Pokud mohu, myslím, že to musí být těžké. Na druhou stranu pořízení Vámi popisovaného snímku jistě nezabere tolik času jako reklamační proces. Takové obrázky nejsou tak neobvyklé, prosím pochopte, že zaměstnanci kasina nemají možnost se s vámi setkat tváří v tvář, takže musí najít způsob, jak ověřit, že jste to byli vy, kdo vytvořil účet, hrál hry a vyhrál.
Stížnost můžete podat v této sekci 👈 Abyste se však vyhnuli zavádějícím očekáváním, důrazně doporučuji prolistovat tento průvodce 👈
A to:
"Víme, že hráči chtějí vyřešit své problémy co nejdříve, a proto se vždy snažíme dostat zpět ke každému hráči do 48 hodin po podání stížnosti. Náš tým pracuje rychle, což znamená, že jakmile odešleme naši první odpověď hráči si mohou být jisti, že děláme vše, co je v našich silách, abychom našli řešení jejich problému, a ozveme se jim do 7 dnů."
„První odpověď od našeho týmu pro stížnosti dostanete do 48 hodin, ale snažíme se odpovědět do 12 až 24 hodin.
Každá zúčastněná strana (vy, kasino nebo tým Casino Guru) má sedm dní na to, aby odpověděla, když se od ní bude vyžadovat , aby se stížnost posunula vpřed . Když tato lhůta uplyne bez odezvy, obvykle se rozhodneme lhůtu prodloužit o dalších sedm dní.
Vzhledem k tomu, že úspěšné vyřešení stížnosti často vyžaduje hodně komunikace mezi všemi třemi stranami, může se celkový čas sčítat. Průměrná doba, kterou trvá uzavření úspěšně vyřešených stížností, je zhruba 21 dní od data jejich podání, ale opět se to hodně liší od jedné stížnosti k druhé."
Nechci vás odrazovat, prosím, nemyslete si to. Spolupráce s kasinem je vždy tou nejlepší volbou na základě všech zkušeností.
If I may, I imagine it must be hard. On the other hand, taking the picture you describe surely does not require the same amount of time as the complaint process. Such pictures are not so uncommon, please understand the casino staff has not the opportunity to meet you face in face, so they must find a way to verify it was you who created the account, played the games and won.
You may file the complaint in this section 👈 To avoid missleading expectations though, I strongly recommend to browse this guide 👈
Namely:
"We know players want to resolve their problems as soon as possible, which is why we always try hard to get back to each player within 48 hours after they submit their complaint. Our team works fast, which means that once we submit our initial response to the player, they can rest assured that we are doing our best to find a solution to their problem and will get back to them within 7 days."
"You will get your first response from our complaint team within 48 hours, but we do our best to respond within 12 to 24 hours.
Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days.
As the successful resolution of a complaint often takes a lot of communication between all three parties, the total time can add up. The average time it takes to close successfully-resolved complaints is roughly 21 days from the date they were submitted, but again, this varies a lot from one complaint to another."
I do not want to discourage you, please do not think that. Working with the casino is always the best option, based on all of the experiences.