FórumKasinaVyberte peníze z ledového kasina

Vyberte peníze z ledového kasina (strana 2)

před rokem od ruisoares3
|
26377 zobrazení 94 odpovědí |
|
1 2 3...5
Přidat příspěvek
před rokem

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ne, nevytvořil jsem si 2 účty, když jsem vytvořil jeden, říkal jsem, že jsem provedl vklad, abych mohl hrát v kasinu na účtu prostřednictvím virtuální kreditní karty žánru paysafecard, ale když jsem získal výhru, účet Dal jsem údaje vše je také moje Poslal jsem doklady vše dokládající vše, rozumíte? Ledové kasino je to, co mi ztěžuje život, nevím proč! Účet, na který chci, aby byly výhry převedeny, je můj, mohu vám také vše poslat ke kontrole, způsob platby je společný účet mě a mé přítelkyně, ale co to má dělat, jen jsem účet nahrál později, abych si mohl vybrat výhry Ukázal jsem celou dokumentaci o iban bic atd., které odkazují na můj účet

Automaticky přeloženo:
před rokem

Promiň, nejsem si jistý, jestli tě sleduju správně. Znovu jsem si přečetl vaši stížnost, zjevně se zdá, že kasino má nějaké nesrovnalosti v ověřování, ale nemám šanci zjistit, co přesně způsobilo, že požadujete další dokumenty.

Jsem si jistý, že se musíme spojit s kasinem a vyřešit věci. Bohužel to není moje součást, takže počkám, až s něčím přijde reklamační tým.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Neexistují vůbec žádné nesrovnalosti z kasina vyplývá, že jsem nahrál na web kasina prostřednictvím aplikace mbaway, což je virtuální kreditní karta typu paysafecard, ale tato virtuální karta s jediným nákupem byla přes můj účet, který zkontrolovali, již jsem poslal výpis podepsaný bankou již jsem poslal výpis z nahrání, který jsem provedl na stránku Vše jsem již odeslal a stále se odkládají atd atd atd atd. Nechápu proč, rád bych požádal o pomoc guru kasina

Automaticky přeloženo:
před rokem

Viděl jsem mnoho lidí, kteří si stěžovali, že kasino je podvod

Automaticky přeloženo:
před rokem

Neexistují vůbec žádné nesrovnalosti z kasina vyplývá, že jsem nahrál na web kasina prostřednictvím aplikace mbaway, což je virtuální kreditní karta typu paysafecard, ale tato virtuální karta s jediným nákupem byla přes můj účet, který zkontrolovali, již jsem poslal výpis podepsaný bankou již jsem poslal výpis z nahrání, který jsem provedl na stránku Vše jsem již odeslal a stále se odkládají atd atd atd atd. Nechápu proč, rád bych požádal o pomoc guru kasina

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

upřímně, musíme si být jisti, že je vše v pořádku, k tomu možná budeme muset spolupracovat s kasinem. Ale to je rozhodně na rozhodnutí týmu pro stížnosti. Chápu, že celou tuto situaci vidíte křišťálově jasně, ale nejdřív to musíme prozkoumat.

Je skvělé, že s kasinem spolupracujete tak, jak spolupracujete, asi bych méně chápal být ve vaší kůži.

Upřímně mi dovolte říci, že celý tým je extrémně vytížený. Neustále se setkáváme s velkým množstvím nových stížností. Proto vás prosím o trpělivost. Děkuji.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Jediné co mě štve je, že jsem propadl podvodu a potřebuji peníze, někdo by to měl zastavit, protože ty peníze berou lidem a neplatí

Automaticky přeloženo:
ruisoares3
před rokem

Jak jsem řekl, rozumím vašemu pohledu, ale dovolte nám to prozkoumat, prosím.

Podvody znamenají, že kasina přijímají pouze vklady, ale hráči nemají šanci na výběr, protože tato kasina nehodlají platit.

Je to vážná věc a musíme se na problém podívat hlouběji. Možná má kasino nedostatek personálu nebo personál není dobře vyškolený. Vím, že vás to obecně nezajímá, ale tyto návrhy lze jen stěží považovat za podvod, berte to prosím jako příklad.


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Vezmu to jako příklad, ale neodblokují mi účet, nenechají mě vzít peníze a pořád to odkládají, to není normální! Kromě toho, tady v Portugalsku jsem viděl spoustu zpráv, které si myslí, že ledové kasino je pochybné a neplatí lidem, nechápu, proč jsem všechno poslal správně, všechno jsem udělal a klamou mě, žádají o všechno a cokoli a já jim to pošlu , byl jsem upřímný , nabil jsem účet v naději , že vydělám peníze , vyhrál jsem a oni mi nezaplatili

Automaticky přeloženo:
ruisoares3
před rokem

Ahoj,

jak jsem již zmínil, kasino bylo přesvědčeno, že jste použili možnost platby třetí stranou (což je zakázáno smluvními podmínkami). Tato skutečnost způsobila všechny potíže.

Jak napsal Tomáš ve vaší stížnosti, v okamžiku, kdy kasino potvrdí, že se již nejedná o tento problém, by měl být váš výběr zpracován odpovídajícím způsobem.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, ale už jsem to všechno vysvětlil kasinu Už jsem poslal všechny dokumenty a zdá se, že to dělají schválně, aby nám nezaplatili Všechno jsem poslal správně fotky vše jsem vysvětlil Myslím, že je to snadné pochopit, ztěžují život tak, jak je to jen možné, protože pokud nikomu neplatí, co jiného mohu udělat, zkomplikují život, viděl jsem mnoho lidí, kteří si stěžovali na kasino a stále více věřím, že jsem byl podveden, musí to udělat mnoha lidem , můžeš mi pomoci!?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Musel jsem mluvit s operátorem a řekli mi to file

Automaticky přeloženo:
před rokem

neuvědomili si nebo nechtějí pochopit, že účet končící na 6107 je číslo, které automaticky vytvoří virtuální kreditní karta, ale že tento účet je spojen s jiným účtem končícím na 512 Poslal jsem všechny dokumenty a pokud chtějí dokáži to pochopit a přijít, co chybí, ale zítra dostanu poslední papír, pokud to nebude fungovat, je to proto, že je to podvod, jdu do banky pro papír dokonce podepsaný od nich, že číslo účtu končící na 512 je moje! Pokud ne, tak nevím, co mám dělat, ale pomozte mi

Automaticky přeloženo:
před rokem

filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
před rokem

filefilefile

Automaticky přeloženo:
před rokem

Toto je celý rozhovor, doufám, že rozumíte

Automaticky přeloženo:
ruisoares3
před rokem

Dobré ráno,

Nechci se opakovat a vy se také nemusíte.

Jde o to, že si musíme s kasinem vyjasnit a prodiskutovat, co kasino považuje za nesprávné, abychom dosáhli pokroku.

Počkejte prosím na další aktualizaci stížnosti. Nemohu si s tím pomoci, ale doufám, že to zaměstnanci kasina pochopí.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Takže doporučujete počkat?

Automaticky přeloženo:
ruisoares3
před rokem

Ano, dokud náš tým pro stížnosti neudělá, co je nutné, aby vám pomohl.

Upřímně řečeno, v tuto chvíli nemůžete dělat nic jiného.

Poslední možností by bylo kontaktovat licenční úřad, ale dal bych vaší stížnosti šanci.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pak počkám další 2 nebo 3 dny….pokud nepůjdu na licenční úřad na portálu stížností v Portugalsku, stovky lidí si stěžují na toto kasino

Automaticky přeloženo:
ruisoares3
před rokem

Měl jsem na mysli vaši aktuální stížnost , prosím respektujte časovač:

file


Automaticky přeloženo:
1 2 3...5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky