Chci napsat stížnost. Proces trvá tak dlouho, nemám jinou odpověď. Vždy říkají to samé. Dnes, a pouze proto, že jsem požádal o aktualizace, mi řekli, že moje herní relace byla odeslána ke kontrole. Přesně to samé, co říkají ostatním hráčům. Minulý týden mě požádali o dokumenty a já je poslal a neřekli absolutně nic jiného. Dozvěděl jsem se to dnes, protože jsem se zeptal, jinak by mi to neřekli. Nedostatek respektu k hráči. Jaký je odkaz na napsání stížnosti?
I want to write a complaint. The process is taking so long, I have no other answer. They always say the same thing. Today, and only because I asked for updates, they told me that my game session has been sent for review. Exactly the same thing they say to other players. Last week they asked me for documents and I sent them and they said absolutely nothing else. I found out today because I asked, otherwise they wouldn't have told me. Lack of respect for the player. What's the link to write a complaint?
Quero escrever uma reclamação. O processo esta demorado, não tenho outra resposta. Dizem sempre o mesmo. Hoje, e apenas porque perguntei por atualizações, disseram me que a minha sessão de jogo foi enviada para revisão. Exatamente o mesmo que dizem aos outros jogadores. Na semana passada pediram me documentos e eu enviei e não me disseram absolutamente mais nada. Hoje soube disso porque perguntei, caso contrário não me diziam. Falta de respeito pelo jogador. Qual o link para escrever uma reclamação?
Automaticky přeloženo: