Ahoj, musím lidi varovat před hrozným zážitkem, který jsem měl s touto kasinovou skupinou!
Po žádosti o výběr a ověření mého účtu jsem dostal e-mail, že bude zpracován okamžitě a v určitých situacích až 24 hodin.
Nyní vidím, že můj výběr ve výši 702 € byl zamítnut. Napsal jsem na podporu a oni odpověděli, že jsem na stránce výběru špatně zadal své platební údaje?
Teď si začínám dělat starosti! Protože jsem svou relaci zaznamenal na obrazovce, vrátil jsem se zpět do své knihovny fotografií a rychle jsem zkontroloval své video, kde jsem zjistil, že to, co mi kasino řeklo, že je očividně špatné, jsem zkopíroval své údaje z aplikace v bance a nenechal jsem žádnou chybu.
Druhý den ráno jsem znovu napsal podporu a teď mi bylo řečeno, že ten druhý agent byl nově najatý agent, který udělal chybu, když mi řekl, že jsem špatně zadal své platební údaje
Pak mi řekne, že kasino wisho má v současné době problémy s tím, že uživatelé vybírají zpět na své karty?
Dobře, jaká je teď další výmluva??
(Aktualizace) Nyní řekli, že identifikovali problém a že bych měl provést vklad pomocí skrill a vybrat pomocí skrill.
Vložil jsem 20 eur pomocí skrill a rychle ověřil můj účet skrill
Teď říkají, že nové problémy způsobily problémy s mým stažením skrill? MYSLÍTE TO VÁŽNĚ!!!'
1. BYL JSEM OBVINĚN, ŽE JSEM ZAŠAL ŠPATNĚ PLATEBNÍ INFORMACE
2. NYNÍ JE NÁHRADNĚ PROBLÉM S VÝBĚREM KREDITNÍ KARTY PRO VÍCE ZÁKAZNÍKŮ
3. TEĎ MI ŘÍKAJÍ, ABYCH VKLAD U SKRILLA POUZE ABY ZAMKNIL VÍCE SVÝCH PENĚZ .. (720€)
Zaregistroval jsem se na tuto stránku poté, co jsem si přečetl údajně vysoké hodnocení na kasino-guru a zeptal se hráčů
Pokud se podíváte na recenze hráčů na dotazu gamblerů, komentáře a hodnocení vypadají velmi důvěryhodně (ne sarkasticky)
Už nevím čemu věřit
ale bylo mi řečeno, že bych měl počkat 12 dní, než předložím svou dokumentaci
Bylo se mnou zacházeno nespravedlivě a mám video z každé sázkové transakce a dialogu.
Nikdy bych je neobvinil z podvodu, protože možná mají pravdu?? Možná jsou nějaké technické potíže, které zdržují mé stažení.. ale tohle je na můj vkus možná trochu stinné.
Brzy se to aktualizuje, pokud nějak přijdou na to, že mají zaplatit mou výhru... ale možná už své peníze nikdy neuvidím
Jde o to, že vrátili můj výběr 6-7krát, je to skoro pocit, jako by chtěli, abyste otočili rovnováhu, ale co já vím?
Peníze mi nedají, ale aspoň se omlouvají a samozřejmě „tady máš, příteli, tady je 100 roztočení zdarma s velikostí sázky 0,10 za nepohodlí… a doufáme, že máte slunečný den
SLUNEČNÝ DEN???? SLUNEČNÝ DEN????
Pokud budou komentovat tyto příspěvky, mohli by mě obvinit z porušení některých podmínek nebo mě podpálit za vyprávění o své zkušenosti
Ale nakonec jsem se alespoň postavil sám sobě
A bojoval proti mému případu
Když byl první člen podpory obviněn z něčeho falešného, věděl jsem, že to bude dlouhý boj 😫😫😫
Přál bych si, aby si lidé věřili a chovali se k sobě opatrně, ale ty časy jsou bohužel dávno pryč.
Už tu nikdy nebudu hrát, i když dostanu své prostředky a myslím, že to vědí také
Proč by dávali otravnému zákazníkovi, který neustále kontaktuje podporu kvůli informacím o tom, kde jsou jejich peníze?
No..mají moc mi nedat mé peníze bez jakýchkoli následků, tak proč by to dělali??? Jen doufám, že se na finančním oddělení najde nějaká krásná andělská osoba, která se rozhodne zpracovat můj výběr.
DOKLAD O ADRESE (PLNĚ OVĚŘENÝ)
PLATEBNÍ KARTA (PLNĚ OVĚŘENÁ)
SKRILL (PLNĚ OVĚŘENO)
Hi I need to warn people about a horrific experience I had with this casino group!
After requesting a withdrawal and verifying my account I got an email saying it would be processed instantly and in certain situations up to 24 hours .
I now see that my withdrawal for 702€ has been rejected I wrote to support and they replied that I I have mistyped my payment information on the withdrawal page?
Now I am getting worried! Because I screen recorded my session I went back into my photo library and checked my video quickly finding out that what the casino told me was blatantly wrong I copied my details from my bank app leaving no mistake for errror.
Next morning I wrote support again and now I am told that the other agent was a newly hired agent that made a mistake by telling me that I mistyped my payment information
Then he tells me that wisho casino currently have issues with users withdrawing back to their cards?
Okay now what’s next excuse now??
(Update) now they Said they identified the problem and that I should make a deposit to with skrill and withdraw with skrill.
Ideposited 20 euro with skrill and quickly verified my skrill account
Now they say new problems have caused problems with my skrill withdrawal?? ARE YOU FREAKING SERIOUS!!!’
1. I WAS ACCUSED OF TYPING PAYMENT INFORMATION WRONG
2. NOW SUDDENLY ITS A PROBLEM WITH CREDIT CARD WITHDRAWAL FOR MULTIPLE CUSTOMERS
3. NOW THEY TELL ME TO DEPOSIT WITH SKRILL ONLY TO LOCK UP MORE OF MY MONEY .. (720€)
I signed up this site after reading the supposedly high rating on casino-guru and ask gamblers
If you look at player’s reviews at ask gamblers the comments and ratings look very trustworthy (not sarcastic)
I don’t know what to believe anymore
but I have been told that I should wait 12 days before submitting my documentation
I have been treated unfairly and have video of every bet transaction and dialogue..
I would never accuse them of scamming because maybe they are right?? Maybe there is some technical difficulties delaying my withdrawal.. but this is a maybe bit to shady for my liking.
Will update soon if they somehow figure out to pay my winnings.. but I might never see my money again
The thing is they have reverted my withdrawal 6-7 times it’s almost feel like they want you to spin your balance but then again what do I know??
They won’t give me my money but at least they are sorry and of course "here you go my friend here is 100 free spins with 0.10 bet size for the inconvenience… and we hope you have a sunny day
A SUNNY DAY???? A SUNNY DAY????
If they do comment this posts they might accuse me of breaking some terms or gaslight me for telling about my experience
But in the end at least i stood up to myself
And fought my case
When the first support member accused of something false I knew this would be a long fight 😫😫😫
I just wish people could be trustworthy and treat each other with care but unfortunately those time a long gone ..
I will never play here again even if I get my funds and I think they know that too
Why would they give an annoying customer that keep contacting support for information about the whereabouts of their money ?
Well..they have the power to not give me my money without any consequences so why would they??? I just hope there is some beautiful angelic person in the financial department that decides to process my withdrawal..
PROOF OF ADRESS ( FULLY VERIFIED)
PAYMENT CARD ( FULLY VERIFIED)
SKRILL ( FULLY VERIFIED)