DomůFórumKasinaWelle Casino - všeobecná diskuze

Welle Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

6 919 zobrazení 48 odpovědí |
před rokem
|
12 3
Přidat příspěvek
Radka
před 5 měsíci

Souhlasím s tebou. Nakonec.


Ale asi je lepší nediskutovat o věcech, které jsme probírali jinde mimo toto vlákno.


Děkuju.


Upraveno
Automaticky přeloženo:
Alprince2001
před 5 měsíci

Podle mého názoru to za takových okolností vůbec není problém.

Protože to souvisí s tím, že hrajete v kasinech a pak se ptáte na konkrétní otázky ohledně sebevyloučení v konkrétních kasinech, i když se obecná část týká toho, jak nakonec přestat hrát, s řádným popisem typu „jak jste psal v jiném vlákně", je to naprosto v pořádku.

Přesto respektuji tvůj názor.

Takže, máte k záležitosti ohledně uzavření účtu u Welle ještě něco dodat? Dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Protože mi personál Casinoguru z důvodů, kterým upřímně nerozumím, nedovoluje zveřejnit běžnou recenzi, píšu tohle místo toho sem.

Důrazně doporučuji každému hráči, aby se tomuto kasinu vyhýbal.

Welle Casino mě už přes měsíc zcela ignoruje. Kontaktoval jsem je ohledně problému, který způsobili, a jak je vidět na snímku obrazovky, zpočátku mi potvrdili, že mi pomohou. Od té doby mě ale neustále ignorují.

Je nepřijatelné, že se zdá, že tomu nikdo nevěnuje pozornost, a že mi ani není dovoleno na tento problém upozornit. Proto tuto zprávu zveřejňuji zde.

Naléhavě žádám Welle Casino, aby konečně odpovědělo a vysvětlilo, co se děje, protože na odpověď čekám už více než měsíc.


file

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Saint90
před 4 měsíci

Pokud si nejsme jisti, co se v tomto kasinu skutečně stalo, nemůžeme zveřejnit takovou recenzi. Proto jsme vás požádali o nějaké důkazy, že se tam věci, které jste napsal, skutečně staly. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Ahoj Romi,

6. července jsem poslal dlouhý a podrobný e-mail, ve kterém jsem uvedl všechny důkazy, které mám. Myslím, že z této zprávy bylo více než jasné, že jsem si žádnou část tohoto příběhu nevymyslel.

Od vašeho týmu jsem však obdržel odpověď, že moje recenze nebude přijata, protože „přímo souvisí se stížností, která nesplňovala naše publikační standardy".

Takže bych ocenil, kdybyste mi mohl vysvětlit, v čem přesně je problém 🙂. Protože jsem poskytl důkazy s 10 snímky obrazovky a dlouhým vysvětlením, co se stalo.

Možná by se mohl ozvat i někdo z Welle Casina, místo aby pořád mlčel?

S pozdravem,

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Saint90
před 4 měsíci

Problém je v tom, že váš případ je na to, aby ho náš tým prošetřil, příliš starý, protože většina online kasin neuchovává své záznamy déle než 6 měsíců. Proto byla vaše stížnost i uživatelská recenze zamítnuta, protože pokud to nebudeme moci dále prošetřovat, nebudeme schopni zjistit, zda je to, co jste tam napsali, skutečně pravda.

To znamená, že kdybyste za námi přišli mnohem dříve, mohli bychom ve vašem případě zasáhnout.

Doufám, že konečně pochopíte náš postoj v takové situaci. Bohužel s tím tentokrát opravdu nemůžeme nic dělat.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Promiňte, ale tohle opravdu nedává smysl. Od začátku jste věděl, o jaké časové období se jedná a v čem je problém. Důsledně mi bylo řečeno, že problém spočívá v samotném případu – ani jednou mi nebylo řečeno, že problém má něco společného s šestiměsíčním časovým rámcem.

Kromě toho jsem poskytl všechny důkazy, které jsem měl, a jasně prokázal, že vše, co jsem řekl, je pravda. Tak proč teď záleží na tom, co kasino může nebo nemůže poskytnout? Předložil jsem důkazy, které mé výroky podpořily.

Připadá mi neuvěřitelně nespravedlivé, když mi teď někdo říká: „Kasino neukládá taková data déle než šest měsíců," jako by veškerý čas a úsilí, které jsem vynaložil na shromažďování těchto důkazů, byly zbytečné. To je extrémně zklamání a upřímně řečeno, mám pocit, že mě někdo bezdůvodně odvolává. Nesouhlasíte?

Automaticky přeloženo:
Saint90
před 4 měsíci

Ahoj!

Doufám, že vám nebude vadit, že se zde podělím o svůj pohled na věc, protože v takových situacích platí pravidla víceméně stejná, ať si je interpretuje kdokoli.

Plně chápu vaši frustraci. Je zřejmé, že jste vynaložil velké úsilí na shromáždění důkazů a vysvětlení situace. Stížnost však nelze spravedlivě posoudit pouze na základě příběhu jedné strany, i když vám chceme věřit. Musíme také dát kasinu šanci reagovat a vysvětlit svou verzi. Po šesti měsících se to stává poměrně obtížným, a proto máme pravidlo, že stížnosti musí být aktuální.

Většina online kasin neuchovává podrobné záznamy déle než šest měsíců. Takže i když jste poskytli důkaz, bez aktuálních záznamů z kasina samotného je pro nás v CasinoGuru velmi obtížné vaše tvrzení řádně prošetřit a ověřit.

Vaše úsilí rozhodně nepřišlo nazmar. Je jen škoda, že nám načasování neumožňuje nyní podniknout další kroky. To však neznamená, že kasina mohou hráče jednoduše ignorovat. Renomované kasino by mělo reagovat a situaci objasnit, protože už jen mlčení vyvolává vážné obavy.

Na druhou stranu chápu i perspektivu uživatelských recenzí: bez aktuálních informací k ověření riskujeme zveřejnění něčeho nepotvrzeného, což by nebylo fér vůči kasinu ani komunitě. Tato situace se týká uživatelských recenzí, které souvisejí se stížnostmi uživatelů.

Stručně řečeno:

Vždy je nejlepší nahlásit a eskalovat problémy co nejdříve.

Poskytnutí důkazů je klíčové, ale musíme být také schopni ověřit tvrzení z obou stran.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Ahoj Radko,

Děkuji za vaši odpověď – dává to naprostý smysl a plně chápu váš názor. Přesto si myslím, že by bylo užitečné, kdyby se k této záležitosti alespoň vyjádřilo kasino Welle, byť jen soukromě.

Skutečnost, že tento problém ignorují již více než šest týdnů, vykresluje velmi negativní obraz. Každý zákazník by si toho měl být vědom a dvakrát si to rozmyslet, než tam začne hrát, protože od tohoto kasina nemůže očekávat žádnou podporu. Navíc se zdá, že při zpracování výběrů používají pochybné nebo dokonce nelegální metody.

Automaticky přeloženo:
Saint90
před 4 měsíci

Ahoj Saint90,

Děkuji za vaši promyšlenou odpověď a upřímně děkuji za způsob, jakým vedete naši konverzaci. Je jasné, že jste v obtížné situaci, a přesto k ní stále přistupujete otevřeně a objektivně. To si zaslouží skutečný respekt.

Plně chápu vaši frustraci, zvláště když máte pocit, že vaše obavy byly vyslyšeny mlčením. Máte pravdu, že transparentní komunikace, i jednoduchý komentář od kasina, by mohl mít skutečný dopad, a to nejen pro vás, ale i pro ostatní hráče.

I když jsme bohužel nebyli schopni pomoci s vyřešením vaší stížnosti přímo, vaše ochota hovořit o svých zkušenostech konstruktivním a upřímným způsobem je důležitá. Právě tento druh otevřené konverzace může pomoci odhalit problémy a prosazovat lepší standardy v celém odvětví.

Pokud se cokoli změní nebo pokud se Welle Casino rozhodne reagovat, veřejně či soukromě, určitě se s vámi prosím spojíme.

Mějte se a ještě jednou děkuji, že jste se chovali uctivě, a to i v situaci, která evidentně nebyla snadná.

Automaticky přeloženo:
12 3

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.