DomůFórumKasinaWinscore Casino - všeobecná diskuze

Winscore Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od Mixer
|
8 017 zobrazení 51 odpovědí |
|
1 2 3
Mixer
před 11 měsíci

Jsem za tebe tak šťastný. Pokaždé, když hráči přijdou a řeknou, že se cítí dobře, je to lepší den, protože mnoho hráčů se tak v kasinech necítí.

Doufám, že se vám zde bude dařit co nejvíce a co nejdéle. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Toto kasino je hrozná sračka. Rozhodl jsem se vzít 250% bonus, dostanu 100% s naprosto hrozným množstvím recyklace. aspa mlčí hovno nevědomky a já se rozhodl začít hrát. Na konci cyklu je zůstatek 580 a když to projde, ze zůstatku se ztratí 180 (prý lze vybrat jen 10x vklad), dále vyberu 400 a trvá to 5 dní, aspa mele víc hovno. Dnes jdu zkontrolovat situaci ohledně výběru a výběr byl zamítnut a peníze vybrány. důvodem je manipulace s bonusy. Říkají, že poslali e-mail a poslali, ale nic nepřišlo. Co tady sakra děláš?? Rozhodli se tedy, že odtamtud vynesou 0 eur a není k tomu žádný důvod.

Automaticky přeloženo:
nikkeva443
před 10 měsíci

Ahoj, četl jsem o tvé situaci. Pokud jde o individuální bonus, proč jste dostali pouze 100 %, když to mělo být 250 %? Chtěl jsem se zeptat, jak kasino odůvodnilo, že vám nakonec všechno vzalo, ale vidím, že vám řekli něco o manipulaci s bonusy a měli vám poslat e-mail, o kterém jste řekl, že jste ho nedostali.

Pokud tedy máte pocit, že jste neudělali nic špatného a kasino vám sebralo všechny vaše výhry bez udání důvodu, doporučil bychpodat stížnost na tomto odkazu .

Pokud byste chtěli více informací o tom, co od tohoto procesu očekávat, najdete je zde .

Jsi v ?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Čekám na svůj výběr (1200 €) dva dny a pokračuji. Podpora mi dává

stále stejná zpráva a chat ani nefunguje, i když by měl být 24/7. Na můj poslední e-mail jsem nedostal žádnou odpověď. Jak dlouho mám čekat, než podám stížnost?

Automaticky přeloženo:
kapee1717
před 10 měsíci

Ahoj!

Bohužel vás teď asi zklamu. Obvykle poskytujeme kasinům celých 14 dní na vyřešení všech problémů a vyplacení peněz.

Mohu vědět, jaké vysvětlení jste zatím dostali?

Je to také váš první výběr v tomto kasinu, řekl bych, že je dobré vědět, zda byl váš účet ověřen.

Prosím dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Chat nyní funguje a dostal jsem odtamtud nějaké odpovědi, ale ve skutečnosti nic, co by řeklo, když dělají KYC. Doufejme, že proces bude rychlý. Nikdy jsem nevybral více než 48 hodin v žádném kasinu, i když mají také proces KYC. Toto je poprvé v tomto kasinu, ale uvidíme, jak se to vyvine. Pokud se peníze neobjeví, rád vám dám další zprávu! Děkuji za odpověď.

Automaticky přeloženo:
kapee1717
před 10 měsíci

Nezapomeňte nás informovat o dalším vývoji. Myslím, že pokud kasino potřebuje, abyste si ověřili svůj účet a vy úspěšně projdete procesem, pravděpodobně vám bude umožněno vybrat. Pokud ne, zajímalo by mě, jak dlouho vám bude trvat, než vám zaplatím. Někdy to pravděpodobně trvá déle, než byste čekali, ale stále to netrvá extrémně dlouho.

Doufám, že se od vás mohu těšit na dobré zprávy. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Já budu! Stáhl jsem si všechny dokumenty, než se vůbec zeptali, a někde jsem četl, že před výběrem 2000€ ani nepotřebujete žádné dokumenty k zaslání, takže je to trochu trapné, ale držím palce. Neexistuje žádná šance, že proces KYC neprojde, protože jsou odeslány všechny potřebné dokumenty. Vypadá to, že je to jen otázka času a možná mě budou chtít vidět, jak zruším výběr a budu hrát všechny peníze zpět, a o tom to celé je, protože peníze ještě nedostali.

Automaticky přeloženo:
kapee1717
před 10 měsíci

Je možné, že by za tím mohla být i taková taktika, ale z toho, co jsem četl, jste si docela vědom a myslíte to dobře. Dokud nebude vše úspěšné, bude nejlepší s penězi nic nedělat a zkusit se zeptat v kasinu, v jaké fázi je vaše ověření a zda jsou dokumenty v pořádku. Jakmile budou zkontrolovány, myslím, že kasino vám dá vědět.

Tak počkám, co zjistíš. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Vypadá to, že jsem prošel procesem KYC, protože požádali o další dokumenty, ale platba stále nebyla provedena. Už je to 6 dní, takže doufám, že odstoupení bude přijato během dneška/víkendu. Proces KYC probíhal pomalu, protože před dvěma dny požádali o jeden dokument a poté, co jsem ho poslal, požádali o další dokument, který mohli požádat poprvé. Myslím, že si jen dávají na čas a čekají, až zruším výběr, ale můžu počkat.

Automaticky přeloženo:
kapee1717
před 10 měsíci

Nazdárek.

jen pro jistotu,

je KYC úspěšně dokončen nebo ne, prosím? Podle mého názoru, pokud se tak nestane, stažení pravděpodobně neprojde.

V každém případě jsme tu pro aktualizace. 🤞🤞


Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Myslím, že to mám za sebou. Zeptal jsem se z chatu a řekli, že to jen čeká, až „převedou peníze". Ale nejsem si 100% jistý. Už 2 dny mi nic nenapsali.

Automaticky přeloženo:
kapee1717
před 10 měsíci

Konečně jsem se odhlásil! Trvalo to dlouho oproti jiným kasinům.

Automaticky přeloženo:
kapee1717
před 10 měsíci

Skvělý! Konečně trochu úlevy.

Nyní znáte ne každý KYC a výběry jsou řešeny stejným způsobem. 😉


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Na takové kasino jsem ještě nenarazil a doufám, že nenarazím, to je sotva možné!!!!

Automaticky přeloženo:
Zippi3
před 7 měsíci

Můžete mi prosím sdělit, co se tam stalo? Kvůli nedostatku kontextu ve vašich příspěvcích vypadají trochu divně, což ztěžuje celkové jasné pochopení vašich obav. Zkuste prosím popsat celou situaci, abychom pochopili, proč jste řekl, co jste právě řekl.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Toto kasino winscore neodstraní účet trvale, ptám se mnohokrát!!! A opravdu jsem to kasino ztratil!

Automaticky přeloženo:
Zippi3
před 6 měsíci

Vidím, že jsi tu před časem něco řešil. Jak dlouho se snažíte zavřít účet? Kasino vůbec nereaguje na váš požadavek? Jak jste je požádali o smazání účtu, poslali jste e-mail?

Pokud potřebujete pomoc se smazáním svého účtu a nejste schopni to udělat a kasino vás ignoruje, můžete otevřít stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci.

Nejlepší by však bylo nejprve odpovědět na mou otázku.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Požádal jsem o uzavření účtu cca. 10x, pokaždé, když začnu mluvit s jiným člověkem, nabídnou pouze bonus, na můj požadavek nijak nereagují. A každý týden jsou párkrát velké bonusové nabídky, které jsem zkoušel zastavit, v profilu je blok, stále tlačí!!!! Takže moje požadavky v e-mailu nebo chatu nejsou zodpovězeny nebo zodpovězeny, ale ne na můj požadavek. Můžu říct, že to začíná v......A!!!!

Automaticky přeloženo:
Zippi3
před 6 měsíci

Jak jsem řekl před dvěma týdny, není na co čekat a na vašem místě bych přiměl náš tým, aby se pokusil zasáhnout a pomoci vám, pokud vás nebo vaši žádost kasino ignoruje.

Myslím, že takové věci by se měly brát vážně, když si hráč chce zavřít účet a nenabízet mu další bonusy, to je podle mě dost neprofesionální.

Tak co myslíte, otevřete stížnost?

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky