FórumKasinaYbets Casino - všeobecná diskuze

Ybets Casino - všeobecná diskuze (strana 9)

před 11 měsíci od JMiles1984
|
24483 zobrazení 287 odpovědí |
|
1...8 9 10...15
Romi
před 3 měsíci

Na koho se mám ohledně toho obrátit? Rozhodně bych měl zájem o znovuotevření případu... pokud není příliš pozdě

Automaticky přeloženo:
JMiles1984
před 3 měsíci

To je v pořádku; žádné starosti. Vraťte se ke své stížnosti a znovu stížnost otevřete, nebo kontaktujte svého řešitele stížností Michala.

Dejte nám určitě vědět, jak to jde.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj,

Vyhrál jsem 5600 € na ybets.net a chci si peníze vybrat. Poté, co ověření mých údajů trvalo extrémně dlouho, stále jsem nedostal své peníze. Důvodem je, že kasino má problémy s platebním systémem a že to bude co nejdříve vyřešeno. Ale nic se neděje. Nyní uplynulo více než 30 dní a stále čekám na své peníze. Uvedený důvod je stejný.

Automaticky přeloženo:
sebastian12
před 2 měsíci

Ahoj, vidím, že na své peníze čekáš docela dlouho. Měsíc by mi uběhl a rozhodně bych Vám doporučil reklamaci u nás, pokud byste měli zájem o pomoc.

Můžete tak učinit na tomto odkazu . ⬅️

Jakou platební metodu jste použili k výběru? Nebyla nějaká alternativa, která by se dala použít a nebyly by žádné problémy?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Mám úplně stejný problém jako skoro všichni ostatní tady. 29. dne jsem podal první žádost o výběr a odpověď je vždy stejná: počkejte... mají problémy s procesem platby... vše bude vyřešeno. Původně jsem to chtěl dostat do 24 hodin. Pak to trvalo déle. Dnes mi řekli, že mi nemohou sdělit termín a nemají žádné další informace, takže musím počkat. Každým dnem jsou výmluvy horší a horší a já si stále více uvědomuji, že všichni tady v příspěvku procházíme tím samým. Budu dál čekat. Zajímalo by mě, jestli tady někdo někdy dostal zaplaceno?

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Pausilva91
před 2 měsíci

Ahoj, díval jsem se na stížnosti a 26.8. se řešil podobný případ, kdy hráč čekal na své peníze. Je tedy pravděpodobně možné, že mají problémy, pokud to říkají více hráčům nebo mají jen dostatek výběrů. Navrhoval bych počkat a pokud se do 14 dnů nic nezmění, tak bych doporučoval reklamaci.

Co říkáš, myslíš, že to zvládneš? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Děkuji mnohokrát. já to udělám. Ale přijde mi to velmi zvláštní, nežádají číslo účtu, nežádají ověření, nic... jak se dostanu ke svým penězům? Vklad jsem provedl debetní kartou.

Automaticky přeloženo:
Pausilva91
před 2 měsíci

Jakou platební metodu jste použili pro výběr, stejně jako pro vklad? Pokud kasino nevyžaduje žádné dokumenty a tedy ověření, nebudete to muset nyní procházet. Obvykle o to kasino požádá při prvním výběru, někdy později nebo když hráč vyhraje větší částku. Takže v tom bych problém neviděl. Ale jak jsem řekl, budeme muset počkat, co bude dál. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Jo, to je ta věc... způsob výběru, který jsem zvolil, byl stejný jako způsob vkladu. Debetní vízum. Protože kromě této možnosti máte pouze digitální peněženku Skrill. Neexistují absolutně žádné jiné způsoby výběru. A protože se říká, že způsob výběru musí být stejný jako způsob vkladu, tak jsem to udělal. Ale nepožádali ani o číslo účtu... Přijde mi to velmi zvláštní. Stále jsem od kasina neobdržel platnou odpověď ohledně mých výběrů. Od 29....

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Pausilva91
před 2 měsíci

Spekulovat o tom, co se vlastně děje, je vždy tak složité. Kasino by vás mělo v první řadě informovat a obávám se, že spekulace nás teď stejně nedostanou o moc dál.

Opravdu doufám, že brzy dostanete správnou odpověď!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Nyní prostřednictvím e-mailu říkají, že karta, kterou jsem použil pro vklad, nebyla stejná jako karta, kterou jsem použil pro výběr. Vysvětlil jsem, že moje karta mi nedovoluje zaplatit zálohu, a proto jsem použil dočasnou předplacenou kartu (spojenou s mou původní kartou). Čekám na konkrétní odpověď ohledně odstoupení, protože jsem vše vysvětlil správně.

Automaticky přeloženo:
Pausilva91
před 2 měsíci

Situace s předplacenými kartami je v kasinech vždy těžší. Když hráči náhodou přijdou s tím, že mají podobnou situaci jako vy, bývá to problematické. Takže pokud se nikam nedostanete a nemůžete nic vyřešit, rozhodně nám dejte vědět a my se pokusíme pomoci.

Doufám, že to nebude nutné.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Můžete mi poradit nejlepší postup? Dostal jsem e-mail od jednoho z agentů kasina, že mě včera kontaktovali s odpovědí, co dělat. Nikdo mi nic neřekl. Dnes ráno jsem poslal e-mail a oni se vrátili se stejným starým příběhem... brzy se ozvou. Vždy je to stejná odpověď. Je velmi špatné, když něco slíbí a nesplní. Co bych podle tebe měl dělat? Tato situace nabírá nepřijatelný směr...

Automaticky přeloženo:
Pausilva91
před 2 měsíci

V tomto případě můžete podat stížnost zde s naším týmem, pokud máte pocit, že kasino nedělá nic, aby problém vyřešilo.

Můžu se zeptat, jak dlouho to už trvá? Kdy přesně jste zahájili proces ověřování?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Nežádali mě o žádný ověřovací proces. Nepožadovali po mně žádné doklady. Připadá mi to velmi zvláštní. Čekal jsem dny na vyřešení mého požadavku na výběr. Jak jsem vysvětlil výše. Opravdu omezují způsoby odběru. Nemohu vybrat stejným způsobem, jakým jsem vložil (virtuální karta propojená s mou kartou), takže čekám na jinou alternativu... která nikdy nepřijde. Myslím, že bych měl raději otevřít stížnost. Kde to mohu udělat?

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Aktualizovat

Žádají mě o pár dokumentů. Žádný z nich není číslo mého účtu. To nedává smysl. Jeden z bodů, na které se ptají, je tento.

3. Vaše fotografie s pasem v ruce před webem Ybets.


Automaticky přeloženo:
Pausilva91
před 2 měsíci

Jo, tohle je běžný ověřovací proces, požádat o pár dokumentů, aby vás mohli ověřit. Doufám, že to půjde hladce a brzy se dostanete ke svým penězům.

Informujte nás o všech změnách, prosím, a my jsme tu, abychom vám pomohli.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Chci napsat stížnost. Proces trvá tak dlouho, nemám jinou odpověď. Vždy říkají to samé. Dnes, a pouze proto, že jsem požádal o aktualizace, mi řekli, že moje herní relace byla odeslána ke kontrole. Přesně to samé, co říkají ostatním hráčům. Minulý týden mě požádali o dokumenty a já je poslal a neřekli absolutně nic jiného. Dozvěděl jsem se to dnes, protože jsem se zeptal, jinak by mi to neřekli. Nedostatek respektu k hráči. Jaký je odkaz na napsání stížnosti?

Automaticky přeloženo:
Pausilva91
před 2 měsíci

Pokud mohu, myslím, že to musí být těžké. Na druhou stranu pořízení Vámi popisovaného snímku jistě nezabere tolik času jako reklamační proces. Takové obrázky nejsou tak neobvyklé, prosím pochopte, že zaměstnanci kasina nemají možnost se s vámi setkat tváří v tvář, takže musí najít způsob, jak ověřit, že jste to byli vy, kdo vytvořil účet, hrál hry a vyhrál.

Stížnost můžete podat v této sekci 👈 Abyste se však vyhnuli zavádějícím očekáváním, důrazně doporučuji prolistovat tento průvodce 👈

A to:

"Víme, že hráči chtějí vyřešit své problémy co nejdříve, a proto se vždy snažíme dostat zpět ke každému hráči do 48 hodin po podání stížnosti. Náš tým pracuje rychle, což znamená, že jakmile odešleme naši první odpověď hráči si mohou být jisti, že děláme vše, co je v našich silách, abychom našli řešení jejich problému, a ozveme se jim do 7 dnů."

„První odpověď od našeho týmu pro stížnosti dostanete do 48 hodin, ale snažíme se odpovědět do 12 až 24 hodin.

Každá zúčastněná strana (vy, kasino nebo tým Casino Guru) má sedm dní na to, aby odpověděla, když se od ní bude vyžadovat , aby se stížnost posunula vpřed . Když tato lhůta uplyne bez odezvy, obvykle se rozhodneme lhůtu prodloužit o dalších sedm dní.

Vzhledem k tomu, že úspěšné vyřešení stížnosti často vyžaduje hodně komunikace mezi všemi třemi stranami, může se celkový čas sčítat. Průměrná doba, kterou trvá uzavření úspěšně vyřešených stížností, je zhruba 21 dní od data jejich podání, ale opět se to hodně liší od jedné stížnosti k druhé."

Nechci vás odrazovat, prosím, nemyslete si to. Spolupráce s kasinem je vždy tou nejlepší volbou na základě všech zkušeností.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Zkoušel jsem to 3x, ale nemohu reklamovat.

Momentálně se situace jen zhoršuje. Kasino má nyní nový .. Udělal jsem žádost o výběr prostřednictvím karty, jak řekli. Na mém kasinovém účtu bylo napsáno -900 €, takže jsem si říkal "ok, teď je to doopravdy". Ale ne. Další čas hraní s uživateli. Zeptal jsem se na stav mého výběru. Ve chvíli, kdy jsem se zeptal, mi jedna paní řekla: "banka to odmítla, zkontrolujte si limity". Moje banka mě ohledně toho nekontaktovala. Vždy posílají oznámení o každé akci související s mým účtem. Hraje se mnou kasino YBets. Nechtějí platit!!!!!!!! Viděl jsem stížnosti ostatních uživatelů!!!

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
1...8 9 10...15
Jít na stránkuz 15 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky