FórumKasinaVyberte peníze z ledového kasina

Vyberte peníze z ledového kasina (strana 5)

před 2 roky od ruisoares3
|
33328 zobrazení 94 odpovědí |
|
1...4 5
Přidat příspěvek
před rokem

Dobré ráno, mám problém s výběrem peněz z mého účtu ice casino, už jsem provedl veškeré ověření, odeslal jsem všechna data a oni mi poslali zprávu, že dokumenty byly úspěšně ověřeny. A pokaždé, když se objeví na této stránce file




Automaticky přeloženo:
dgsalles53
před rokem

Ahoj.

Řekl bych, že je dobře, že jsi prošel ověřením, teď by to mělo být všechno mnohem jednodušší. Upřímně, nerozumím textu printscreenu. Mohl bys to napsat, prosím? Vestavěný automatický překladač text přeloží.

Asi nějaká chyba? Ptali jste se podpory nebo chatu, prosím?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Řekl bych, že je dobře, že jsi prošel ověřením, teď by to mělo být všechno mnohem jednodušší. Upřímně, nerozumím textu printscreenu. Mohl bys to napsat, prosím? Vestavěný automatický překladač text přeloží.

Asi nějaká chyba? Ptali jste se podpory nebo chatu, prosím?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zeptal jsem se na podpoře, že prý čekají na zadní stranu BI a pokud vím, jestli jsem už poslal vše, co se mě ptali, teď se na nic neptá. A pokaždé, když jde do části odeslat dokumenty, ale žádný se neobjeví, protože jsem je již všechny odeslal. Musel mít číslo na zavolání.

Automaticky přeloženo:
dgsalles53
před rokem

Zdravím a děkuji za vysvětlení.

Přestože mi situace ještě není zcela jasná, řekl bych, že jakmile vás kasino požádá o další dokumenty, je snazší je poskytnout. Předpokládám správně, že se problém týká spíše způsobu nahrávání dokumentů? I když sám "BI" neznám, doporučuji požádat chat nebo podporu v kasinu, aby vám pomohli. Můžete alespoň poslat to, co vypadá, že chybí, e-mailem? Pokud je to podstata vašeho problému, samozřejmě. 🤔

Moje otázka tedy zůstává - můžete kontaktovat kasino? Jsi teď s někým v kontaktu?

Prosím dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne, Dulcy, jsem z Panamy. Moc rád hraji v Ice Cacino, ale možnost vybrat si peníze kartou mi neumožňuje, protože Panama nevychází, jak byste mi prosím pomohli? Děkuji

Automaticky přeloženo:
Valter_Mendonca
před rokem

Ahoj. Rád jsem si s tebou povídal. Jak to můžeme urychlit?

dík

Alžběta

Automaticky přeloženo:
před rokem

Účet je zablokován. Jaký je důvod? Nechcete dát peníze? Tak proč vyžadovat všechny dokumenty...

Automaticky přeloženo:
madzharserhii
před rokem

Nejsme kasino, takže:

Nechte mě hádat, spustili jste ověření a brzy poté, co byl váš účet zablokován, že? Někdy se to stane, kasina potřebují nějaký čas na ověření vás, vaší herní historie a dalších podrobností. Některá kasina blokují účty a některá ne.

Každopádně dejte tomu ještě pár dní, pravidelně kontrolujte svůj e-mail a dejte nám vědět!


Automaticky přeloženo:
před rokem

❤❤❤❤

Automaticky přeloženo:
před rokem

Velmi dobře

Automaticky přeloženo:
před rokem

Potřebuji po maka jion

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano

Automaticky přeloženo:
před rokem

Potřebuji po maka jion

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nazdárek. Chcete si jednou vyzkoušet angličtinu? Chci říct, že se snažím pomoci, ale prostě tomu poselství nerozumím 🙁

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

ahoj,,,jak zde mohu udělat CI?


Automaticky přeloženo:
cv6424751
před 10 měsíci

Hej, můžu prosím vědět, co znamená "CI"? Toto vlákno se týká výběrů v Ice Casino, máte v této souvislosti problém s tímto kasinem?

Automaticky přeloženo:
1...4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky