Ne, nevytvořil jsem si 2 účty, když jsem vytvořil jeden, říkal jsem, že jsem provedl vklad, abych mohl hrát v kasinu na účtu prostřednictvím virtuální kreditní karty žánru paysafecard, ale když jsem získal výhru, účet Dal jsem údaje vše je také moje Poslal jsem doklady vše dokládající vše, rozumíte? Ledové kasino je to, co mi ztěžuje život, nevím proč! Účet, na který chci, aby byly výhry převedeny, je můj, mohu vám také vše poslat ke kontrole, způsob platby je společný účet mě a mé přítelkyně, ale co to má dělat, jen jsem účet nahrál později, abych si mohl vybrat výhry Ukázal jsem celou dokumentaci o iban bic atd., které odkazují na můj účet
No, I didn't create 2 accounts when I created one, what I was saying is that I made the deposit to play at the casino of an account through a virtual credit card of the paysafecard genre, but then when I got the winnings the account I gave the data all is also mine I sent the documents all proving everything, do you understand? Ice casino is what makes life difficult for me, I don't know why! The account that I want the winnings to be transferred is mine I can send you everything to check as well, the payment method is a joint account of me and my girlfriend's but what does this have to do I just loaded the account later to withdraw the winnings I showed the whole documentation about iban bic etc. that refer to my account
Promiň, nejsem si jistý, jestli tě sleduju správně. Znovu jsem si přečetl vaši stížnost, zjevně se zdá, že kasino má nějaké nesrovnalosti v ověřování, ale nemám šanci zjistit, co přesně způsobilo, že požadujete další dokumenty.
Jsem si jistý, že se musíme spojit s kasinem a vyřešit věci. Bohužel to není moje součást, takže počkám, až s něčím přijde reklamační tým.
Sorry, I'm not sure I follow you correctly. I read your complaint again, obviously the casino seems there are some irregularities in verification, but I have no chance to find out what exactly caused that you are being ask for additional documents.
I'm sure we need to get in touch with the casino and sort things out. Sadly it's not my part, so I will wait for the complaint team to come up with something.
Neexistují vůbec žádné nesrovnalosti z kasina vyplývá, že jsem nahrál na web kasina prostřednictvím aplikace mbaway, což je virtuální kreditní karta typu paysafecard, ale tato virtuální karta s jediným nákupem byla přes můj účet, který zkontrolovali, již jsem poslal výpis podepsaný bankou již jsem poslal výpis z nahrání, který jsem provedl na stránku Vše jsem již odeslal a stále se odkládají atd atd atd atd. Nechápu proč, rád bych požádal o pomoc guru kasina
There are no irregularities at all the casino is what implies because I uploaded to the casino website through the mbaway app which is a virtual credit card of the paysafecard type but this single purchase virtual card was through my account that they checked I have already sent an extract signed by the bank I have already sent the extract of the upload I made to the site I have already sent everything and they are always postponing etc etc etc. I do not understand why, I would like to have the help of the support of the casino guru
Neexistují vůbec žádné nesrovnalosti z kasina vyplývá, že jsem nahrál na web kasina prostřednictvím aplikace mbaway, což je virtuální kreditní karta typu paysafecard, ale tato virtuální karta s jediným nákupem byla přes můj účet, který zkontrolovali, již jsem poslal výpis podepsaný bankou již jsem poslal výpis z nahrání, který jsem provedl na stránku Vše jsem již odeslal a stále se odkládají atd atd atd atd. Nechápu proč, rád bych požádal o pomoc guru kasina
There are no irregularities at all the casino is what implies because I uploaded to the casino website through the mbaway app which is a virtual credit card of the paysafecard type but this single purchase virtual card was through my account that they checked I have already sent an extract signed by the bank I have already sent the extract of the upload I made to the site I have already sent everything and they are always postponing etc etc etc. I do not understand why, I would like to have the help of the support of the casino guru
Ahoj,
upřímně, musíme si být jisti, že je vše v pořádku, k tomu možná budeme muset spolupracovat s kasinem. Ale to je rozhodně na rozhodnutí týmu pro stížnosti. Chápu, že celou tuto situaci vidíte křišťálově jasně, ale nejdřív to musíme prozkoumat.
Je skvělé, že s kasinem spolupracujete tak, jak spolupracujete, asi bych méně chápal být ve vaší kůži.
Upřímně mi dovolte říci, že celý tým je extrémně vytížený. Neustále se setkáváme s velkým množstvím nových stížností. Proto vás prosím o trpělivost. Děkuji.
Hello,
honestly, we have to be sure that everything is in order, for that we may need to cooperate with the casino. But this is definitely up to the Complaint Team to decide. I understand that you see this whole situation crystal clear, but we need to investigate first.
It's great that you cooperate with the casino the way you do, I would be probably less understanding being in your shoes.
Frankly, allow me to say that the whole team is extremely occupied. We're constantly experiencing a massive portion of new complaints. Hence I ask you kindly to be patient. Thank you.
Jediné co mě štve je, že jsem propadl podvodu a potřebuji peníze, někdo by to měl zastavit, protože ty peníze berou lidem a neplatí
The only thing that revolts me is that I fell for the scam and I need money, someone should stop it because they take the money to people and don't pay
so me revolta é que eu caí na burla e o dinheiro faz me falta, alguém devia acabar com isso pois eles levam o dinheiro às pessoas e não pagam
Jak jsem řekl, rozumím vašemu pohledu, ale dovolte nám to prozkoumat, prosím.
Podvody znamenají, že kasina přijímají pouze vklady, ale hráči nemají šanci na výběr, protože tato kasina nehodlají platit.
Je to vážná věc a musíme se na problém podívat hlouběji. Možná má kasino nedostatek personálu nebo personál není dobře vyškolený. Vím, že vás to obecně nezajímá, ale tyto návrhy lze jen stěží považovat za podvod, berte to prosím jako příklad.
As I said, I understand your point of view but allow us to investigate, please.
Scams mean that casinos only accept deposits but players have no chance for withdrawal because those casinos don't intend to pay.
This is a serious matter and we need to look into the problem more deeply. Maybe the casino is short on staff, or the staff is not well trained. I know you are not concerned about it in general but those suggestions can be hardly seen as a scam, please take it as an example.
Vezmu to jako příklad, ale neodblokují mi účet, nenechají mě vzít peníze a pořád to odkládají, to není normální! Kromě toho, tady v Portugalsku jsem viděl spoustu zpráv, které si myslí, že ledové kasino je pochybné a neplatí lidem, nechápu, proč jsem všechno poslal správně, všechno jsem udělal a klamou mě, žádají o všechno a cokoli a já jim to pošlu , byl jsem upřímný , nabil jsem účet v naději , že vydělám peníze , vyhrál jsem a oni mi nezaplatili
I'll take this as an example, but they don't unlock my account, they don't let me take the money and they keep putting it off, it's not normal! Besides, here in Portugal I've seen a lot of news that think the ice casino is dubious and they don't pay people, I don't understand why I sent everything correctly I did everything and they are deceiving me they ask for everything and anything and I send it to them , I was honest I loaded the account in the hope of making money I won and they don't pay me
Eu vou tomar isso como um exemplo, mas eles não me desbloqueiam a conta não me deixam tirar o dinheiro e andam sempre a adiar, não é normal! Além do mais cá em Portugal tenho visto muitas notícias que acham o ice casino duvidoso e não pagam às pessoas, não entendo o porque disto tudo mandei tudo corretamente fiz tudo e eles andam a me enganar pedem tudo e mais alguma coisa e eu envio para eles, fui honesto carreguei a conta na esperança de ganhar dinheiro ganhei e não me pagam
Ahoj,
jak jsem již zmínil, kasino bylo přesvědčeno, že jste použili možnost platby třetí stranou (což je zakázáno smluvními podmínkami). Tato skutečnost způsobila všechny potíže.
Jak napsal Tomáš ve vaší stížnosti, v okamžiku, kdy kasino potvrdí, že se již nejedná o tento problém, by měl být váš výběr zpracován odpovídajícím způsobem.
Hello,
as I mentioned earlier the casino was convinced that you used a 3rd party payment option (which is prohibited by the Terms and Conditions). This fact caused all trouble.
As Tomas wrote in your complaint, the moment the casino confirms that this is no longer the issue, your withdrawal should be processed accordingly.
Ahoj, ale už jsem to všechno vysvětlil kasinu Už jsem poslal všechny dokumenty a zdá se, že to dělají schválně, aby nám nezaplatili Všechno jsem poslal správně fotky vše jsem vysvětlil Myslím, že je to snadné pochopit, ztěžují život tak, jak je to jen možné, protože pokud nikomu neplatí, co jiného mohu udělat, zkomplikují život, viděl jsem mnoho lidí, kteří si stěžovali na kasino a stále více věřím, že jsem byl podveden, musí to udělat mnoha lidem , můžeš mi pomoci!?
Hi, but I already explained all this to the casino I already sent all the documents, and they seem to do it on purpose so they don't pay us I already sent everything correctly the photos all I explained I think it's easy to understand, they make life as difficult as possible for if they don't pay anyone what else can i do make life difficult, I have seen many people complaining about the casino and I increasingly believe that I have been scammed, they must do this to many people, can you help me!?
Ola más eu já expliquei isso tudo ao casino já mandei os documentos todos, e eles parece que fazem de propósito para não nos pagarem eu já enviei tudo corretamente as fotos todas já expliquei acho que é fácil de perceber , eles dificultam a vida ao máximo para não pagarem a ninguém o que posso fazer mais?se não cometi nenhuma ilegalidade a única coisa que não devia ter feito era ter metido la dinheiro no casino e isso me está a tirar muitos dias de sono e preocupações uma coisa que devia ser tão simples eles dificultam a vida, tenho visto muitas pessoas a queixarem se do casino e cada vez acredito mais que andei a ser burlado, eles devem fazer isso com muitas pessoas, podem me ajudar!?
neuvědomili si nebo nechtějí pochopit, že účet končící na 6107 je číslo, které automaticky vytvoří virtuální kreditní karta, ale že tento účet je spojen s jiným účtem končícím na 512 Poslal jsem všechny dokumenty a pokud chtějí dokáži to pochopit a přijít, co chybí, ale zítra dostanu poslední papír, pokud to nebude fungovat, je to proto, že je to podvod, jdu do banky pro papír dokonce podepsaný od nich, že číslo účtu končící na 512 je moje! Pokud ne, tak nevím, co mám dělat, ale pomozte mi
they didn't realize or don't want to understand that the account ending in 6107 is the number that the virtual credit card automatically creates but that this account is associated with another account ending in 512 I sent all the documents and if they want they can understand this and come what's missing, but tomorrow I'll get a last paper if it doesn't work, it's because it's a scam, I'm going to the bank to get a paper even signed by them saying that the account number ending in 512 is mine! If not then I don't know what to do but help me
eles não perceberam ou não querem perceber que a conta acabada em 6107 é o número que o cartão de crédito virtual cria automaticamente mas que essa conta é associada à outra conta acabada em 512 eu mandei os documentos todos e eles se quiserem conseguem perceber isso e vem o que falta mas eu amanhã vou buscar um último papel se não der assim é porque é burla, vou ao banco buscar um papel mesmo assinado por eles a dizer que o número da conta acabada em 512 é minha! Se não der assim então não sei o que fazer mais ainda ajudem me
Dobré ráno,
Nechci se opakovat a vy se také nemusíte.
Jde o to, že si musíme s kasinem vyjasnit a prodiskutovat, co kasino považuje za nesprávné, abychom dosáhli pokroku.
Počkejte prosím na další aktualizaci stížnosti. Nemohu si s tím pomoci, ale doufám, že to zaměstnanci kasina pochopí.
Good morning,
I do not want to repeat myself and you do not have to either.
The point is that we have to clarify with the casino, and discuss what the casino thinks is incorrect to make a progress.
Please wait for the next complaint update. I can't help with that, but I hope the casino's staff will understand.
Ano, dokud náš tým pro stížnosti neudělá, co je nutné, aby vám pomohl.
Upřímně řečeno, v tuto chvíli nemůžete dělat nic jiného.
Poslední možností by bylo kontaktovat licenční úřad, ale dal bych vaší stížnosti šanci.
Yes, till our Complaint Team does what is necessary to help you out.
Honestly, there is hardly anything else you can do right now.
The last resort would be to contact the licensing authority, but I would give your complaint a chance.
Pak počkám další 2 nebo 3 dny….pokud nepůjdu na licenční úřad na portálu stížností v Portugalsku, stovky lidí si stěžují na toto kasino
I'll wait another 2 or 3 days then….if I don't go to the licensing authority on the complaint portal in Portugal hundreds of people complain with this casino
Eu vou esperar mais 2 ou 3 dias então….se não vou à autoridade de licenciamento no portal da queixa em Portugal centenas de pessoas se queixam com esse casino
Měl jsem na mysli vaši aktuální stížnost , prosím respektujte časovač:
Well, I was referring to your current complaint, kindly respect the timer please:
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.