Ahoj Romi,
děkuji za odpověď. Všiml jsem si, že jste zmínil, že kasino WagonBet bylo uzavřeno a již není v provozu, což znamená, že nemohu podat oficiální stížnost. Všiml jsem si však také, že jste byli v kontaktu s někým z kasina a že v určitých případech byly zůstatky úspěšně vypláceny i po jeho uzavření.
Požaduji, pokud je to možné, poskytnout vám podrobnosti o mém případu, abyste mohli zkontrolovat, zda mohu získat zpět svůj zbývající zůstatek. Z důvodu důvěrnosti nemohu tyto údaje zveřejnit. Pokud jste ochotni pomoci, velmi bych ocenil, kdybyste mi poskytli e-mailovou adresu, na kterou mohu zaslat potřebné informace.
Předem vám děkujeme za pomoc!
Hello Romi,
Thank you for your reply. I noticed that you mentioned that WagonBet Casino has been closed and is no longer operational, which means I cannot submit an official complaint. However, I also noticed that you have been in contact with someone from the casino and that in certain cases, balances have been successfully paid out even after its closure.
My request is, if possible, to provide you with the details of my case so you can check whether I could recover my remaining balance. For confidentiality reasons, I cannot post these details publicly. If you are willing to assist, I would greatly appreciate it if you could provide me with an email address where I can send the necessary information.
Thank you in advance for your help!
Automaticky přeloženo: