DomůFórumKasinaVyberte peníze z ledového kasina

Vyberte peníze z ledového kasina (strana 3)

 od ruisoares3
|
37 214 zobrazení 93 odpovědí |
|
12 3 45

Dobré odpoledne, rád bych, aby mi někdo odpověděl na mou situaci

Automaticky přeloženo:
ruisoares3

Ahoj,

jak můžete vidět ve své stížnosti , nyní čekáme, až kasino potvrdí nové dokumenty, které jste laskavě poskytli:

file

Budeme vás aktualizovat. Děkuji.


Automaticky přeloženo:

Udělal jsem všechno, co mi kasino ztěžovalo život, jak jen to šlo, nevím proč,

Automaticky přeloženo:
ruisoares3

Řekl bych, že kasino potřebuje pouze solidní dokument, který prokáže, že karta patří vám.

Zdá se mi, že kasino požaduje potvrzení od banky, v tomto případě podepsané, vy jste zaslali potvrzení transakce, ale číslo karty tam není vidět. Připadá mi, že kasino prostě potřebuje bankovní výpis, kde je uvedeno číslo karty, takže dokument deklaruje, že karta je spojena s vaším bankovním účtem.

Domnívám se, že toto je pointa z tohoto důvodu:

..." mohla by vám banka poskytnout podepsaný dokument, že karta skutečně patří vám?

Protože jsme nebyli schopni identifikovat číslo karty na poskytnutých skenech."


Automaticky přeloženo:

S obrázky výpisů, které jsem poslal, pokud chcete zkontrolovat data, je snadné zjistit, že karta je moje, ale jak jsem řekl prostřednictvím virtuální kreditní karty, kterou jsem nahrál prostřednictvím svého účtu, nemohu

ukaž svůj účet Zkoušel jsem všechno, co jsem byl v bance a dali mi jen tyto dokumenty


Automaticky přeloženo:
ruisoares3

Rozumím, právě jsem komentoval poslední požadavek kasina.

Počkejme si na výsledek. Je na kasinu, aby zvážilo všechny dokumenty, určitě zkusíme poradit.

Automaticky přeloženo:

Kasino platí 5*

Právě jsem obdržel celou částku

83 035 eur.

Automaticky přeloženo:
Valter_Mendonca

Uspořádejte párty! 🎉🎉🎊🙂

Pokud si pamatuji, znamená to, že tam budete hrát dál.


Automaticky přeloženo:
Radka

Ahoj Radko ano.

Prozatím jsem se rozhodl pro pauzu od všech kasin.

Ale ano, vrátím se ke hře.

Vděčný

Automaticky přeloženo:
Valter_Mendonca

V tomto případě vám přeji příjemnou přestávku a šťastný návrat, až se vrátíte. 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka

Děkujeme 🙏 ☺️

Automaticky přeloženo:

Jak vydělat peníze v ledovém kasinu

Automaticky přeloženo:
edisonalejo125

Porce! 🇧🇷

jednoduché, ukradl jsem 83 tis.

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
edisonalejo125

Ahoj,

jde vaše otázka na stažení? Nejprve musíte projít ověřením a poté, pokud jste při hraní dodrželi pravidla, by měl být výběr přijat a proveden.

Je nějaký problém s vaším výběrem – nebo vkladem (nejsem si docela jistý předmětem)?


Automaticky přeloženo:

Snažím se vybrat svou částku několik dní a stále se to kontroluje, poslal jsem všechny své dokumenty do KYC k posouzení a nic to neřeší, posílám zprávu na podporu a všichni operátoři přicházejí se stejnou odpovědí, že potřebujete počkat, že pošlou email a do dnešního dne se nic nevyřešilo a poslal email. Je to složité, v době vkladu jsou rychlí, ale co se týče výplaty toho, na co mám nárok, tak je to zpoždění.

Automaticky přeloženo:
taylainefernanda97

Je mi líto, že to říkám, ale zdá se, že situace se zpožděním zůstává stejná.

Četl jste obecnou diskuzi IceCasino ? Zjistili byste, že v tom nejste sami 🙁.

Projděte si stížnosti zde .

Můžu prosím vědět, kdy přesně to ověřování začalo, případně kdy jste odevzdali výběr? Povolujeme kasinům 14 celých dní na úplné ověření účtů a provedení platby, teprve poté zasáhneme prostřednictvím stížnosti.

Dejte mi laskavě vědět.

Automaticky přeloženo:
  1. obrovské potíže s výběrem zůstatku z kasina ice Již jsem poslal dokumenty a výběr je právě zamítnut
Automaticky přeloženo:
crevelari

Ahoj,

Domnívám se, že hlavní otázkou je, zda tyto dokumenty již byly schváleny a váš účet plně ověřen. Obávám se, že dokud to nebude provedeno, nebude stažení schváleno.

Může to být důvod, co myslíte?


Automaticky přeloženo:

Dobrou noc, nemohu si vybrat peníze, píše se, že jsou neúplné a hned nad zápisem se vzdává.. Potřebuji vybrat svou výhru

Automaticky přeloženo:
smony176

Ahoj,

Rád bych pomohl, ale chtělo by to od vás více podrobností. Byl váš účet v podstatě plně ověřen?

Co je označeno jako nedokončené?

Pokud máte potíže, doporučuji požádat o radu live chat.

Sdělte mi prosím další podrobnosti.


Automaticky přeloženo:
12 3 45

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky