsou zpracovávány..

Automaticky přeloženo:
1...9 10 11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu