FórumKasinaWisho Casino - všeobecná diskuze

Wisho Casino - všeobecná diskuze

před rokem od 3242ashi
|
7909 zobrazení 46 odpovědí |
|
1 23
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Wisho Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Ahoj, jmenuji se Jonny

Mám problémy s wishocasino.com Mám u nich peníze na herním účtu, zastavili mi hru na účtu, dokud mě neověří, poslal jsem vše, co potřebovali, ale stále požadují víc a víc, jaké peníze mám a odkud a oni chci papír na všechno, je to poprvé, co zažívám takovou situaci, že jsem hrál v mnoha mnoha kasinech, mohou mi zrušit účet, pokud chtějí, jen mi pošlou peníze zpět

Doufám, že mi s tím pomůžete

můj e-mail registrovaný u wishocasina je


mvh Jonny

Příspěvek od 3242ashi Upravil Radka
Důvod: osobní informace
Automaticky přeloženo:
3242ashi
před rokem

Ahoj Jonny,

Doporučuji vám, abyste prošli veškerou komunikaci s tímto kasinem a ujistěte se, že jste jim již zaslali všechny požadované dokumenty. Obávám se, že otázka, proč potřebují tolik dokumentů, vás nikam nedostane. Ujistěte se, že poskytujete všechny dokumenty v požadovaném formátu. Pokud potřebujete další pomoc, zeptejte se na živém chatu, jsou tu, aby vás podpořili. Za vaším problémem musí být nějaký důvod, takže jej musíte zjistit a poskytnout správný dokument.

Pokud stále máte potíže, doporučuji podat stížnost.

Automaticky přeloženo:
před rokem

ahoj, poslal jsem všechny dokumenty, o které na začátku žádali. Požádali o 3 měsíce transakcí a také požádali, abych nahlásil své soukromé transakce. Udělal jsem to a nyní vyžadují nové dokumenty a mé transakce za posledních 12 měsíců. Mají právo požadovat mé transakce 12 měsíců zpětně? Píšou, že potřebují vidět mé transakce před 12 měsíci.

Automaticky přeloženo:
3242ashi
před rokem

Upřímně na vaši otázku nemohu přímo odpovědět, řekl bych, že by záleželo na celé situaci. Ale přijde mi to neobvyklé.

Určitě se ptáš na důvod, že? Co ti řekli, prosím?


Automaticky přeloženo:
před rokem

ahoj, poslal jsem všechny dokumenty, o které na začátku žádali. Požádali o 3 měsíce transakcí a také požádali, abych nahlásil své soukromé transakce. Udělal jsem to a nyní vyžadují nové dokumenty a mé transakce za posledních 12 měsíců. Mají právo požadovat mé transakce 12 měsíců zpětně? Píšou, že potřebují vidět mé transakce před 12 měsíci.

Automaticky přeloženo:
před rokem

milý Jonny,

pro komunikaci prosím použijte toto vlákno na fóru, nemáte odpovídat na e-mailové upozornění jako nyní 🙂.

Navrhoval bych, abyste odeslali stížnost, aby náš specializovaný tým mohl prozkoumat situaci a případně vám pomoci.

Stačí kliknout na tento odkaz a pokračovat: https://casino.guru/complaints/create

Automaticky přeloženo:
3242ashi
před rokem

úplně stejný problém, tohle nedělali ani na začátku. Nechali mě přijít o spoustu peněz, ale pak mi uprostřed těch sraček zablokovali účet. Bluff web. Nemělo by být povoleno provozovat kasino.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Toto je falešná stránka. Nehrajte si na to. Požadují další a další doklady i poté, co prokážete, odkud peníze pocházejí. Chtějí si jen nechat vaše peníze.


Každý, kdo má zkušenosti s kyc a AML, ví, že takhle to nejde.

Automaticky přeloženo:
swedenpfc
před rokem

Už jsem viděl různá kasina s licencí v Estonsku a věřím, že proces KYC byl poměrně časově náročný. Pokud vidím, většina stížností podaných proti kasinu byla vyřešena, takže stále věřím, že by to mělo být slušné kasino. Pokud s nimi máte problémy, měli byste zvážit odeslání stížnosti na našem webu. Možná vám to pomůže vyřešit.

Automaticky přeloženo:
swedenpfc
před rokem

Ahoj,

Jen chci vědět, jestli máš své peníze? Musel jste je kvůli tomu nahlásit?

můžete odpovědět, jste laskavý

michael G

Automaticky přeloženo:
MichaelGanim16
před rokem

Ahoj,

Nemyslím si. 🙁

Stačí zkontrolovat stížnost zde:

https://casino.guru/profile-complaints/123332/swedenpfc

Automaticky přeloženo:
MichaelGanim16
před rokem

Dobrý den, peníze jsem ještě nedostal, máte stejný problém?

Automaticky přeloženo:
3242ashi
před rokem

Ahoj,

jak dlouho prosím čekáš? Podle vaší stížnosti se domnívám, že je to způsobeno tím, že váš účet ještě nebyl ověřen.



Automaticky přeloženo:
před rokem

ahoj od 03-06-2022

Automaticky přeloženo:
MichaelGanim16
před rokem

neobdržel mé peníze. Zaslané pracovní certifikáty a výpisy z mého účtu atd. Neuvěřitelně špatné zacházení. Ti, kterým je jedno, jestli mi vezmou peníze. Opravdu mají 0% zájem mi pomoci. Idioti!!!!!

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

čekal jsem 2-3 dny. Můj účet je ověřen. Problém je v tom, že to udělali poté, co jsem už prohrál 2500 eur a pak mi na účtu zbylo asi 1100 eur a prostě mě zavřeli. Dal jsem jim více dokumentů, pak skutečně potřebují ověřit platby, zdroj peněz atd. Pokud jste zvyklí na hazardní hry, víte, jak se KYC a AML dělají. Tohle je jen loupež.


Jedna z odpovědí byla taková. "No, sídlíme v Estonsku a děláme si, jak chceme." Ne tak vážné.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

jak tomu dobře rozumím, že vám schválili výběr peněz, ale nevyplácí vám peníze?

Automaticky přeloženo:
před rokem

ahoj od 03-06-2022

Automaticky přeloženo:
před rokem

Bohužel je to docela dlouhý proces ověřování 🤔

Automaticky přeloženo:
před rokem

čekal jsem 2-3 dny. Můj účet je ověřen. Problém je v tom, že to udělali poté, co jsem už prohrál 2500 eur a pak mi na účtu zbylo asi 1100 eur a prostě mě zavřeli. Dal jsem jim více dokumentů, pak skutečně potřebují ověřit platby, zdroj peněz atd. Pokud jste zvyklí na hazardní hry, víte, jak se KYC a AML dělají. Tohle je jen loupež.


Jedna z odpovědí byla taková. "No, sídlíme v Estonsku a děláme si, jak chceme." Ne tak vážné.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Vidím, že jste již podal stížnost - v pořádku.

Jaký byl prosím důvod zablokování vašeho účtu? Dostali jste výpis z kasina?

Sdílejte nějaké snímky obrazovky nebo e-maily, mohlo by to být užitečné.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

jak tomu dobře rozumím, že vám schválili výběr peněz, ale nevyplácí vám peníze?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jen laskavé připomenutí: použijte prosím tlačítko "odpovědět", jinak osoba, které jste psali, nedostane upozornění. Děkuji 🙂

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky