FórumKasinaWisho Casino - všeobecná diskuze

Wisho Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od 3242ashi
|
7990 zobrazení 46 odpovědí |
|
12 3
Přidat příspěvek
shorshalibostad
před rokem

Ahoj,

i když si nejsem jistý, co se děje, vypadá to jako druh kontroly proti praní špinavých peněz.

Čas od času systém kasina jednoduše vybere nějaké náhodné účty a ty musí projít další úrovní ověření. Nebo má kasino určité pochybnosti o původu finančních prostředků, se kterými jste hráli.

Některá kasina prostě chtějí ověřovat účty každých 6 měsíců.

Ať je to jak chce, osobně bych teď nezvažoval vaše minulé zkušenosti, protože této situaci musíte čelit a spolupráce je vždy ta nejjednodušší cesta. Casino prostě nemá ten luxus pozvat vás na návštěvu a projít si všechny dokumenty osobně s podrobným vysvětlením, bylo by skvělé, ale to je nemožné.

Toto kasino má velmi dobrou pověst, takže bych rád věřil, že existuje důvod, proč po vás žádá tolik dokumentů.

Pokud máte stále pocit, že situaci sami nedokážete vyřešit, nebo máte pochybnosti, můžete se pokusit kontaktovat licenční úřad pro další podrobnosti o tom, co přesně má kasino s estonskou licencí od hráče žádat.

Co si o tom myslíš?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, musím lidi varovat před hrozným zážitkem, který jsem měl s touto kasinovou skupinou!


Po žádosti o výběr a ověření mého účtu jsem dostal e-mail, že bude zpracován okamžitě a v určitých situacích až 24 hodin.


Nyní vidím, že můj výběr ve výši 702 € byl zamítnut. Napsal jsem na podporu a oni odpověděli, že jsem na stránce výběru špatně zadal své platební údaje?


Teď si začínám dělat starosti! Protože jsem svou relaci zaznamenal na obrazovce, vrátil jsem se zpět do své knihovny fotografií a rychle jsem zkontroloval své video, kde jsem zjistil, že to, co mi kasino řeklo, že je očividně špatné, jsem zkopíroval své údaje z aplikace v bance a nenechal jsem žádnou chybu.


Druhý den ráno jsem znovu napsal podporu a teď mi bylo řečeno, že ten druhý agent byl nově najatý agent, který udělal chybu, když mi řekl, že jsem špatně zadal své platební údaje


Pak mi řekne, že kasino wisho má v současné době problémy s tím, že uživatelé vybírají zpět na své karty?


Dobře, jaká je teď další výmluva??


(Aktualizace) Nyní řekli, že identifikovali problém a že bych měl provést vklad pomocí skrill a vybrat pomocí skrill.


Vložil jsem 20 eur pomocí skrill a rychle ověřil můj účet skrill


Teď říkají, že nové problémy způsobily problémy s mým stažením skrill? MYSLÍTE TO VÁŽNĚ!!!'


1. BYL JSEM OBVINĚN, ŽE JSEM ZAŠAL ŠPATNĚ PLATEBNÍ INFORMACE


2. NYNÍ JE NÁHRADNĚ PROBLÉM S VÝBĚREM KREDITNÍ KARTY PRO VÍCE ZÁKAZNÍKŮ


3. TEĎ MI ŘÍKAJÍ, ABYCH VKLAD U SKRILLA POUZE ABY ZAMKNIL VÍCE SVÝCH PENĚZ .. (720€)


Zaregistroval jsem se na tuto stránku poté, co jsem si přečetl údajně vysoké hodnocení na kasino-guru a zeptal se hráčů


Pokud se podíváte na recenze hráčů na dotazu gamblerů, komentáře a hodnocení vypadají velmi důvěryhodně (ne sarkasticky)


Už nevím čemu věřit

ale bylo mi řečeno, že bych měl počkat 12 dní, než předložím svou dokumentaci

Bylo se mnou zacházeno nespravedlivě a mám video z každé sázkové transakce a dialogu.


Nikdy bych je neobvinil z podvodu, protože možná mají pravdu?? Možná jsou nějaké technické potíže, které zdržují mé stažení.. ale tohle je na můj vkus možná trochu stinné.




Brzy se to aktualizuje, pokud nějak přijdou na to, že mají zaplatit mou výhru... ale možná už své peníze nikdy neuvidím


Jde o to, že vrátili můj výběr 6-7krát, je to skoro pocit, jako by chtěli, abyste otočili rovnováhu, ale co já vím?



Peníze mi nedají, ale aspoň se omlouvají a samozřejmě „tady máš, příteli, tady je 100 roztočení zdarma s velikostí sázky 0,10 za nepohodlí… a doufáme, že máte slunečný den


SLUNEČNÝ DEN???? SLUNEČNÝ DEN????



Pokud budou komentovat tyto příspěvky, mohli by mě obvinit z porušení některých podmínek nebo mě podpálit za vyprávění o své zkušenosti

Ale nakonec jsem se alespoň postavil sám sobě

A bojoval proti mému případu


Když byl první člen podpory obviněn z něčeho falešného, věděl jsem, že to bude dlouhý boj 😫😫😫


Přál bych si, aby si lidé věřili a chovali se k sobě opatrně, ale ty časy jsou bohužel dávno pryč.


Už tu nikdy nebudu hrát, i když dostanu své prostředky a myslím, že to vědí také


Proč by dávali otravnému zákazníkovi, který neustále kontaktuje podporu kvůli informacím o tom, kde jsou jejich peníze?


No..mají moc mi nedat mé peníze bez jakýchkoli následků, tak proč by to dělali??? Jen doufám, že se na finančním oddělení najde nějaká krásná andělská osoba, která se rozhodne zpracovat můj výběr.


DOKLAD O ADRESE (PLNĚ OVĚŘENÝ)

PLATEBNÍ KARTA (PLNĚ OVĚŘENÁ)

SKRILL (PLNĚ OVĚŘENO)

Automaticky přeloženo:
Mmitchxz
před rokem

No, uvidíme, jak se kasino vypořádá se situací za slunečného dne - pardon, docela vtipné, že?

Každopádně, pokud se něco pokazí, aktualizujte stížnost , prosím.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

AKTUALIZACE 5.4

poté, co jsem mnohokrát zamítl výběr z jiných důvodů, požádali mě, abych vložil 20 eur pomocí skrill a pak se pokusil vybrat, jak jsem uvedl ve své stížnosti!

ale teď se to vážně obrací k nejhoršímu!!😫😫😫😫


DNES 5.4

11:19 CPH TIME

chlap, o kterém věřím, že je vedoucím týmu pro podpůrný personál

**** (podpora) napsal

"Vážený hráč"

"zjistili jsme a " OPRAVILI " technickou chybu, takže vaše žádosti o výběry byly zrušeny

bohužel kvůli technické závadě byl váš skrill účet odpojen od hráčského účtu.

a aby finanční oddělení mohlo znovu zpracovat vaši platbu, žádáme vás, abyste provedli další vklad skrill ve výši 20 EUR, abyste znovu propojili svůj skrill s hráčským účtem.

prosím po úspěšném vkladu znovu požádejte o nový výběr na svůj skrill účet – nyní by vše mělo fungovat správně"

„Navíc věrnostní tým najde způsob, jak vás odměnit za nepříjemnosti"


MĚJTE NA PAMĚTI, ŽE KASINO PO MĚ POŽADOVALO VLOŽENÍ 20 EUR PŘI 2 RŮZNÝCH PŘÍLEŽITOSTÍCH, POUZE ABY BYLO ZAMKNUTO VÝBĚRŮ + PENÍZE Z VKLADŮ SKRILL POTÉ, co mi ŘEKLI A OPRAVILI TECHNICKOU CHYBU.

Vážně, kdo to takhle provozuje??? Něco takového jsem ještě nezažil??


Vše, co jsem uvedl, je naprostá pravda a každé jednotlivé prohlášení mohu podložit důkazy.. záznam obrazovky každého dialogu a sázkové transakce a jsou si toho také vědomi, ale zjevně je to nezajímá…

může mi někdo pomoci získat peníze?

Ocenil bych jakoukoli pomoc, kterou bych mohl dostat.. Upřímně se cítím hrozně

Je mi 22 let a osobně mám pocit, že kasino mě nutí pochybovat o mé vlastní realitě, zdravém rozumu a vnímání situace🥹

kdykoli je upozorním na jejich chování, řeknou mi, že se omlouvám a budu kontaktován později

Potřebuji pomoc od zralého laskavého člověka s dobrými mravy..

Zaregistroval jsem se na tuto stránku poté, co jsem viděl vysoké hodnocení na casinoguru, jen abych měl nejhorší zážitek z online kasina vůbec.


Děkuji mnohokrát - s pozdravem Mitch

Automaticky přeloženo:
Mmitchxz
před rokem

Ahoj Mitchi!

Kde mám začít? Jsem si jistý, že jsi úplně při smyslech.

Je zřejmé, že kasino bojuje s některými technickými problémy, řešení je bohužel přinejlepším nepohodlné.

Normálně, když přejdete na jinou platební možnost, budete vyzváni k provedení minimálního vkladu – slouží pouze k ověřovacímu účelu a způsobí, že se metoda Skrill ve vašem případě zaregistruje pod vaším profilem kasina. Jak to vidím, tato dříve provedená registrace se nějak ztratila. No, nemám ponětí, jak se to mohlo stát. Otázka nyní zní: bude tento druhý vklad fungovat?

No, řekl bych, že je jen jeden způsob, jak to zjistit.

Dobrá věc je, že kasino je s vámi stále v kontaktu a navrhuje řešení – bez ohledu na „kvalitu", kterou komunikují.

Víte, kasina s nižším hodnocením někdy vůbec nereagují.

Rád vám pomohu a navrhuji reklamaci. Ale také musím dodat, že stížnosti slouží k podpoře férovosti, náš tým není schopen vyřešit technické problémy kasina.

Rozhodnutí nechávám na vás, pokud máte pocit, že stížnost je to, co potřebujete, použijte tento odkaz .

Informujte nás o pokroku, aby ostatní hráči našli celý problém přímo zde v tomto vláknu.



Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Problém byl vyřešen včera, když jsem obdržel platbu.

Děkuji za vaši odpověď, opravdu si toho vážím.


Aktualizoval jsem svou stížnost (vyřešeno)

Automaticky přeloženo:
Mmitchxz
před rokem

Opravdu? Děkujeme za tak pozitivní zprávy a samozřejmě za aktualizaci stížnosti.

Naštěstí naši pomoc už nikdy nebudete potřebovat. I když sdílení zajímavých tipů o kasinech zde na fóru nemůže uškodit – mám pravdu? 😉🙌



Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky