před rokem
Jo, pořád jen bonusy a bití případu!!
Yeh, still only bonuses and beating the case!!
Juu,edelleen vaan bonuksia ja asian vatkaamista!!
1
Jo, pořád jen bonusy a bití případu!!
Yeh, still only bonuses and beating the case!!
Juu,edelleen vaan bonuksia ja asian vatkaamista!!
Neuspěli jste se stížností? Pokud je něco špatně, dejte mi vědět.
Pokud však stále máte zájem, stačí kliknout na tento odkaz ⬅️
Taky mě zajímalo, jestli se dá nějak zablokovat, aby k vám takové nabídky nepřicházely, zkusili jste to nebo ne?
Didn't you succeed in filing a complaint ? If something is wrong, let me know.
However, if you are still interested, just click on this link ⬅️
I was also wondering if you can somehow block such offers from coming to you, have you tried it or not ?
Problémy s winscore po dobu 5 dnů, stále žádná výplata, čekám od čtvrtka na mých 2060 Euro, může mi někdo prosím pomoci??
LG Oli
Problems with winscore for 5 days, still no payout, waiting since Thursday for my 2060 Euro, can someone please help me??
LG Oli
Probleme mit winscore seit 5 Tagen immer noch keine Auszahlung erhalten warte seit Donnerstag auf meine 2060 Euro kann mir bitte jemand helfen??
LG Oli
Ahoj, řeklo ti také kasino, proč na výběr čekáš 5 dní? Jakou platební metodu jste použili? Už jste byli ověřeni kasinem?
Dejte mi prosím vědět.
Hi, did the casino also tell you why you are waiting 5 days to withdraw ? What payment method did you use ? Have you been verified by the casino yet ?
Please let me know.
Ahoj, řeklo ti také kasino, proč na výběr čekáš 5 dní? Jakou platební metodu jste použili? Už jste byli ověřeni kasinem?
Dejte mi prosím vědět.
Hi, did the casino also tell you why you are waiting 5 days to withdraw ? What payment method did you use ? Have you been verified by the casino yet ?
Please let me know.
Jsem ověřený týdny a vše už mělo 2 nebo 3 výplaty, ano máme tolik výplat atd. všechny výmluvy, poslední výplatu jsem měl po 90 minutách na svém bankovním účtu
Oli LG
I have been verified for weeks and everything has already had 2 or 3 payouts, yes we have so many payouts etc. all excuses, the last payout I had after 90 minutes in my bank account
LG oli
Bin schon seit Wochen fertig verifiziert und alles hatte schon 2 oder 3 Auszahlungen ja wie haben so viele Auszahlungen usw alles ausreden die letzte Auszahlung hatte ich nach 90 min auf meinem bank Konto
LG oli
Výplata bankovním převodem SEPA bankovním převodem
Payout via bank transfer SEPA bank transfer
Auszahlung per Bank überweisen SEPA Bank Überweisung
Už tam nikdy nevložím ani cent, za 2. výplatu za 30 dní si účtují 8 procent, to bylo 160 eur, opravdu vyděračské a už ne normální, stránku jsem si zablokoval
I will never deposit a cent there again, they charge 8 percent for the 2nd payout in 30 days, that was 160 euros, really extortionate and not normal anymore, I blocked the site for me
Werde da nie mehr einen Cent einzahlen nehmen 8 Prozent für die 2 Auszahlung in 30 tagen das waren 160 Euro echt Wucher und nicht mehr normal krank habe die Seite gesperrt bei mir
Někdy mohou mít kasina zpoždění, pokud mají hodně výběrů a tak dále. Osobně bych se vsadil, že jste v minulosti obdrželi peníze a neměli jste žádné problémy. Pokud to nyní trvá déle a kasino s vámi komunikuje, je to stále dobré znamení. Rád bych dodal, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení všeho potřebného kolem výběrů. Pokud tak neučiní, budeme je kontaktovat.
Co se týče poplatku, tak ten se mi také nezdá nejmenší. Měli jste je předtím, když jste prováděli výběr?
Sometimes casinos can have delays if they have a lot of withdrawals and so on. Personally, I would bet that you have received money in the past and had no problems. If it's taking longer now and the casino is communicating with you, that's still a good sign. I would like to add that we give casinos 14 days to sort out all the necessary around withdrawals. If they fail to do so, then we will contact them.
As far as the fee is concerned, it also seems to me not the smallest. Did you have them before when you made your withdrawals?
Ne, honorář jsem měl poprvé, už tam nikdy nebudu hrát, příliš mnoho poplatků, dostal jsem peníze, ale zaplatil 160 eur na poplatcích, to je nemoc
No, I had the fee the first time, I will never play there again, too many fees, I received the money but paid 160 euros in fees, that's sick
Ne die Gebühr hatte ich das erste Mal werde da nie Mehr spielen zu viele Gebühren habe das Geld erhalten aber 160 Euro Gebühr gezahlt das ist Krank
I když bych také řekl, že to není málo, jsem rád, že jsi konečně dostal peníze. Vidím, že už jste se rozhodli, zda dáte kasinu ještě šanci, a evidentně nedáte.
Tak vám budu přát, ať se vám jinde daří lépe a máte lepší zkušenosti.
Even though I would also say it's not a little, I'm glad you finally got the money. I see that you've already decided whether to give the casino another chance, and obviously you won't.
So I will wish you to do better elsewhere and have a better experience.
Děkuji mnohokrát, hned jsem dostal těch 160 eur a nyní mám zisk 120 eur. Hezký den
Thank you very much, I got the 160 euros straight away and am now 120 euros in profit. Have a nice day
Vielen lieben Dank die 160 Euro hab ich gleich raus gerade 120 Euro im Plus schönen Tag ihnen noch
Stále jsem požádal o zmrazení účtu, ale navzdory mnoha žádostem pouze tlačí reklamy a bonusové nabídky. Začínám být nervózní, chtěl bych toto podvodné kasino odstranit ze seznamů!!!!!! Zřejmě je každý nasavač na p..n kasin, protože se nic neděje!!!
I have still requested to freeze the account, but despite many requests they just push ads and bonus offers. I'm starting to get nervous, I would like to remove this scam casino from the lists!!!!!! Apparently everyone is a sucker for the casinos' p..n because nothing happens!!!
Edelleen olen pyytänyt tilin jäädyttämistä,mutta monistapyynnöistä huolimatta he työntävät vaan mainoksia ja bonus tarjouksia.Alkaa meneen hermot,haluaisi tuom huijarikasinon pois listoilta!!!!!!Ilmeisesti kaikki on kasinoitten p..n nuolijoita koska mitään ei tapahdu!!!
Ahoj, tohle rozhodně nemá kasino posílat hráči, pokud chce uzavřít svůj účet. Myslím si, že takové žádosti by měly být vyřešeny maximálně během několika dnů, bez bonusů nebo reklam.
Pokud potřebujete pomoc, protože nemůžete svůj účet zrušit sami, můžete kontaktovat náš tým pro stížnosti, který se vám pokusí pomoci.
Myslíte, že do toho půjdete?
Hi, this is definitely not what the casino should send to a player if he wants to close his account. I think that such requests should be resolved within a few days at most, with no bonuses or advertisements included.
If you need help because you can't close your account yourself, you can contact our complaints team who will try to help you.
Do you think you'll go for it?
Zdá se, že stále ani nechápou, jen blokují dotěrné nabídky, ale z ničeho nic vyskočí!!!! Kdybys jim mohl poslat zprávu, skvělé. Brzy tam začne chodit netisknutelný text!!!!
They still don't even seem to understand, they just block the pushy offers, but they just pop up out of nowhere!!!! That if you could message them, great. Unprintable text will start going there soon!!!!
Edelleen eivät ole edes ymmärtävinään vaan työntävä tarjouksia ole laittanut estoon mutta jostain ne vaan putkahtaa esiin!!!!Että jos niille saisi viestiä niin hyvä.alkaa kohta mennä painokelvotonta tekstiä sinne!!!!
Jo, kdybych jim mohla poslat zprávu!!!!! Chci se zbavit toho odpadu.
Yeah, if I could message them!!!!! I want to get rid of that garbage.
Juu jos saisi niille viestiä!!!!!Haluan eroon siitä roskasta.
Poté podejte stížnost, jak jsem oznámil, náš tým se pokusí kontaktovat kasino a pokusí se zjistit, v čem je problém, pokud vaše žádost nebyla zodpovězena. To by bylo asi nejrozumnější.
Then file a complaint as I announced, our team will try to contact the casino and try to find out what the problem is if your request has not been answered. That would probably be the most sensible thing to do.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.