FórumKasinaWisho Casino - všeobecná diskuze

Wisho Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od 3242ashi
|
14370 zobrazení 75 odpovědí |
|
12 3 4
shorshalibostad
před rokem

Ahoj,

i když si nejsem jistý, co se děje, vypadá to jako druh kontroly proti praní špinavých peněz.

Čas od času systém kasina jednoduše vybere nějaké náhodné účty a ty musí projít další úrovní ověření. Nebo má kasino určité pochybnosti o původu finančních prostředků, se kterými jste hráli.

Některá kasina prostě chtějí ověřovat účty každých 6 měsíců.

Ať je to jak chce, osobně bych teď nezvažoval vaše minulé zkušenosti, protože této situaci musíte čelit a spolupráce je vždy ta nejjednodušší cesta. Casino prostě nemá ten luxus pozvat vás na návštěvu a projít si všechny dokumenty osobně s podrobným vysvětlením, bylo by skvělé, ale to je nemožné.

Toto kasino má velmi dobrou pověst, takže bych rád věřil, že existuje důvod, proč po vás žádá tolik dokumentů.

Pokud máte stále pocit, že situaci sami nedokážete vyřešit, nebo máte pochybnosti, můžete se pokusit kontaktovat licenční úřad pro další podrobnosti o tom, co přesně má kasino s estonskou licencí od hráče žádat.

Co si o tom myslíš?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, musím lidi varovat před hrozným zážitkem, který jsem měl s touto kasinovou skupinou!


Po žádosti o výběr a ověření mého účtu jsem dostal e-mail, že bude zpracován okamžitě a v určitých situacích až 24 hodin.


Nyní vidím, že můj výběr ve výši 702 € byl zamítnut. Napsal jsem na podporu a oni odpověděli, že jsem na stránce výběru špatně zadal své platební údaje?


Teď si začínám dělat starosti! Protože jsem svou relaci zaznamenal na obrazovce, vrátil jsem se zpět do své knihovny fotografií a rychle jsem zkontroloval své video, kde jsem zjistil, že to, co mi kasino řeklo, že je očividně špatné, jsem zkopíroval své údaje z aplikace v bance a nenechal jsem žádnou chybu.


Druhý den ráno jsem znovu napsal podporu a teď mi bylo řečeno, že ten druhý agent byl nově najatý agent, který udělal chybu, když mi řekl, že jsem špatně zadal své platební údaje


Pak mi řekne, že kasino wisho má v současné době problémy s tím, že uživatelé vybírají zpět na své karty?


Dobře, jaká je teď další výmluva??


(Aktualizace) Nyní řekli, že identifikovali problém a že bych měl provést vklad pomocí skrill a vybrat pomocí skrill.


Vložil jsem 20 eur pomocí skrill a rychle ověřil můj účet skrill


Teď říkají, že nové problémy způsobily problémy s mým stažením skrill? MYSLÍTE TO VÁŽNĚ!!!'


1. BYL JSEM OBVINĚN, ŽE JSEM ZAŠAL ŠPATNĚ PLATEBNÍ INFORMACE


2. NYNÍ JE NÁHRADNĚ PROBLÉM S VÝBĚREM KREDITNÍ KARTY PRO VÍCE ZÁKAZNÍKŮ


3. TEĎ MI ŘÍKAJÍ, ABYCH VKLAD U SKRILLA POUZE ABY ZAMKNIL VÍCE SVÝCH PENĚZ .. (720€)


Zaregistroval jsem se na tuto stránku poté, co jsem si přečetl údajně vysoké hodnocení na kasino-guru a zeptal se hráčů


Pokud se podíváte na recenze hráčů na dotazu gamblerů, komentáře a hodnocení vypadají velmi důvěryhodně (ne sarkasticky)


Už nevím čemu věřit

ale bylo mi řečeno, že bych měl počkat 12 dní, než předložím svou dokumentaci

Bylo se mnou zacházeno nespravedlivě a mám video z každé sázkové transakce a dialogu.


Nikdy bych je neobvinil z podvodu, protože možná mají pravdu?? Možná jsou nějaké technické potíže, které zdržují mé stažení.. ale tohle je na můj vkus možná trochu stinné.




Brzy se to aktualizuje, pokud nějak přijdou na to, že mají zaplatit mou výhru... ale možná už své peníze nikdy neuvidím


Jde o to, že vrátili můj výběr 6-7krát, je to skoro pocit, jako by chtěli, abyste otočili rovnováhu, ale co já vím?



Peníze mi nedají, ale aspoň se omlouvají a samozřejmě „tady máš, příteli, tady je 100 roztočení zdarma s velikostí sázky 0,10 za nepohodlí… a doufáme, že máte slunečný den


SLUNEČNÝ DEN???? SLUNEČNÝ DEN????



Pokud budou komentovat tyto příspěvky, mohli by mě obvinit z porušení některých podmínek nebo mě podpálit za vyprávění o své zkušenosti

Ale nakonec jsem se alespoň postavil sám sobě

A bojoval proti mému případu


Když byl první člen podpory obviněn z něčeho falešného, věděl jsem, že to bude dlouhý boj 😫😫😫


Přál bych si, aby si lidé věřili a chovali se k sobě opatrně, ale ty časy jsou bohužel dávno pryč.


Už tu nikdy nebudu hrát, i když dostanu své prostředky a myslím, že to vědí také


Proč by dávali otravnému zákazníkovi, který neustále kontaktuje podporu kvůli informacím o tom, kde jsou jejich peníze?


No..mají moc mi nedat mé peníze bez jakýchkoli následků, tak proč by to dělali??? Jen doufám, že se na finančním oddělení najde nějaká krásná andělská osoba, která se rozhodne zpracovat můj výběr.


DOKLAD O ADRESE (PLNĚ OVĚŘENÝ)

PLATEBNÍ KARTA (PLNĚ OVĚŘENÁ)

SKRILL (PLNĚ OVĚŘENO)

Automaticky přeloženo:
Mmitchxz
před rokem

No, uvidíme, jak se kasino vypořádá se situací za slunečného dne - pardon, docela vtipné, že?

Každopádně, pokud se něco pokazí, aktualizujte stížnost , prosím.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

AKTUALIZACE 5.4

poté, co jsem mnohokrát zamítl výběr z jiných důvodů, požádali mě, abych vložil 20 eur pomocí skrill a pak se pokusil vybrat, jak jsem uvedl ve své stížnosti!

ale teď se to vážně obrací k nejhoršímu!!😫😫😫😫


DNES 5.4

11:19 CPH TIME

chlap, o kterém věřím, že je vedoucím týmu pro podpůrný personál

**** (podpora) napsal

"Vážený hráč"

"zjistili jsme a " OPRAVILI " technickou chybu, takže vaše žádosti o výběry byly zrušeny

bohužel kvůli technické závadě byl váš skrill účet odpojen od hráčského účtu.

a aby finanční oddělení mohlo znovu zpracovat vaši platbu, žádáme vás, abyste provedli další vklad skrill ve výši 20 EUR, abyste znovu propojili svůj skrill s hráčským účtem.

prosím po úspěšném vkladu znovu požádejte o nový výběr na svůj skrill účet – nyní by vše mělo fungovat správně"

„Navíc věrnostní tým najde způsob, jak vás odměnit za nepříjemnosti"


MĚJTE NA PAMĚTI, ŽE KASINO PO MĚ POŽADOVALO VLOŽENÍ 20 EUR PŘI 2 RŮZNÝCH PŘÍLEŽITOSTÍCH, POUZE ABY BYLO ZAMKNUTO VÝBĚRŮ + PENÍZE Z VKLADŮ SKRILL POTÉ, co mi ŘEKLI A OPRAVILI TECHNICKOU CHYBU.

Vážně, kdo to takhle provozuje??? Něco takového jsem ještě nezažil??


Vše, co jsem uvedl, je naprostá pravda a každé jednotlivé prohlášení mohu podložit důkazy.. záznam obrazovky každého dialogu a sázkové transakce a jsou si toho také vědomi, ale zjevně je to nezajímá…

může mi někdo pomoci získat peníze?

Ocenil bych jakoukoli pomoc, kterou bych mohl dostat.. Upřímně se cítím hrozně

Je mi 22 let a osobně mám pocit, že kasino mě nutí pochybovat o mé vlastní realitě, zdravém rozumu a vnímání situace🥹

kdykoli je upozorním na jejich chování, řeknou mi, že se omlouvám a budu kontaktován později

Potřebuji pomoc od zralého laskavého člověka s dobrými mravy..

Zaregistroval jsem se na tuto stránku poté, co jsem viděl vysoké hodnocení na casinoguru, jen abych měl nejhorší zážitek z online kasina vůbec.


Děkuji mnohokrát - s pozdravem Mitch

Automaticky přeloženo:
Mmitchxz
před rokem

Ahoj Mitchi!

Kde mám začít? Jsem si jistý, že jsi úplně při smyslech.

Je zřejmé, že kasino bojuje s některými technickými problémy, řešení je bohužel přinejlepším nepohodlné.

Normálně, když přejdete na jinou platební možnost, budete vyzváni k provedení minimálního vkladu – slouží pouze k ověřovacímu účelu a způsobí, že se metoda Skrill ve vašem případě zaregistruje pod vaším profilem kasina. Jak to vidím, tato dříve provedená registrace se nějak ztratila. No, nemám ponětí, jak se to mohlo stát. Otázka nyní zní: bude tento druhý vklad fungovat?

No, řekl bych, že je jen jeden způsob, jak to zjistit.

Dobrá věc je, že kasino je s vámi stále v kontaktu a navrhuje řešení – bez ohledu na „kvalitu", kterou komunikují.

Víte, kasina s nižším hodnocením někdy vůbec nereagují.

Rád vám pomohu a navrhuji reklamaci. Ale také musím dodat, že stížnosti slouží k podpoře férovosti, náš tým není schopen vyřešit technické problémy kasina.

Rozhodnutí nechávám na vás, pokud máte pocit, že stížnost je to, co potřebujete, použijte tento odkaz .

Informujte nás o pokroku, aby ostatní hráči našli celý problém přímo zde v tomto vláknu.



Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Problém byl vyřešen včera, když jsem obdržel platbu.

Děkuji za vaši odpověď, opravdu si toho vážím.


Aktualizoval jsem svou stížnost (vyřešeno)

Automaticky přeloženo:
Mmitchxz
před rokem

Opravdu? Děkujeme za tak pozitivní zprávy a samozřejmě za aktualizaci stížnosti.

Naštěstí naši pomoc už nikdy nebudete potřebovat. I když sdílení zajímavých tipů o kasinech zde na fóru nemůže uškodit – mám pravdu? 😉🙌



Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Vložil jsem na wisho 22/5 s skrill, peníze nikdy nedorazily k mému zůstatku, na jejich Sister casino winnerz 23/5. Stejná věc. Na trickz 24/5 to samé.

Skrill říká, že wisho a jejich sesterská kasina obdržela platbu, ale po 4 dnech je odpověď stále „finance to zkoumají", získali referenční číslo ze skrill, číslo transakce a obrázky. Oprava by tedy neměla trvat déle než několik minut, možná několik hodin. Přes 100 hodin. Už nikdy nebudu vkládat na wisho.

Jejich není žádný důvod, žádné vysvětlení, žádný časový rámec. Jen "finance to zkoumají"

Hrozný způsob, jak zacházet se svými zákazníky!

Automaticky přeloženo:
puffmann
před 6 měsíci

Oh, to je mi líto. Vidím, že jste udělali správnou věc a zeptali jste se poskytovatele plateb, zda vše opustilo váš účet. Myslím, že to nemělo trvat tak dlouho, a protože jste nedostali žádné aktualizace, není to příliš uklidňující. Samozřejmě bych chvíli počkal, jestli se něco nezmění, a pokud ne, podal bych nám stížnost a pokusili bychom se pomoci, i když v takových případech je to těžké, protože kasino nebo poskytovatel plateb to musí vyřešit.

Nicméně budu tady, pokud se něco změní nebo se nikam nedostanete. Doufám, že se to vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Hrál jsem v kasinu wisho.com a provedl jsem výběr 450 eur, ale píše se "nevyřízeno" a už je to 6 dní a když se zeptám agentů v chatu, stále říkají různé věci jako "máme problémy s poskytovateli plateb" se vyřeší co nejdříve, ale nic se neděje. Jsem z toho unavená. Prosím pomozte mi

Automaticky přeloženo:
Klasskille
před 5 měsíci

Ahoj, chápu, že čekat týden na výběr není to nejlepší, co zažít. Pokud s vámi ale kasino komunikuje a má problém s poskytovatelem plateb, pak budete pravděpodobně muset být trpělivější. Jakou metodu jste použili k odstoupení od smlouvy?

Ještě bych dodal, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení všeho potřebného kolem výběru, takže pokud se nic nezmění a problémy se stále nevyřeší, tak si u nás můžete otevřít stížnost a my zasáhneme.

Zatím bych počkal, kam se dostaneš za další týden.

Myslíte, že to zvládnete?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

file Nedává smysl, že by měli mít problém se svým poskytovatelem plateb. Vybral jsem 200 euro v sobotu 15. bez problému. Byly na mém skrill účtu 5 sekund po zatlačení výběru

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
puffmann
před 5 měsíci

Jsem rád, že jsi dostal peníze, ale nemusel jsi použít stejnou platební metodu, na to nezapomeň. V kasinech se často stává, že poskytovatelé třetích stran mají nějaké technické potíže a kasino s tím nemůže nic dělat.

Pokud tomu tak je, pak se hráč bude muset obrnit trpělivostí a pokud se nic nezmění, má možnost nás požádat o pomoc.

Každopádně bych byl rád, kdyby to dopadlo stejně jako tobě a hráč by nakonec své prostředky dostal.

Počkáme a uvidíme, co nám napíše.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Před 3 týdny jsem vyhrál 300 £, které jsem vybral, bylo to schváleno ze strany Wisho, jak tvrdí. Ale je


banka mezi tím má nějaké problémy, co já nevím? A že na tom pracují. Zdá se však, že Wisho nedostává žádné aktualizace nebo je Wisho nedává nám hráčům. Ale už mě nebaví sedět a čekat na peníze. a prohnilé informace, protože žádné nedostanete. Co se děje a děje?! - Jak dlouho musíte čekat? nyní se skutečně musíte ujistit, že vyřešíte své problémy, abychom mohli naše výběry schválit!!

Automaticky přeloženo:
shemdez1986
před 5 měsíci

Ahoj!

Než udělám ukvapené závěry, rád bych to shrnul, klidně mě opravte, pokud se mýlím, prosím:

Výběr byl schválen a peníze již byly odeslány na váš účet. Vyskytly se však určité problémy se zprostředkující bankou. V tuto chvíli se zdá, že kasino není schopno vyřešit váš problém. Něco mi uniklo?

No, to je docela složité a podle mého názoru by se vám mohla hodit nějaká pomoc. Pokud souhlasíte, klikněte na tento odkaz a odešlete bezplatnou stížnost. Nemusíte se bát, je to docela snadný proces.

Jsme tu pro vaše případné dotazy, dejte nám vědět.



Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Právě chatoval s Wisho a chlap, se kterým jsem si povídal, řekl toto



"Bohužel stále není žádná aktualizace. Před hodinou přišla zpráva z finančního odboru, ale pouze nám oznámili, že není nic nového, a stále čekají na poskytovatele plateb, aby jim dal další informace."


Přál bych si mít lepší zprávy o situaci, ale nemám. - Je to větší problém, je poměrně velké množství zákazníků, kterým se to stalo, jsme si vědomi všech situací a dbáme na to, aby to co nejdříve vyřešili. Jen to může chvíli trvat."

Automaticky přeloženo:
shemdez1986
před 5 měsíci

Pozitivní na tom všem je, že kasino se podle mého názoru zdá, že se snaží problém vyřešit. Pokud tedy máte pocit, že to nikam nevede, budeme tu na vás čekat a případně reklamovat, jak navrhla Radka. To zní dobře?

Prosím, informujte nás o všem novém v této věci.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Dnes jsem si s nimi zase povídal...Toto je odpověď..




"Zatím jsme bohužel neobdrželi žádné nové aktualizace. Jak vidím, naše finanční oddělení zaslalo vašemu poskytovateli plateb žádost o urychlení tohoto problému. Omlouváme se za čekací dobu, ale neustále hledáme aktualizace!


Pošlu žádost našemu věrnostnímu týmu a pokud budou pro váš účet nějaké další odměny - naši manažeři vás budou co nejdříve kontaktovat!



Oceňuji vaši trpělivost!


Poslal jsem požadavek za tým a ještě jednou se upřímně omlouváme za dlouhé zpoždění! Brzy vás budeme kontaktovat!


Chápu! Brzy vás budeme kontaktovat."




4 týdny a stále jsem nedostal svůj výběr....

Automaticky přeloženo:
shemdez1986
před 4 měsíci

I když vidím, že kasino má proaktivní přístup, asi bych otevřel stížnost. Čekání je dost dlouhé a pokud je to měsíc, tak to podle mě není úplně v pořádku a byla by to dlouhá doba.

Uvidíme, zda bychom vám mohli pomoci získat vaše peníze, i když věřím, že pokud se kasino bude snažit, nebude to dlouho trvat.

Šanci na jistotu byste však měli formou reklamace.

Jak to zní ?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Jak byste mi pomohl? Poprvé sem píšu.

Ale ano, čekání není ani teď skutečným problémem. Pouze řekli, že s tím a tím mají neustále problém.



Sorry BTW je to můj nový účet.. Shemdez zde!

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky