FórumKasinaWinscore Casino - všeobecná diskuze

Winscore Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Mixer
|
7346 zobrazení 51 odpovědí |
|
1 23
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Winscore Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Jen vložím svůj chat se zástupcem tohoto kasina - Bobbym. Podle mého názoru bylo jeho chování naprosto neuctivé. Budu vděčný, že mi pomůžete.


(04:46:11)Jakub Jelowický

Dostal jsem nesprávnou výši bonusu

(04:46:15)Jakub Jelowický

mělo by to být 400 eur

(04:46:32) Bobby

Nechte mě to zkontrolovat, dejte mi pár minut.

(04:46:43)Jakub Jelowický

Návštěvník nahrál: a123.PNG

URL: https://v2uploads.zopim.io/6/v/s/6vsLXAHSLxwIxM7W2XlWvaSbNq1jEToV/5bf81828e78fc799e10065463de0f9939d4ce141.png

Typ: image/png

Velikost: 78388

(04:46:46)Jakub Jelowický

zkontrolujte tento snímek obrazovky

(04:46:54)Jakub Jelowický

jeho e-mail od vás

(04:47:13)Jakub Jelowický

Dostal jsem to dnes ve 13:46

(04:47:37)Jakub Jelowický

Můžete vidět, že jsou zde informace o 200% bonusu až do výše 400 euro

(04:49:23)Jakub Jelowický

Tento kód jsem aktivoval před vkladem

(04:49:25) Bobby

Oceňte vaši trpělivost, bonusová částka, kterou jste obdrželi, je správná, nemůžete získat více než 200 EUR jako bonus.

(04:49:27)Jakub Jelowický

O22C

(04:49:44)Jakub Jelowický

ale je tam informace o 400 euro!

(04:49:53)Jakub Jelowický

co se děje?

(04:50:01)Jakub Jelowický

Návštěvník nahrál: a123.PNG

URL: https://v2uploads.zopim.io/6/v/s/6vsLXAHSLxwIxM7W2XlWvaSbNq1jEToV/5217792563f9160c937a95465aa49c7307908513.png

Typ: image/png

Velikost: 78388

(04:50:15)Jakub Jelowický

zkontroluj to znovu

(04:50:47)Jakub Jelowický

"Bonus je k dispozici na 2 dny, mějte čas aktivovat promo kód O22C a získejte 200 % až 400 eur. Hodně štěstí!"

(04:51:16)Jakub Jelowický

do 400 euro ne 200 euro

(04:51:23) Bobby

Ověřil jsem si to u příslušného týmu a maximální částka, kterou můžete získat použitím tohoto kódu, je 200 EUR,

(04:51:34)Jakub Jelowický

je mi to jedno

(04:51:39)Jakub Jelowický

Vyvedl jsi mě z omylu

(04:53:07)Jakub Jelowický

Dnes jsem od vás dostal tento e-mail

(04:53:13)Jakub Jelowický

O čem to mluvíš?

(04:53:22) Bobby

Ověřil jsem si to u příslušného týmu a neměli jsme podmínky, omlouvám se za případné nepříjemnosti.

(04:53:41)Jakub Jelowický

O čem to mluvíš?

(04:53:55)Jakub Jelowický

Tento e-mail jste mi poslali dnes ve 13:46

(04:54:12)Jakub Jelowický

"Bonus je k dispozici na 2 dny, mějte čas aktivovat promo kód O22C a získejte 200 % až 400 eur. Hodně štěstí!"

(04:54:27)Jakub Jelowický

"do 400 eur"

(04:55:05) Bobby

Rozumím, ale jak jsem řekl, ověřil jsem si u příslušného týmu a dal jsem vám odpověď, kterou mi dali.

(04:55:23)Jakub Jelowický

nechápu to

(04:55:41)Jakub Jelowický

Proč posíláte nabídku, která je zavádějící?

(04:56:04) Bobby

Je ještě něco, s čím vám mohu pomoci?

(04:56:17)Jakub Jelowický

Ale posílám ti své peníze

(04:56:25)Jakub Jelowický

Je to správně?

(04:56:32)Jakub Jelowický

poslal jsem Ti

(04:57:14)Jakub Jelowický

Po práci jsem si chtěl odpočinout

(04:57:15) Bobby

Ano, peníze jsou na vašem účtu a bonusová částka také.

(04:57:37)Jakub Jelowický

kde je 400 euro bonusu jako v emailu, který jste poslali vy?

(04:57:55)Jakub Jelowický

Mohu nyní vybrat 100 eur?

(04:58:06)Jakub Jelowický

a nechat 300?

(04:58:10)Jakub Jelowický

hrát?

(04:58:14)Jakub Jelowický

takže 100+200?

(04:58:24)Jakub Jelowický

Chci si teď vybrat těch 100 eur

(04:58:34) Bobby

Vidím, že konverzace probíhá v kruzích. Pokud máte dotazy na jiná témata, klidně se jich zeptejte, jinak přeji hezký den.

(04:58:36)Jakub Jelowický

bez jakéhokoli sázení

(04:58:50)Jakub Jelowický

ale ty jsi mě podvedl

(04:59:06)Jakub Jelowický

A ty se mě snažíš přesvědčit, že je to moje chyba

(05:00:01)Jakub Jelowický

Mohu si vybrat těchto 100 eur a ponechat si dalších 100 eur ze svého vkladu plus bonus nebo jen vybrat 200 eur?

(05:00:44) Bobby

Můžete si vybrat, kdykoli budete chtít, ale mějte na paměti požadavek na převrácení .

(05:01:09) Jakub Jelowický

proč musím uzavřít nějakou sázku, když jsi mě oklamal

(05:01:13) Jakub Jelowický

dohoda byla jiná

(05:01:18) Bobby

Aktuální částku převrácení můžete zobrazit kliknutím na své uživatelské jméno a výběrem možnosti „Kampaně".

(05:01:19) Jakub Jelowický

lhal jsi mi

(05:02:59) Bobby

Bylo by tu ještě něco, s čím bych vám v tuto chvíli mohl pomoci?

(05:03:41)Jakub Jelowický

Pokud se mnou budeš takhle zacházet, napíšu stížnosti na askgamblkers.com a casino.guru. Moje uživatelská jména jsou JakeYellow a Mixer. Můžete se přesvědčit, že jsem jich již napsal mnoho

(05:03:57)Jakub Jelowický

Nenesete zodpovědnost za své chování

(05:04:28) Bobby

Děkujeme, že jste se na nás obrátili – pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat zpět. Přejeme vám krásný den!

(05:04:34)*** Bobby opustil chat ***(05:07:29)*** Jakub Jelowicki opustil chat ***

Automaticky přeloženo:
Mixer
před rokem

Opravdu by se mi hodilo rychlé shrnutí.

Pokud mohu říci, něco o bonusu a jiné dohodě.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Včera ve 13:46 jsem od kasina Slotamba dostal nabídku s 200% bonusem za vklad až do výše 400 eur. Z tohoto e-mailu jsem aktivoval kód O22C a provedl jsem zálohu 200 euro. Poté jsem dostal 200 euro bonusu místo 400 euro. Viděl jsem, že zástupce tohoto kasina je aktivní na casino.guru, takže možná může odpovědět.

V příloze Vám posílám screenshot tohoto e-mailu s nabídkou. file

Automaticky přeloženo:
Mixer
před rokem

Zdravím a děkuji!

Byl jsem docela blízko, ale souhlasím, že by bylo nejlepší získat nějakou odpověď od zástupce kasina, to je jisté. Upřímně musím říci, že mnoho zástupců kasin se snaží pouze zveřejňovat informace týkající se nových bonusů zde na fóru. 😀 Snad se tento trend brzy změní.

Pokusím se sem někoho přivést.


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Děkuji. Čekám.

Automaticky přeloženo:
Mixer
před rokem

Hmm, jak vidíme, asi to ještě nebude aktualizováno. Každopádně, dozvěděli jste se nějaké nové informace, nebo jste dostali vysvětlení? Nahlas se ptám, jestli se vám podařilo zjistit, kde byl problém. 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Od 26.10 jsem jim poslal 3 e-maily, ale doteď jsem nedostal žádnou odpověď. Zdá se, že mě totálně ignorují 🙁

Automaticky přeloženo:
Mixer
před rokem

Je mi to moc líto. Co mi vadí je, že kasino nekomunikuje a nesnaží se vaši situaci řešit. Cítím ve vzduchu stížnost. Pokud se v následujících dnech nic nezmění, dejte mi vědět. Myslím, že se vám náš tým pokusí pomoci. 😕

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jo, pokud se do 2 dnů nic nezmění, napíšu reklamaci. Děkuji vám za Váš čas.

Automaticky přeloženo:
Mixer
před rokem

Vždy rád pomůžu, pokud mohu. Takže na vaší straně se zatím nic nezměnilo a kasino stále nekomunikuje?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Nic se nezměnilo a rozhodl jsem se hrát, abych vsadil svůj vklad (5x). Bohužel jsem všechno ztratil.

Automaticky přeloženo:
Mixer
před rokem

Je mi líto, že to vidím. Není moc co dodat; přinejmenším vaše hořká zkušenost vyvolává některé otázky mezi ostatními hráči, kteří zde plánují hrát. Může to být jen obyčejná chyba, kterou udělal člověk, ale nedostatek péče je skutečnou škodou...

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Abych byl spravedlivý, musím přiznat, že moje 2 poslední požadované výplaty v tomto kasinu byly zpracovány bez problémů.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
Mixer
před 10 měsíci

Vysoce ceněné! Ale raději bych viděl problém, na který narazíte, vyřešený kasinem. Tak příště přeji lepší zážitek. Když už jsme u toho, dáváte si pauzu?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Dát si pauzu? Jak to myslíš Radko?

Automaticky přeloženo:
Mixer
před 10 měsíci

Ptal jsem se, zda stále upřednostňujete toto kasino před ostatními, nebo zda si zde chcete dát pauzu.

Nemusíte odpovídat, samozřejmě. 😉

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Musím přiznat, že mě tato situace ze začátku zklamala, ale teď jsem s jejich službami opravdu spokojený a budu tam hrát dál.

Automaticky přeloženo:
Mixer
před 10 měsíci

To znamená, že od té doby, co jste problém řešili v minulosti, zatím nebyly žádné potíže a vše jde hladce, ano? Doufám, že vám to vydrží a budete mít i nadále dobré zkušenosti. 😊

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Už je to moc dobré 🙂

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky