FórumKasinaWagonBet Casino - všeobecná diskuze

WagonBet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 11 měsíci od kaczka381
|
3647 zobrazení 39 odpovědí |
|
1 2
kaczka381
před 8 měsíci

Budeme vás informovat, jakmile budeme mít nějaké nové informace. Buďte prosím trpěliví, nezapomeneme se vám ozvat.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Děkuji za pozornost! Naše webové stránky jsou stále v technické aktualizaci. Kontaktovali jsme hráče, abychom zaplatili výhru.

Automaticky přeloženo:
WagonBet Casino
před 7 měsíci

Je to tak, tým mě kontaktoval, ale nemám peněženku, kterou by bylo možné použít k výběru, vložil jsem kartou a chtěl bych si peníze vybrat stejným způsobem

Jak dlouho bude trvat renovace webu? Nebo jak dlouho bude možnost platby kartou k dispozici?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Děkuji za pozornost! Naše webové stránky jsou stále v technické aktualizaci. Kontaktovali jsme hráče, abychom zaplatili výhru.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, kasino WagonBet. Moc děkujeme za aktualizaci, opravdu si toho vážíme.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Jediný problém je, že nemohu vybrat své prostředky, protože nemám peněženku, kterou kasino umožňuje, a provedl jsem vklad prostřednictvím karty a chtěl bych tyto prostředky vybrat na kartu.

Z toho plyne můj dotaz: jak dlouho bude trvat renovace webu a kdy bude možnost platit kartou?

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 7 měsíci

Chápu. Snad se to brzy dozvíme.🤞

Automaticky přeloženo:
WagonBet Casino
před 7 měsíci

Kdy bude možné vybírat prostředky na kartu a kdy bude web aktivní?

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 7 měsíci

Stále se nic nezměnilo a nemůžete se dostat na stránku a vybrat peníze? Žádná aktualizace? 😕

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Ano, web je stále neaktivní a nemohu vybrat své prostředky na kartu 🥺🥺

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 7 měsíci

Taky to vidím, ale zatím není aktualizace, takže to asi nějakou dobu potrvá. Budeme muset být trpěliví. 😕

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 7 měsíci

Během několika sekund si můžete vytvořit důvěryhodnou peněženku a získat výhru. V současné době nemáme funkci výběru na bankovní kartu.

Automaticky přeloženo:
WagonBet Casino
před 6 měsíci

Web je bohužel stále neaktivní

Plánujete letos znovu aktivovat web?


Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 6 měsíci

Oh, dovolte mi kontaktovat Data Team, možná by naše pobočky také něco věděly.

Opravdu si vážím vaší připomínky!

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 5 měsíci

Je mi líto, že musím říct, že se nám nepodařilo kontaktovat nikoho z tohoto kasina; proto je nyní nastaven jako uzavřený. Podařilo se vám získat zpět své výhry nebo finanční prostředky? Obávám se, že odpověď nebude kladná.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Bohužel ne, nedostal jsem své prostředky z kasina

Mohu otevřít spor na vašem webu?

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 5 měsíci

To je smůla. Nejsem si jistý, zda by stížnost pomohla, kdyby Radka řekla, že nemůžeme kontaktovat nikoho z kasina.

Každopádně, zkusili jste alternativu, kterou kasino v té době navrhlo a kterou jste mohli použít k výběru?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 dny

Milá Romi,


Obracím se na vás, protože jsem si všiml vašeho zapojení do diskusí týkajících se kasina WagonBet. Na svém účtu u kasina WagonBet mám malý nevyplacený zůstatek a ocenil bych vaši pomoc při řešení této záležitosti.


Abyste se vyhnuli veřejnému sdílení citlivých přihlašovacích údajů, můžete mi prosím poradit, jak mohu bezpečně poskytnout potřebné informace?


Předem děkuji za pomoc. Těším se na vaši zprávu.

Automaticky přeloženo:
Bestbets
před 2 dny

Dobrý den.

Omlouvám se za pozdní odpověď.

Mohl byste nám prosím sdělit, s čím byste chtěli pomoci, aniž byste uváděli jakékoli osobní údaje?

Nejsem schopen vám pomoci, pokud neznám žádné podrobnosti, víte.

Také, pokud máte pocit, že by se do toho mohl zapojit náš tým pro stížnosti, už víte, jak funguje podání stížnosti. Právo?

Určitě zde ale počkám na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 12 hodinami

Ahoj Romi,


děkuji za odpověď. Všiml jsem si, že jste zmínil, že kasino WagonBet bylo uzavřeno a již není v provozu, což znamená, že nemohu podat oficiální stížnost. Všiml jsem si však také, že jste byli v kontaktu s někým z kasina a že v určitých případech byly zůstatky úspěšně vypláceny i po jeho uzavření.


Požaduji, pokud je to možné, poskytnout vám podrobnosti o mém případu, abyste mohli zkontrolovat, zda mohu získat zpět svůj zbývající zůstatek. Z důvodu důvěrnosti nemohu tyto údaje zveřejnit. Pokud jste ochotni pomoci, velmi bych ocenil, kdybyste mi poskytli e-mailovou adresu, na kterou mohu zaslat potřebné informace.


Předem vám děkujeme za pomoc!

Automaticky přeloženo:
Romi
před 12 hodinami

Také prosím o pomoc v této záležitosti, kasino mi stále nevyplatilo prostředky, které mi zůstaly na účtu

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky