DomůFórumKasinaWinscore Casino - všeobecná diskuze

Winscore Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od Mixer
|
12 713 zobrazení 58 odpovědí |
|
12 3
Přidat příspěvek
před rokem

Jo, pořád jen bonusy a bití případu!!

Automaticky přeloženo:
Zippi3
před rokem

Neuspěli jste se stížností? Pokud je něco špatně, dejte mi vědět.

Pokud však stále máte zájem, stačí kliknout na tento odkaz ⬅️

Taky mě zajímalo, jestli se dá nějak zablokovat, aby k vám takové nabídky nepřicházely, zkusili jste to nebo ne?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Problémy s winscore po dobu 5 dnů, stále žádná výplata, čekám od čtvrtka na mých 2060 Euro, může mi někdo prosím pomoci??


LG Oli

Automaticky přeloženo:
olischoltner
před 10 měsíci

Ahoj, řeklo ti také kasino, proč na výběr čekáš 5 dní? Jakou platební metodu jste použili? Už jste byli ověřeni kasinem?

Dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, řeklo ti také kasino, proč na výběr čekáš 5 dní? Jakou platební metodu jste použili? Už jste byli ověřeni kasinem?

Dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Jsem ověřený týdny a vše už mělo 2 nebo 3 výplaty, ano máme tolik výplat atd. všechny výmluvy, poslední výplatu jsem měl po 90 minutách na svém bankovním účtu


Oli LG

Automaticky přeloženo:
Jaroslav
před 10 měsíci

Výplata bankovním převodem SEPA bankovním převodem

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Už tam nikdy nevložím ani cent, za 2. výplatu za 30 dní si účtují 8 procent, to bylo 160 eur, opravdu vyděračské a už ne normální, stránku jsem si zablokoval

Upraveno
Automaticky přeloženo:
olischoltner
před 10 měsíci

Někdy mohou mít kasina zpoždění, pokud mají hodně výběrů a tak dále. Osobně bych se vsadil, že jste v minulosti obdrželi peníze a neměli jste žádné problémy. Pokud to nyní trvá déle a kasino s vámi komunikuje, je to stále dobré znamení. Rád bych dodal, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení všeho potřebného kolem výběrů. Pokud tak neučiní, budeme je kontaktovat.

Co se týče poplatku, tak ten se mi také nezdá nejmenší. Měli jste je předtím, když jste prováděli výběr?

Automaticky přeloženo:
Jaroslav
před 10 měsíci

Ne, honorář jsem měl poprvé, už tam nikdy nebudu hrát, příliš mnoho poplatků, dostal jsem peníze, ale zaplatil 160 eur na poplatcích, to je nemoc

Automaticky přeloženo:
olischoltner
před 10 měsíci

I když bych také řekl, že to není málo, jsem rád, že jsi konečně dostal peníze. Vidím, že už jste se rozhodli, zda dáte kasinu ještě šanci, a evidentně nedáte.

Tak vám budu přát, ať se vám jinde daří lépe a máte lepší zkušenosti.

Automaticky přeloženo:
Jaroslav
před 10 měsíci

Děkuji mnohokrát, hned jsem dostal těch 160 eur a nyní mám zisk 120 eur. Hezký den

Automaticky přeloženo:
olischoltner
před 10 měsíci

Stejně tak hezký den. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Stále jsem požádal o zmrazení účtu, ale navzdory mnoha žádostem pouze tlačí reklamy a bonusové nabídky. Začínám být nervózní, chtěl bych toto podvodné kasino odstranit ze seznamů!!!!!! Zřejmě je každý nasavač na p..n kasin, protože se nic neděje!!!

Automaticky přeloženo:
Zippi3
před 4 měsíci

Ahoj, tohle rozhodně nemá kasino posílat hráči, pokud chce uzavřít svůj účet. Myslím si, že takové žádosti by měly být vyřešeny maximálně během několika dnů, bez bonusů nebo reklam.

Pokud potřebujete pomoc, protože nemůžete svůj účet zrušit sami, můžete kontaktovat náš tým pro stížnosti, který se vám pokusí pomoci.

Myslíte, že do toho půjdete?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Zdá se, že stále ani nechápou, jen blokují dotěrné nabídky, ale z ničeho nic vyskočí!!!! Kdybys jim mohl poslat zprávu, skvělé. Brzy tam začne chodit netisknutelný text!!!!

Automaticky přeloženo:
Jaroslav
před 4 měsíci

Jo, kdybych jim mohla poslat zprávu!!!!! Chci se zbavit toho odpadu.

Automaticky přeloženo:
Zippi3
před 3 měsíci

Poté podejte stížnost, jak jsem oznámil, náš tým se pokusí kontaktovat kasino a pokusí se zjistit, v čem je problém, pokud vaše žádost nebyla zodpovězena. To by bylo asi nejrozumnější.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Díky!!!Konečně uzavřeli účet!!!!!!!!

Automaticky přeloženo:
Zippi3
před 3 měsíci

Super, to jsem moc ráda, doufám, že už nebudete mít podobné problémy.

Opatruj se 🙂

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky