FórumKasinaWisho Casino - všeobecná diskuze

Wisho Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 2 roky od 3242ashi
|
13987 zobrazení 75 odpovědí |
|
1...3 4
Přidat příspěvek
jimmyragar86
před 4 měsíci

Bylo by super, kdybyste psal z jednoho účtu, protože se v tom ztratím. Byl byste tak laskav, prosím?

Pokud jde o pomoc, navrhoval bych otevřít stížnost na tomto odkazu a náš tým by prošetřil vaši situaci hlouběji, položil vám různé otázky a poté kontaktoval kasino.

Doufám, že zareagují a situaci vyřeší, protože u nás mají také docela vysoký index bezpečnosti .

Co myslíte, stálo by to za to? Jediné, co obětujete, je čas. 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Okej, píšu teď z prvního účtu, nemůžu v tom odkazu najít kasino?

Automaticky přeloženo:
shemdez1986
před 4 měsíci

Mě to ukazuje normálně, tobě to ukazuje něco jiného?

Pokusím se přidat odkaz znovu a pokud se to stále děje, můžete vybrat jiné kasino a do popisu napsat, které to je a náš tým to opraví.

file

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

file Tohle mi přijde, Ano, přidám další kasino a zveřejním to znovu.

Automaticky přeloženo:
shemdez1986
před 4 měsíci

https://casinoguru-en.com/profile-complaints/474069/shemdez1986


Nyní jsem provedl stížnost.

Automaticky přeloženo:
shemdez1986
před 4 měsíci

Podle mého názoru bychom o tom kvůli místním předpisům neměli v žádném případě uvádět žádné podrobnosti. Pokud nastavím svou VPN na Sweeden, nebudu mít například přístup k jejím recenzím. Tak tomu může být i v sekci reklamace.

Funguje to u vás stejně, prosím?

V každém případě jsme tu pro další podrobnosti týkající se vaší stížnosti, samozřejmě.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Bohužel nemám VPN, takže nevím.

Automaticky přeloženo:
shemdez1986
před 4 měsíci

Nevadí. Hlavní je, že jste mohli podat stížnost a náš tým vám snad bude schopen pomoci.

Dostali jste náhodou nějakou aktualizaci z kasina?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj! Vůbec nic. Žádné aktualizace, nic 😕

Automaticky přeloženo:
shemdez1986
před 4 měsíci

Počkáme zde na zprávy od vás a budeme sledovat, jak se stížnost vyvine. Snad brzy dojde k nějakému pohybu.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Kontaktovali jste je? Protože jsem od nich nedostal vůbec žádnou odpověď

Automaticky přeloženo:
shemdez1986
před 4 měsíci

O všem budete informováni v reklamačním vláknu. Jen se snaž zůstat trpělivý.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

ok dík

Automaticky přeloženo:
shemdez1986
před 4 měsíci

A samozřejmě, pokud máte nějaké novinky, ozvěte se.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, mám přesný problém s wisho a už je to skoro 2 měsíce. Dostali jste své peníze zpět?

Automaticky přeloženo:
hungerstrike
před 3 měsíci

Ahoj!

Upřímně řečeno, jsem v této konverzaci nový, ale udělám vše, abych to dohnal. Vaše stížnost mi pomůže, řekl bych.

V tomto případě se domnívám, že abychom vyřešili váš značně opožděný výběr, potřebujeme zástupce kasina, který se připojí ke stížnosti. Vzhledem k tomu, že předchozí stížnost byla úspěšně vyřešena, předpokládám, že je velká šance, že pomůžeme i vám.

Jen to nějakou dobu trvá, než si poskládáte všechny informace a přistoupíte ke kasinu dobře připravení.

Vydržte, prosím.


Automaticky přeloženo:
1...3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky