Ahoj,
jak můžete vidět ve své stížnosti , nyní čekáme, až kasino potvrdí nové dokumenty, které jste laskavě poskytli:
Budeme vás aktualizovat. Děkuji.
Hello,
as you can see in your complaint, we are now waiting for the casino to confirm the new documents you kindly provided:
We will update you. Thank you.
Řekl bych, že kasino potřebuje pouze solidní dokument, který prokáže, že karta patří vám.
Zdá se mi, že kasino požaduje potvrzení od banky, v tomto případě podepsané, vy jste zaslali potvrzení transakce, ale číslo karty tam není vidět. Připadá mi, že kasino prostě potřebuje bankovní výpis, kde je uvedeno číslo karty, takže dokument deklaruje, že karta je spojena s vaším bankovním účtem.
Domnívám se, že toto je pointa z tohoto důvodu:
..." mohla by vám banka poskytnout podepsaný dokument, že karta skutečně patří vám?
Protože jsme nebyli schopni identifikovat číslo karty na poskytnutých skenech."
I'd say that the casino just needs a solid document to prove that the card belongs to you.
To me, it seems, that the casino is asking for a bank confirmation, signed in this case, you posted transaction confirmation, but the card's number is not visible there. It makes me think that the casino simply needs a bank statement where the card number is shown, so the document declares that the card is associated with your bank account.
I believe that this is the point because of this:
..." bank could provide you with the signed document, that the card indeed belongs to you?
Since we were unable to identify the card number within the provided scans."
S obrázky výpisů, které jsem poslal, pokud chcete zkontrolovat data, je snadné zjistit, že karta je moje, ale jak jsem řekl prostřednictvím virtuální kreditní karty, kterou jsem nahrál prostřednictvím svého účtu, nemohu
ukaž svůj účet Zkoušel jsem všechno, co jsem byl v bance a dali mi jen tyto dokumenty
With the images I sent of the statements, if you want to cross-check the data, it's easy to see that the card is mine but as I said through the virtual credit card that I loaded through my account, I can't
show my account I've tried everything I've been to the bank and they only gave me these documents
Com as imagens que enviei dos extratos se quiserem cruzar os dados é fácil perceberem que o cartão é meu mas como já disse através do cartão de crédito virtual a qual carreguei através da minha conta não dá pra
mostrar a minha conta já tentei de tudo já fui ao banco e só me deram esses documentos
Rozumím, právě jsem komentoval poslední požadavek kasina.
Počkejme si na výsledek. Je na kasinu, aby zvážilo všechny dokumenty, určitě zkusíme poradit.
I understand, I just commented on the last request made by the casino.
Let's wait for the result. It's up to the casino to consider all documents, I'm sure we'll try to advise.
Uspořádejte párty! 🎉🎉🎊🙂
Pokud si pamatuji, znamená to, že tam budete hrát dál.
Throw the party! 🎉🎉🎊🙂
As far as I remember, this means that you'll keep playing there.
Ahoj Radko ano.
Prozatím jsem se rozhodl pro pauzu od všech kasin.
Ale ano, vrátím se ke hře.
Vděčný
Hi Radka yes.
For now I opted for a break from all casinos.
But yes I will go back to play.
Grateful
Olá Radka sim .
Por agora optei por uma pausa em todos os casinos .
Mas sim vou lá voltar a jogar .
Grato
V tomto případě vám přeji příjemnou přestávku a šťastný návrat, až se vrátíte. 🙂
In this case, I wish you a pleasant break and a lucky return when you're back. 🙂
Porce! 🇧🇷
jednoduché, ukradl jsem 83 tis.
Serving! 🇧🇷
simple i looted 83K .
Sacando ! 😀
simples eu saquei 83 K .
Ahoj,
jde vaše otázka na stažení? Nejprve musíte projít ověřením a poté, pokud jste při hraní dodrželi pravidla, by měl být výběr přijat a proveden.
Je nějaký problém s vaším výběrem – nebo vkladem (nejsem si docela jistý předmětem)?
Hello,
does your question go for withdrawal? Well, you have to pass the verification first and then, if you complied with the rules while playing, the withdrawal should be accepted and carried out.
Is there any issue with your withdrawal - or deposit (I'm not pretty sure about the subject)?
Snažím se vybrat svou částku několik dní a stále se to kontroluje, poslal jsem všechny své dokumenty do KYC k posouzení a nic to neřeší, posílám zprávu na podporu a všichni operátoři přicházejí se stejnou odpovědí, že potřebujete počkat, že pošlou email a do dnešního dne se nic nevyřešilo a poslal email. Je to složité, v době vkladu jsou rychlí, ale co se týče výplaty toho, na co mám nárok, tak je to zpoždění.
I've been trying to withdraw my amount for days and it just keeps checking, I sent all my documents to KYC for evaluation and nothing solves it, I send a message to support and all the operators come with the same answer, that you need to wait, that they will send an email and until today nothing has been resolved and sent an email. It's complicated, at the time of the deposit they are fast, but when it comes to paying what I am entitled to, there is this delay.
Estou há dias tentando realizar o saque do meu montante e só fica em verificação,mandei todos meus documentos pra avaliação do KYC e nada resolvem,mando mensagem no suporte e todos os operadores vem com a mesma resposta,que precisa aguardar,que vão mandar um email e até hoje nada de resolverem e de mandar e-mail.Está complicado,na hora do depósito são rápidos,mas já na hora de pagarem o que meu de direito está essa demora.
Je mi líto, že to říkám, ale zdá se, že situace se zpožděním zůstává stejná.
Četl jste obecnou diskuzi IceCasino ? Zjistili byste, že v tom nejste sami 🙁.
Můžu prosím vědět, kdy přesně to ověřování začalo, případně kdy jste odevzdali výběr? Povolujeme kasinům 14 celých dní na úplné ověření účtů a provedení platby, teprve poté zasáhneme prostřednictvím stížnosti.
Dejte mi laskavě vědět.
I'm sorry to say that but it seems that the situation with delays stays the same.
Did you read the IceCasino general discussion? You would find out that you are not in this alone 🙁.
May I know, when exactly the verification started, or when did you submit the withdrawal, please? We allow casinos 14 full days to fully verify accounts and fulfill the payment, only after that we step in via complaint.
Kindly let me know.
Ahoj,
Domnívám se, že hlavní otázkou je, zda tyto dokumenty již byly schváleny a váš účet plně ověřen. Obávám se, že dokud to nebude provedeno, nebude stažení schváleno.
Může to být důvod, co myslíte?
Hello,
I believe that the main question is whether those documents were already approved, and your account fully verified. Until this is done, the withdrawal will not be approved, I'm afraid.
Could this be the reason, what do you think?
Dobrou noc, nemohu si vybrat peníze, píše se, že jsou neúplné a hned nad zápisem se vzdává.. Potřebuji vybrat svou výhru
Good night, I can't withdraw my money, it says that it is incomplete and right above the writing gives up.. I need to withdraw my winnings
Boa noite nao consigo sacar meu dinheiro diz q esta incompleto e logo acima escrito desiste..preciso retirar meu ganho
Ahoj,
Rád bych pomohl, ale chtělo by to od vás více podrobností. Byl váš účet v podstatě plně ověřen?
Co je označeno jako nedokončené?
Pokud máte potíže, doporučuji požádat o radu live chat.
Sdělte mi prosím další podrobnosti.
Hello,
I'd like to help, but that would require more details from you. Essentially, has your account been fully verified?
What is marked as incomplete?
If you struggle, I recommend asking the live chat for advice.
Let me know further details, please.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.