před 4 měsíci
Na koho se mám ohledně toho obrátit? Rozhodně bych měl zájem o znovuotevření případu... pokud není příliš pozdě
Who do I contact regarding that? Id definitely be interested in reopening the case.. if it's not too late
0
Na koho se mám ohledně toho obrátit? Rozhodně bych měl zájem o znovuotevření případu... pokud není příliš pozdě
Who do I contact regarding that? Id definitely be interested in reopening the case.. if it's not too late
To je v pořádku; žádné starosti. Vraťte se ke své stížnosti a znovu stížnost otevřete, nebo kontaktujte svého řešitele stížností Michala.
Dejte nám určitě vědět, jak to jde.
That is okay; no worries. Go back to your complaint and reopen the complaint, or contact your complaint resolver Michal.
Let us know how it goes, for sure.
Ahoj,
Vyhrál jsem 5600 € na ybets.net a chci si peníze vybrat. Poté, co ověření mých údajů trvalo extrémně dlouho, stále jsem nedostal své peníze. Důvodem je, že kasino má problémy s platebním systémem a že to bude co nejdříve vyřešeno. Ale nic se neděje. Nyní uplynulo více než 30 dní a stále čekám na své peníze. Uvedený důvod je stejný.
Hello,
I won €5600 on ybets.net and want to withdraw the money. After the verification of my data took an extremely long time, I still haven't received my money. The reason given is that the casino has problems with the payment system and that this will be resolved as soon as possible. But nothing happens. More than 30 days have now passed and I am still waiting for my money. The reason given is the same.
Hallo,
ich habe auf ybets.net 5600€ gewonnen und will mir das Geld auszahlen lassen. Nachdem die Überprüfung meiner Daten schon extrem lange gedauert hat, bekomme ich aber immer noch nicht mein Geld. Als Begründung wird angegeben, dass das Casino Probleme mit dem Zahlungssystem habe und das dieses so schnell wie möglich behoben wird. Es passiert allerdings nichts. Inzwischen sind mehr als 30 Tage vergangen und ich warte immer noch auf mein Geld. Die Begründung ist geblieben.
Ahoj, vidím, že na své peníze čekáš docela dlouho. Měsíc by mi uběhl a rozhodně bych Vám doporučil reklamaci u nás, pokud byste měli zájem o pomoc.
Můžete tak učinit na tomto odkazu . ⬅️
Jakou platební metodu jste použili k výběru? Nebyla nějaká alternativa, která by se dala použít a nebyly by žádné problémy?
Hi, I see you've been waiting quite a while for your money. A month would be over for me and I would definitely recommend you to file a complaint with us if you would be interested in help.
You can do so at this link. ⬅️
What payment method did you use to withdraw ? Wasn't there an alternative that could have been used and there would have been no problems ?
Mám úplně stejný problém jako skoro všichni ostatní tady. 29. dne jsem podal první žádost o výběr a odpověď je vždy stejná: počkejte... mají problémy s procesem platby... vše bude vyřešeno. Původně jsem to chtěl dostat do 24 hodin. Pak to trvalo déle. Dnes mi řekli, že mi nemohou sdělit termín a nemají žádné další informace, takže musím počkat. Každým dnem jsou výmluvy horší a horší a já si stále více uvědomuji, že všichni tady v příspěvku procházíme tím samým. Budu dál čekat. Zajímalo by mě, jestli tady někdo někdy dostal zaplaceno?
I have exactly the same problem as almost everyone else here. On the 29th I made my first withdrawal request and the answer is always the same: wait... they're having problems with the payment process... everything will be sorted out. Initially I was going to receive it in 24 hours. Then it took longer. Today they said they can't give me any indication of a deadline and they have no more information, so I have to wait. Every day the excuses get worse and worse and I realize more and more that all of us here in the post are going through the same thing. I will continue to wait. I'd like to know if anyone here has ever been paid?
Estou exatamente com o mesmo problema que quase toda a gente aqui. Dia 29 realizei o meu primeiro pedido de levantamento e a resposta é sempre a mesma, aguardar.. estão com problemas nos processos de pagamento.. que irá tudo se resolver. Inicialmente ia receber em 24h. Depois já iria demorar mais tempo. Hoje disseram que não me podem dar nenhuma indicação de prazo e não têm mais informação, para eu aguardar. Cada dia que passa só pioram as desculpas e cada vez mais percebo que todos nós aqui no posto passamos pelo mesmo. Vou continuar a aguardar. Gostaria de saber se alguem aqui foi pago alguma vez?
Ahoj, díval jsem se na stížnosti a 26.8. se řešil podobný případ, kdy hráč čekal na své peníze. Je tedy pravděpodobně možné, že mají problémy, pokud to říkají více hráčům nebo mají jen dostatek výběrů. Navrhoval bych počkat a pokud se do 14 dnů nic nezmění, tak bych doporučoval reklamaci.
Co říkáš, myslíš, že to zvládneš? 🙂
Hey, I was looking at the complaints and on 26 August a similar case was solved where a player was waiting for his money. So it's probably possible that they are having problems if they are telling more players or they just have enough withdrawals. I would suggest to wait and if nothing changes in 14 days, then I would recommend to file a complaint.
What do you say, do you think you can take it ? 🙂
Děkuji mnohokrát. já to udělám. Ale přijde mi to velmi zvláštní, nežádají číslo účtu, nežádají ověření, nic... jak se dostanu ke svým penězům? Vklad jsem provedl debetní kartou.
Thank you very much. I'll do it. But I find it very strange, they don't ask for an account number, they don't ask for verification, nothing... how am I going to get my money? I made the deposit by debit card.
Muito obrigada. Eu vou fazer isso. Mas acho muito estranho, não pedem número de conta, não pedem verificação, nada.. como vou receber meu dinheiro? Fiz o depósito por cartão débito..
Jakou platební metodu jste použili pro výběr, stejně jako pro vklad? Pokud kasino nevyžaduje žádné dokumenty a tedy ověření, nebudete to muset nyní procházet. Obvykle o to kasino požádá při prvním výběru, někdy později nebo když hráč vyhraje větší částku. Takže v tom bych problém neviděl. Ale jak jsem řekl, budeme muset počkat, co bude dál. 🙂
What payment method did you use for the withdrawal, the same as for the deposit ? If the casino doesn't require any documents and therefore verification, you won't have to go through it now. Usually the casino asks for it the first time you make a withdrawal, sometimes later or when the player wins a bigger amount. So I wouldn't see a problem with that. But like I said, we'll have to wait to see what happens next. 🙂
Jo, to je ta věc... způsob výběru, který jsem zvolil, byl stejný jako způsob vkladu. Debetní vízum. Protože kromě této možnosti máte pouze digitální peněženku Skrill. Neexistují absolutně žádné jiné způsoby výběru. A protože se říká, že způsob výběru musí být stejný jako způsob vkladu, tak jsem to udělal. Ale nepožádali ani o číslo účtu... Přijde mi to velmi zvláštní. Stále jsem od kasina neobdržel platnou odpověď ohledně mých výběrů. Od 29....
Yeah, that's the thing... the withdrawal method I chose was the same as the deposit method. Visa debit. Because apart from that option you only have the Skrill digital wallet. There are absolutely no other withdrawal methods. And since they say that the withdrawal method has to be the same as the deposit method, that's how I did it. But they didn't even ask for an account number... I find it very strange. I still haven't received a valid response from the casino about my withdrawals. Since the 29th...
Pois. Aí está a questão.. o método de levantamento que selecionei foi o mesmo do depósito. Visa debito. Porque para além dessa opção só tem a carteira digital skrill. Não há absolutamente mais nenhum método de levantamento. E sendo que dizem que o método de levantamento tem de ser igual ao do depósito, foi assim que fiz. Mas não pediram número de conta sequer.. acho tudo muito estranho. Continuo sem qualquer resposta válida por parte do casino sobre os meus levantamentos. Desde dia 29...
Spekulovat o tom, co se vlastně děje, je vždy tak složité. Kasino by vás mělo v první řadě informovat a obávám se, že spekulace nás teď stejně nedostanou o moc dál.
Opravdu doufám, že brzy dostanete správnou odpověď!
It is always so tricky to speculate on what is actually happening. The casino should inform you in the first place, and I fear speculation won't get us much further right now anyway.
I truly hope you will get a proper response very soon!
Nyní prostřednictvím e-mailu říkají, že karta, kterou jsem použil pro vklad, nebyla stejná jako karta, kterou jsem použil pro výběr. Vysvětlil jsem, že moje karta mi nedovoluje zaplatit zálohu, a proto jsem použil dočasnou předplacenou kartu (spojenou s mou původní kartou). Čekám na konkrétní odpověď ohledně odstoupení, protože jsem vše vysvětlil správně.
Now what they're saying via email is that the card I used for the deposit wasn't the same as the one I used for the withdrawal. I explained that my card wasn't letting me pay the deposit and that's why I used a temporary prepaid card (linked to my original card). I'm waiting for a concrete answer about the withdrawal because I explained everything correctly.
Agora o que dizem via mail foi que o cartão que usei para depósito não foi o mesmo que usei para levantamento. Expliquei que o meu cartão não estava a deixar fazer o pagamento do depósito e que por isso utilizei um pre pago temporário (associado ao meu cartão original). Estou a guardar uma resposta concreta sobre o levantamento pois expliquei tudo corretamente.
Situace s předplacenými kartami je v kasinech vždy těžší. Když hráči náhodou přijdou s tím, že mají podobnou situaci jako vy, bývá to problematické. Takže pokud se nikam nedostanete a nemůžete nic vyřešit, rozhodně nám dejte vědět a my se pokusíme pomoci.
Doufám, že to nebude nutné.
The situation with prepaid cards is always harder in casinos. When players accidentally come in with the fact that they have a similar situation as you, it is often problematic. So if you're getting nowhere and can't solve anything, then by all means let us know and we'll try to help.
I hope it won't be necessary.
Můžete mi poradit nejlepší postup? Dostal jsem e-mail od jednoho z agentů kasina, že mě včera kontaktovali s odpovědí, co dělat. Nikdo mi nic neřekl. Dnes ráno jsem poslal e-mail a oni se vrátili se stejným starým příběhem... brzy se ozvou. Vždy je to stejná odpověď. Je velmi špatné, když něco slíbí a nesplní. Co bych podle tebe měl dělat? Tato situace nabírá nepřijatelný směr...
Can you advise me on the best course of action? I received an email from one of the casino agents saying that they would contact me yesterday with an answer on what to do. Nobody told me anything. This morning I sent an email and they came back with the same old story... they'll be in touch soon. It's always the same answer. It's very bad when they promise something and don't deliver. What do you think I should do? This situation is taking an unacceptable turn...
Podem aconselhar me sobre o melhor a fazer? Recebi um email de um dos agentes do casino que dizia que ontem entrariam em contacto comigo com uma resposta sobre o que fazer. Ninguém me disse nada. Hoje de manhã enviei um email e voltam com a mesma história do costume.. em breve entram em contacto. É sempre a mesma resposta. É muito mau quando prometem uma coisa e não cumprem. O que acham devo fazer? Esta situação está levar um rumo inaceitável...
V tomto případě můžete podat stížnost zde s naším týmem, pokud máte pocit, že kasino nedělá nic, aby problém vyřešilo.
Můžu se zeptat, jak dlouho to už trvá? Kdy přesně jste zahájili proces ověřování?
In this case, you could file a complaint here with our team, if you feel that the casino is doing nothing to solve the issue.
May I ask how long this is going for now? When exactly did you start the verification process?
Nežádali mě o žádný ověřovací proces. Nepožadovali po mně žádné doklady. Připadá mi to velmi zvláštní. Čekal jsem dny na vyřešení mého požadavku na výběr. Jak jsem vysvětlil výše. Opravdu omezují způsoby odběru. Nemohu vybrat stejným způsobem, jakým jsem vložil (virtuální karta propojená s mou kartou), takže čekám na jinou alternativu... která nikdy nepřijde. Myslím, že bych měl raději otevřít stížnost. Kde to mohu udělat?
They didn't ask me for any verification process. They didn't ask me for any documents. I find that very strange. I've been waiting days for a solution to my withdrawal request. As I explained above. They really limit the methods of withdrawal. I can't withdraw the same way I deposited (virtual card linked to my card), so I'm waiting for another alternative... which never arrives. I think I'd better open a complaint. Where can I do that?
Eles não me pediram nada de processo de verificação. Não me pediram documentos nenhuns. Eu estou a achar isso muito estranho. Estou há dias à espera de uma solução para o meu pedido de levantamento. Como expliquei em cima. Eles limitam muito mesmo os métodos de levantamento. Não posso levantar da mesma forma que depositei (cartão virtual associado ao meu cartão), então estou esperando outra alternativa... que nunca mais chega. Acho melhor abrir uma reclamação. Onde posso faze lo?
Aktualizovat
Žádají mě o pár dokumentů. Žádný z nich není číslo mého účtu. To nedává smysl. Jeden z bodů, na které se ptají, je tento.
3. Vaše fotografie s pasem v ruce před webem Ybets.
Update
They are asking me for a few documents. None of them is my account number. This makes no sense. One of the points they are asking is this one.
3. Your photo with a passport in hand in front of the Ybets website.
Jo, tohle je běžný ověřovací proces, požádat o pár dokumentů, aby vás mohli ověřit. Doufám, že to půjde hladce a brzy se dostanete ke svým penězům.
Informujte nás o všech změnách, prosím, a my jsme tu, abychom vám pomohli.
Yeah, this is an usual verification process, to ask for few documents so they can verify you. I hope it'll go smoothly and you will be able to get to your money shortly.
Keep us updated about any changes, please, and we are here to help if anything.
Chci napsat stížnost. Proces trvá tak dlouho, nemám jinou odpověď. Vždy říkají to samé. Dnes, a pouze proto, že jsem požádal o aktualizace, mi řekli, že moje herní relace byla odeslána ke kontrole. Přesně to samé, co říkají ostatním hráčům. Minulý týden mě požádali o dokumenty a já je poslal a neřekli absolutně nic jiného. Dozvěděl jsem se to dnes, protože jsem se zeptal, jinak by mi to neřekli. Nedostatek respektu k hráči. Jaký je odkaz na napsání stížnosti?
I want to write a complaint. The process is taking so long, I have no other answer. They always say the same thing. Today, and only because I asked for updates, they told me that my game session has been sent for review. Exactly the same thing they say to other players. Last week they asked me for documents and I sent them and they said absolutely nothing else. I found out today because I asked, otherwise they wouldn't have told me. Lack of respect for the player. What's the link to write a complaint?
Quero escrever uma reclamação. O processo esta demorado, não tenho outra resposta. Dizem sempre o mesmo. Hoje, e apenas porque perguntei por atualizações, disseram me que a minha sessão de jogo foi enviada para revisão. Exatamente o mesmo que dizem aos outros jogadores. Na semana passada pediram me documentos e eu enviei e não me disseram absolutamente mais nada. Hoje soube disso porque perguntei, caso contrário não me diziam. Falta de respeito pelo jogador. Qual o link para escrever uma reclamação?
Pokud mohu, myslím, že to musí být těžké. Na druhou stranu pořízení Vámi popisovaného snímku jistě nezabere tolik času jako reklamační proces. Takové obrázky nejsou tak neobvyklé, prosím pochopte, že zaměstnanci kasina nemají možnost se s vámi setkat tváří v tvář, takže musí najít způsob, jak ověřit, že jste to byli vy, kdo vytvořil účet, hrál hry a vyhrál.
Stížnost můžete podat v této sekci 👈 Abyste se však vyhnuli zavádějícím očekáváním, důrazně doporučuji prolistovat tento průvodce 👈
A to:
"Víme, že hráči chtějí vyřešit své problémy co nejdříve, a proto se vždy snažíme dostat zpět ke každému hráči do 48 hodin po podání stížnosti. Náš tým pracuje rychle, což znamená, že jakmile odešleme naši první odpověď hráči si mohou být jisti, že děláme vše, co je v našich silách, abychom našli řešení jejich problému, a ozveme se jim do 7 dnů."
„První odpověď od našeho týmu pro stížnosti dostanete do 48 hodin, ale snažíme se odpovědět do 12 až 24 hodin.
Každá zúčastněná strana (vy, kasino nebo tým Casino Guru) má sedm dní na to, aby odpověděla, když se od ní bude vyžadovat , aby se stížnost posunula vpřed . Když tato lhůta uplyne bez odezvy, obvykle se rozhodneme lhůtu prodloužit o dalších sedm dní.
Vzhledem k tomu, že úspěšné vyřešení stížnosti často vyžaduje hodně komunikace mezi všemi třemi stranami, může se celkový čas sčítat. Průměrná doba, kterou trvá uzavření úspěšně vyřešených stížností, je zhruba 21 dní od data jejich podání, ale opět se to hodně liší od jedné stížnosti k druhé."
Nechci vás odrazovat, prosím, nemyslete si to. Spolupráce s kasinem je vždy tou nejlepší volbou na základě všech zkušeností.
If I may, I imagine it must be hard. On the other hand, taking the picture you describe surely does not require the same amount of time as the complaint process. Such pictures are not so uncommon, please understand the casino staff has not the opportunity to meet you face in face, so they must find a way to verify it was you who created the account, played the games and won.
You may file the complaint in this section 👈 To avoid missleading expectations though, I strongly recommend to browse this guide 👈
Namely:
"We know players want to resolve their problems as soon as possible, which is why we always try hard to get back to each player within 48 hours after they submit their complaint. Our team works fast, which means that once we submit our initial response to the player, they can rest assured that we are doing our best to find a solution to their problem and will get back to them within 7 days."
"You will get your first response from our complaint team within 48 hours, but we do our best to respond within 12 to 24 hours.
Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days.
As the successful resolution of a complaint often takes a lot of communication between all three parties, the total time can add up. The average time it takes to close successfully-resolved complaints is roughly 21 days from the date they were submitted, but again, this varies a lot from one complaint to another."
I do not want to discourage you, please do not think that. Working with the casino is always the best option, based on all of the experiences.
Zkoušel jsem to 3x, ale nemohu reklamovat.
Momentálně se situace jen zhoršuje. Kasino má nyní nový .. Udělal jsem žádost o výběr prostřednictvím karty, jak řekli. Na mém kasinovém účtu bylo napsáno -900 €, takže jsem si říkal "ok, teď je to doopravdy". Ale ne. Další čas hraní s uživateli. Zeptal jsem se na stav mého výběru. Ve chvíli, kdy jsem se zeptal, mi jedna paní řekla: "banka to odmítla, zkontrolujte si limity". Moje banka mě ohledně toho nekontaktovala. Vždy posílají oznámení o každé akci související s mým účtem. Hraje se mnou kasino YBets. Nechtějí platit!!!!!!!! Viděl jsem stížnosti ostatních uživatelů!!!
I ve tried 3 times but i cant apply for a complaint.
At the moment the situation is only getting worst. The casino now have a new one.. i did the withdrawl request via card as they said. On my casino account was saying -900€ , so i was thinking "ok now is for real". But no. Another time playing with the users. I asked about the status of my withdrawl. The moment i asked, one lady said to me "it was rejected by the bank, check your limits". My bank didnt contact my about that. They always send notifications about every action related with my account. YBets casino is playing with me. They dont want to pay!!!!!!! I saw the complaints of the other users!!!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.