před 8 měsíci
Budeme vás informovat, jakmile budeme mít nějaké nové informace. Buďte prosím trpěliví, nezapomeneme se vám ozvat.
Will inform you as soon we have any new information. Please be patient, we won't forget to get back to you.
0
Budeme vás informovat, jakmile budeme mít nějaké nové informace. Buďte prosím trpěliví, nezapomeneme se vám ozvat.
Will inform you as soon we have any new information. Please be patient, we won't forget to get back to you.
Děkuji za pozornost! Naše webové stránky jsou stále v technické aktualizaci. Kontaktovali jsme hráče, abychom zaplatili výhru.
Thank you for your attention! Our website is still under technical update. We contacted the player to pay the winnings.
Je to tak, tým mě kontaktoval, ale nemám peněženku, kterou by bylo možné použít k výběru, vložil jsem kartou a chtěl bych si peníze vybrat stejným způsobem
Jak dlouho bude trvat renovace webu? Nebo jak dlouho bude možnost platby kartou k dispozici?
That's right, the team contacted me, but I don't have a wallet that can be used to make a withdrawal, I deposited via card and I would like to withdraw my funds in the same way
How long will it take to renovate the website? Or how long will the card payment option be available?
Zgadza się,zespół się skontaktował ze mną jednak nie posiadam portfela dzięki któremu można zlecić wypłatę ,wpłacałem poprzez kartę i w taki sam sposób chciałbym wypłacić swoje środki
Jak długo jeszcze potrwa renowacja strony ? Albo za jaki czas będzie opcja wyplaty karta
Jediný problém je, že nemohu vybrat své prostředky, protože nemám peněženku, kterou kasino umožňuje, a provedl jsem vklad prostřednictvím karty a chtěl bych tyto prostředky vybrat na kartu.
Z toho plyne můj dotaz: jak dlouho bude trvat renovace webu a kdy bude možnost platit kartou?
The only problem is that I cannot withdraw my funds because I do not have a wallet that the casino allows and I made my deposit via card and I would like to withdraw these funds to the card.
Hence my question: how long will it take to renovate the website and when will there be an option to pay by card?
Tylko problem polega w tym że nie mogę wypłacić swoich środków gdyż nie mam portfela takiego które zezwala kasyno a swoją wpłatę dokonywałem poprzez kartę i chciałbym te środki wypłacić na kartę
Stąd moje pytanie jak długo będzie trwała jeszcze renowacja strony i kiedy będzie opcja wyplaty na kartę
Chápu. Snad se to brzy dozvíme.🤞
I understand. Hopefully we will be able to find out soon.🤞
Kdy bude možné vybírat prostředky na kartu a kdy bude web aktivní?
When will it be possible to withdraw funds to the card and when will the website be active?
Kiedy będzie możliwość wypłacenia swoich środków na kartę oraz kiedy strona będzie aktywna ?
Stále se nic nezměnilo a nemůžete se dostat na stránku a vybrat peníze? Žádná aktualizace? 😕
Still nothing has changed and you can't get to the page and withdraw money ? No update ? 😕
Ano, web je stále neaktivní a nemohu vybrat své prostředky na kartu 🥺🥺
Yes, the website is still inactive and I cannot withdraw my funds to the card 🥺🥺
Tak nadal strona jest nieaktywna i nie mogę wypłacić swoich środków na kartę 🥺🥺
Taky to vidím, ale zatím není aktualizace, takže to asi nějakou dobu potrvá. Budeme muset být trpěliví. 😕
I can see it too, but there is no update yet, so it will probably take some time. We will have to be patient. 😕
Během několika sekund si můžete vytvořit důvěryhodnou peněženku a získat výhru. V současné době nemáme funkci výběru na bankovní kartu.
You can create a trust wallet in a few seconds and get the winnings. Currently, we do not have a withdrawal function to a bank card.
Web je bohužel stále neaktivní
Plánujete letos znovu aktivovat web?
Unfortunately, the website is still inactive
Is there a plan to reactivate the website this year?
Niestety strona nadal jest nieaktywna
Czy jest planowana reaktywacja strony jeszcze w tym roku ?
Oh, dovolte mi kontaktovat Data Team, možná by naše pobočky také něco věděly.
Opravdu si vážím vaší připomínky!
Oh, let me get in touch with Data Team, perhaps our affiliates would also know something.
I truly appreciate your reminder!
Je mi líto, že musím říct, že se nám nepodařilo kontaktovat nikoho z tohoto kasina; proto je nyní nastaven jako uzavřený. Podařilo se vám získat zpět své výhry nebo finanční prostředky? Obávám se, že odpověď nebude kladná.
I'm sorry to say that we were not able to get in touch with anyone from this casino; hence, it is now set as closed. Have you been able to recover your winnings or funds? I fear the answer will not be positive.
Bohužel ne, nedostal jsem své prostředky z kasina
Mohu otevřít spor na vašem webu?
Unfortunately no, I did not receive my funds from the casino
Can I open a dispute on your website?
Niestety nie, nie otrzymalem swoich srodkow z kasyna
Czy moge otworzyc spor u was na stronie ?
To je smůla. Nejsem si jistý, zda by stížnost pomohla, kdyby Radka řekla, že nemůžeme kontaktovat nikoho z kasina.
Každopádně, zkusili jste alternativu, kterou kasino v té době navrhlo a kterou jste mohli použít k výběru?
That's bad luck. I'm not sure if a complaint would have helped if Radka said we can't contact anyone from the casino.
Anyway, did you try the alternative that the casino suggested at the time, which you could have used to make your withdrawal ?
Milá Romi,
Obracím se na vás, protože jsem si všiml vašeho zapojení do diskusí týkajících se kasina WagonBet. Na svém účtu u kasina WagonBet mám malý nevyplacený zůstatek a ocenil bych vaši pomoc při řešení této záležitosti.
Abyste se vyhnuli veřejnému sdílení citlivých přihlašovacích údajů, můžete mi prosím poradit, jak mohu bezpečně poskytnout potřebné informace?
Předem děkuji za pomoc. Těším se na vaši zprávu.
Dear Romi,
I am reaching out to you as I noticed your involvement in discussions regarding WagonBet Casino. I have a small unpaid balance in my account with WagonBet Casino, and I would appreciate your assistance in resolving this matter.
To avoid sharing sensitive login details publicly, could you please advise how I can securely provide the necessary information?
Thank you in advance for your help. I look forward to hearing from you.
Dobrý den.
Omlouvám se za pozdní odpověď.
Mohl byste nám prosím sdělit, s čím byste chtěli pomoci, aniž byste uváděli jakékoli osobní údaje?
Nejsem schopen vám pomoci, pokud neznám žádné podrobnosti, víte.
Také, pokud máte pocit, že by se do toho mohl zapojit náš tým pro stížnosti, už víte, jak funguje podání stížnosti. Právo?
Určitě zde ale počkám na vaši odpověď.
Hello there.
I'm sorry for the late response.
Could you please tell us what you would like to help with without posting any personal information, perhaps?
I am not able to help you out if I don't know any details, you know.
Also, if you feel that our complaint team could get involved, you know by now how the submission of a complaint works. Right?
I will surely wait for your response here, though.
Ahoj Romi,
děkuji za odpověď. Všiml jsem si, že jste zmínil, že kasino WagonBet bylo uzavřeno a již není v provozu, což znamená, že nemohu podat oficiální stížnost. Všiml jsem si však také, že jste byli v kontaktu s někým z kasina a že v určitých případech byly zůstatky úspěšně vypláceny i po jeho uzavření.
Požaduji, pokud je to možné, poskytnout vám podrobnosti o mém případu, abyste mohli zkontrolovat, zda mohu získat zpět svůj zbývající zůstatek. Z důvodu důvěrnosti nemohu tyto údaje zveřejnit. Pokud jste ochotni pomoci, velmi bych ocenil, kdybyste mi poskytli e-mailovou adresu, na kterou mohu zaslat potřebné informace.
Předem vám děkujeme za pomoc!
Hello Romi,
Thank you for your reply. I noticed that you mentioned that WagonBet Casino has been closed and is no longer operational, which means I cannot submit an official complaint. However, I also noticed that you have been in contact with someone from the casino and that in certain cases, balances have been successfully paid out even after its closure.
My request is, if possible, to provide you with the details of my case so you can check whether I could recover my remaining balance. For confidentiality reasons, I cannot post these details publicly. If you are willing to assist, I would greatly appreciate it if you could provide me with an email address where I can send the necessary information.
Thank you in advance for your help!
Také prosím o pomoc v této záležitosti, kasino mi stále nevyplatilo prostředky, které mi zůstaly na účtu
I also kindly ask for help in this matter, the casino still has not paid me the funds that remained on my account
Ja rowniez bardzo prosze o pomoc w tej sprawie, kasyno nadal nie wyplacilo mi srodkow ktore zostaly na moim koncie
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.