Ahoj!
Poslal jsem vše, co požadují, všechny transakce, pokud jde o to, odkud pocházejí z pracovních smluv, mzdové specifikace atd., mají tam 4632 eur. Zavřeli můj účet a nahlásili mě AML anti money lundery. Nemám co skrývat, moje peníze mají důkazy. Jak jsi se měla? Dostali jste nakonec své peníze? Můžete je nahlásit nějakému hernímu institutu v Estonsku?
mvh Daniel
Hey!
I have sent in everything they request all transactions in terms of where they come from employment contracts, salary spec etc have 4632 euros there. They have shut down my account and reported me to AML anti money lundery. I have nothing to hide my money has evidence. How were you? Did you get your money in the end? Can you report them to any gaming institute in Estonia?
mvh Daniel
Hej!
jag har skickat in allt de begär alla transaktioner vad de gäller vart de kommer ifrån anställnings avtal, lönespec etc har 4632 euro där. De har stäng av mitt konto och anmält mig till AML anti money lundery. Jag har inget att dölja mina pengar har underlag. Hur gick det för er? Fick ni era pengar till slut? Kan man anmäla dom till någon spelinstitut i Estland ?
mvh Daniel
Ahoj,
Zkontroloval jsem vaši stížnost - dobře, toto kasino má přísné zásady, ale myslím si, že pokud budete spolupracovat, potřebné dokumenty budou schváleny.
Váš výběr se nezdržuje, jen musíte nejprve projít ověřením KYC (poznejte svého zákazníka).
Možná byste se měli dozvědět více o tom, jak kasina fungují, vyzkoušejte naši sekci průvodce 😉:
https://casino.guru/introduction-to-online-casinos
https://casino.guru/academy/course/customer-support-essentials – proces registrace a postup KYC jsou v tomto kurzu dobře vysvětleny, nevadí, že je určen pro roli zákaznické podpory, důležité je, že tento kurz vám zdarma pomůže lépe se v těchto tématech zorientovat.
Hello,
I checked your complaint - well, this casino has strict policies but I think that if you cooperate, the necessary documents will be approved.
Your withdrawal is not being delayed, you just have to pass the KYC (know your customer) verification first.
Maybe you should learn more about how casinos work, try our guide section 😉:
https://casino.guru/introduction-to-online-casinos
https://casino.guru/academy/course/customer-support-essentials - the registration process and the KYC procedure are both well explained in this course, don't mind it's meant for the customer support role, the important thing is that this course can help you better orient in those topics for free.
Je skvělé slyšet, že se vám podařilo získat zpět tak obrovské množství peněz z kasina. Mohli byste také aktualizovat svou stížnost a informovat Petronelu o posledním vývoji?
It's great to hear you managed to get so huge amount of money back from the casino. Could you please update your complaint as well and inform Petronela about the recent development?
Ano, samozřejmě. Jsem moc rád, že jsem od nich dostal peníze. Čekal jsem, že nezaplatí ani korunu. Všechno jsem měl na účtu, takže neměli jinou možnost, než zaplatit. Myslím, že čas na párty ❤️❤️🙏🌹
Yes, of course I do. I'm so glad I got the money from them. I have expected them not to pay a single penny. I had a basis for everything in my account so they had no choice but to pay out. Time for a party I think ❤️❤️🙏🌹
Ja självfallet gör jag det. Jag är så glad att fick pengarna av dem. Jag har räknat med att de inte betalar ut en enda krona. Jag hade underlag för allt i mitt konto så de hade inget val att bara betala ut. Dags för fest tycker jag ❤️❤️🙏🌹
Také přidávám Wisho casino je nejlepší
I also add Wisho casino is the best
Jag även lägga till Wisho casino är bästa
Ano, samozřejmě. Jsem moc rád, že jsem od nich dostal peníze. Čekal jsem, že nezaplatí ani korunu. Všechno jsem měl na účtu, takže neměli jinou možnost, než zaplatit. Myslím, že čas na párty ❤️❤️🙏🌹
Yes, of course I do. I'm so glad I got the money from them. I have expected them not to pay a single penny. I had a basis for everything in my account so they had no choice but to pay out. Time for a party I think ❤️❤️🙏🌹
Ja självfallet gör jag det. Jag är så glad att fick pengarna av dem. Jag har räknat med att de inte betalar ut en enda krona. Jag hade underlag för allt i mitt konto så de hade inget val att bara betala ut. Dags för fest tycker jag ❤️❤️🙏🌹
Zůstávám a miluji Wisho casino pouze zima, která platí ❤️
I stay and love Wisho casino only winter that applies ❤️
Jag stannar kvar och älskar Wisho casino bara vinter som gäller ❤️
V tomto případě vám přeji hodně štěstí 🎰 🙂
Přijďte se podívat na fórum a podělte se o nějaké novinky.
In this case I wish you a great fortune 🎰 🙂
Come check the forum and share some news.
Pokud si přečtete recenzi farre1981 , uvidíte, že má stejný problém jako já. Začátek klást tolik podivných otázek. Je to jako by shromažďovali informace, aby vás mohli hacknout / nebo podvést. Poté, co jsem jim předal všechny své dokumenty, začali se ptát na opravdu podivné dokumenty. Dokumentů, které jsem poslal, bylo mnohem více, než potřebovali.
Toto je mimo rozsah AML.
"Nyní chtějí akcionářský dokument společnosti. Kde jsou všechny osobní údaje každého vlastníka."
I když vás nyní obviňují z firemního podvodu/AML, měli by to předat policii.
If you read farre1981 review you will see that he has the same problem i have. The start to ask so many strang questions. Its like they are gathering information to hack/ or scam you. After i handed them all my docs they started to ask for some really strange documents. Thed docs i sent was way more than they needed in the first place.
This is out of AML scope.
"they now want the company’s shareholder document. Where all personal information is for each owner."
Even if they now are accusing you for company fraud/AML they should hand this over to the police.
Zapojují se do podvodných činností. Shromažďují informace a dokumenty o vás jako jednotlivci za účelem použití k něčemu ...
Totéž se stalo několika z nás.
They engage in fraudulent activities. They collect information and documents about you as an individual for the purpose of using for something ...
The same thing has happened to several of us.
Dom bedriver bedrägeri verksamhet. Dom samlar in information och dokument om dig som individ i syfte att använda till något...
Samma sak har hänt flera av oss.
Dobrý den Michaele,
mohla bys odpovědět Petronele, prosím?
Stačí kliknout na tento odkaz: https://casino.guru/wisho-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed
Hello Michael,
would you mind answering Petronela, please?
Just click this link: https://casino.guru/wisho-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed
Pokud si přečtete recenzi farre1981 , uvidíte, že má stejný problém jako já. Začátek klást tolik podivných otázek. Je to jako by shromažďovali informace, aby vás mohli hacknout / nebo podvést. Poté, co jsem jim předal všechny své dokumenty, začali se ptát na opravdu podivné dokumenty. Dokumentů, které jsem poslal, bylo mnohem více, než potřebovali.
Toto je mimo rozsah AML.
"Nyní chtějí akcionářský dokument společnosti. Kde jsou všechny osobní údaje každého vlastníka."
I když vás nyní obviňují z firemního podvodu/AML, měli by to předat policii.
If you read farre1981 review you will see that he has the same problem i have. The start to ask so many strang questions. Its like they are gathering information to hack/ or scam you. After i handed them all my docs they started to ask for some really strange documents. Thed docs i sent was way more than they needed in the first place.
This is out of AML scope.
"they now want the company’s shareholder document. Where all personal information is for each owner."
Even if they now are accusing you for company fraud/AML they should hand this over to the police.
Podívejme se, co k tomuto problému říká Tomáš, nyní se stará o vaši stížnost.
Myslím, že poctivá kasina dělají vše pro to, aby správně naplnila proceduru AML, je na kasinech, aby dokázala, že je vše v pořádku, takže do toho vkládají velké úsilí.
Let's see what Tomas has to say about this issue, he now takes care of your complaint.
I think honest casinos do everything to fulfill the AML procedure correctly, it's up to the casinos to prove that all is correct, so they put much effort into this.
Celkem zmanipulované kasino vložilo 50 vkladů, z toho 300 SEK
Za pár dní jsem nevyhrál ani jeden hovno
Vypadá to, že jsou to streameři, kteří mají "štěstí", hahah, všechno je tak zatraceně zmanipulované
Total rigged casino, has deposited 50 deposits, of which SEK 300
Did not win a single shit in just a few days
Seems just to be streamers who are "lucky" hahah everything is so fucking rigged
Totalt riggat casino, har satt in 50st insättningar varav 300kr
Inte vunnit ett enda skit på bara några dagar
Verkar bara vara streamers som har "tur" hahah allting är så jävla riggat
Celkem zmanipulované kasino vložilo 50 vkladů, z toho 300 SEK
Za pár dní jsem nevyhrál ani jeden hovno
Vypadá to, že jsou to streameři, kteří mají "štěstí", hahah, všechno je tak zatraceně zmanipulované
Total rigged casino, has deposited 50 deposits, of which SEK 300
Did not win a single shit in just a few days
Seems just to be streamers who are "lucky" hahah everything is so fucking rigged
Totalt riggat casino, har satt in 50st insättningar varav 300kr
Inte vunnit ett enda skit på bara några dagar
Verkar bara vara streamers som har "tur" hahah allting är så jävla riggat
Ahoj,
Chápu vaše pocity, ale dovolte mi zmínit, že vaše silné výrazy nejsou nutné.
Předpokládám, že jsi hrál automaty. Zkontrolovali jste RTP a volatilitu? Je důležité pochopit, jak sloty fungují, a mít na paměti RTP a volatilitu.
Pokud se chcete dozvědět více, podívejte se na naše průvodce:
Hello,
I understand your feeling but allow me to mention that your strong language is not necessary.
I suppose you played slots. Did you check the RTP and volatility? It's crucial to understand how slots work and keep the RTP and volatility in mind.
If you want to know more, please check our guides:
WISHO CASINO VAROVÁNÍ Chci všechny varovat před touto podvodnou stránkou. Shromažďují informace, které jsou nepřiměřené, a zároveň odmítají vracet vlastní peníze. Narušují soukromí lidí tím, že vyžadují dokumentaci, na kterou nemají nárok. Kasino Wisho by mělo být okamžitě nahlášeno a zakázáno z evropského trhu.
WISHO CASINO WARNING I want to warn everyone about this scam site. They collect information that is unreasonable, while at the same time they refuse to pay back one's own money. They invade people's privacy by demanding documentation to which they are not entitled. Wisho casino should be reported and banned from the European market immediately.
VARNING FÖR WISHO CASINO Jag vill varna alla för denna sida som ägnar sig åt bedrägeri. Dom samlar information som är oskäligt, samtidigt som dom vägrar betala tillbaka ens egna pengar. Dom gör intrång i folks privatliv genom att kräva dokumentation som dom inte har rätt till. Wisho casino borde anmälas och stängas av från europeiska marknaden omedelbart.
Ahoj,
Myslím, že by bylo dobré, kdybyste uvedl více podrobností.
Mám pocit, že se může jednat o nějakou komplikaci spojenou s ověřením účtu.
Můžete vysvětlit, co se stalo?
Hello,
I guess that it would be good if you could provide more details.
I feel that some sort of complication associated with the account verification may be involved.
Can you explain what has happened?
Dobrý den, přes půl roku jsem zasílal dokumenty, které prokazují moji totožnost, výpisy z účtu za celý rok, ověření adresy, řidičský průkaz, finanční úřad, důchodový certifikát, účty za elektřinu, výpis z nájmu, pdf soubory převodů jednotlivých účtů a tak dále . nic z toho, co jsem poslal, není jimi schváleno a se stejným dokumentem jsem byl schválen všemi kasiny v Evropě. opakují stejný požadavek na ověření, když jsem poslal podrobně převody na účet, požadují, abych vysvětlil, co je to bg vklad? bankovní žirový vklad to není rozumné. odmítají mi převést peníze zpět, i když jsem požadoval, aby mi poslali peníze zpět a zrušili můj účet, nedělají to. jistě to nemůže být legální, aby kasino zablokovalo váš účet bez splacení peněz, které jsou vaše. žádají mě o zaslání informací, které nejsou rozumné. Chci varovat před touto kasinovou společností.
Hello, for over half a year I have sent documents that prove my identity, account statements for a whole year, address verification, driver's license, tax authority, pension certificate, electricity bills, rent statement, pdf files of individual account transfers and so on. none of what I sent is approved by them, and with the same document I have been approved by all casinos in Europe. they repeat the same requirement for verification, when I sent in detail my account transfers, they require me to explain what bg deposit is? bank giro deposit this is not reasonable. they refuse to transfer my money back even though I demanded that they send back my money and close my account, they don't do it. surely this cannot be legal for a casino to block your account without repaying the money that is yours. they request me to send information that is not reasonable. I want to warn about this casino company.
Ahoj,
takže pokud to chápu správně, vaše dokumenty kasino nepřijímá, navíc kasino žádá o vysvětlení ohledně vkladu, takže jste se rozhodli požádat kasino o vrácení vkladu - mám pravdu?
Víte, co se zdá být s dokumenty špatně? Vysvětlilo vám to kasino?
Mám pocit, že KYC je o nalezení způsobu, jak pochopit, co kasino chce a co můžete poskytnout, můžete na tom zkusit s kasinem dále spolupracovat?
Obávám se, že absolvování KYC je klíčové.
Hello there,
so If I'm getting this correctly, your documents are not accepted by the casino, furthermore, the casino asks for some clarification about the deposit, so you decided to ask the casino for the deposit refund - am I correct?
Do you know what seems to be wrong with the documents? Has the casino explained this to you?
I feel that the KYC is about finding a way to understand what the casino wants and what you can provide, can you try to collaborate with the casino further on that?
Passing the KYC is crucial, I'm afraid.
Dobrý den, předložil jsem dokumenty již více než šest měsíců, stejné dokumenty mě schválily ve všech kasinech v Evropě. řidičský průkaz, finanční úřad, účet za elektřinu, důchodový certifikát, výpis z účtu za celý rok, kreditní kartu, zprávu o pronájmu, co ještě poslat? Nejprve požadují výpisy z účtu na 3 měsíce, poté požadují výpisy z účtu na 6 měsíců, požadují, abych předal výpisy z účtu pro své soukromé bankovní půjčky, vysvětlují, proč jsem si musel půjčovat peníze od svých přátel, nebo vysvětlují, co je to bankovní žirový vklad ? Na co používám své peníze? Pošlu dokumenty a pak požadují, abych poslal další dokumenty. Připadá mi, že se to pořád dokola opakuje. V nejhorším případě se obrátím na svou banku s žádostí o pomoc, protože mám podezření, že se jedná o podvod. Nikdy jsem nic podobného nezažil.
Hello, I have submitted documents for over six months, the same documents have approved me at all casinos in Europe. driver's license, Tax Agency, electricity bill, pension certificate, bank statement for the whole year, credit card, rental report, what else can you send? First they request account statements for 3 months, then they request account statements for 6 months, they request that I hand over account statements for my private bank loans, explain why I had to borrow money from my friends, or explain what bank giro deposit is? What do I use my money for? I send documents and then they request that I send more documents. It feels like it repeats itself all the time. At worst I will contact my bank for help as I suspect this is a fraud issue. Never experienced anything like it.
Hej Jag har lämnat in dokument i över ett halvår, samma dokument har godkänt mig på samtliga casinon i Europa. körkort , Skatteverket , elräkning, pension intyg , kontoutdrag för hela året , Kreditkort , hyresavi , vad mer kan man skicka? Först begär dom kontoutdrag för 3 månader, sedan begär dom kontoutdrag för 6 månader, dom begär att jag ska lämna ut kontoutdrag för mina privata banklån, förklara varför jag fått låna pengar av mina vänner , eller förklara vad bank giro insättning är? Vad jag använder mina pengar till? Jag skickar dokument och sedan begär dom att jag skickar mer dokument. Det känns som det upprepas hela tiden. Jag kommer att i värsta fall kontakta min bank för hjälp, för jag misstänker att detta är frågan om bedrägeri. Har aldrig upplevt något liknande.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.